Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Prinsessasi
Prinsessasi
Prinsessasi
Vapaa kuvaus
Sellaista se on.
Aloituksia
12
Kommenttia
8885
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kakara tai ei, tuollainen ei ole tervettä. Sinulla ei ole kaikki hyvin. ”Sori siitä, sori ensivaikutelmasta” olet ihan älytön.
03.05.2025 12:11
Kyllä joillekin sopii erittäin hyvin.
03.05.2025 11:53
Nyt oli todella rumaa kielenkäyttöä. Miksi minua haukut noin? menisit hoitoon.
03.05.2025 11:50
Minun mielestä taas Erikan biisi on aivan järkyttävä. Ihan kuin täytyy pinnistellä, että pystyy kuunnella loppuun. KAJ saa Suomesta helvetinmoisen äänivyöryn, oman maan edustajaa ei pysty äänestää, niin kaikki äänet menevät Ruotsille.
03.05.2025 11:28
Tekijöiden naamat saisi laittaa lööppeihin, niin joku tietää ketä mennä kouluttamaan. Voi kun oikeus tapahtuisikin vielä. Tekijöille pitäisi tehdä sama, mitä tekivät tytölle.
He ovat muuten ukrainalaisia sotaa täällä paossa ja siten valtion suojelussa.
01.05.2025 13:19
Erikoista myös, miksi vartija ei tehnyt mitään. Näki, kun miehet veivät tytön ja mennyt taskulampun kanssa metsikköön, nähnyt kun ra*skataan. Todennut vaan, että menkää muualle. Kyllä pitäisi hälytyskellojen soida.
Mikähän latvalaho tuo oikeuden tuomarikin on ollut, ei osaa nähdä kokonaisuutta ja liittää yksityiskohtia mukaan.
01.05.2025 12:39
Suomen oikeuslaitos ja seksuaalirikosten seuraukset ovat täysi vitsi. Yhtä sirkusta.
Reilun kahden promillen humalassa oleva ei ole täydessä ymmärryksessä, sen tietää tyhmäkin.
Siinä kunnossa olevan saa tekemään mitä vaan, kun ei tunnista omaa tahtoaan ja arviointikyky on heikko.
Tyttö ei ole kyennyt puolustautumaan humalatilansa ja pelon vuoksi, takuulla ihan shokkiin mennyt kolmen miehen retuuttaessa ja kajotessa kaikella mahdollisella tavalla. Jos olisi tätä halunnut ja nauttinut tilanteesta, miksi olisi mennyt hysteerisesti itkien vartijalle kertomaan tapahtuneesta?! Siis voin vaan kuvitella miltä tytöstä tuntuu, traumojen lisäksi vielä tästä tehdään ikäänkuin vitsi.
01.05.2025 12:09
Se on aivan totta. Pelottavaa tavallaan on tämä maailman meno, mitä kaikkea vielä keksitäänkin.
30.04.2025 22:29
Pelottavaa, mihin tämä maailma on menossa.
30.04.2025 01:50
Robotti ei silti ole ihminen, eikä sitä tulla ikinä saamaan 100% ihmisen klooniksi. Aitoon naiseen ei ole verrattavissa mielestäni. Mutta siinähän hankitte, ei herätä kummempia tunteita.
29.04.2025 14:25
Minulle se on kauneuden korostamista. Joillakin se voi olla piilottelua.
27.04.2025 17:21
Kuulin kerran sanonnan, että jos ei heilaa helluntaina niin tuskin muitakaan ongelmia ilmaantuu.
26.04.2025 19:10
Tulin ulkoa ja suuntasin omaan asuntooni. Muuten vältän kyllä menemästä rappukäytävään, en tiedä mikä siinä on mutta ihmiset rappukäytävässä on jotenkin ahdistavaa. Kukaan ei onneksi jää juttelemaan, se jää katsekontaktiin ja tervehdykseen.
26.04.2025 16:26
Minäkin tapasin äsken, rappukäytävässä. Hymyili minulle ja tervehti. Suomenruotsalainen miehensäkin hymyili siinä vieressä.
26.04.2025 16:15
Siinä olet oikeassa, naiset osaavat olla todella häikäilemättömiä juurikin koska kadehtivat jotain toisessa ja vertailevat toisiaan. Selkään puukottamista ja nokittelua. Tässä asiassa kyllä miesten kanssa on paljon helpompaa.
26.04.2025 16:12
Joo, voi olla toki näinkin. Tällä palstalla pyörii paljon sellaisia ihmisiä, joilla ei todellakaan ole päässään kaikki mutterit paikoillaan. Naisviha kuitenkin on sellainen ilmiö, jota esiintyy ihan kaikkialla maailmanlaajuisesti. Naisvihaa se on sekin, kun tehdään erilaisia olettamuksia naisista negatiiviseen sävyyn.
26.04.2025 14:44
Nämä tarinatuokiot on niin hyviä😂😂
25.04.2025 22:03
En tykkää lenkkimakkarasta.
25.04.2025 21:59
Tapettia kylpyhuoneeseen ja saunaan?? ei tosiaankaan laiteta. Saunan seinät puuta ja kylpyhuoneen seinät kaakelia.
23.04.2025 17:59
Joo. Välittömästi kun kuvan näkee niin tulee vaikutelma feikistä. Hyvä siinä on ihmetellä kun ei profiili vedä😆
23.04.2025 15:22
5 / 445