Jos on heila helluntaina, niin...

Anonyymi-ap

Silloin ei ikinä enää tule olemaan heilaa.
Se on vain se yksi päivä elämäsi aikana milloin on.

Mutta jos ei ole heilaa helluntaina, niin kaikkina muoni päivinä voi olla heila.

Tämä on se ikivanha viisaus.

18

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helluntai lähestyy 😍

      • Anonyymi

        Jos ei heilaa helluntaina niin jono juhannuksena :)


    • Anonyymi

      Pyykkikone perjantaina.

      Hella, vasara sakset ja j vasara pyykkikone, astianpersukonekin ja moukari sununtaisin kädessä ...

      Hallituksen hillityön ohjelma on puun oksa eli keppi ja fiskars-sakset.

    • Anonyymi

      ..niin mutta mistä joku Eiikk Ourra meinaapi sittten saasa eahat niihin leikkaus-saksweihin eli Fiskarseihin hääh

    • Anonyymi

      Tailaisuudessa niitä voi vaihtaa...

    • Anonyymi

      juurikin näin, ensin pitää olla aw käreinwn raha jolla voi ostaa vaikka fiskars-taloussaskset tai pelrisaksetkin joloilla leikqata laskut pois pieniksi palasikasi...

    • Anonyymi

      Jos ei heilaa helluntaina ei koko kesänä nää on näitä uskomuksia mitään tekoa todellisuuden kanssa

      • Anonyymi

        Jollei heilaa helluntaina niin sit on ilman naista myös vappuna? Jokaisen helluntain jälkeen on vappu.


    • Anonyymi

      mutta niin juttuja mitä hoitajien kanssakin sairaalassa jooh hohhoijaapi Hellurei Helvedtin Helluntaina...

      Helluntaion Helvetin päivä eli elli-Luciferin päivä, nimipäivä.

      Huvitan huvikseni no niin jooh sairaanhoitajiakin joskus.. niin jos asiakkaana sairaalassakin.

      Helluntai on Helvetin nimipäivä. Luciferin oma päivä.

    • Anonyymi

      joku musiikki-laulu jokukin kuin joku sairaanhoitajakin.. please take my han ja seuraa minua, my name is Lucifer, please take my hand.

      Black Sabbath M.I.B muistaakseni tuo laulu-petteeri

    • Anonyymi

      niin noh etsiis vessaa sairaalassa, eksyy johonkin hoitajien pukuhuone ... oli vessa sielläkin pönttö mihin kakkia ja pissiä..

      Vahingossa niin... omituinen paikka hoitajien vaatteita jne... eikä sen oven pitänyt olla auki, lukossa pitäisi olla.

      Löytyi vessanpönttökin.

    • Anonyymi

      Hoitajien pukuhuonejuttu niin joku ihmegtteli että miksi tulet tuolta ovesta pitäisi olla llukittuna nuo

      kävi kakkimasssa, kuin Alvar Aallon suunnittelua..

    • Anonyymi

      Hwlla Helluntaina vanha Strömbergin keittolevy,, Hella ja uuunikin Helluntaina.

      Mutta niin hyvä silmäleikkaus kun suunnitelmat etenevät, siis kaupungille hommeleita ja tytöillekin jotain hauskoja tietokonepelejäkin, jotta parantaisi tyttöjä masennuksesta ja jne

      nyt musiikki: Helix, Live in Buffalo.. New York.

    • Anonyymi

      joku musta niin joku raskaskin nafon tti nin varmastikin siältääjonin Magnum Research - revolveerin ..50 tuo takki..

    • Anonyymi

      Onkokaan sellasta mitään asiaa ,juttua ym, mikä pitää paikkansa nykyään ? No kuolema on ,syöminen ja vc käynti,suht pakollisia.

    • Anonyymi
    • Kuulin kerran sanonnan, että jos ei heilaa helluntaina niin tuskin muitakaan ongelmia ilmaantuu.

    • Anonyymi

      Jos ei heilaa helluntaina, ei aidsia adventtina. Vielä ikivanhempi viisaus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe