Mikä on juurisyy sille että miehen pitää tehdä aina aloite?

Anonyymi-ap

Onko naiset liian ujoja ja sitten miehet yrittää kännissä lähestyä naisia? Selvinpäin ei kannata naisia lähestyä eikä kukaan edes mene baariin selvinpäin.

168

1160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä kyllä annan kaikille jotka älyää pyytää . Mistään rupatteluista en tykkää .

• Anonyymi

Toi perustuu enempi perintötekijöihin? Naiset olivat silloin, kun noin on päätetty alistettuja miesten edessä. Miehillä oli päällimmäisenä minä-minä-minä ajattelu, mies valitsi naisen itselle ja pakotti olemaan liitossa, kunnes eroja oli helpompi järjestää käytännössä?

Sen jälkeen alettua miettimään enemmän sopivuustekijöitä, kaikki ei tule kaikkien kanssa toimeen, siksi ei kannata edes yrittää toisen kanssa yhdessä oloa, jos jo lähtökohdat huutaa erillään oloa. Vanhempien on aina oltava hyvänä mallina jälkipolville, muuten syntyy ongelmia yhteiseen hyvään.

Kaikki ei saa hyviä vanhempia, itse olen siitä hyvä esimerkki. Äitini oli hyvä ja isä oli se joka pilasi omalla kokemallaan lähes kaiken, tiedän että huonompiakin tapauksia on olemassa. Sodan traumat ilmeisesti oman isän ongelmien lähteinä, joita ei koskaan hänellä ollut mahdollista läpikäydä, tuskin hänellä olisi siihen ollut kykyäkään? Ainakaan hyvällä tavalla läpikäydä?

• Anonyymi

Ilonaiset tekevät seksuaalisia aloitteita miehille, heille miehen ei tarvitse tehdä seksuaalisia aloitteita.

• Anonyymi

Aijaa? Minä en kylläkään ole ilonainen suin surminkaan. Silti olen ollut se aloitteentekijä suhteissani.

Onkohan sulla liian putkinäköinen ajatusmaailma?

Jasu

• Anonyymi

"lonaiset tekevät seksuaalisia aloitteita miehille, heille miehen ei tarvitse tehdä seksuaalisia aloitteita."

Kyllä, mutta en ole jaksanut ilmoittaa poliisille "seksuaalisesta häirinnästä". Pidän edelleen huomattavan paljon tärkeämpänä sitä, että poliisin aika menee väkivaltaisiin ja väkivallalla uhkaileviin jännämiehiin.

Todellavaikeeta

• Anonyymi

Se että mies on hypogaminen. Jos miehelle kelpaisivat häntä paremmin tienaavien naisten aloitteet, hänellä ei olisi ongelmia löytää naisia.

🦄

• Anonyymi

Eihän ne hyvännäköiset naiset baarissa ole minuun tehneet aloitteita, ainakaan 20-30 vuotiaat. "Vanhemmat" naiset saattaa toki tehdä enemmän kuin 20-30 vuotiaat, mutta eipä ole mulle jäänyt mieleen, että kukaan hyvännäköinen yli 35 v nainen olisi tehnyt baarissa minuun aloitteen. En siis ole voinut tietää, kuinka paljon naisella on menestystä.

Todellavaikeeta

• Anonyymi

Haluan miehen, joka uskaltaa lähestyä, vaikka olisi ujo. Juttelee ja katsoo silmiin, on oma mukava itsensä. Ystävällinen herrasmies. Haluaa tutustua kaikessa rauhassa ilman pullan kiiltoa silmissä. Ei vedä kunnon känniä, voi olla sopivasti maistissa. Itse en juo, keikoilla viihdyn selvinpäin.

• Anonyymi

Tuollaisesta miehestä minäkin pidän. Minusta tuntuu, että hän josta olen hyvin kiinnostunut voisi olla juuri tuon tyyppinen mies! Mietin häntä paljon.

• Anonyymi

Minä taas haluan naisen, joka uskaltaa lähestyä, lähes kaikki suhteetkin ovat alkaneet siten.

• Anonyymi

tuollainen juttu että mikä olisi joku nopea heavy-rock laulu juttu en oikein tiedä mikä olisi hauska paras

• Anonyymi

Hyvien käytöstapojen mukaista. Mies säikähtää, jos nainen häntä lähestyy, lamaantuu ja menettää varmaan miehuutensa.

• Anonyymi

En lähesty. Miehen pitää tehdä aloite ja aloitteita odotan vain vanhemmilta ikäisiltäni miehiltä!

• Anonyymi

Jaa. No mua taas ei kannata lähestyä kännissä. Ei kiinnosta yksikään humalainen yksilö.

• Anonyymi

Sama syy kuin että miksi mies on aina perheen pää.

• Anonyymi

Suomessa ei todellakaan, usein mies on naisen nyrkkeilysäkki ja sylkykuppi. Suomalainen mies sietää uskomattoman vttumaista akkaa lähes loputtomiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa ei todellakaan, usein mies on naisen nyrkkeilysäkki ja sylkykuppi. Suomalainen mies sietää uskomattoman vttumaista akkaa lähes loputtomiin.

suomalaiset naiset on paljon isompia ja vahvempia ja pahempia kun etelänmaalainen keskiverto mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

suomalaiset naiset on paljon isompia ja vahvempia ja pahempia kun etelänmaalainen keskiverto mies

Onko tästä muuten selviä faktoja?

Todellavaikeeta

• Anonyymi

Naisten aloitteet on lähinnä sitä että haluavat seksiä. Yökerhossa nainen pyysi tanssimaan ja tanssittiin siinä pari hidasta biisiä ja nainen suuteli minua samalla. Tanssin jälkeen juteltiin ja juotiin pari lonkeroa ja nainen pyysi sitten että lähdenkö sen luokse. Tiesin heti että haluaa seksiä ja niin men seksiä harrastettiin. Luulin että tulis parisuhde kun tapailtiin kuukausia mutta ei nainen sitten halunut seurustella sen enempää.

• Anonyymi

Varmistitko suostumuksen ennen yhdyntää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmistitko suostumuksen ennen yhdyntää?

ensi kerralla tee se kirjallisena, ja todistajat. ennen älä edes koske

• Anonyymi

Taisi käyttää sua hyväkseen.

• Biologia, ei siihen sen kummempaa mystiikkaa liity.

• Anonyymi

Juuri näin. Biologia ja evoluutio. Katsokoon yhdenkin luonto-ohjelman eläinten parittelurituaaleista niin pöllömpikin tajuaa, miksi menee noin.

• Pelkkä biologia selittäisi, jos ihmisten aloitteellisen perimmäinen tarkoitus olisi vain lisääntyä ja levittää geenejä eteenpäin. Mutta näinhän ei kuitenkaan ole, vaan ihmiset tiedostavat oikein hyvin, että todellisena tavoitteena pariutumiselle ja parileikeille on paljon muita syitä tai kokonaan muut syyt kuin suvun jatkaminen. Joten ei, biologia ei selitä naisten passiivisuutta. Kysymyksessä on kulttuurillinen normisto. Kulttuuri mahdollistaa sen, että naiset eivät täysimääräisesti ota vastuuta omasta elämästään, vaan ajelehtivat sen mukaan, miten miesten virta vie.

• Anonyymi

"Biologia, ei siihen sen kummempaa mystiikkaa liity."

Olen ymmärtänyt, että olet vahvasti "tasa-arvon" kannattaja, mutta nyt myönnät nämä erot.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Biologia, ei siihen sen kummempaa mystiikkaa liity."

Olen ymmärtänyt, että olet vahvasti "tasa-arvon" kannattaja, mutta nyt myönnät nämä erot.

Todellavaikeeta

Ei kai tasa-arvon kannattaminen poista sitä tosiasiaa, että miesten ja naisten välillä on biologisia eroja. Osa sukupuolten välisistä eroista on opittuja, kulttuurin sekä yhteiskunnan normien muovailemia ja yksilöiden väliset erot ovat valtavia sukupuolesta huolimatta, mutta biologialla on myös iso osa siinä, miten ihmisten käyttäytyminen on vuosituhansien aikana muokkautunut.

Aletheias

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Pelkkä biologia selittäisi, jos ihmisten aloitteellisen perimmäinen tarkoitus olisi vain lisääntyä ja levittää geenejä eteenpäin. Mutta näinhän ei kuitenkaan ole, vaan ihmiset tiedostavat oikein hyvin, että todellisena tavoitteena pariutumiselle ja parileikeille on paljon muita syitä tai kokonaan muut syyt kuin suvun jatkaminen. Joten ei, biologia ei selitä naisten passiivisuutta. Kysymyksessä on kulttuurillinen normisto. Kulttuuri mahdollistaa sen, että naiset eivät täysimääräisesti ota vastuuta omasta elämästään, vaan ajelehtivat sen mukaan, miten miesten virta vie.

"Pelkkä biologia selittäisi, jos ihmisten aloitteellisen perimmäinen tarkoitus olisi vain lisääntyä ja levittää geenejä eteenpäin. Mutta näinhän ei kuitenkaan ole, vaan ihmiset tiedostavat oikein hyvin, että todellisena tavoitteena pariutumiselle ja parileikeille on paljon muita syitä tai kokonaan muut syyt kuin suvun jatkaminen. "

Sanotaanko näin, että joskus ennen 25 ikää ajattelin, että en halua lisääntyä, vaikka naiset silloinkin kiinnosti "enemmän kuin tarpeeksi". Myöhemmin kuitenkin huomasin, että kyllähän se ilman muuta harmittaa, kun ei ole löytänyt kestävää parisuhdetta ja saanut lapsia. Toki parisuhteessa muutakin tarvitaan kuin pelkkä lisääntyminen.

Tuota sun ajatusta tukee myös tämä, että itse silloin alle 30 vuotiaana saatoin helpommin kiinnostua nimenomaan itseä vanhemmista naisista. En tiedä, ehkä pidin "vanhempia" naisia jollain tavoin "turvallisempana" valintana. Syitä saattaa olla esimerkiksi nämä:

1. Nykyaikana naiset pärjäävät monessa maassa, joissa Education Index on korkealla, miehiä paremmin koulutuksessa.

Olen monta kertaa aikaiseminkin tuonut tämän Education Indexin.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Education_Index

Tuosta nähdään esimerkiksi, missä maissa Education Index oli 90-luvulla korkea ja toisaalta, missä maissa se on edelleenkin varsin korkealla.

Niin, missä maissa Education Index oli 90-luvulla korkea? Eiköhän tuosta nähdä, että Pohjois-Amerikassa ja aika monessa Euroopan maassa. Löytyykö nykyään ainuttakaan Euroopan maata tai Pohjois-Amerikan maata, jossa naiset eivät pärjäisi koulutuksessa miehiä paremmin?

2. Monella "normaalilla" nuorella naisella on myös laaja ystäväpiiri ja kokemusta seurustelusta.

Tämä, jos itsellä on vain hyvin pieni ystäväpiiri ja tuskin ollenkaan kokemusta seurustelusta 20-30 iässä, kokee tämänkin takia helposti olevan oman ikäisten naisten kanssa alakynnessä.

Muistan itse hyvin, kun olin itse ehkä siinä 28 vuotias ja toki pidin "normaaleja" oman ikäisiä naisia haasteena juuri näiden syiden takia, joita tuossa mainitsin. Itseasiassa silloin pidin 20 v naisia vieläkin isompana haasteena, ainakin jos olivat vielä hyvännäköisiä.

Muistan hyvin silloin, kun 30 ikä lähestyi ja aloin kokea olevani aivan ikäloppu, mietitäänpä 20 v hyvännäköisiä naisia, joilla on "kaikki edessä", he menestyvät koulutuksessa miehiä paremmin, heillä on monia miehiä paremmat sosiaaliset taidot ja monia miehiä laajempi ystäväpiiri.

On aika luonnollista, että tämän seurauksena "vanhemmat" naiset saattavat tuntua "turvallisemmilta". Kuitenkin muistan, kuinka 30 iän jälkeen "kaikki muuttui" ja silloin nimenomaan aloin kiinnostumaan juuri näistä 20-24 vuotiaista hyvännäköisistä naisista. Silloin aloin enemmänkin miettiä myös lisääntymistä.

"Kysymyksessä on kulttuurillinen normisto. Kulttuuri mahdollistaa sen, että naiset eivät täysimääräisesti ota vastuuta omasta elämästään, vaan ajelehtivat sen mukaan, miten miesten virta vie."

Koska naisille yleensä riittää paljonkin se, että ovat hyvännäköisiä, miehiä alkaa pyöriä ympärillä ja samalla, koska naisilta "ei vaadita mitään", voivat myös nostaa kaiken aikaa vaatimustasoa, ketkä miehet heitä saa lähestyä ja tästä on ajan kanssa seurannut jatkuvaa lain kiristystä, mikä on häirintää ja mikä ei. Tästä osas sosiologi Laasanen jo ajat sitten varoittaa. Hän puhuu tästä miesten hyypiöitymisen vaarasta.
        https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/henrylaasanen/49185-hyypioitymisen-vaara/

"Hyypiöitymisen vaara piilee erityisesti aloitteiden teossa. Yhtäältä miehet ovat pakotettuja tekemään aloitteita, mutta toisaalta he haluavat välttää hyypiön maineen."

"Välttääkseen hyypiön maineen miehen on omattava suuria sosiaalisia taitoja ja osattava lukea naisten signaaleja. Miehen pitää myös ymmärtää, jos hänen markkina-arvonsa on alhainen. Alhainen markkina-arvo tekee miehestä automaattisesti hyypiön, jos hän tekee aloitteen liian tasokkaalle naiselle. Miehen on aloitteita tehdessään tehtävä valistuneita arvauksia siitä, mistä nainen pitää. Jos mies arvaa väärin, hän kohtaa hyypiöitymisen vaaran."

Jatkuu seuraavassa kommentissa.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Pelkkä biologia selittäisi, jos ihmisten aloitteellisen perimmäinen tarkoitus olisi vain lisääntyä ja levittää geenejä eteenpäin. Mutta näinhän ei kuitenkaan ole, vaan ihmiset tiedostavat oikein hyvin, että todellisena tavoitteena pariutumiselle ja parileikeille on paljon muita syitä tai kokonaan muut syyt kuin suvun jatkaminen. "

Sanotaanko näin, että joskus ennen 25 ikää ajattelin, että en halua lisääntyä, vaikka naiset silloinkin kiinnosti "enemmän kuin tarpeeksi". Myöhemmin kuitenkin huomasin, että kyllähän se ilman muuta harmittaa, kun ei ole löytänyt kestävää parisuhdetta ja saanut lapsia. Toki parisuhteessa muutakin tarvitaan kuin pelkkä lisääntyminen.

Tuota sun ajatusta tukee myös tämä, että itse silloin alle 30 vuotiaana saatoin helpommin kiinnostua nimenomaan itseä vanhemmista naisista. En tiedä, ehkä pidin "vanhempia" naisia jollain tavoin "turvallisempana" valintana. Syitä saattaa olla esimerkiksi nämä:

1. Nykyaikana naiset pärjäävät monessa maassa, joissa Education Index on korkealla, miehiä paremmin koulutuksessa.

Tuosta nähdään esimerkiksi, missä maissa Education Index oli 90-luvulla korkea ja toisaalta, missä maissa se on edelleenkin varsin korkealla.

Niin, missä maissa Education Index oli 90-luvulla korkea? Eiköhän tuosta nähdä, että Pohjois-Amerikassa ja aika monessa Euroopan maassa. Löytyykö nykyään ainuttakaan Euroopan maata tai Pohjois-Amerikan maata, jossa naiset eivät pärjäisi koulutuksessa miehiä paremmin?

2. Monella "normaalilla" nuorella naisella on myös laaja ystäväpiiri ja kokemusta seurustelusta.

Tämä, jos itsellä on vain hyvin pieni ystäväpiiri ja tuskin ollenkaan kokemusta seurustelusta 20-30 iässä, kokee tämänkin takia helposti olevan oman ikäisten naisten kanssa alakynnessä.

Muistan itse hyvin, kun olin itse ehkä siinä 28 vuotias ja toki pidin "normaaleja" oman ikäisiä naisia haasteena juuri näiden syiden takia, joita tuossa mainitsin. Itseasiassa silloin pidin 20 v naisia vieläkin isompana haasteena, ainakin jos olivat vielä hyvännäköisiä.

Muistan hyvin silloin, kun 30 ikä lähestyi ja aloin kokea olevani aivan ikäloppu, mietitäänpä 20 v hyvännäköisiä naisia, joilla on "kaikki edessä", he menestyvät koulutuksessa miehiä paremmin, heillä on monia miehiä paremmat sosiaaliset taidot ja monia miehiä laajempi ystäväpiiri.

On aika luonnollista, että tämän seurauksena "vanhemmat" naiset saattavat tuntua "turvallisemmilta". Kuitenkin muistan, kuinka 30 iän jälkeen "kaikki muuttui" ja silloin nimenomaan aloin kiinnostumaan juuri näistä 20-24 vuotiaista hyvännäköisistä naisista. Silloin aloin enemmänkin miettiä myös lisääntymistä.

"Kysymyksessä on kulttuurillinen normisto. Kulttuuri mahdollistaa sen, että naiset eivät täysimääräisesti ota vastuuta omasta elämästään, vaan ajelehtivat sen mukaan, miten miesten virta vie."

Koska naisille yleensä riittää paljonkin se, että ovat hyvännäköisiä, miehiä alkaa pyöriä ympärillä ja samalla, koska naisilta "ei vaadita mitään", voivat myös nostaa kaiken aikaa vaatimustasoa, ketkä miehet heitä saa lähestyä ja tästä on ajan kanssa seurannut jatkuvaa lain kiristystä, mikä on häirintää ja mikä ei. Tästä osas sosiologi Laasanen jo ajat sitten varoittaa. Hän puhuu tästä miesten hyypiöitymisen vaarasta.

"Hyypiöitymisen vaara piilee erityisesti aloitteiden teossa. Yhtäältä miehet ovat pakotettuja tekemään aloitteita, mutta toisaalta he haluavat välttää hyypiön maineen."

"Välttääkseen hyypiön maineen miehen on omattava suuria sosiaalisia taitoja ja osattava lukea naisten signaaleja. Miehen pitää myös ymmärtää, jos hänen markkina-arvonsa on alhainen. Alhainen markkina-arvo tekee miehestä automaattisesti hyypiön, jos hän tekee aloitteen liian tasokkaalle naiselle. Miehen on aloitteita tehdessään tehtävä valistuneita arvauksia siitä, mistä nainen pitää. Jos mies arvaa väärin, hän kohtaa hyypiöitymisen vaaran."

Todellavaikeeta

Jatkuu.

Aivan, sosiaalisia taitoja tosiaankin vaaditaan ja tyhmäkin tajuaa, jos lakeja kaiken aikaa vaan kiristetään, väheneekö vai lisääntyykö vaatimukset sosiaalisissa taidoissa entisestään. Ei tästä ole kauaa, kun jälleen kiristettiin seksuaalirikoslakeja. Olisiko edellisen kerran ollut reilu 10 vuotta sitten.

Minä olen liikkunut ulkona vaikka kuinka paljon jo ennen lakien tiukennusta ja varsin hyvin tiennyt, kuinka jo silloin sosiaalisia taitoja vaaditaan, sanoisinko näin, että "enemmän kuin tarpeeksi".

Minun sosiaaliset taidot ovat olleet varsin riittävät esimerkiksi opiskelijapiireissä, työssä ja kavereiden kanssa, mutta siinä vaiheessa, kun pitää mennä ulos esim pe-la iltana yrittää tutustua naisiin, siinä vaiheessa olen ollut suoraan sanoen täysin "beginner" tasoa.

Eikös tästä metoosta ole jo kohta 10 vuotta. Tuossa Yleltä kirjoitus lähes 10 vuotta sitten seksuaalisesta häirinnästä.
        https://yle.fi/a/3-9932150

"Naisten määritelmä seksuaaliselle häirinnälle on miehiä laajempi. Naiset myös vaativat sanallisen häirinnän kriminalisointia miehiä enemmän."

Aivan ja keiden ehdoilla näissä lakien tiukennuksissa ollaan kaiken aikaa menty?

"Tulosten perusteella seksuaalinen häirintä on hyvin yleistä. Esimerkiksi nuorista naisista joka toinen kertoi joutuneensa häirinnän kohteeksi kuluneen 12 kuukauden aikana. "

Minä miehenä voin sanoa, että sanotaanko vaikkapa 20 iästä alkaen lukuisia kertoja ulkona kulkenut ja voin 100% varmuudella sanoa, että harvinaista on aina ollut seksuaalinen häirintä: minua ei siis ole juuri koskaan häiritty seksuaalisesti.

Miksi nuoret naiset joutuu noin usein kokemaan "häirintää"? No tietysti siksi, koska alle 30 v hoikka ja hyvännäköinen nuori nainen on kaikista kiinnostavin. Edelleen, vaikka siitä on jo jonkin verran aikaa, kun täytin 30, edelleen toivoisin, että saisin mieluummin itseä nuoremman naisen kuin oman ikäisen tai itseä vanhemman.

"Ehkä yllättävämpi tulos on tämä: enemmistö kansasta on sitä mieltä, että seksuaaliseen häirintään voi syyllistyä vahingossa. Näin ajattelevat etenkin nuoret, ja miehet keskimäärin enemmän kuin naiset."

Taas nähdään Ylen agenda: tuossa, kun ei ole mitään yllättävää. On vaan realismia, että kaikilla miehillä sosiaaliset taidot eivät ole top 10 miesten tasoa, samoin ulkonäkö, eikä kaikki miehet ole yhtä menestyneitä kuin top 10 miehet.

Tuostakin nähdään selvästi, kuinka sanallisen seksuaalisen häirinnän kriminalisoinnin kannalla oli naiset iältä 25-34 ja 35-49. Katsotaanpa miesten mielipiteitä, nähdään täysin ymmärrettävä lopputulos: nuorista 18-24 vuotiaista miehistä miehet muuttuu iän myötä enemmän ja enemmän sallivammiksi ainakin 50 ikään asti. Tuossa ei tosiaankaan ole mitään ihmeellistä, kun alkaa viimeistään siinä 25 iän jälkeen huomata realismin.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai tasa-arvon kannattaminen poista sitä tosiasiaa, että miesten ja naisten välillä on biologisia eroja. Osa sukupuolten välisistä eroista on opittuja, kulttuurin sekä yhteiskunnan normien muovailemia ja yksilöiden väliset erot ovat valtavia sukupuolesta huolimatta, mutta biologialla on myös iso osa siinä, miten ihmisten käyttäytyminen on vuosituhansien aikana muokkautunut.

Aletheias

Niin, tämä hypergamia on tutkitusti kulttuurista riippumaton ilmiö. Tämän takia on hyvin luonnollista, että esimerkiksi naisurheilijan on helpompi päästä onnelliseen parisuhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka on itsekin menestyvä urheilija.

Etkös sinäkin käy paljon salilla, on luonnollista, että sinun kaikki miehet ovat olleet varsin miehekkäitä. Muistanko oikein?

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellavaikeeta

"Koska naisille yleensä riittää paljonkin se, että ovat hyvännäköisiä, miehiä alkaa pyöriä ympärillä ja samalla, koska naisilta "ei vaadita mitään", voivat myös nostaa kaiken aikaa vaatimustasoa, ketkä miehet heitä saa lähestyä ja tästä on ajan kanssa seurannut jatkuvaa lain kiristystä, mikä on häirintää ja mikä ei."

Ei riitä. Lähtöoletuksesi ovat aivan vääriä. Naiselle ei riitä se, että on hyvännäköinen.

Lain pitää olla kireällä sen suhteen, että kaikki naiset saavat päättää omasta kehostaan. Niin sen kuuluukin olla.

🦄

• scrg kirjoitti:

Pelkkä biologia selittäisi, jos ihmisten aloitteellisen perimmäinen tarkoitus olisi vain lisääntyä ja levittää geenejä eteenpäin. Mutta näinhän ei kuitenkaan ole, vaan ihmiset tiedostavat oikein hyvin, että todellisena tavoitteena pariutumiselle ja parileikeille on paljon muita syitä tai kokonaan muut syyt kuin suvun jatkaminen. Joten ei, biologia ei selitä naisten passiivisuutta. Kysymyksessä on kulttuurillinen normisto. Kulttuuri mahdollistaa sen, että naiset eivät täysimääräisesti ota vastuuta omasta elämästään, vaan ajelehtivat sen mukaan, miten miesten virta vie.

Varsin yksioikoisesti ajateltu. Biologia on senkin takana, että vain sattuu panettamaan, mutta nimenomaan ilman että haluaa jatkaa sukuaan. Ja aika päiviä sitten on todennettu, että ihmiseläimen houkuttelu lisääntymiseen on nimenomaisesti tuotettu evoluution toimesta siten, että yleensä seksi on molemmille osapuolille nautinnollista. Se, että juuri ihmiseläin on oppinut välttämään suvun jatkamista vain nauttiakseen seksistä, on osoitus älykkyyden kehittymisestä, ominaisuus joka on todettu myös esim. simppansseilla.

Naisten passiivisuus on sekin evoluution ja siten biologian tuotos, koska nimenomaan nainen ottaa sen riskin seksissä, nainen tulee raskaaksi, nainen voi kuolla raskauden tai synnytyksen komplikaatioihin ja nainen väistämättä saa sen pikkuipanan rieskaseen. Niinpä naisen kannattaa olla varovaisempi ja tarkkailla tilannetta, kärkäs voisi sanoa että kilpailuttaa miehiä löytääkseen mielestään sopivimman. Biologian puolesta taas nimenomaan urosten, miesten, jotka eivät vieläkään yleensä tule raskaaksi, nimenomaan kannattaa kylvää siementään niin paljon kuin suinkin mahdollista ja siksi miehen kannattaa olla aina yritteliäs mieleisiä naisia kohdatessaan.

Kaiken taustalla ikiaikainen biologia ja siihen viimeisen noin kymmenen tuhannen vuoden kulttuurivaikutus on kuin pieru Saharassa, mitätön pyöristysvirhe tai korkeintaan mielenkiintoinen sivujuoni.

Mutta käytä hakukoneita, edellä mainitsmistani seikoista ainakin sadoittain erilaisia tutkimuksia, niin ihmisten kuin muidenkin luontokappaleiden osalta.

• randombypasser kirjoitti:

Varsin yksioikoisesti ajateltu. Biologia on senkin takana, että vain sattuu panettamaan, mutta nimenomaan ilman että haluaa jatkaa sukuaan. Ja aika päiviä sitten on todennettu, että ihmiseläimen houkuttelu lisääntymiseen on nimenomaisesti tuotettu evoluution toimesta siten, että yleensä seksi on molemmille osapuolille nautinnollista. Se, että juuri ihmiseläin on oppinut välttämään suvun jatkamista vain nauttiakseen seksistä, on osoitus älykkyyden kehittymisestä, ominaisuus joka on todettu myös esim. simppansseilla.

Naisten passiivisuus on sekin evoluution ja siten biologian tuotos, koska nimenomaan nainen ottaa sen riskin seksissä, nainen tulee raskaaksi, nainen voi kuolla raskauden tai synnytyksen komplikaatioihin ja nainen väistämättä saa sen pikkuipanan rieskaseen. Niinpä naisen kannattaa olla varovaisempi ja tarkkailla tilannetta, kärkäs voisi sanoa että kilpailuttaa miehiä löytääkseen mielestään sopivimman. Biologian puolesta taas nimenomaan urosten, miesten, jotka eivät vieläkään yleensä tule raskaaksi, nimenomaan kannattaa kylvää siementään niin paljon kuin suinkin mahdollista ja siksi miehen kannattaa olla aina yritteliäs mieleisiä naisia kohdatessaan.

Kaiken taustalla ikiaikainen biologia ja siihen viimeisen noin kymmenen tuhannen vuoden kulttuurivaikutus on kuin pieru Saharassa, mitätön pyöristysvirhe tai korkeintaan mielenkiintoinen sivujuoni.

Mutta käytä hakukoneita, edellä mainitsmistani seikoista ainakin sadoittain erilaisia tutkimuksia, niin ihmisten kuin muidenkin luontokappaleiden osalta.

Ei. Miesten ei kannata kylvää siementään. Vaikkakin biologisena, mutta itsestään tietoisena oliona tiedän että siementä ei kannata kylvää. Riskit ja haitat ovat paljon suuremmat kuin mahdollinen. Geenit ovat ne jotka pyrkivät lisääntymään, ei ajatteleva olento.

Naisten passiivisuus on kuten sanoit biologista perua, mutta naisillakin pitäisi olla aivot, joita käyttämällä tulisi lopputulokseen että aktiivisemmalla toiminnalla voisi yksilötadolla päästä parempaan lopputulokseen. Mutta ei, naiset vain ajelehtivat kuin simpanssit.

Millaisilla termeillä kannattaa etsiä tutkimusta siitä, miten muut luontokappaleet soveltavat vaikkapa peliteoriaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Koska naisille yleensä riittää paljonkin se, että ovat hyvännäköisiä, miehiä alkaa pyöriä ympärillä ja samalla, koska naisilta "ei vaadita mitään", voivat myös nostaa kaiken aikaa vaatimustasoa, ketkä miehet heitä saa lähestyä ja tästä on ajan kanssa seurannut jatkuvaa lain kiristystä, mikä on häirintää ja mikä ei."

Ei riitä. Lähtöoletuksesi ovat aivan vääriä. Naiselle ei riitä se, että on hyvännäköinen.

Lain pitää olla kireällä sen suhteen, että kaikki naiset saavat päättää omasta kehostaan. Niin sen kuuluukin olla.

🦄

Sinä siis haluat jokaiset mielenpahoituksen viedä poliisille johtuen ulkonäön kommentoinnista, "huonosta" tilannetajusta, joka johtuu aloittelevan "naistenmiehen" puutteellisista sosiaalisista taidoista varsinkin 20 iässä. HALOO!

Ruotsissa lakeja kiristettiin muutamia vuosia aikaisemmin ja siinä vähän todellisuutta Ruotsista lakien kiristämisen jälkeen.
        https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/mBAV8v/svensk-okning-av-dodsskjutningar-unik-i-europa

"Sverige hörde fram tills för några år sedan till de länder i Europa som hade lägst nivåer av dödligt våld. I dag ser läget helt annorlunda ut, visar en ny studie som Brottsförebyggande rådet, Brå, presenterade under onsdagen. Nu ligger Sverige i stället högre än många andra europeiska länder."

Eikös Ruotsin pitänyt olla tasa-arvossa yksiä maailman esimerkillisimpiä maita. Etkös sinäkin ole sanonut, että Pohjoismaat ovat paras paikka elää.

"Den svenska uppgången gällande dödligt våld med skjutvapen började redan på mitten av 00-talet, men ökningen tog ny fart 2013 och har sedan dess fortsatt upp."

Onhan poliisin työ aivan järjettömän paljon mukavampaa ja turvallisempaa, kun saa ottaa kiinni kilttejä ja kunnollisia miehiä, jotka kömpelyyksissään ja sosiaalisten taitojen puutteen takia vähän pahoittavat jonkun "aina oikeassa olevan" naisen mieltä ja ovat poliisin edessä varsin kilttejä ja kunnollisia eivätkä vahingossakaan tee mitään vastarintaa. Poliisi voi olla 100% varma, että näkee myös seuraavankin päivän.

"Det är i princip enbart inom åldersgruppen 20–29-åringar som den svenska ökningen ägt rum. I slutet av den undersökta perioden hade Sverige 18 avlidna per miljon invånare i den åldersgruppen, jämfört med 0–4 avlidna i de flesta andra länder."

Nuoret miehet kuolee.

"Enligt forskningen finns det tre omständigheter som kan förklara liknande plötsliga uppgångar i dödligt våld: illegala drogmarknader, konflikter i kriminella grupperingar, samt bristande förtroende för polisen i vissa grupper där våldet pågår."

Silläkö luottamista poliisiin parannetaan, jos poliisi saa jatkuvasti tehtäviä kilttien ja kunnollisten kiinniottamiseen jonkun "aina oikeassa olevan" naisen mielenpahoittamisen takia?

"En möjlig förklaring kan vara en "inflation" i användning av skjutvapen, där skjutningar ofta utlöser nya skjutningar, säger Klara Hradilova Selin."

Väkivallan käyttö voi tosiaan ajan kanssa kokea "inflaation", jos kaiken maailman naurettavuuksien perusteella tuotetaan jollekin miehelle kohtuuttomat seuraukset. Kannattaa aina miettiä, onko jokin asia sen arvoista. Tämä, kun voi olla vähän vaikeaakin niille, jotka "ovat aina oikeassa".

"Lain pitää olla kireällä sen suhteen, että kaikki naiset saavat päättää omasta kehostaan. Niin sen kuuluukin olla."

Koskeeko samat säännöt miehiä? Tämä kehon kontrollointi kun alkaa jo peruskoulussa. Mietippäs vaan kuinka v**un monta kertaa minun hintelää vartaloa on pilkattu ja sitä kuinka nostin vähemmän penkiltä kuin ne koulun "paremmat " pojat. Tämä on juuri sitä kontrollointia ja jos et täytä "vaatimuksia", suljetaan ulkopuolelle.

Siinä vähän kertausta tästä poikien nikittelukulttuurista.
        https://yle.fi/a/3-10128945

"Poikien elämä on jatkuvaa tasapainoilua. Pitää todistaa olevansa "tosi poika", mutta ei saa machoilla liikaa. Pitää olla hyvä kaveri, mutta ei saa tunteilla liikaa. Pitää osata näyttää muille kaapin paikka, vaikka väkivaltaisestikin, mutta ei saa olla liian väkivaltainen, muuten saa kahelin maineen."

Mietippäs sitä kuinka v**un monta kertaa mä olen ollut peruskoulussa tappelussa. Mitä perustuslaissa sanotaan? Mun tietääkseni siellä on mainittu turvallisuus perusoikeutena.

"Kulttuuri puskee poikia tietynlaisiin rooliodotuksiin ja käyttäytymään tietynlaisen poikakoodin mukaisesti. On oltava urheilullinen ja uhkarohkea ja on ehdottomasti vältettävä tyttöjen juttuja."

Tuossa myös hyvin sanottu:

"Oulun yliopiston akatemiatutkija Tuija Huukin mukaan näitä "oikean pojan" ominaisuuksia aletaan poikaryhmissä helposti arvottaa paremmuusjärjestykseen. Suosituimmat pojat pääsevät usein määrittelemään, mikä paikallisessa yhteisössä on arvostettua ja mikä ei. Esimerkiksi jääkiekko koetaan monesti pojalle sopivammaksi harrastukseksi kuin vaikka voimistelu."

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä siis haluat jokaiset mielenpahoituksen viedä poliisille johtuen ulkonäön kommentoinnista, "huonosta" tilannetajusta, joka johtuu aloittelevan "naistenmiehen" puutteellisista sosiaalisista taidoista varsinkin 20 iässä. HALOO!

Ruotsissa lakeja kiristettiin muutamia vuosia aikaisemmin ja siinä vähän todellisuutta Ruotsista lakien kiristämisen jälkeen.
        https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/mBAV8v/svensk-okning-av-dodsskjutningar-unik-i-europa

"Sverige hörde fram tills för några år sedan till de länder i Europa som hade lägst nivåer av dödligt våld. I dag ser läget helt annorlunda ut, visar en ny studie som Brottsförebyggande rådet, Brå, presenterade under onsdagen. Nu ligger Sverige i stället högre än många andra europeiska länder."

Eikös Ruotsin pitänyt olla tasa-arvossa yksiä maailman esimerkillisimpiä maita. Etkös sinäkin ole sanonut, että Pohjoismaat ovat paras paikka elää.

"Den svenska uppgången gällande dödligt våld med skjutvapen började redan på mitten av 00-talet, men ökningen tog ny fart 2013 och har sedan dess fortsatt upp."

Onhan poliisin työ aivan järjettömän paljon mukavampaa ja turvallisempaa, kun saa ottaa kiinni kilttejä ja kunnollisia miehiä, jotka kömpelyyksissään ja sosiaalisten taitojen puutteen takia vähän pahoittavat jonkun "aina oikeassa olevan" naisen mieltä ja ovat poliisin edessä varsin kilttejä ja kunnollisia eivätkä vahingossakaan tee mitään vastarintaa. Poliisi voi olla 100% varma, että näkee myös seuraavankin päivän.

"Det är i princip enbart inom åldersgruppen 20–29-åringar som den svenska ökningen ägt rum. I slutet av den undersökta perioden hade Sverige 18 avlidna per miljon invånare i den åldersgruppen, jämfört med 0–4 avlidna i de flesta andra länder."

Nuoret miehet kuolee.

"Enligt forskningen finns det tre omständigheter som kan förklara liknande plötsliga uppgångar i dödligt våld: illegala drogmarknader, konflikter i kriminella grupperingar, samt bristande förtroende för polisen i vissa grupper där våldet pågår."

Silläkö luottamista poliisiin parannetaan, jos poliisi saa jatkuvasti tehtäviä kilttien ja kunnollisten kiinniottamiseen jonkun "aina oikeassa olevan" naisen mielenpahoittamisen takia?

"En möjlig förklaring kan vara en "inflation" i användning av skjutvapen, där skjutningar ofta utlöser nya skjutningar, säger Klara Hradilova Selin."

Väkivallan käyttö voi tosiaan ajan kanssa kokea "inflaation", jos kaiken maailman naurettavuuksien perusteella tuotetaan jollekin miehelle kohtuuttomat seuraukset. Kannattaa aina miettiä, onko jokin asia sen arvoista. Tämä, kun voi olla vähän vaikeaakin niille, jotka "ovat aina oikeassa".

"Lain pitää olla kireällä sen suhteen, että kaikki naiset saavat päättää omasta kehostaan. Niin sen kuuluukin olla."

Koskeeko samat säännöt miehiä? Tämä kehon kontrollointi kun alkaa jo peruskoulussa. Mietippäs vaan kuinka v**un monta kertaa minun hintelää vartaloa on pilkattu ja sitä kuinka nostin vähemmän penkiltä kuin ne koulun "paremmat " pojat. Tämä on juuri sitä kontrollointia ja jos et täytä "vaatimuksia", suljetaan ulkopuolelle.

"Poikien elämä on jatkuvaa tasapainoilua. Pitää todistaa olevansa "tosi poika", mutta ei saa machoilla liikaa. Pitää olla hyvä kaveri, mutta ei saa tunteilla liikaa. Pitää osata näyttää muille kaapin paikka, vaikka väkivaltaisestikin, mutta ei saa olla liian väkivaltainen, muuten saa kahelin maineen."

Mietippäs sitä kuinka v**un monta kertaa mä olen ollut peruskoulussa tappelussa. Mitä perustuslaissa sanotaan? Mun tietääkseni siellä on mainittu turvallisuus perusoikeutena.

"Kulttuuri puskee poikia tietynlaisiin rooliodotuksiin ja käyttäytymään tietynlaisen poikakoodin mukaisesti. On oltava urheilullinen ja uhkarohkea ja on ehdottomasti vältettävä tyttöjen juttuja."

"Oulun yliopiston akatemiatutkija Tuija Huukin mukaan näitä "oikean pojan" ominaisuuksia aletaan poikaryhmissä helposti arvottaa paremmuusjärjestykseen. Suosituimmat pojat pääsevät usein määrittelemään, mikä paikallisessa yhteisössä on arvostettua ja mikä ei. Esimerkiksi jääkiekko koetaan monesti pojalle sopivammaksi harrastukseksi kuin vaikka voimistelu."

Todellavaikeeta

Onko tämä poikien nokittelukulttuuri vähenemään päin?

Mielenkiintoista luettavaa Ruotsin Svt-kanavalta Suomen nuorisorikollisuuden kasvusta.
        https://www.svt.se/nyheter/utrikes/finska-polisens-radsla-nar-ungdomsbrottsligheten-okar-kan-bli-som-i-sverige

"Stockholm toppar listan över större städer i Norden med högst antal ungdomar inblandade i kriminalitet, enligt ny statistik. Men siffrorna i Finland ökar. "

"Vi har haft allvarliga våldsbrott i gatugängen men hittills har det inte skett ett enda mord kopplat till gatugängen, säger polisen Marko Forss i SVT:s program Inblick."

Mitä sanottiin siinä Ylen jutussa poikien nokittelukulttuurista:

"Pitää osata näyttää muille kaapin paikka, vaikka väkivaltaisestikin, mutta ei saa olla liian väkivaltainen, muuten saa kahelin maineen."

Onko tuo kaapin paikan näyttäminen väkivalloin myös kokemassa "inflaation"?

Jälleen kerran, mitä perustuslaissa sanotaan:

"Jokaisella on oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen, koskemattomuuteen ja turvallisuuteen."

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuoret miehet kuolee.

Todellavaikeeta

"Sinä siis haluat jokaiset mielenpahoituksen viedä poliisille johtuen ulkonäön kommentoinnista, "huonosta" tilannetajusta, joka johtuu aloittelevan "naistenmiehen" puutteellisista sosiaalisista taidoista varsinkin 20 iässä. HALOO!"

Kyllä. Ehdottomasti. Kyse ei nykylainsäädännön mukaan ole enää "mielensäpahoittamisesta" vaan rikoksesta, ja sitä sinä et saa pelkällä omalla kielenkäytölläsi muutettua rikoksesta "mielenpahoittamiseksi".

JOKAISEN miehen, pojan ja myös tyttöjen sekä naisten tulee oppia paremmat taidot sen suhteen, milloin seksuaalissävytteiset kommentit ovat rikollisia. Kun tämän oppii ajoissa, poliisia ei tarvita. Ellei ole varma, milloin tuhmat puheet ovat ok, ne on parasta jättää puhumatta.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuoret miehet kuolee.

Todellavaikeeta

"Koskeeko samat säännöt miehiä? "

Kyllä koskevat.

🦄

• scrg kirjoitti:

Ei. Miesten ei kannata kylvää siementään. Vaikkakin biologisena, mutta itsestään tietoisena oliona tiedän että siementä ei kannata kylvää. Riskit ja haitat ovat paljon suuremmat kuin mahdollinen. Geenit ovat ne jotka pyrkivät lisääntymään, ei ajatteleva olento.

Naisten passiivisuus on kuten sanoit biologista perua, mutta naisillakin pitäisi olla aivot, joita käyttämällä tulisi lopputulokseen että aktiivisemmalla toiminnalla voisi yksilötadolla päästä parempaan lopputulokseen. Mutta ei, naiset vain ajelehtivat kuin simpanssit.

Millaisilla termeillä kannattaa etsiä tutkimusta siitä, miten muut luontokappaleet soveltavat vaikkapa peliteoriaa?

Lyhyesti, Sinä, minä, kukaan muukaan ei pohjimmiltaan voi vieteilleen mitään, siis biologialle, geeneilleen mitään kuin osan aikaa, osassa tapauksia. Jos voisi, jos oikeasti äly voittaisi vietit 6-0, niin meillä ei yhteiskunnassamme olisi alkoholisteja, narkkareita ja niin edelleen. Mutta valitettavasti ihminenkin on kuin korkki kosken vietävänä, kun biologia ottaa vallan. Arvatenkin noin yksi miljoonasta kykenee epäelämään elämäänsä vastustamalla kaikkia mahdollisia mielitekojaan kaikissa mahdollisissa tilanteissa kaikkina mahdollisina aikoina. Mutta valtaosaa viedään kuin pässiä narussa. Sinua, minua, kaikkia muitakin.

En tiedä, mutta voisit kokeilla vaikkapa tekemällä hakuja yhdistelmällä peliteoria + simpanssi, peliteoria + varislinnut ja niin edelleen. Käytä sitä biologian voiman voittavaa älyä, joka sinulle on suotu, koska juuri tuollaisia asioita varten se on sinulle annettu.

• Anonyymi

Hyvä kysymys. Olen tehnyt yhden ainoan aloitteen elämäni aikana. Aika surkeaa, mutta noin se on mennyt, miehet vain ovat aktiivisempia lähestymään.

• Anonyymi

Ei naiset uskalla koska ulkonäkö on niille tärkeää ja jos saavat pakit niin itsetunto romahtaa vaikka nainen on ihan kauniskin.

• Anonyymi

Miten niin pitää? En olis varmaan ikinä seurustellut ja ollut parisuhteessa, jos olisin odotellut miehen aloitetta. Vieläpä sellaisen josta itsekin olisin kiinnostunut. Kaikenlaisia yhdenillan miehiä on yrittäny, mutta viittaan kintaalla ja unohdin heidät samantien ensinäkemältä. Kun tyyli on one night stabd on voinu suksia suolle heti miten, ei kannata haaskata aikaa moisiin yhtään.

Jasu

• Anonyymi

Oletko hyvännäköinen? Mun on vaan itse rehellisesti sanottava, että mua ei ole hyvännäköiset alle 30 v naiset lähestyneet. Koko elämän aikana, en uskalla sanoa paljoa viittä kertaa ylemmäksi.

Mistä sä voit tietää "yhden illan" miehet?

Todellavaikeeta

• No se, että naiset ovat oman elämänsä ajopuita. Kaikista epäonnistumista ja vastoinkäymisistä voi syyttää jotakuta muuta.

• Anonyymi

Nohjö noh nyt tuli sergeiltä katkera kommentti. Oliko huono vappu?

• Anonyymi kirjoitti:

En vietä vappua, koska en työläinen eikä huvita mikään yo-lakki päässä patsastelu ja pasteeraaminen. Eikä tuossa mitään katkeraa ole vaan vain havainto sukupuolten eroista.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

En vietä vappua, koska en työläinen eikä huvita mikään yo-lakki päässä patsastelu ja pasteeraaminen. Eikä tuossa mitään katkeraa ole vaan vain havainto sukupuolten eroista.

In cel vappulasit sergeillä vieläki päässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiasta toiseen, osaako tuo sergei venäjän tai ukrainan kieltä?

Todellavaikeeta

• Anonyymi kirjoitti:

Asiasta toiseen, osaako tuo sergei venäjän tai ukrainan kieltä?

Todellavaikeeta

Sergein nimi on Sergei, nimi toinen vain on mulla! Ostamalla muutaman vokaalin nimestäni saa angloamerikkalaisen kirjallisuuden klassikkohahmon.

Osaan aakkoset ja vähän venäjän alkeita.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Sergein nimi on Sergei, nimi toinen vain on mulla! Ostamalla muutaman vokaalin nimestäni saa angloamerikkalaisen kirjallisuuden klassikkohahmon.

Hienoa! Venäjän osaaminen auttaa myös ukrainan kielen opettelussa. Olen yrittänyt opetella myös ukrainaa. Ainakin vuoden 2022 jälkeen ukrainalaisilla kanavilla puhutaan yhä vähemmän venäjää.

Onneksi ukrainalaiset lehdet voi monet lukea myös venäjän kielellä. Otetaanpa esimerkiksi tämä Focus-lehti. Kävin vähän katsomassa, mitä uusia juttuja Focus-lehteen on tullut ja tuossa tuli eteen joku juttu Trumpista. En ole vielä lukenut kokonaan.
        https://focus.ua/uk/politics/704569-ponad-6000-soldativ-i-viyskova-tehnika-tramp-na-sviy-den-narodzhennya-vlashtuye-grandiozniy-parad-zmi

Tuossa tuo sama juttu venäjän kielellä.
        https://focus.ua/politics/704569-bolee-6000-soldat-i-voennaya-tehnika-tramp-na-svoy-den-rozhdeniya-ustroit-grandioznyy-parad-smi

Mä yritän aina aluksi selviytyä niin hyvin kuin mahdollista ukrainan kielellä ja sitten lopuksi luen venäjän kielellä.

Olen vuoden 2022 jälkeenkin Suomessa törmännyt ukrainalaisiin, mutta koska venäjän kieltä osaan paremmin, olen voinut keskustella heidän kanssa venäjän kielellä. Olen kyllä esimerkiksi puhelimessa puhuvan naisen puheesta erottanut, jos puhuu ukrainaa ja sen jälkeen kysynyt venäjäksi, puhuuko venäjää. Ei ole ollut ongelmaa jatkaa keskustelua venäjän kielellä. Olen kuitenkin ymmärtänyt että vuoden 2022 jälkeen osalla ukrainalaisista venäjän kielen puhuminen saatetaan kokea negatiiviseksi. En missään tapauksessa haluaisi kielen takia rajoittaa mahdollisuuksia, jos törmään kiinnostavaan naiseen. Tämän takia hyvä, jos osaisi molempia kieliä riittävän hyvin. Kyllähän siinä työtä joutuu toki jonkin verran tekee, vaikka nämä kielet lähellä ovatkin. Asialle nyt ei mitään mahda: minä kun en voi päättää, mitä kieltä joku ukrainalainen nainen haluaa puhua ja mitä ei.

Molemmissa maissa naisia kuitenkin riittää ja muistan jo ennen vuotta 2022, kun katsoin joskus Wikipediasta sukupuolijakaumaa Venäjällä ja Ukrainassa, molemmissa maissa varsin hyvä moneen muuhun Euroopan maahan verrattuna. Eli jos pohditaan sukupuolijakaumaa, mieluummin nainen Venäjältä tai Ukrainasta kuin esimerkiksi Ruotsista.

Jos mietitään vaikkapa venäläisten ja ukrainalaisten naisjulkkisten vartaloita, mä olen vähän huomannut, että siellä on ehkä monia Länsimaita enemmän juuri tuota hoikan puoleista vartaloa. Siltä siis näyttäis, että tämä kehopositiivisuus ilmiö olisi yleisempää julkkiksilla Länsimaissa.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Paras minkä keksin on Socrages! Osuuko lähelle? 😀

Haluaisin opetella tšekin kieltä. Mahtaako se muistuttaa ukrainaa tai venäjää läheisesti? Voisin pukeutua sen jälkeen prahaan. Siis ne pienet kauppatorit, kujat ja kojut houkuttelevat sinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin opetella tšekin kieltä. Mahtaako se muistuttaa ukrainaa tai venäjää läheisesti? Voisin pukeutua sen jälkeen prahaan. Siis ne pienet kauppatorit, kujat ja kojut houkuttelevat sinne.

Vahva veikkaus nimelle scrooge täältä sivusta :)

• Anonyymi

Olipa ilkeästi sanottu. Monetkaan naiset eivät syytä toisia mistään ja monet miehet syyttävät usein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😆😆🤣🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Niin. Kierrättäminen kunniaan. Carl Barks on jo lainannut melkein 200 vuotta vanhaa Dickensin käyttämää nimeä melkein 100 vuotta sitten talousasioista viehättyneelle Ankalle. Ja kun itselläni suonissa virtaa hiukan skottiverta, niin miksi keksiä uutta nimimerkkiä. kun voi lainata/varastaa vanhaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kai se tsekkikin jonkin verran venäjää muistuttaa. Kroatian ymmärtämiseen venäjä ainakin vähän auttaa. Kun nuo kirjoitetaan meikäläisillä kirjaimilla, niin äänneasun tajuaa helpommin kun taas kyrilliset kirjaimet joutuu tavallaan ensin kääntämään ymmärrettäviksi ja sitten vielä miettimään miten vokaalit ehkä ääntyvät ja sanat painottuvat. En puhua osaa, muuta jotain tervehdyksiä, ruokalistoja, opasteita ja sellaista pystyy ymmärtämään.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Niin. Kierrättäminen kunniaan. Carl Barks on jo lainannut melkein 200 vuotta vanhaa Dickensin käyttämää nimeä melkein 100 vuotta sitten talousasioista viehättyneelle Ankalle. Ja kun itselläni suonissa virtaa hiukan skottiverta, niin miksi keksiä uutta nimimerkkiä. kun voi lainata/varastaa vanhaa.

no juu, saitureita kumpikin

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Kai se tsekkikin jonkin verran venäjää muistuttaa. Kroatian ymmärtämiseen venäjä ainakin vähän auttaa. Kun nuo kirjoitetaan meikäläisillä kirjaimilla, niin äänneasun tajuaa helpommin kun taas kyrilliset kirjaimet joutuu tavallaan ensin kääntämään ymmärrettäviksi ja sitten vielä miettimään miten vokaalit ehkä ääntyvät ja sanat painottuvat. En puhua osaa, muuta jotain tervehdyksiä, ruokalistoja, opasteita ja sellaista pystyy ymmärtämään.

Tuossa muuten serbialaisen laulaja Sanja Vucicin haastattelu.
        https://www.youtube.com/watch?v=u-xNoP3RQTg

Kyllähän tuosta voi sanan sinne tänne erottaa, mutta valitettavasti ei ollenkaan niin yksinkertaista, mitä itse olen joskus aikoinaan luullut.

Muuten, nykyaikana on ehkä jopa helpompaa innostua opettelee uusia kieliä, kun pääsee Youtubesta etsii videoita eri maiden julkkiksista. Kyllähän sitä, kun kieliä opettelee, entistäkin innostuneemmin yrittää saada selvää esimerkiksi julkkiskaunottarien puheesta. Ehkä tämäkin saattaa olla nykyaikana yksi tapa kehittää myös ihmistuntemusta.

Mielenkiintoista tosiaan, kuinka paljon tulee helpottumaan esimerkiksi serbian tai puolan kielen ymmärtäminen, jos ukrainan kieltäkin oppii riittävän hyvin, edellyttäen, että myös venäjää osaa riittävän hyvin.

Oletko sinä muuten koskaan seurustellut naisen kanssa, joka on jostakin entisestä Itä-Euroopan maasta?

Todellavaikeeta

• Anonyymi kirjoitti:

Tuossa muuten serbialaisen laulaja Sanja Vucicin haastattelu.
        https://www.youtube.com/watch?v=u-xNoP3RQTg

Kyllähän tuosta voi sanan sinne tänne erottaa, mutta valitettavasti ei ollenkaan niin yksinkertaista, mitä itse olen joskus aikoinaan luullut.

Muuten, nykyaikana on ehkä jopa helpompaa innostua opettelee uusia kieliä, kun pääsee Youtubesta etsii videoita eri maiden julkkiksista. Kyllähän sitä, kun kieliä opettelee, entistäkin innostuneemmin yrittää saada selvää esimerkiksi julkkiskaunottarien puheesta. Ehkä tämäkin saattaa olla nykyaikana yksi tapa kehittää myös ihmistuntemusta.

Mielenkiintoista tosiaan, kuinka paljon tulee helpottumaan esimerkiksi serbian tai puolan kielen ymmärtäminen, jos ukrainan kieltäkin oppii riittävän hyvin, edellyttäen, että myös venäjää osaa riittävän hyvin.

Oletko sinä muuten koskaan seurustellut naisen kanssa, joka on jostakin entisestä Itä-Euroopan maasta?

Todellavaikeeta

En tiedä lasketaanko seurusteluksi. Mutta yritystä ollut. Mutta ei tuossa taustalla ollut että erityisesti olisin etsinyt ulkomaalaista. Olimme samalla paikkakunnalla (Suomessa) emmekä varmasti olisi koskaan edes tavanneet ellei kumpikin tietoisesti olisi ollut etsimässä jotakin. Mutta oli se ulkomaalaisuus varmaan siinä mielessä oleellista, että en minä juuri koskaan noissa sen aikaisissa nettitreffihimmeleissä suomalaisten kanssa päässyt alkua pidemmälle. Mutta tuossa tapauksessa varmaan riittävän uskaliaita oli niin vähän, että kaltaiseni sekunda pääsi jatkoon.

• Anonyymi kirjoitti:

no juu, saitureita kumpikin

Jatketaanpa tähän kirjallisuusanalyysiä. Dickens tietenkin kirjoitti herra Scroogen moraaliseksi malliksi, millainen ihmisen ei tulisi olla. On huomioitava, että tuolloin elettiin 1800-luvun alkupuolta ja sen ajan maailman vaurain, teollistunein ja hyvinvoivin Englanti ei vielä ollut lähelläkään sitä, millaiseksi maailma sittemmin muodostui. Joten lopulta Scrooge oli enemmän oikeassa kuin Dickens. Ei Dickensillä voinut olla käsitystä siitä humpuukin määrästä millä maailma tulevaisuuden ihmisiä tulisi koettelemaan.

• Anonyymi

kiito liom kiiro. årtimamlom kiiro--- ,itta niin kukak käyttää joeotain router... ruollainwn juttuun wen tee rikokaia

• Niin se menee eläimilläkin. Urokset piirittävät ja ikäänkuin tekevät aloitteen, nainen on kohde. Ei toisinpäin. Se on aivan luonnollista niin.
      Nuo baaritkin on vähän sellaisia, että jos mies osoittaa kiinnostusta, niin sen melkein tietää mitä se haluaa. Ainakin itsellä on sellainen käsitys.

• Anonyymi

"Nuo baaritkin on vähän sellaisia, että jos mies osoittaa kiinnostusta, niin sen melkein tietää mitä se haluaa. Ainakin itsellä on sellainen käsitys."

Onko siinä jotakin pahaa, että nainen kiinnostaa miestä seksuaalisesti? Et maininnut kiinnostusta tarkemmin, mutta helpostihan ajatellaan negatiivisesti, jos mies kiinnostuu. Ymmärsit varmaan, mitä tarkoitat tällä kiinnostuksella, joka valitettavasti varsinkin nykyaikana tulkitaan täysin väärin.

Todellavaikeeta

• Anonyymi kirjoitti:

"Nuo baaritkin on vähän sellaisia, että jos mies osoittaa kiinnostusta, niin sen melkein tietää mitä se haluaa. Ainakin itsellä on sellainen käsitys."

Onko siinä jotakin pahaa, että nainen kiinnostaa miestä seksuaalisesti? Et maininnut kiinnostusta tarkemmin, mutta helpostihan ajatellaan negatiivisesti, jos mies kiinnostuu. Ymmärsit varmaan, mitä tarkoitat tällä kiinnostuksella, joka valitettavasti varsinkin nykyaikana tulkitaan täysin väärin.

Todellavaikeeta

Ei siinä ole mitään pahaa. Kyllä mies saa kiinnostua, mutta jos tämä tapahtuu baarissa ja nainen antaa vastakaikua, niin mies yrittää mitä todennäköisemmin päästä pöksyihin jossain vaiheessa iltaa/yötä. Niin jos naisella ei ole tällaisia ajatuksia, vaan tutustua haluaisi, niin menee helposti mönkään.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ei siinä ole mitään pahaa. Kyllä mies saa kiinnostua, mutta jos tämä tapahtuu baarissa ja nainen antaa vastakaikua, niin mies yrittää mitä todennäköisemmin päästä pöksyihin jossain vaiheessa iltaa/yötä. Niin jos naisella ei ole tällaisia ajatuksia, vaan tutustua haluaisi, niin menee helposti mönkään.

Puhut vähän mutta asiaa 😊 Josko miehet kiinnittäisivät tuohon huomiota.

Ikärajoitteisille miehille vielä todennäköisyys: jos baarissa on 40% naisia, joista neljäsosa on alle 25-vuotiaita ja 60% miehiä, joista puolet on alle 25-vuotiaita, niin yli kolmekymppisen saati lähelle nelikymppisen miehen ei kannata luullla hurmaavansa alle 25v naista ihan helposti.

- Sheena

• Anonyymi

Eläinuroksetkin tekevät tiedustelua elekielellä, josko pariutuminen naaraskohteen kanssa on ok.

Nykyisin taitaa esimerkiksi nuo baarien soidinmenot olla melko hukassa miehiltä. Varmaan appien syy. Sekä etenkin, ettei tunneta itseä oikeasti eikä olla perehdytty yhtään ihmisen mieleen ja tunteisiin.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellavaikeeta

"Onko siinä jotakin pahaa, että nainen kiinnostaa miestä seksuaalisesti?"

Ei sinänsä, mutta se on naista rasittavaa. Pitäisi etenkin baarissa olla miehillä kohtelias käytös naisten suuntaan, ei tyrkky tms. Katsos kun miehen turhan vahva kiinnostus herättää naisessa vain pelkoa.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Onko siinä jotakin pahaa, että nainen kiinnostaa miestä seksuaalisesti?"

Ei sinänsä, mutta se on naista rasittavaa. Pitäisi etenkin baarissa olla miehillä kohtelias käytös naisten suuntaan, ei tyrkky tms. Katsos kun miehen turhan vahva kiinnostus herättää naisessa vain pelkoa.

- Sheena

Tämän olen satoja ellei jopa tuhansia kertoja todennut. Jälleen, sosiaalisia taitoja vaaditaan ja sanoisin, että "enemmän kuin tarpeeksi". Realismia kuitenkin, kuinka paljon sosiaalisia taitoja miehiltä tosiaan vaaditaan ja pitääkö vaatimusten kaiken aikaa nousta? Ei ole realistista odottaa kaikilta miehiltä top 10 miehen sosiaalisia taitoja.

Tuo käsite "tyrkky", kyllä mä tuon pointin ymmärrän, esimerkiksi nainen saattaa kokea aloitteen liian tungettelevana, vaikka ei sanoisi ensimmäisissä sanoissa mitään, mikä viittaisi seksiin, tosin sanat saatetaan myös tulkita väärin. Kyllä lukuisat "mokat" on tullut tehtyä varsinkin silloin kun joskus nuorena aloittelin tekemään tutustumisyrityksiä naisiin. Toisin sanoen "beginner" tasoa olin sosiaalisissa taidoissa, mutta uskaltaisin kuitenkin 100% varmuudella sanoa, että nyt olen sosiaalisissa taidoissa "korkeammalla tasolla" kuin silloin nuorena vähän päälle 20 vuotiaana.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän olen satoja ellei jopa tuhansia kertoja todennut. Jälleen, sosiaalisia taitoja vaaditaan ja sanoisin, että "enemmän kuin tarpeeksi". Realismia kuitenkin, kuinka paljon sosiaalisia taitoja miehiltä tosiaan vaaditaan ja pitääkö vaatimusten kaiken aikaa nousta? Ei ole realistista odottaa kaikilta miehiltä top 10 miehen sosiaalisia taitoja.

Tuo käsite "tyrkky", kyllä mä tuon pointin ymmärrän, esimerkiksi nainen saattaa kokea aloitteen liian tungettelevana, vaikka ei sanoisi ensimmäisissä sanoissa mitään, mikä viittaisi seksiin, tosin sanat saatetaan myös tulkita väärin. Kyllä lukuisat "mokat" on tullut tehtyä varsinkin silloin kun joskus nuorena aloittelin tekemään tutustumisyrityksiä naisiin. Toisin sanoen "beginner" tasoa olin sosiaalisissa taidoissa, mutta uskaltaisin kuitenkin 100% varmuudella sanoa, että nyt olen sosiaalisissa taidoissa "korkeammalla tasolla" kuin silloin nuorena vähän päälle 20 vuotiaana.

Todellavaikeeta

Sosiaalisia taitoja ei "vaadita" yhtään sen enempää kuin ennenkään. Nykyisin vain on itsetuntemus ja itseluottamus enemmän kateissa; näistä johtuu, että etsitään väärää kohderyhmää. Mahdollisesti myös vääristä paikoista ja väärällä tavalla...

- Sheena

• Anonyymi

Mjaa

En tiedä mistä puusta olet tipahtanut, mutta kyllä koko maailmansivu on ollut niin, että vain nainen tekee aloitteen.

Mies ei aloitteessa näyttele mitään roolia.

(hirn)

• Anonyymi

Aloituksesi ei pidä paikkaansa, myös naiset tekevät aloitteita. Aloitteen tekeminen on ennenkaikkea elekieltä, joten sitä kannattaa harjoitella.

- Sheena

• Anonyymi

Tämä vaatikin jo vähän "korkeamman tason" sosiaalisia taitoja.

Todellavaikeeta

• Anonyymi

Tämä on totta. Kilpailu top5% miehistä on veristä, ja naiset tekevät heille aloitteita. Tavan naisella ei ole varaa jäädä odottelemaan, josko pääsisi varasijalle.

• Anonyymi

hyvä aloitus aiheelle,

• Anonyymi

en tiedä onko aloiteen tekeminen vain miesten puuhaa,vai toimitaanko muissa maissa samoin,

• Anonyymi

Vain kovassa myötäisessä onnistuu. Eli kannattaa varustautua tiukalla viinalla.

• Anonyymi

tietokoneeni sääjuttu didä nyg 22.3 ulko 9.0

alan olemaan iloinen kun silmät korjattu voin jatkaa suunnitelmia, paranamemisaikaa on kyllä vielä

• Anonyymi

Naiset jättävät aloitteet tekemättä koska he voivat tehdä niin ilman että siitä koituu heille juurikaan haittaa.

• Ellei haitaksi sitten laske sitä, että naiset (passiivisessa) parinvalinnassaan epäonnistuvat. Kun ei itsekään tiedä mitä haluaa niin saa sitä mitä sattuu saamaan.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Ellei haitaksi sitten laske sitä, että naiset (passiivisessa) parinvalinnassaan epäonnistuvat. Kun ei itsekään tiedä mitä haluaa niin saa sitä mitä sattuu saamaan.

Ajattelin että tuskinpa he omissa valinnoissaan onnistuisivat sen paremmin kun eivät ole tottuneet tuollaista asiaa miettimään vaan ainoastaan reagoimaan tilanteisiin.

• Anonyymi

Siitä koituu naiselle paljon haittaa, jos tämä ei ole aloitteellinen.
        On helppo tunnistaa pariskunnan naisesta, jos tämä ei ole ollut aloitteellinen, silloin mieskumppani on paljon alempaa tasoa, kuin nainen, usein naista lyhempi ja rumempi.

Tämän ilmiön näkee myös baarissa, flegmaattinen ja aloitekyvytön kaunotar jumittuu kaikkein tyrkyimmän, kännisen B-luokan miehen seuraan, koska ei käytä omaa potentiaalia ja valitse itse.

Samoin käy helposti myös passiiviselle miehelle, ne kaikkein karmeimmat sutturat pyörii ympärillä, vaikka olisi mahdollisuudet parempaankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä koituu naiselle paljon haittaa, jos tämä ei ole aloitteellinen.
        On helppo tunnistaa pariskunnan naisesta, jos tämä ei ole ollut aloitteellinen, silloin mieskumppani on paljon alempaa tasoa, kuin nainen, usein naista lyhempi ja rumempi.

Tämän ilmiön näkee myös baarissa, flegmaattinen ja aloitekyvytön kaunotar jumittuu kaikkein tyrkyimmän, kännisen B-luokan miehen seuraan, koska ei käytä omaa potentiaalia ja valitse itse.

Samoin käy helposti myös passiiviselle miehelle, ne kaikkein karmeimmat sutturat pyörii ympärillä, vaikka olisi mahdollisuudet parempaankin.

Oletko siis sitä mieltä että joku (mies tai nainen) tekee realistisia aloitteita jotka johtavat järkevään lopputulokseen? Jos naiset tekevät näin niin miksi se passiivinen mies on aina niiden karmeiden sutturoiden ahdisteltavana, kysyy nimim. "kokemusta on"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko siis sitä mieltä että joku (mies tai nainen) tekee realistisia aloitteita jotka johtavat järkevään lopputulokseen? Jos naiset tekevät näin niin miksi se passiivinen mies on aina niiden karmeiden sutturoiden ahdisteltavana, kysyy nimim. "kokemusta on"?

Kehittelit ihan itse omituisen skenaarion ja ikäänkuin laitoit itse keksimät lisäykset ja
        sanat suuhun, joita sitten pitäisi sinulle alkaa selittämään. Ei maksa vaivaa tyhmälle alkaa vääntämään rautalangasta.

• Anonyymi

Pieni mieleni on tähän asti opastanut olemaan lähestymättä ellei lupaa lähestyä ole myönnetty, olen oppinut kuuntelemaan sitä 🙂

• Anonyymi

rmsom åot'' lasvattaa soe,em öaotta,aööa ,aajam soe,emåerima ka pdpteööa mpom 24544k viptta kptta syntyy uusia perunoitra, kuokkak ja jussi

tai lapio ja kuokka

• Anonyymi

Miesten pitää saada tavoitella naista. Jos he saavat hänet helposti, he eivät arvosta tätä ja koe häntä kiinnostavaksi.

• Anonyymi

Onko Jasu ainoa aloitteellinen naisoletettu? :)

• Anonyymi

Tuskinpa olen. Moni muukin on varmasti todennut, ettei naisen tekemä aloite ole sen huonompi tai väärempi kun miehenkään. Ja silloin on paremmat mahkut "saada" se joka itseä kiinnostaa, kun katsella mitä sinua lähestyy. Eikä toikaan pidä paikkaansa, ettei mies arvosta aloitteellista naista. Vamppimaista tuskin, asiallista lähestyjää kyllä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa olen. Moni muukin on varmasti todennut, ettei naisen tekemä aloite ole sen huonompi tai väärempi kun miehenkään. Ja silloin on paremmat mahkut "saada" se joka itseä kiinnostaa, kun katsella mitä sinua lähestyy. Eikä toikaan pidä paikkaansa, ettei mies arvosta aloitteellista naista. Vamppimaista tuskin, asiallista lähestyjää kyllä.

Jasu

Nimi Jasu. En ole vieläkään ymmärtänyt. Tiedän, että tämäkin viesti varmasti poistetaan, kun kysyn, mistä tuo nimi Jasu. Kannattaisi vaan ymmärtää tämä, että ei tämä ole mitään v**tuilua, kun halutaan keskustella asioista, jolloin on hyvä ymmärtää eri ilmiöiden taustat. Tällaisena loukkaantumisen kulttuurin aikana, kun mistään ei voi enää keskustella asiallisesti. Tämä on vieläpä anonyymi palsta ja siitä huolimatta, kun haluaa keskustella eri ilmiöistä yksityiskohtaisesti, viestejä poistuu. Ehkä minä sitten olen äärimmäisen tyhmä ja minua saa pitääkin tyhmänä, en minä kaikkea vaan ymmärrä, mutta edelleenkin kysyn nimestä Jasu. Millainen tausta? Ei tietenkään tarvitse vastata.

Kauankohan tämäkin viesti tosiaan säilyy.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimi Jasu. En ole vieläkään ymmärtänyt. Tiedän, että tämäkin viesti varmasti poistetaan, kun kysyn, mistä tuo nimi Jasu. Kannattaisi vaan ymmärtää tämä, että ei tämä ole mitään v**tuilua, kun halutaan keskustella asioista, jolloin on hyvä ymmärtää eri ilmiöiden taustat. Tällaisena loukkaantumisen kulttuurin aikana, kun mistään ei voi enää keskustella asiallisesti. Tämä on vieläpä anonyymi palsta ja siitä huolimatta, kun haluaa keskustella eri ilmiöistä yksityiskohtaisesti, viestejä poistuu. Ehkä minä sitten olen äärimmäisen tyhmä ja minua saa pitääkin tyhmänä, en minä kaikkea vaan ymmärrä, mutta edelleenkin kysyn nimestä Jasu. Millainen tausta? Ei tietenkään tarvitse vastata.

Todellavaikeeta

Mun etunimeni on Jaana, mutta ollut 7 luokalta asti Jasu, silloisen ystävän alkaessa kutsumaan mua Jasuksi. Sellainen yksinkertainen tarina. Suomessa on naisiakin nimeltä Jasu, tarkistappa väestörekisterin nimitiedoista. Ei ole vain miesten nimi.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun etunimeni on Jaana, mutta ollut 7 luokalta asti Jasu, silloisen ystävän alkaessa kutsumaan mua Jasuksi. Sellainen yksinkertainen tarina. Suomessa on naisiakin nimeltä Jasu, tarkistappa väestörekisterin nimitiedoista. Ei ole vain miesten nimi.

Jasu

Koko nimihän on sukupuolineutraali. Ainakin mun korvaan.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellavaikeeta

Nimen yleisyys
        Digi- ja väestötietoviraston tiedon (helmikuu 2025) mukaan:

Jasu on ensimmäisenä etunimenä 556 miehellä (muutos +5) ja 8 naisella.
        Jasu on ensimmäisenä etunimenä yhteensä 564 henkilöllä (muutos +6).
        Muuna kuin ensimmäisenä etunimenä Jasu on 46 miehellä (muutos +1).
        Kaikkiaan etunimi Jasu on 602 miehellä (muutos +6) ja 8 naisella eli 610 henkilöllä (muutos +7).

Jasu

• Anonyymi

Serkkuni on minua 2 vuotta nuorempi. Nuo nimet oli tuohon aikaan vielä huudossa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Ok. Kiitoksia asiallisesta vastauksesta.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Kiitoksia asiallisesta vastauksesta.

Todellavaikeeta

Eipä mitään, oli niin helppo kysymys johon oli olemassa helppo vastaus. 😃

Jasu

• Anonyymi

juurisyy niin nygt joo mtvsubtv waiysz niin ettää minäkäaista poeukkaa coi olla..

oikeastti hycä juffu kun maksoin netflixillellekin errä jos jännirräciä juttuja voi katsoa heiltäkin kun kun oma silmäleikkauskin jtutut

• Anonyymi

jos perunn syömisen kielyo ja ja hrrtykin niiden sdyömisxen kielto jotta älykkyysd paranisi kko valtakunnallidesytikin

• Anonyymi

Biologia ja se että nainen haluaa kokea olevansa vastustamattoman haluttava. Muuten tulee olo ettei kelpaa

• Anonyymi

Onpa harvinaisen lyhytnäköistä ajattelua. Ihan kun kaikki naiset olisi tuollaisia, voin kertoa. Ei ole.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa harvinaisen lyhytnäköistä ajattelua. Ihan kun kaikki naiset olisi tuollaisia, voin kertoa. Ei ole.

Jasu

Kyllä se vaan näin tahtoo käytännössä mennä, että hyvännäköinen alle 30 v nainen tekee äärimmäisen harvoin baarissa tuttavuutta "tavalliseen" mieheen.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vaan näin tahtoo käytännössä mennä, että hyvännäköinen alle 30 v nainen tekee äärimmäisen harvoin baarissa tuttavuutta "tavalliseen" mieheen.

Todellavaikeeta

Alle 30v naiset eivät tee usein aloitteita kun ei tarvitse, mutta aloitteet jää varmimmin tekemättä yli 30v miehiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellavaikeeta

Jaa, baarissa en ole ikinä aloitteita tehnytkään. Mutta ehkä se johtuu siitä etten ollut hyvännäköinen alle 30 vuotiaanakaan. 😅

Tai siitä, etten ikinä ettisi kumppania mistään juottolasta, sieltä tuppaa löytymään vain alkkiksia enemmän ja vähemmän.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, baarissa en ole ikinä aloitteita tehnytkään. Mutta ehkä se johtuu siitä etten ollut hyvännäköinen alle 30 vuotiaanakaan. 😅

Tai siitä, etten ikinä ettisi kumppania mistään juottolasta, sieltä tuppaa löytymään vain alkkiksia enemmän ja vähemmän.

Jasu

Tai alkoon mieltyneitä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alle 30v naiset eivät tee usein aloitteita kun ei tarvitse, mutta aloitteet jää varmimmin tekemättä yli 30v miehiin.

Eikös parisuhteessa mies yleensä ole naista vanhempi? Siinä mielessä outoa, jos vaikkapa 28 v nainen tekee helpommin aloitteen 20 v mieheen kuin vaikkapa 34 v mieheen.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

"Tai siitä, etten ikinä ettisi kumppania mistään juottolasta, sieltä tuppaa löytymään vain alkkiksia enemmän ja vähemmän."

Etsi sitten vaikkapa kadulta. Tätäkin on tullut tehtyä enemmänkin silloin joskus nuorempana pe-la iltasin, kun ihmisiä on paljon liikkeellä. On tullut halvemmaksi kuin vaihtaa kaiken aikaa paikkaa, jos ei sopivaa löydy, eikä kiinnostavia naisia. Eipä sieltä kadultakaan ole löytynyt.

En siis osaa sanoa, löytyykö baarista vai kadulta helpommin.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tai siitä, etten ikinä ettisi kumppania mistään juottolasta, sieltä tuppaa löytymään vain alkkiksia enemmän ja vähemmän."

Etsi sitten vaikkapa kadulta. Tätäkin on tullut tehtyä enemmänkin silloin joskus nuorempana pe-la iltasin, kun ihmisiä on paljon liikkeellä. On tullut halvemmaksi kuin vaihtaa kaiken aikaa paikkaa, jos ei sopivaa löydy, eikä kiinnostavia naisia. Eipä sieltä kadultakaan ole löytynyt.

En siis osaa sanoa, löytyykö baarista vai kadulta helpommin.

Todellavaikeeta

Työpaikaltako sinä sitten mieluiten yrittäisit? Tämä työpaikalta yrittäminen vaan jakaa mielipiteitä.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työpaikaltako sinä sitten mieluiten yrittäisit? Tämä työpaikalta yrittäminen vaan jakaa mielipiteitä.

Todellavaikeeta

Mä olen tutustunut miehiin kirjeenvaihdolla, netin välityksellä, tuttavan kautta, kurssilla, ihan myös naapuriinkin. 😃

Työpaikoilla on ollut naisia enimmäkseen ja varattuja miehiä, miehiä jotka ei minua muutenkaan olisi kiinnostanut kumppanina. Sellaisia ihmisiä on tosi vähän joista kiinnostuisin kumppanina.

On niin monisyinen se kuvio minkä kautta minä ihmiseen tykästyn romanttisesti, ettei valtaosa ihmisistä kykene siihen.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen tutustunut miehiin kirjeenvaihdolla, netin välityksellä, tuttavan kautta, kurssilla, ihan myös naapuriinkin. 😃

Työpaikoilla on ollut naisia enimmäkseen ja varattuja miehiä, miehiä jotka ei minua muutenkaan olisi kiinnostanut kumppanina. Sellaisia ihmisiä on tosi vähän joista kiinnostuisin kumppanina.

On niin monisyinen se kuvio minkä kautta minä ihmiseen tykästyn romanttisesti, ettei valtaosa ihmisistä kykene siihen.

Jasu

Niin ja selvennettäköön, että suurin osa niistäkin 7 miehestä joiden kanssa olen ikinä ollut, ei yltänyt romanttisesti mun tunteita tavoittamaan, vaikka tapailun myötä sitä haettiin. Niinpä loppu tuli.

Olen siis seurustellut toivoen, että ihan kiva tulisi tunnepuolellakin joksikin. Muttei ole kuin 3 ihmistä mennyt tunteisiin asti. Kolme viimeisintä ja viimeisin on myös nykyinen ollut pian 15 vuotta jo.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös parisuhteessa mies yleensä ole naista vanhempi? Siinä mielessä outoa, jos vaikkapa 28 v nainen tekee helpommin aloitteen 20 v mieheen kuin vaikkapa 34 v mieheen.

Todellavaikeeta

Ei suinkaan aina. Minäkin olen meidän parisuhteessa miestäni vanhempi. Ollut joskus ennenkin kumppania vanhempi. Silloin vain muutaman vuoden.

Jasu

• Anonyymi

Tuo ”aloite” on melko suhteellinen käsitys. Ollaanko täysin tuntemattomia vai jo entuudestaan tuttuja. Ja mitä se käytönnössä tarkoittaa.

Olen pari kertaa lähestynyt miestä, joka myös vaikuttanut kiinnostuneelle. En häpeä tai nolostele vaikkei tunteet kohtais.

Silti tuntuu et kun keski-ikää jo alan elää etten enää miesten perään kysele. Nytkin pari miestä selkeesti yrittää lähestyä somen kautta (tunnetaan entuudestaan). Mutta vaikuttavat todella ujoille molemmat. Eivät siis uskalla selkeesti ilmaista kiinnostusta. Päätin etten itse ala heiltä kyseleen. Aikuisen miehen pitää pystyä oleen oma-alotteinen.

Toisaalta taas mietin, miksi he ilmaisee kiinnostusta mutta ei selkeää aloitetta (esim. kysytä et tavataanko?). Huvikseenko miehet piirittää eikä tarkoitustakaan muuhun? Tuntuu kyllä melko oudolle, jos tästä saavat tyydytyksen, eivätkä ihan ihmiskontaktia halua.
      Tähän toivoisin vastausta, jos joku mies tämän viestin loppuunmasti lukee.

• Anonyymi

He haluavat olla vain sinun kavereita. Ei kai siinä mitään pahaa ole.

• Anonyymi

ilman vastakaikua vain kaiku vastaa

• Anonyymi

Naiset haluavat toisten naisten esivalitseman miehen. Tällaiselle miehellä kehittyy vahvempi itseluottamus tehdä sujuvia aloitteita ja laajentaa haaremiaan jatkuvan positiivisen vahvistuksen kautta. Vastaavasti jos mies ymmärtää kelpaamattomuutensa negatiivisen vasteen myötä, hänen aloitekykynsä vähenee.

Nainen on mieluummin pelimiehen kakkonen, kuin huolii miehen, jota toiset naiset eivät himoitse. Tästä syystä naiset eivät tee aloitteita, koska se karsii tehokkaasti miehiä, jotka eivät ole esivalittuja.

• Anonyymi

jaahas, äiti menee ja esivalitsee tyttärelleen sopivan yksilön :D.

Haaremiako olet perustamassa, vai miksi et tunnu ymmärtävän että naiset ovat yksilöitä kuten miehetkin, mitään yleistettävissä olevaa totuutta ei ole olemassa kuin kanalaumassa jos sielläkään

• Anonyymi

Esivalmisteltu mies?
      Pyrsk.
      Jotenkin tulee mieleen joulupossu, mille laitetaan sinappihuntu ja eikun uuniin ja ulos ja omena suuhun.
      Vilma

• Ehdottomasti pitää lähestyä selvinpäin. Ei kukaan jaksa tyyppiä, joka humalassa epäselvästi mölisee omiaan.

Miksi lähteä muuttamaan hyvin toimivaa mallia? Miehet saavat jatkossakin tehdä aloitteita. Toki naisilla on myös lupa mennä miehen luo juttusille, jos rohkeus sallii.

Jos mielenkiinto riittää, kyllä naisetkin tekevät aloitteita. Fakta tieto!
      (olen omin silmin nähnyt)

• Anonyymi

Jos oikein parisuhdetta haluaa, silloin etenkin miehen aloite on toivottu. Arvostan miehen aloitekykyä.

• Anonyymi

Aaha 🤔, se "kaveri" varmaan jonka nimi ei nyt juuri muistu mieleen 🙂

• Anonyymi

"Naisista 63 prosenttia kertoi yleensä miehen tekevän aloitteen. Loput naisista ilmoittavat tekevänsä aloitteen useimmiten itse. "

Tuo oli vanha tilasto, uudemmassa naisten aloiteprosentti vieläkin suurempi.

Selvinpäin naisia juuri kannattaa lähestyä.

• Anonyymi

Olisi hölmöä olla tekemättä aloitteita itse.

Kun tekee aloitteen itse, valitsee itse. Jos toinen tekee aloitteen, hän tekee valinnan.

Simple as that.

🦄

• Anonyymi

Olenko ymmärtänyt joistakin aikaisemmista kommenteistasi, että saattaisit näyttää jokseenkin tältä.
        https://www.youtube.com/watch?v=uYb1bF1dils

Täytyy nyt 100% rehellisesti sanoa, että noin upee nainen ei ole KOSKAAN tullut tekee minuun aloitteita.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenko ymmärtänyt joistakin aikaisemmista kommenteistasi, että saattaisit näyttää jokseenkin tältä.
        https://www.youtube.com/watch?v=uYb1bF1dils

Täytyy nyt 100% rehellisesti sanoa, että noin upee nainen ei ole KOSKAAN tullut tekee minuun aloitteita.

Todellavaikeeta

En näytä tuolta, enkä oikeastaan edes haluaisi näyttää. Kaikella kunnioituksella videossa esiintyvälle henkilölle. 😁

Kehoni on voimakkaammin tiimalasin muotoinen kuin videon henkilöllä, eli hartiani ja takamukseni ovat selvemmin muuta kehoa leveämmät kuin hänellä. Kehossani on myös enemmän rasvaa, joten yksittäiset lihakset eivät erotu tuolla tavalla. Mutta en siis ole noin suoran mallinen.

En saa videosta selvää, millä painoilla hän treenaa ylätaljaliikkeessä. Näyttää vähältä. Vipunostoissa henkilön yläkeho liikkuu, vaikka sen pitäisi pysyä paremmin paikallaan. Takaolkapäiden liike on hyvä. Niitä minun pitäisi treenata enemmän.

Silloin kun vielä tein aloitteita, näytin normaalimmalta naiselta. 😂 Nyt hartiani ovat niin leveät, että heikompi saattaisi säikähtää tällaisen naisen aloitetta.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En näytä tuolta, enkä oikeastaan edes haluaisi näyttää. Kaikella kunnioituksella videossa esiintyvälle henkilölle. 😁

Kehoni on voimakkaammin tiimalasin muotoinen kuin videon henkilöllä, eli hartiani ja takamukseni ovat selvemmin muuta kehoa leveämmät kuin hänellä. Kehossani on myös enemmän rasvaa, joten yksittäiset lihakset eivät erotu tuolla tavalla. Mutta en siis ole noin suoran mallinen.

En saa videosta selvää, millä painoilla hän treenaa ylätaljaliikkeessä. Näyttää vähältä. Vipunostoissa henkilön yläkeho liikkuu, vaikka sen pitäisi pysyä paremmin paikallaan. Takaolkapäiden liike on hyvä. Niitä minun pitäisi treenata enemmän.

Silloin kun vielä tein aloitteita, näytin normaalimmalta naiselta. 😂 Nyt hartiani ovat niin leveät, että heikompi saattaisi säikähtää tällaisen naisen aloitetta.

🦄

Sinä siis olet joskus alle 30 vuotiaana ollut hyvännäköinen jotenkin "perinteisemmällä tavalla", kuten esimerkiksi tämä ruotsalainen influensseri Hanna Friberg.
        https://www.youtube.com/watch?v=-SdS3Niksck

Tuo Hanna Friberg on toki jo 30 iän ylittänyt.

Olet siis tehnyt baarissa aloitteita yli 30 vuotiaisiin miehiin? Teitkö 20-24 vuotiaana aloitteita yli 30 v miehiin?

Tuon Hanna Fribergin tapauksessa, kun 30 ikä on jo ylitetty, toki arvostan, jos yhtä hyvännäköinen 30-34 vuotias nainen tekee paljon aloitteita nimenomaan yli 40 v miehiin.

Tuossa aikaisemmin joku ehtikin jo kommentoida, että alle 30 v naiset eivät yleensä tee aloitteita yli 30 v miehiin. Juuri tästähän mä olen aikaisemminkin puhunut: jos on vanhan näköinen ja ikäisekseen "huonosti säilynyt", jää helposti yksin.

Olisiko jälleen tuo inceleiden "geenilottovoittoteoria" sittenkin paikallaan.
        https://yle.fi/a/74-20105798

"Netissä incelit puhuvat usein ”geenilotosta”. Se viittaa syntymässä saatuihin fyysisiin ominaisuuksiin kuten pituuteen ja luuston rakenteeseen."

"Chadit ovat geeniloton voittajia ja incelit häviäjiä. Välissä ovat normot eli tavismiehet."

Tuossa Chad mies kuvataan siis näin:

"Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta."

Ongelman juuri syy on tässä, jonka olen moneen kertaan aikaisemminkin sanonut: toisilla on "kaikkea liikaa" ja toisilla "kaikkea liian vähän". On aina syytä muistaa, että tämä koskee molempia sukupuolia huomioiden toki tämän hypergamia ilmiön.

"Nyt hartiani ovat niin leveät, että heikompi saattaisi säikähtää tällaisen naisen aloitetta."

Tulihan se realismi sieltä lopultakin: toisilla on siis "kaikkea liikaa" ja toisilla "kaikkea liian vähän". Hypergamia ilmiön takia varsinkin naisilla, joilla on "kaikkea liikaa", on parisuhteen löytäminen vaikeampaa.

Jos väitetään, että naiset eivät valitsisi hypergaamisesti, toistan edelleen, että minuun ei ole KOSKAAN tullut tekee aloitetta nainen, jonka vartalosta näkyy, että salilla ollaan käyty "vähän liikaakin".

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä siis olet joskus alle 30 vuotiaana ollut hyvännäköinen jotenkin "perinteisemmällä tavalla", kuten esimerkiksi tämä ruotsalainen influensseri Hanna Friberg.

Olet siis tehnyt baarissa aloitteita yli 30 vuotiaisiin miehiin? Teitkö 20-24 vuotiaana aloitteita yli 30 v miehiin?

Tuon Hanna Fribergin tapauksessa, kun 30 ikä on jo ylitetty, toki arvostan, jos yhtä hyvännäköinen 30-34 vuotias nainen tekee paljon aloitteita nimenomaan yli 40 v miehiin.

Tuossa aikaisemmin joku ehtikin jo kommentoida, että alle 30 v naiset eivät yleensä tee aloitteita yli 30 v miehiin. Juuri tästähän mä olen aikaisemminkin puhunut: jos on vanhan näköinen ja ikäisekseen "huonosti säilynyt", jää helposti yksin.

"Netissä incelit puhuvat usein ”geenilotosta”. Se viittaa syntymässä saatuihin fyysisiin ominaisuuksiin kuten pituuteen ja luuston rakenteeseen."

"Chadit ovat geeniloton voittajia ja incelit häviäjiä. Välissä ovat normot eli tavismiehet."

Ongelman juuri syy on tässä, jonka olen moneen kertaan aikaisemminkin sanonut: toisilla on "kaikkea liikaa" ja toisilla "kaikkea liian vähän". On aina syytä muistaa, että tämä koskee molempia sukupuolia huomioiden toki tämän hypergamia ilmiön.

"Nyt hartiani ovat niin leveät, että heikompi saattaisi säikähtää tällaisen naisen aloitetta."

Tulihan se realismi sieltä lopultakin: toisilla on siis "kaikkea liikaa" ja toisilla "kaikkea liian vähän". Hypergamia ilmiön takia varsinkin naisilla, joilla on "kaikkea liikaa", on parisuhteen löytäminen vaikeampaa.

Jos väitetään, että naiset eivät valitsisi hypergaamisesti, toistan edelleen, että minuun ei ole KOSKAAN tullut tekee aloitetta nainen, jonka vartalosta näkyy, että salilla ollaan käyty "vähän liikaakin".

Todellavaikeeta

"Teitkö 20-24 vuotiaana aloitteita yli 30 v miehiin?"

En tiedä mistä tuo ikäraja 24 tulee. Kun olin 26, olin kovin ihastunut erääseen yksitoista vuotta vanhempaan mieheen. Mutta häntä ei olisi voinut vähempää kiinnostaa. 😁 Silloin se oli surullista, mutta myöhemmin kävi ilmi, että hän eli mielellään vähän erähenkisempää elämää kuin minä, joka olen erittäin mukavuudenhaluinen kermap*rse. Mutta ihan hyvä, että hän sitten löysi erähenkisemmän naisen.

Ja oli niitä paljon muitakin. Kysyntäni oli olematonta. Se oli henkisesti rankkaa, mutta selvisin siitä! 🏆💪

"Hän on komea, itsevarma, atleettinen ja nauttii naisten suosiosta"

En osaa sanoa. En erityisesti pidä atleettisista miehistä. Haluan vain, ettei mies estä minua treenaamasta sydämeni kyllyydestä.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mistä tuo ikäraja 24 tulee. Kun olin 26, olin kovin ihastunut erääseen yksitoista vuotta vanhempaan mieheen. Mutta häntä ei olisi voinut vähempää kiinnostaa. 😁 Silloin se oli surullista, mutta myöhemmin kävi ilmi, että hän eli mielellään vähän erähenkisempää elämää kuin minä, joka olen erittäin mukavuudenhaluinen kermap*rse. Mutta ihan hyvä, että hän sitten löysi erähenkisemmän naisen.

Ja oli niitä paljon muitakin. Kysyntäni oli olematonta. Se oli henkisesti rankkaa, mutta selvisin siitä! 🏆💪

En osaa sanoa. En erityisesti pidä atleettisista miehistä. Haluan vain, ettei mies estä minua treenaamasta sydämeni kyllyydestä.

🦄

Tämä 11 vuotta vanhemman miehen tavoittelu ei siis tapahtunut baarissa.

Vaikka itse viihdyin nuorena baareissa, kiinnostuin usein miehistä, jotka eivät viihtyneet baareissa.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellavaikeeta

"Hypergamia ilmiön takia varsinkin naisilla, joilla on "kaikkea liikaa", on parisuhteen löytäminen vaikeampaa."

Tässähän syynä ei ole naisten hypergamia vaan miesten hypogamia.

Mutta minä en ole koskaan edes harkinnut peitteleväni jotain puolta itseäni sen vuoksi, etten löydä parisuhdetta. 😂 Mihin minä kunnianhimostani parisuhteessakaan pääsisin? Täytyisihän toisen oppia sitä sietämään.

Mutta siis älä syytä naisia hypergamiasta, jos ongelma on miesten hypogamia. Joidenkin miesten. Onneksi kaikilla ei ole sitä.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Kävit siis suhteellisen paljon alle 30 vuotiaana baareissa, mutta miehet eivät tulleet tekemään tuttavuutta?

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka itse viihdyin nuorena baareissa, kiinnostuin usein miehistä, jotka eivät viihtyneet baareissa.

🦄

"Vaikka itse viihdyin nuorena baareissa, kiinnostuin usein miehistä, jotka eivät viihtyneet baareissa."

Jouduit siis usein kateellisena katsomaan, kun moni muu "kauniimpi" nainen saa huomiota komeilta miehiltä? Et ole ainoa: kuten olen jo varmaan moneen kertaan sanonut, kuinka jo 20 vuotiaasta alkaen käynyt ulkona ja kuinka joutunut kateellisena katsomaan "parempien" miesten naismenestystä.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävit siis suhteellisen paljon alle 30 vuotiaana baareissa, mutta miehet eivät tulleet tekemään tuttavuutta?

Todellavaikeeta

Tulivat ne, mutta ne eivät juuri koskaan olleet kovin älykkäitä miehiä. Ja olivat usein liian humalassa.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Minä arvostan AINA naista, joka on vähintään yhtä hyvännäköinen kuin tuo ruotsalainen influensseri Hanna Friberg ja jos tosiaan kiinnostuu pääsääntöisesti "vanhemmista" miehistä. Kuten olen jo moneen kertaan sanonut tällä palstalla, kuinka silloin 30 iän ylitettyä olisin tuntenut itseni "maailman onnellisemmaksi mieheksi", jos olisin saanut hyvännäköisen 20-24 vuotiaan naisen. Eikä tietenkään 25-29 vuotiaatkaan huono vaihtoehto ole varsinkaan siinä vaiheessa kun miehellä 30 iän ylittämisestä on jo jonkin verran aikaa.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Vaikka itse viihdyin nuorena baareissa, kiinnostuin usein miehistä, jotka eivät viihtyneet baareissa."

Jouduit siis usein kateellisena katsomaan, kun moni muu "kauniimpi" nainen saa huomiota komeilta miehiltä? Et ole ainoa: kuten olen jo varmaan moneen kertaan sanonut, kuinka jo 20 vuotiaasta alkaen käynyt ulkona ja kuinka joutunut kateellisena katsomaan "parempien" miesten naismenestystä.

Todellavaikeeta

"Jouduit siis usein kateellisena katsomaan, kun moni muu "kauniimpi" nainen saa huomiota komeilta miehiltä?"

En pitänyt itseäni erityisen rumana nuorempana, varsinkaan jos olin täydessä baarivarustuksessa. En ollut mikään kaunotar, mutta aivan varmasti keskitasoa kauniimpi.

Ei. Vastaus kysymykseesi on ei. Baareissa ei yleensä liikkunut sellaisia miehiä, joista minä pidin. Kuten sanoin, kiinnostuin yleensä sellaisista miehistä, jotka eivät oikein viihtyneet baareissa. En myöskään pitänyt perinteisellä tavalla hyvännäköisiä miehistä.

En ole juurikaan tuntenut kateutta elämäni aikana. Se johtuu siitä, että olen aina tavoitellut täysillä asioita, jotka ovat minulle tärkeitä. Tiedän etten olisi voinut tehdä niitä asioita enää yhtään paremmin, ja siitä tuli rauhallinen olo. 🙏

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulivat ne, mutta ne eivät juuri koskaan olleet kovin älykkäitä miehiä. Ja olivat usein liian humalassa.

🦄

Vaikka minä olen liikkunut jo 20 vuotiaasta alkaen ulkona ja vähän enemmän 25 iän jälkeen, humalassa olen ollut äärimmäisen harvoin. Eipä ole auttanut naisiin tutustumisessa.

Miten sä ymmärrät tämän käsitteen "älykäs" mies? Joku mies voi olla esimerkiksi yliopisto-opiskelija, mutta ei siitä huolimatta kykene esimerkiksi baareissa toimimaan "oikein" kun yrittää tutustua naisiin.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka minä olen liikkunut jo 20 vuotiaasta alkaen ulkona ja vähän enemmän 25 iän jälkeen, humalassa olen ollut äärimmäisen harvoin. Eipä ole auttanut naisiin tutustumisessa.

Miten sä ymmärrät tämän käsitteen "älykäs" mies? Joku mies voi olla esimerkiksi yliopisto-opiskelija, mutta ei siitä huolimatta kykene esimerkiksi baareissa toimimaan "oikein" kun yrittää tutustua naisiin.

Todellavaikeeta

"Miten sä ymmärrät tämän käsitteen "älykäs" mies? Joku mies voi olla esimerkiksi yliopisto-opiskelija, mutta ei siitä huolimatta kykene esimerkiksi baareissa toimimaan "oikein" kun yrittää tutustua naisiin."

Hyvä kysymys. Ihan vieraassa ihmisessä huumorintaju on yleensä ensimmäinen merkki siitä, että joku on älykäs. Huumorin sisällyttäminen kommunikaatioon vaatii jonkinasteisen etäisyyden ottamista käsillä olevaan tilanteeseen, jotta sen pystyy uudelleenkehystämään humoristisesti. 🤔

Huumorin täytyy olla myös sillä tavalla taitavaa, ettei se tee keskustelukumppani oloa epämukavaksi.

Vähemmän älykäs suhtautuu kaikkeen vakavasti, on kaavamainen ja pelkää kaavasta poikkeamista.

Mutta siis: minuahan on aina ollut helppo lähestyä. Siihen riittää vain se, että jaksaa kuunnella minua. 😂 Odotan järkevää vastausta vasta noin 4 minuutin puhumisen jälkeen.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Miten sä ymmärrät tämän käsitteen "älykäs" mies? Joku mies voi olla esimerkiksi yliopisto-opiskelija, mutta ei siitä huolimatta kykene esimerkiksi baareissa toimimaan "oikein" kun yrittää tutustua naisiin."

Hyvä kysymys. Ihan vieraassa ihmisessä huumorintaju on yleensä ensimmäinen merkki siitä, että joku on älykäs. Huumorin sisällyttäminen kommunikaatioon vaatii jonkinasteisen etäisyyden ottamista käsillä olevaan tilanteeseen, jotta sen pystyy uudelleenkehystämään humoristisesti. 🤔

Huumorin täytyy olla myös sillä tavalla taitavaa, ettei se tee keskustelukumppani oloa epämukavaksi.

Vähemmän älykäs suhtautuu kaikkeen vakavasti, on kaavamainen ja pelkää kaavasta poikkeamista.

Mutta siis: minuahan on aina ollut helppo lähestyä. Siihen riittää vain se, että jaksaa kuunnella minua. 😂 Odotan järkevää vastausta vasta noin 4 minuutin puhumisen jälkeen.

🦄

Älykkyydessäkin tullaan tähän ongelmaan: olemmeko jälleen kerran tässä inceleiden "geenilottovoittoteoriassa"? Voiko älykkyyttä siis ollenkaan kehittää?

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älykkyydessäkin tullaan tähän ongelmaan: olemmeko jälleen kerran tässä inceleiden "geenilottovoittoteoriassa"? Voiko älykkyyttä siis ollenkaan kehittää?

Todellavaikeeta

Älä huolehdi. Minusta tuntuu, ettei suurin osa naisista välitä älykkyydestä ollenkaan siinä määrin kuin minä.

Ei siis ehkä kannata tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä minun mieltymysteni perusteella.

Ja eiväthän naisetkaan voi geeneillensä mitään. Meidän jokaisen geenit ovat kuitenkin kaikki sellaisia, jotka ovat selvinneet kymmenien tuhansien vuosien evoluution. 🏆

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä huolehdi. Minusta tuntuu, ettei suurin osa naisista välitä älykkyydestä ollenkaan siinä määrin kuin minä.

Ei siis ehkä kannata tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä minun mieltymysteni perusteella.

Ja eiväthän naisetkaan voi geeneillensä mitään. Meidän jokaisen geenit ovat kuitenkin kaikki sellaisia, jotka ovat selvinneet kymmenien tuhansien vuosien evoluution. 🏆

🦄

Vaikka incelit käyttäisikin tuota "geenilottovoittoteoriaa", synnyttää sekin eettisiä kysymyksiä. Tuossa on aiheeseen liittyvä hyvä kirjoitus.
        https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000003746557.html

Olen joskus aikaisemminkin ottanut tämän tänne, mutta en välttämättä ole kysynyt sinun mielipidettäsi.

Tässä tosiaan ollaan tässä eettisessä kysymyksessä, pitääkö yhteiskuntaa rakentaa pelkästään "vahvimpien" ehdoilla.

Sen verran elämää nähneenä ja varsinkin nähneenä tuota ahdistavaa todellisuutta parisuhdemarkkinoilla ja sitä kuinka tekopyhää on väittää, että olisimme käytännössä "saman arvoisia", en voi myöskään välttyä pohtimasta tätäkään kysymystä, että tämä, rakennetaanko yhteiskuntaa pelkästään "vahvimpien" ehdoilla, on yhä akuutti.

Puhuit evoluutiosta. Tuota teoriaahan osa on palstalla "hyödyntänyt" tässä kysymyksessä "vahvimpien" ehdoilla.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka incelit käyttäisikin tuota "geenilottovoittoteoriaa", synnyttää sekin eettisiä kysymyksiä. Tuossa on aiheeseen liittyvä hyvä kirjoitus.
        https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000003746557.html

Olen joskus aikaisemminkin ottanut tämän tänne, mutta en välttämättä ole kysynyt sinun mielipidettäsi.

Tässä tosiaan ollaan tässä eettisessä kysymyksessä, pitääkö yhteiskuntaa rakentaa pelkästään "vahvimpien" ehdoilla.

Sen verran elämää nähneenä ja varsinkin nähneenä tuota ahdistavaa todellisuutta parisuhdemarkkinoilla ja sitä kuinka tekopyhää on väittää, että olisimme käytännössä "saman arvoisia", en voi myöskään välttyä pohtimasta tätäkään kysymystä, että tämä, rakennetaanko yhteiskuntaa pelkästään "vahvimpien" ehdoilla, on yhä akuutti.

Puhuit evoluutiosta. Tuota teoriaahan osa on palstalla "hyödyntänyt" tässä kysymyksessä "vahvimpien" ehdoilla.

Todellavaikeeta

"Sen verran elämää nähneenä ja varsinkin nähneenä tuota ahdistavaa todellisuutta parisuhdemarkkinoilla ja sitä kuinka tekopyhää on väittää, että olisimme käytännössä "saman arvoisia", en voi myöskään välttyä pohtimasta tätäkään kysymystä, että tämä, rakennetaanko yhteiskuntaa pelkästään "vahvimpien" ehdoilla, on yhä akuutti.

Puhuit evoluutiosta. Tuota teoriaahan osa on palstalla "hyödyntänyt" tässä kysymyksessä "vahvimpien" ehdoilla."

Mitä merkitystä sillä on? Minä en ole koskaan ollut kiinnostunut samoista miehistä kuin monet muut ikäiseni, eivätkä useimmat miehet ole koskaan olleet kiinnostuneita minusta.

Mitä merkitystä on sillä, "kenen ehdoilla" yhteiskuntaa rakennetaan?

Tästä jäi sinulta nyt niiin monta välivaihetta pois, etten ymmärrä, miten väitteesi vahvuudesta liittyisi pariutumiseen mitenkään. Eiväthän poliittiset päätökset vaikuta siihen, kenestä joku kiinnostuu.

Olen sitä mieltä, että aikuisen pitäisi olla terve ja pystyä elättämään itsensä ja lapsensa, ennen kuin hän lisääntyy. En hyväksy pakkosterilointia enkä pakkoraskauksia.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellavaikeeta

Kyllä, älykkyyttään voi kehittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, älykkyyttään voi kehittää.

Tuo on mielenkiintoinen kysymys. Eikös "asiantuntijat" väitä, että ei pysty. Mielenkiintoista kuulla argumentit, jotka murtavat tämän myytin.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on mielenkiintoinen kysymys. Eikös "asiantuntijat" väitä, että ei pysty. Mielenkiintoista kuulla argumentit, jotka murtavat tämän myytin.

Todellavaikeeta

En ole nähnyt moista väitettä, vaan päinvastoin. Luulisi nyt olevan jokaiselle itsestäänselvää, että tottakai sitä voi kehittää. Aivojaan voi harjoittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

En ole nähnyt moista väitettä, vaan päinvastoin. Luulisi nyt olevan jokaiselle itsestäänselvää, että tottakai sitä voi kehittää. Aivojaan voi harjoittaa.

" Luulisi nyt olevan jokaiselle itsestäänselvää, että tottakai sitä voi kehittää. Aivojaan voi harjoittaa. "

Onko se itsestäänselvää? Kysyin aiheesta tekoälyltä:

"Tutkimusten mukaan älykkyysosamäärää (ÄO) voidaan kehittää tietyillä harjoitusmenetelmillä, mutta vaikutukset vaihtelevat yksilöllisesti. Joitakin tehokkaimpia menetelmiä ovat:

Työmuistin harjoittaminen: Työmuistiharjoitukset, kuten n-back-tehtävät, voivat parantaa kognitiivisia kykyjä ja vaikuttaa ÄO-arvoon.

Kognitiivinen stimulointi: Monipuolinen oppiminen, kuten uusien kielten opiskelu tai musiikin harjoittaminen, voi edistää älykkyyden kehittymistä.

Fyysinen aktiivisuus: Liikunta, erityisesti aerobinen harjoittelu, on yhdistetty parempaan aivotoimintaan ja kognitiiviseen suorituskykyyn.

Ravitsemus ja uni: Terveellinen ruokavalio ja riittävä uni tukevat aivojen toimintaa ja voivat vaikuttaa älykkyyteen.

ÄO-arvojen muutokset riippuvat harjoittelun intensiivisyydestä ja kestosta. Esimerkiksi työmuistiharjoituksia tehneillä henkilöillä on havaittu keskimäärin 5–15 pisteen nousu ÄO:ssa, mutta vaikutukset eivät ole aina pysyviä."

5 pisteen mahdollisesti tilapäinen nousu ei ole kovin paljon.

• Anonyymi

Se kuuluu etikettisääntöön, kuten mies hakee naisen tanssiinkin!

• Anonyymi

En hae. Naiset kyllä hakee.

• Anonyymi

Suomalaiset naiset on pelkureita. Hiirulaisia. Ulkomailla ei ole mikään tabu jos nainen juttelee miehen kanssa.

• Anonyymi

Kyllä minä keski-ikäinen ja itsevarma nainen teen itse aloitteeni. Tosin olen niin valikoiva että teen niitä vain satunnaisesti. Toki sekin, että minkä kukakin laskee aloitteeksi on suhteellista.
      Jos haluan seuraa mietin ensin kohderyhmän ikähaarukka ja genre. Valitsen sen perusteella paikan ja otollisimman ajankohdan. Lähden aina yksin sillä sillon on helpompi tutustua uusiin ihmisiin. Haravoin katseellani paikan miehet läpi ja pistän merkille ”ehkä ok miehet” ja pidän heitä silmällä. Tarkkailen heidän käytöstä jolloin moni karsiutuu pois ”sikailun” yms johdosta. Miehet siis itse karsivat itsensä huomaamattaan. Jos jäljelle on jäänyt joku tai joitain niin tarkkailen ketä he katselevat eli kenestä ovat kiinnostuneita. Jos saan valitsemaltani katseita vastaan niihin suoraan hymyllä ja flirtillä. Kun tilanne on varmistettu riittävän selväksi positiivisten pitkien katseiden määrällä on riskit aika pienet. Tilanne sanelee paljon miten seuraavaksi toimin. Viimeksi vain kävelin miesseurueen luo tälläisessä tilanteessa ja kysyin saanko liittyä seuraan. Sain tietenkin ja hauska ilta oli. En etsinyt kuitenkaan seksiseuraa joten kiltisti menin yksin kotiin illan päätteeksi nukkumaan. Numerot tuli kyllä vaihdettua.

• Anonyymi

Kiva kuulla. Miehenä toimin melkein samoin. Erona ehkä, että haravoin katsellani kaikki paikan naiset ja luokittelen ne kiinnostavuuden mukaan nopeasti.

Kukaan nainen ei karsiudu käytöksensä johdosta, mutta toimintamahdollisuuksiin vaikuttaa naisen seura tai muut sellaiset asiat, jotka mahdollisesti estävät heti iskemästä kiinni.

Jos saan katseita kiinnostavaksi luokitellulta naiselta, käyn heti kiinni. Aikaa ei kannata yhtään tuhlata.

Joten et ehtisi minulle aloitetta tekemään, tai olisin jo todennäköisesti poistunut paikasta siinä vaiheessa, kun sitä harkitset vielä. En useinkaan jää roikkumaan mihinkään, jollei mitään tilanteita voisi syntyä.

• Anonyymi

Äh, että mä inhoan näitä aloite pohdintoja. En mahda sille mitään, että tuollainen ajattelu tekee ihmisen mun silmissäni hirvittävän vastenmieliseksi. Mä en halua mitään "alotteita". Ajatuskin siitä, että joillain aina on joku ketunhäntä kainalossa, vituttaa. Mä juttelen kyllä ihan mielelläni, mutta jos jokaisen sanan takana on aina joku "alote", niin antakaa olla. Ja ihan vinkiksi, se että minä tulen juttelemaan, ei sitten ole mikään alote. 🙄

• Anonyymi

Tästä ei ole aloitteissa kysymys. Miehet ja naiset voivat jutella keskenään, eikä kumpikaan tee mitään aloitetta. Ei edes yökerhossa juttelu ole mikään aloite mihinkään, kuin korkeintaa siihen jutteluun.

Mutta jos asioiden halutaan etenevän suhteeseen, jomman kumman on jokin aloite siihen tehtävä, koska muuten he vain eroavat ja jatkavat kotiinsa.

• Anonyymi

En näe mitään syytä miksi pitäisi. Itse olen aibskin ollut se aloitteellinen osapuoli kaikissa pidempään yhdessäoloon johtaneissa

• Anonyymi

Lisään ... Mielestäni aloitteellisuus on ainoa keino saada se mitä itse haluaa. Aloitetta odottaessaan joutuu aina tyytymään siihen mikä tulee tyrkylle. Jostain syystä itselle ei vain koskaan tule tyrkylle sellaista, joka oikein kiinnostaisi. Kyllähän he monen silmiin ovat tasokkaita, mutta eivät vain sitä mikä minua kiinnostaisi. Jokunen yhden illan kohtaaminen niistäkin on tullut, mutta kun nuo eivät silleen innosta ja sillä toisella osapuolella kuitenkin olisi aina halua pidempiaikaiseenkin, niin en näe noissa enää mitään järkeä. Mielummin valkkaan sellaisen, joka aidosti kiinnostaa ja lähestyn itse.

• Anonyymi

En ymmärrä kuka on edes keksinyt tuon valheen, että miehen pitäisi tehdä aina aloite.

Joku munaton nainenko?

🦄

• Anonyymi

Sen vaan huomaa käytännössä viimeistään 20 iässä, kun kukaan nainen ei halua tehdä tuttavuutta.

Ok, myönnän, että joskus jopa lenkkipolulla on joku nainen tullut juttelee, mutta oli liikaa humalassa.

Tosiasia kuitenkin: 20-30 iässä jää "onnistumiset" olemattomiin, jos vain odottaa, että joku hyvännäköinen nainen tekee aloitteen "selkeesti" ja tulee esimerkiksi baarissa juttelee ja nimenomaan niin, että ei ole juonut liikaa.

Vaikka sitä joskus äärimmäisen harvoin saattaisikin tapahtua, että joku hyvännäköinen nainen "tekisi aloitteen", sitä tapahtuu liian harvoin, jolloin ei saa tarpeeksi harjoitusta esimerkiksi ujouden voittamisessa.

Mulle viimeistään siinä ujous selviää "liiankin hyvin", kun pitää mennä tekee tuttavuutta tuntemattomaan hyvännäköiseen naiseen. Olen valtavan paljon joutunut harjoittelee pois ujoudesta.

Silloin nuorempana ennen 30 ikää, kun oli vielä ujoutta ja sosiaaliset taidot muutenkin heikommat, liikuin myös pe-la iltana kadulla ja odotin sopivaa tilaisuutta yrittää tutustua johonkin kiinnostavaan naiseen. Pe-la iltana varsinkin suurissa kaupungeissa naisia liikkuu.

Olisi tullut aivan järjettömän kalliiksi käydä useammassa baarissa: menet ensin yhteen baariin, jossa on aivan tylsää, ei yhtään kiinnostavaa naista ja vaikka olisikin, ei sopivia tilaisuuksia.

Muutenkin varsinkin pienissä paikoissa on varsin noloa yrittää varsinkin lyhyessä ajassa useampaa ja saada epätoivoisen takertujan maine, vaikka tämä auttaisikin ujouden voittamisessa.

Kadullakin tietysti täytyy olla tilannetaju hallussa. Eipä naiset sielläkään sen paremmin itse tee aloitteita edes pe-la iltana.

Nuorempana kävin siis baareissa, mutta saatoin varsinkin pe-la iltana liikkua kadulla odotellen sopivia tilaisuuksia. Uskallan kuitenkin sanoa, että sosiaaliset taidot tässä ilman muuta kehittyi ja ujous ajan kanssa väheni. Nyt osaan siis tehdä aloitteita tuntemattomiin naisiin melkein missä vain. Ei siis enää tarvitse liikkua kadulla odotellen lukuisia "sopivia" tilaisuuksia, vaan voi mennä johonkin baariin, tuli sinne kiinnostavia naisia tai ei. Toisinaan tulee toisinaan ei. Silloin kun tulee, osaa paremmin myös aloittaa tutustumisen kuin silloin joskus vähän päälle 20 vuotiaana.

Niin ja käyhän naisia kahviloissakin. Ei kai sielläkään täysin kiellettyä ole yrittää tehdä tuttavuutta, ainakaan, jos tuttavuuden teon yrittäminen ei herätä liikaa huomiota.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen vaan huomaa käytännössä viimeistään 20 iässä, kun kukaan nainen ei halua tehdä tuttavuutta.

Ok, myönnän, että joskus jopa lenkkipolulla on joku nainen tullut juttelee, mutta oli liikaa humalassa.

Tosiasia kuitenkin: 20-30 iässä jää "onnistumiset" olemattomiin, jos vain odottaa, että joku hyvännäköinen nainen tekee aloitteen "selkeesti" ja tulee esimerkiksi baarissa juttelee ja nimenomaan niin, että ei ole juonut liikaa.

Vaikka sitä joskus äärimmäisen harvoin saattaisikin tapahtua, että joku hyvännäköinen nainen "tekisi aloitteen", sitä tapahtuu liian harvoin, jolloin ei saa tarpeeksi harjoitusta esimerkiksi ujouden voittamisessa.

Mulle viimeistään siinä ujous selviää "liiankin hyvin", kun pitää mennä tekee tuttavuutta tuntemattomaan hyvännäköiseen naiseen. Olen valtavan paljon joutunut harjoittelee pois ujoudesta.

Silloin nuorempana ennen 30 ikää, kun oli vielä ujoutta ja sosiaaliset taidot muutenkin heikommat, liikuin myös pe-la iltana kadulla ja odotin sopivaa tilaisuutta yrittää tutustua johonkin kiinnostavaan naiseen. Pe-la iltana varsinkin suurissa kaupungeissa naisia liikkuu.

Olisi tullut aivan järjettömän kalliiksi käydä useammassa baarissa: menet ensin yhteen baariin, jossa on aivan tylsää, ei yhtään kiinnostavaa naista ja vaikka olisikin, ei sopivia tilaisuuksia.

Muutenkin varsinkin pienissä paikoissa on varsin noloa yrittää varsinkin lyhyessä ajassa useampaa ja saada epätoivoisen takertujan maine, vaikka tämä auttaisikin ujouden voittamisessa.

Kadullakin tietysti täytyy olla tilannetaju hallussa. Eipä naiset sielläkään sen paremmin itse tee aloitteita edes pe-la iltana.

Nuorempana kävin siis baareissa, mutta saatoin varsinkin pe-la iltana liikkua kadulla odotellen sopivia tilaisuuksia. Uskallan kuitenkin sanoa, että sosiaaliset taidot tässä ilman muuta kehittyi ja ujous ajan kanssa väheni. Nyt osaan siis tehdä aloitteita tuntemattomiin naisiin melkein missä vain. Ei siis enää tarvitse liikkua kadulla odotellen lukuisia "sopivia" tilaisuuksia, vaan voi mennä johonkin baariin, tuli sinne kiinnostavia naisia tai ei. Toisinaan tulee toisinaan ei. Silloin kun tulee, osaa paremmin myös aloittaa tutustumisen kuin silloin joskus vähän päälle 20 vuotiaana.

Niin ja käyhän naisia kahviloissakin. Ei kai sielläkään täysin kiellettyä ole yrittää tehdä tuttavuutta, ainakaan, jos tuttavuuden teon yrittäminen ei herätä liikaa huomiota.

Todellavaikeeta

"Muutenkin varsinkin pienissä paikoissa on varsin noloa yrittää varsinkin lyhyessä ajassa useampaa ja saada epätoivoisen takertujan maine, vaikka tämä auttaisikin ujouden voittamisessa."

Heh. Ei siinä vaiheessa voida puhua vielä takertumisesta, kun juttelee jonkun kanssa ensimmäistä kertaa. Useimpia miehiä täytyy suostutella ensimmäisille treffeille, ja mitä pidemmälle juttu etenee, sitä enemmän tarvitsee suostutella. Useimmat haluavat lopettaa tapailun ennen seksiä. En puhuisi takertumisesta vielä ensimmäisen keskustelun yhteydessä. 😁

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Muutenkin varsinkin pienissä paikoissa on varsin noloa yrittää varsinkin lyhyessä ajassa useampaa ja saada epätoivoisen takertujan maine, vaikka tämä auttaisikin ujouden voittamisessa."

Heh. Ei siinä vaiheessa voida puhua vielä takertumisesta, kun juttelee jonkun kanssa ensimmäistä kertaa. Useimpia miehiä täytyy suostutella ensimmäisille treffeille, ja mitä pidemmälle juttu etenee, sitä enemmän tarvitsee suostutella. Useimmat haluavat lopettaa tapailun ennen seksiä. En puhuisi takertumisesta vielä ensimmäisen keskustelun yhteydessä. 😁

🦄

Ihan sivusta totean, että olen pitkälti samaa mieltä. Mä en tajua lainkaan ihmisiä, joiden mielestä jutteleminen on joku yritys, siis mikään muu kuin korkeintaan keskusteluyritys. Jos nyt ihan rehellisesti sanon, niin en ikinä haluaisi edes kokeilla parisuhdeyritystä henkilön kanssa, jolle jokainen juttelu on yritys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sivusta totean, että olen pitkälti samaa mieltä. Mä en tajua lainkaan ihmisiä, joiden mielestä jutteleminen on joku yritys, siis mikään muu kuin korkeintaan keskusteluyritys. Jos nyt ihan rehellisesti sanon, niin en ikinä haluaisi edes kokeilla parisuhdeyritystä henkilön kanssa, jolle jokainen juttelu on yritys.

Juttelu ei tietenkään edes voi olla mikään yritys, koska se ei yksinkertaisesti johda vielä mihinkään. Fakta on, että jos asioiden halutaan etenevän suhteeseen, jomman kumman on jokin aloite siihen tehtävä. Siis ihan oikea aloite: esim. tavataanko uudestaan? [<= aloite tapailuun]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juttelu ei tietenkään edes voi olla mikään yritys, koska se ei yksinkertaisesti johda vielä mihinkään. Fakta on, että jos asioiden halutaan etenevän suhteeseen, jomman kumman on jokin aloite siihen tehtävä. Siis ihan oikea aloite: esim. tavataanko uudestaan? [<= aloite tapailuun]

Juuri näin.

Ja tapaamisesta on vielä pitkä matka siihen, että siitä tulisi säännöllistä tapailua. Siinä saa tehdä tosissaan töitä. 🥵

En ymmärrä, miksi Todellavaikeeta korostaa ensimmäisen keskustelun merkitystä! Se ei edes ole mikään vaikea vaihe!

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin.

Ja tapaamisesta on vielä pitkä matka siihen, että siitä tulisi säännöllistä tapailua. Siinä saa tehdä tosissaan töitä. 🥵

En ymmärrä, miksi Todellavaikeeta korostaa ensimmäisen keskustelun merkitystä! Se ei edes ole mikään vaikea vaihe!

🦄

Valitettava totuus on, että sitä korostaa henkilö, joka ei juri pidemmälle ole päässyt. Epätoivo ajaa puhumaan siitä, missä junnaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettava totuus on, että sitä korostaa henkilö, joka ei juri pidemmälle ole päässyt. Epätoivo ajaa puhumaan siitä, missä junnaa.

Hyvä! Tämä on tosiaan valitettava totuus: naisten kanssa on pe-la iltaisin ÄÄRIMMÄISEN vaikeaa saada edes muutamaa minuuttia kestävää keskustelua. Aivan järjettömän paljon joutuu yrittää, että edes muutaman minuutin keskustelu lähtisi käyntiin.

Myönnän jälleen, että 30 iän jälkeen mua alkoi kiinnostaa pääsääntöisesti itseä nuoremmat naiset, joten edelleen yritän pääsääntöisesti itseä nuorempia ja jätän aloitteen yleensä väliin, jos näen, että naisella on "liikaa" ylipainoa.

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä! Tämä on tosiaan valitettava totuus: naisten kanssa on pe-la iltaisin ÄÄRIMMÄISEN vaikeaa saada edes muutamaa minuuttia kestävää keskustelua. Aivan järjettömän paljon joutuu yrittää, että edes muutaman minuutin keskustelu lähtisi käyntiin.

Myönnän jälleen, että 30 iän jälkeen mua alkoi kiinnostaa pääsääntöisesti itseä nuoremmat naiset, joten edelleen yritän pääsääntöisesti itseä nuorempia ja jätän aloitteen yleensä väliin, jos näen, että naisella on "liikaa" ylipainoa.

Todellavaikeeta

Niin, kenelle se on vaikeaa ja kenelle ei?

Ei elämää ja juttelua naisille tarvitse ottaa niin vakavasti. Rentoudu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, kenelle se on vaikeaa ja kenelle ei?

Ei elämää ja juttelua naisille tarvitse ottaa niin vakavasti. Rentoudu!

Tälleen sivusta totean, että tuo juuri taitaa olla todella vaikeen suurinnongelna. Jos jokaiseen vastapuolen näkökulmasta satunnaiseenkin keskusteluyritykseen ladataan aivan älyttömät oletusarvot, niin homma ei voi toimia. Se keskustelu on väkinäistä ja epäaitoa ja se haisee jo kilometrin päähän siltä, että tässä nyt yritetään jotakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tälleen sivusta totean, että tuo juuri taitaa olla todella vaikeen suurinnongelna. Jos jokaiseen vastapuolen näkökulmasta satunnaiseenkin keskusteluyritykseen ladataan aivan älyttömät oletusarvot, niin homma ei voi toimia. Se keskustelu on väkinäistä ja epäaitoa ja se haisee jo kilometrin päähän siltä, että tässä nyt yritetään jotakin.

Juurikin näin, kehotin rentoutumaan paljolti omien kokemusten pohjalta, sillä olen itsekin joskus nuorenpana "pingottanut" naisia lähestyessäni ja voi sanoa, että "peli" on silloin jo menetetty.

Nainen ajattelee sellaisesta lähestymsiestä: "Yksi outo tyyppi kävi juttelee, eikä siitä meinannut millään päästä irti." Ei todellakaan pidä aiheuttaa tällaista reaktiota.

• Anonyymi

Aina on vaativa sana. Se ei pidä paikkaansa, että aina miehet tekevät aloitteen. Kerran kaksikymmentä vuotta nuorempi nainen sanoi minulle: "Olen jo pitkään ollut ihan yksin?" jonka tulkitsin aloitteeksi suhteeseen. Olin vain tuosta aloitteesta niin häkeltynyt, etten osannut vastata mitään hänelle.

Tuollainen on toki harvinaista, sillä se tapahtui ihan arkisessa tilanteessakin. Yökerhoissa naisetkin ovat joskus aloitteellisia. Meille vai teille jne. suutelemiseen jopa hyvinkin halukkaita.

Voi sanoa, että enimmäkseen naiset eivät halua tehdä suoria aloitteita, vaan he toimivat mieluummin epäsuorasti vihjaillen. Yksi syy siihen on yksinkertaisesti, että miehet joka tapauksessa useimmiten ovat aktiivisempia tekemään aloitteita, joten miksi naisen pitäisi vaivautua.

• Anonyymi

"Yksi syy siihen on yksinkertaisesti, että miehet joka tapauksessa useimmiten ovat aktiivisempia tekemään aloitteita, joten miksi naisen pitäisi vaivautua."

Olen jo antanut tähän vastauksen. Naisten kannattaisi olla aktiivisempia, koska aloitteen tekijä valitsee, ketä lähestyy. Kuka nyt tahallaan luovuttaisi valtaa toiselle osapuolelle?

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Yksi syy siihen on yksinkertaisesti, että miehet joka tapauksessa useimmiten ovat aktiivisempia tekemään aloitteita, joten miksi naisen pitäisi vaivautua."

Olen jo antanut tähän vastauksen. Naisten kannattaisi olla aktiivisempia, koska aloitteen tekijä valitsee, ketä lähestyy. Kuka nyt tahallaan luovuttaisi valtaa toiselle osapuolelle?

🦄

Kannatan käsitystäsi, että naisten kannattaisi olla aktiivisempia itsensä vuoksi. Tällaista en ole kuitenkaan joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta havainnut.

Itselleni on jopa köynyt niin, että olen kuullut jälkeenpäin jonkun puolitutun naisen olleen minusta kovasti kiinnostunut, mutta en ole tiennyt tästä kiinnostuksesta mitään. Voi sanoa, että olisi ehkä kannattanut se minullekin jollakin tavalla ilmaista se kiinnostus. Koskaan ei tiedä, olisinko tullut vastakaikuakin minulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannatan käsitystäsi, että naisten kannattaisi olla aktiivisempia itsensä vuoksi. Tällaista en ole kuitenkaan joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta havainnut.

Itselleni on jopa köynyt niin, että olen kuullut jälkeenpäin jonkun puolitutun naisen olleen minusta kovasti kiinnostunut, mutta en ole tiennyt tästä kiinnostuksesta mitään. Voi sanoa, että olisi ehkä kannattanut se minullekin jollakin tavalla ilmaista se kiinnostus. Koskaan ei tiedä, olisinko tullut vastakaikuakin minulta.

"Voi sanoa, että olisi ehkä kannattanut se minullekin jollakin tavalla ilmaista se kiinnostus."

Luulen, ettei kyseinen nainen ollut tosissaan kiinnostunut.

En ymmärrä ihmisiä, jotka sanovat haluavansa jotain, mutta eivät tavoittele sitä. Itse asiassa se on niin käsittämätöntä minulle, että en jaksa edes pohtia asiaa.

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä senkin tollukka, kun et ole ymmärtänyt naisten häpeilemättömän suoria telepaattisia vihjailuja.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Sinä senkin tollukka, kun et ole ymmärtänyt naisten häpeilemättömän suoria telepaattisia vihjailuja.

...😁 tai näkymättömiä eleitä, sokkoko olet
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...😁 tai näkymättömiä eleitä, sokkoko olet
        -sivusta

Heh, sikäli totta, etten muista juuri tästä puolitutusta yhtään mitään. Eli olenko "nähnyt" häntä lainkaan.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      107
      6813
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      32
      4088
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3505
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      390
      1883
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1438
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      32
      1399
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      49
      1199
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      1026
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      970
    10. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      161
      943
    Aihe