En pidä yhtään siitä bara bada bastu lurituksesta. Eniten häiritsee se, että on Ruotsin viisuedustaja.
Siis miksi jotain maata saa edustaa toisen maan humppayhtye?
Ja tosiaan se, etten pidä siitä ei johdu ruotsinkielestä, ei edes rannikkoruotsista.
Olenhan toki ollut naimisissakin suomenruotsalaisen naisen kanssa. Hän kertoi erilaisia murteita olevan ihan hirmuna ja edes suomalaiset eivät välttämättä ymmärrä toisiaan.
Kuitenkin kuljen eri suuntaan, kuin suurimmat palstamölisijälahkolaiset. Itse pidän Erikan kappaletta paljon parempana.
https://youtu.be/PFWtYcKb7C8?si=O2X4DHQtgNsKGW5c
>simiti<
Menenkö jälleen vastavirtaan?
27
247
Vastaukset
- Anonyymi
tennareita mtv3 on uutisissa, mutta kun itsellä vähän niin military-style kekkulat.
nauhoihin ehdotus, pikanappula, sanotaan myöskin nimellä: sport-juttu-nauhat ei tartte solmia, noita paketteja jaa erillisinä nauhapakettein, sellainen musta nappula - Anonyymi
Ja lisäksi. Ilman median junttimaista ja maksettua mediaa ei kukaan tiennyt koko yhtyeestä yhtään mitään.
Ihan samanlainen oikeistomedian aivopesu käynnissä. Kuin viime EK vaaleissa, jolloin hallitus muodostettiin vähemmistön junttiäänillä.
>simiti< - Anonyymi
kyllä kuha kiisken tunnistaa kun on lapseni sanoo kiiski
- Anonyymi
mutta noniin tuokin hassu juttu kun ahven ne rairadt kuin pieni tiikerihai
Minun mielestä taas Erikan biisi on aivan järkyttävä. Ihan kuin täytyy pinnistellä, että pystyy kuunnella loppuun. KAJ saa Suomesta helvetinmoisen äänivyöryn, oman maan edustajaa ei pysty äänestää, niin kaikki äänet menevät Ruotsille.
- Anonyymi
Olet siis tyypillinen pedofiili junttilesta. Katellinen olet ja sen takia junttimaisesti inhoat Erikaa. Olet täysi pelle! Tapa lestahuora itsesi!
No joo, sori ensivaikutelma, mutta vastaavia kommentteja saan paljon koska en pidä siitä KAJ:n lurituksesta. Suomi on onneksi vähälukuinen maa joten tuon mölinän äänimäärä jää aika vähäiseksi.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Olet siis tyypillinen pedofiili junttilesta. Katellinen olet ja sen takia junttimaisesti inhoat Erikaa. Olet täysi pelle! Tapa lestahuora itsesi!
No joo, sori ensivaikutelma, mutta vastaavia kommentteja saan paljon koska en pidä siitä KAJ:n lurituksesta. Suomi on onneksi vähälukuinen maa joten tuon mölinän äänimäärä jää aika vähäiseksi.
>simiti<Nyt oli todella rumaa kielenkäyttöä. Miksi minua haukut noin? menisit hoitoon.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Nyt oli todella rumaa kielenkäyttöä. Miksi minua haukut noin? menisit hoitoon.
Kakarat hokee tuollaista menisit hoitoon juttua, kun jäävät alakynteen. Sori siitä, kuten presidenttimme sanoisi.
Kakarat hokee tuollaista menisit hoitoon juttua, kun jäävät alakynteen. Sori siitä, kuten presidenttimme sanoisi.
>simiti<Kakara tai ei, tuollainen ei ole tervettä. Sinulla ei ole kaikki hyvin. ”Sori siitä, sori ensivaikutelmasta” olet ihan älytön.
Prinsessasi kirjoitti:
Kakara tai ei, tuollainen ei ole tervettä. Sinulla ei ole kaikki hyvin. ”Sori siitä, sori ensivaikutelmasta” olet ihan älytön.
Hänellä on jonkinlainen aivovamma, hän on puhunut siitä palstalla aikaisemmin. Mutta hän lienee myös humalassa välillä kirjoittaessaan palstalle. Näitä sankareita löytyy kyllä muutamia tällä palstalla. Ei kannata ehkä hirveästi välittää.
m36-intj kirjoitti:
Hänellä on jonkinlainen aivovamma, hän on puhunut siitä palstalla aikaisemmin. Mutta hän lienee myös humalassa välillä kirjoittaessaan palstalle. Näitä sankareita löytyy kyllä muutamia tällä palstalla. Ei kannata ehkä hirveästi välittää.
Olen siitä tietoinen. Ei silti ole oikeutettu huonoon käytökseen.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Olen siitä tietoinen. Ei silti ole oikeutettu huonoon käytökseen.
Kylläpä prinsessaa osui leukaan. Ei ole kummakaan, että olet sinkkuliini. Kantsisi vähän miettiä omaa olemusta, mitä levittää ympärilleen.
Minä tiedän omat huonot puolet, mutta en koskaan syytä/hauku muita omasta toiminnastani. Sinä ilmeisesti kuulut vähemmistöön ja ihailet nykyistä kauhukabinettiakin. Hekin kannattajien kanssa hokevat mutkumarinia ja ovat täysin kyvyttömiä näkemään itsessään vikaa.
Halveksin sellaisia ihmisiä enkä sääli pätkääkään. Onneksi te juntit olette vähemmistössä. Hallituskin muodostettiin junttivähemmistön vähemmistö äänillä ja tulokset puhuvat puolestaan. Euroopan kärjestä tipuimme pahnan pohjimmaiseksi. Siinä sitä teidän junttioikeiston talousosaamista.
Kylläpä prinsessaa osui leukaan. Ei ole kummakaan, että olet sinkkuliini. Kantsisi vähän miettiä omaa olemusta, mitä levittää ympärilleen.
Minä tiedän omat huonot puolet, mutta en koskaan syytä/hauku muita omasta toiminnastani. Sinä ilmeisesti kuulut vähemmistöön ja ihailet nykyistä kauhukabinettiakin. Hekin kannattajien kanssa hokevat mutkumarinia ja ovat täysin kyvyttömiä näkemään itsessään vikaa.
Halveksin sellaisia ihmisiä enkä sääli pätkääkään. Onneksi te juntit olette vähemmistössä. Hallituskin muodostettiin junttivähemmistön vähemmistö äänillä ja tulokset puhuvat puolestaan. Euroopan kärjestä tipuimme pahnan pohjimmaiseksi. Siinä sitä teidän junttioikeiston talousosaamista.
>simiti<No sinä et minua tunne etkä tiedä minusta yhtään mitään. Tämäkään ei liittynyt politiikkaan millään tavalla. Sinä se tässä minua huorittelit ja kehotit t*ppamaan itseni, nyt koitat säälittävästi puolustautua. Minä en sinua ole haukkunut missään vaiheessa. Kaikki tulee nyt sinun puolelta tässä.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
No sinä et minua tunne etkä tiedä minusta yhtään mitään. Tämäkään ei liittynyt politiikkaan millään tavalla. Sinä se tässä minua huorittelit ja kehotit t*ppamaan itseni, nyt koitat säälittävästi puolustautua. Minä en sinua ole haukkunut missään vaiheessa. Kaikki tulee nyt sinun puolelta tässä.
Kommenttisi tukee kertomaani. Menisit sinäkin prinsessa peilin eteen tuon kaikki on aina muiden vika ja ite oot asenteesi kanssa. Olet perusjuntti.
Kommenttisi tukee kertomaani. Menisit sinäkin prinsessa peilin eteen tuon kaikki on aina muiden vika ja ite oot asenteesi kanssa. Olet perusjuntti.
>simiti<Kuule, se ei ole minun vika että sinä haukut minua. Sinä itse yrität kääntää tämän jotenkin minua vastaan. Kerro toki, mikä tässä tekee minusta syypään?
Prinsessasi kirjoitti:
Kuule, se ei ole minun vika että sinä haukut minua. Sinä itse yrität kääntää tämän jotenkin minua vastaan. Kerro toki, mikä tässä tekee minusta syypään?
Ei kannata välittää. Olen tiennyt, että Timpalta puuttuu aivot. Mutta nyt hän on saanut uuden implantin, lahjoittajana apina. Tai sitten hän on taas juonut kiljua :D
- Anonyymi
Bara Bara ja Erika molemmat on 👎
Käärijän olisin suonut voittavan. Ruotsin Loreen läpinäkyvässä sukkahousupuvussa meni edelle, mutta ei näyttänyt ilahtuvan voitostaan. Erikalle ei varmaan tulisi mieleenkään, etteikö voittoaan ansaitsisi. - Anonyymi
Erikan esitys kyllä oli joo hauska ja seksikäskin.
itselläni leikkaus osui hyvään aikaan kun pitkä Vaapuviikonloppu kun niin
lepojuttua pitäisi olla yli 2 viiikkoa - Anonyymi
mutta niin aikaa ajatella jutua kone-tietrohommeleita
- Anonyymi
Mä olen menny ai vastvirtaan pal kivempaa ainakin samaan suuntaan menijöitä on vähemmän
- Anonyymi
No tämä! Eipähän tule ketään kiilailemaan.
>simiti<
- Anonyymi
kppj moom soö,'öaååikittimo--- vaölposoa emt' kps pöoso soö,'täm ,erorpssvp kplla ,idytat öasot aoma å''ss'
meikkilaapuja nuo pehmeät valkoiset millä voin pyyhkiä silmiä - Anonyymi
Minusta BBB on oikein saunanraikas erilaisuus.
Vrt. tunkkainen 'mää tulen vai tuleeks mult.
Vilma Bara bada bastu on aika tarttuva kappale. Siitä on tehty eri versioitakin. Youtubesta löysin esim. heviversion ja keskiaikaisella tyylillä tehdyn version. Ja on siitä tehty muistaakseni rapversiokin.
Heviversio
https://www.youtube.com/watch?v=Z_7vbuTqhdM- Anonyymi
Kerrankin voi äänestää Ruotsia! Jättekiva luritus.
- Sheena Kaikki varmaan tietää musiikkimakuni palstalla, mutta osaan silti arvostaa musiikkia monipuolisesti. Mielestäni tuo on harvinaisen hauska rallatus komediapläjäykseksi, vaikka yleensä inhoankin komediamusiikkia.
En ole kovin syvällä euroviisumaailmassa, mutta ymmärtääkseni jopa se tällä kertaa on eduksi, että kappale edustaa juuri Ruotsia. Ruotsi on niin tunnettu muovisesta ja siloitellusta popistaan, että sekin otetaan nyt positiivisesti vastaan että Ruotsi uskaltaa jotain muuta. Ja ajan henki voi myös olla sellainen, että kaiken maailmaa syleilevän. erilaisuutta alleviivaan ja shokeeraavaan vastapainoksi vaihteeksi maistuu jokin harmiton ja hauska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026785
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t324068törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/303495Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3901873- 331438
- 321389
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi491189Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv111026Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11970Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen159936