Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Prinsessasi
Prinsessasi
Prinsessasi
Vapaa kuvaus
Sellaista se on.
Aloituksia
12
Kommenttia
8885
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aleksin kuvakin (no tekoälyn luomus) on niin feikin näköinen, että naiset tunnistavat kyllä, että ei ole aito. Sekin on varmasti yksi tekijä, ettei tykkäyksiä ole tullut. Takana on joku huijari.
23.04.2025 15:05
”Tuloksesi: 12 / 12
Vautsi!
Meillähän on täällä varsinainen supervärinäöllä varustettu tyyppi. Hienosti meni!”
21.04.2025 17:19
Nikotiiniriippuvainen, jolla ei ole varaa röökiin. En itse huolestuisi.
19.04.2025 21:38
En.
19.04.2025 21:34
Voi kiitos!😊
19.04.2025 19:53
En katsonut. Tässä kysyttiin millainen on komea mies, ei millainen on kaunis nainen.
19.04.2025 17:23
Sitä on vaikea kuvailla, komeutta on niin monenlaista. Kasvojen piirteet ja silmät yleensä herättää minussa sen ajatuksen, että tuo mies on komea.
19.04.2025 16:51
Laitetaan laitetaan, pääsiäisen kunniaksi.
19.04.2025 14:20
Luin että pääsiäisvitsejä. Meinasin tulla heittämän jonkun munavitsin.
19.04.2025 14:12
Psyykkinen sairaus hyvinkin. Ilmeettömyys, ikään kuin tyhjään tuijottaminen, sameat silmät, tasapaksu ja hidas, alavireinen puhe, passiivisaggressiivinen sekä sotkuinen olemus voi aiheuttaa oudoksuntaa ja sitä kautta pelontunnetta muissa ihmisissä. Masennuksesta ja ahdistuksesta kärsivä ei yleensä kuitenkaan halua kellekään mitään pahaa.
19.04.2025 13:56
En ole kiinnostunut.
17.04.2025 18:49
Michelin kuvioiseen? ai sellaiseen valkoiseen pehmotakkiin? minulla on musta toppatakki, kevyehkö. Yli kuukauden verran jo olen pukeutunut tuulitakkiin.
15.04.2025 17:39
Nainen taas voi helposti murehtia, miltä näyttää miehen mielestä, kun senkin suhteen naisille asetetaan paineita.
15.04.2025 17:33
Naisilla puolensa ja miehillä puolensa. Joidenkin asioiden suhteen naisena oleminen helpottaa tilannetta, joissakin asioissa helpompaa olla mies.
15.04.2025 16:16
Ainiin, ei muutakun kokeilemaan. Mitään pahaa ei voi tapahtua.
14.04.2025 13:04
Kyllä jotkut osaa.
No siis, osaahan sitä leipoa vaikka mitä, kun seuraa vaan ohjetta. Ainekset ja niiden määrä, työvaiheet ja paistoaika ym. Itselläni on vähän tapana soveltaa, en aina seuraa ohjetta niin tarkasti ja saatan lisäillä ainesosia, jotka ajattelen sinne sopivan.
14.04.2025 13:03
Mitä juttua? mitä haluat nähdä?
12.04.2025 22:03
Siis luin.
12.04.2025 18:57
Aivoni heittivät kuperkeikkaa, kun luon tuota tekstiä.
12.04.2025 18:56
En ole kiinnostunut miehestä, jolla on treffeistä tuollainen käsitys.
12.04.2025 18:54
6 / 445