Nainen annatko miehesi päättää

Anonyymi-ap

mikä tapetti laitetaan kylpyhuoneeseen ja saunaan

66

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No en todellakaan. Moinen mies saa jättää remontoinnit ja pintamateriaaleista päättämisen osaavampien käsiin.

• Anonyymi

Minusta on helppoa, kylpyhuoneeseen laitetaan kylpyhuoneeseen soveltuva tapetti, samoin saunaan ja muihinkin huoneisiin sinne soveltuva tapetti. Mielellään väreistä on parempi yhdessä sopia niin ei tule turhia riitoja. Ja saadaan koti oman näköiseksi, jossa viihtyy pidemmän aikaa.

• Anonyymi

Juu. Samalla voi päättää minkälainen sohva vessaan.

• Anonyymi

Sellanen latexi sohva missä voi istua sylikkäin ja ei haittaa vaikka kastuu🤭

• Anonyymi

Vessassa pitää olla pytyt koko perheelle vieretysten! Ei tuu jonoa missään vaiheessa päivää...

xLiner

• Anonyymi

Saahan se omassa asunnossaan asentaa molempiin vaikka kokolattiamaton. Minä en tosin niihin talkoisiin osallistu millään tasolla, enkä siinä asunnossa asu.

• Anonyymi

Ei sinne tapettia laiteta.

• Anonyymi

Hei beibe, kepsitäänpäs sulle vähän muuta ajateltavaa, tulin just kotiin! Tuohon jääkiekkokaukalon reunaan tarvitaan muutama kaunis pelagoonia ja kentälle jotain kivoja pihakiveyksiä, on se muuten niin autio. Mites jotain palmuja maalikaukalon molemmin puolin?

• Anonyymi

En tietenkään anna. Katastrofin siitä seuraa jos mies yksin päättää tuollaisia asioita.

• Anonyymi

En anna. Eikä tapettia laiteta kylppäriin, saunasta puhumattakaan.

• Anonyymi

Tottakai jos on noin uuvatti että tapettia pitää kosteisiin tiloihin laittaa niin laittakoon ihan itte!

• Anonyymi

Nainen annatko miehesi päättää minne munansa lykkää?

• Anonyymi

Mikä sai sinut kirjoittamaan näin?

• Anonyymi

Mulle on ihan sama ketä lykkii ja tietää sen. Ei se asia kieltämällä muutu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sai sinut kirjoittamaan näin?

Katkeruus kun ei ole mitään pleiziä minne työntyä?

• Anonyymi

Se varmaan laittaisi tapetin saunaan niin joudun päättämään aika paljon. 🤣

• Anonyymi

Se on kuule seitkytlukua ja kasaria tapetti kylppärissä. Saunassa paneelit ja kaakelit on yhä se juttu. Tapetit tuskin saunassa voisi kovin hyvin, edes ne kosteantilan. 😅

Jasu

• Anonyymi

Kyllä vielä 90-luvullakin rempassa laitettiin lasikuitutapettia kylppäriin, ainakin meillä kerrostalon kylppäriin kun taloyhtiö teetti siihen rempan edellisen asukkaan jäljiltä. Tuon tapetin päälle sitten sopivan värinen maali

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vielä 90-luvullakin rempassa laitettiin lasikuitutapettia kylppäriin, ainakin meillä kerrostalon kylppäriin kun taloyhtiö teetti siihen rempan edellisen asukkaan jäljiltä. Tuon tapetin päälle sitten sopivan värinen maali

Okei, varmaan alkupuolta ysäriä? Muistelen omissa vuokrahuusholleissa olleen kaikissa tapetit kylppärissä ja talijen iät jääny vaan mieleen.

Jasu

• Anonyymi

En kyllä antais miehen päättää jos saunaan on laittamassa tapettia.

• Anonyymi

Riippuu tapetista, mut yhdessä niistä on parempi päättää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu tapetista, mut yhdessä niistä on parempi päättää?

Mä en kyllä laittais saunan puolelle tapettia en edes sitä muovi tai lasikuitutapettia vaikka kestävät vettä. Mulla on ennakkoluuloja koska mä e n ole koskaan nähnyt saunassa tapettia. Eli nää mun ennakkoluulot on tosi vahvoja

• Anonyymi

Miksei voisi laittaa esim. kaakelitapettia, joissa on kosteussuojat valmiina, sen kuin vain laittaa tapetin seinälle ja kaikki tarvittava sisältyy pakettiin? Huoleton ja hintalaadultaan poikkeuksellinen.

• Anonyymi

Kylpyhuoneeseen sais valita koska siellä vietetään niin vähän aikaa nii ihan sama millanen tapetti kylppärissä on. Jos sä käyt vaan suihkussa ja paskalla niin ihan sama minkälainen tapetti kylppärissä on.

• Anonyymi

Mies on perheen pää mitä vaimo kääntää

• Anonyymi

😂 voi välis, ei sinusta ole minkäänlaisen perheen pääksi.

• Anonyymi

Kylppäriin pitää valita muovi- tai lasikuitutapetti

• Anonyymi

En kyllä laittaisi noitakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä laittaisi noitakaan.

sun pakko noista valita koska tavallsta tapettia ei saa laittaa kosteisiin tiloihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sun pakko noista valita koska tavallsta tapettia ei saa laittaa kosteisiin tiloihin

Kuka haluaa laittaa tapettia noihin tiloihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka haluaa laittaa tapettia noihin tiloihin.

Se on vaihtoehto kylmille ja tylsille kaakeleille.Uusien kaakelien asentaminen voi olla sekä hankalaa että kallista, kun taas tapetit on helppo ripustaa ja poistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on vaihtoehto kylmille ja tylsille kaakeleille.Uusien kaakelien asentaminen voi olla sekä hankalaa että kallista, kun taas tapetit on helppo ripustaa ja poistaa.

Tälleen sivusta totean, että minä sitten maksan ne tarvikkeet, niin saadaan kunnon seinät noihin tiloihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tälleen sivusta totean, että minä sitten maksan ne tarvikkeet, niin saadaan kunnon seinät noihin tiloihin.

Ja jos se on miehelle liian vaivalloista tai hän ei osaa, niin minä voin hoitaa koko rempan.

• Anonyymi

Mä lähen nyt näkee unia noista kylppärin ja saunan tapeteista.

• Anonyymi

Onko minulla bannit nyt tänne kuumalle keskustelupalstalle?

• Anonyymi

Ei näköjään mutta muuten tällä maa polttaa jalkojen alla ja yhden työn ruojan on erittäin vaikea operoida juuri nyt ellei ole juurisyy tavallaan, että että. Ihan sama mitä tänne pölpöttää, kukaan ymmärrä mistään mitään kuitenkaan. Se oli ainakin joidenkin menestyjien ajatus ja se ajatus oli huono. Narsistista liihottelua ku omistaisi maat ja mannut

• Anonyymi

Mulla ainaki on

• Anonyymi

Mitähän kaikkia myrkkyjä mahtaisikaan sellaisesta tapetista saunassa liueta ja höyrystyä. Ihana siellä myrkkypilvessä sitten saunoa.

• Anonyymi

Mulla ollut monta naist jotka ihan natsei eikä antanut mitään päättää. Exei kaikki.

• Anonyymi

Hän voisi olla mun sisustus..mies olen avarakatseinen ihminen

• Anonyymi

Laatoista ja klinkkereistä olen kuultuani päättänyt, koska työ on teetätetty ammattilaisella.
      Tapeteista on päätetty yhdessä, koska mies on ne laittanut seinille, joten paremmin tietää, että millaista.
      Vilma
      Yhteispeliä

• Anonyymi

En antaa mun päättää eikä tapettia. Tykkää mun suunnittelemista.

• Anonyymi

ei mua niin kiinnosta

• Anonyymi

Kaakeleita en laittais suihkunurkkaan mistään hinnasta, enkä muuten saunaankaan. Kokemusta molemmista ja puhtaanapito niissä suoraan persiistä jos et niitä joka viikko hinkkaa saumoineen päivineen. On myös yli 10 vuoden kokemus kylpyhuoneesta joka tapetoitu lasikuitutapetilla ja siinä hyvä maali päällä, oli ihan paras puhtaanapidon kannalta kun ei tarvinnut jynssäillä vaan sai helposti ihan nomaalipesulla ja levymopilla pestyä ne seinät, suihkulla huuhtelu ja ikkunalastalla kuivaks.

• Anonyymi

Onpa erikoista, että meillä on täysin päinvastaiset kokemukset tuosta. Kaakelit ovat todella helpot pitää puhtaina ja tuollainen tapetti oli helvetillinen siivottaessa. Näitäkin lienee siis monen laatuisia.

• Anonyymi

Aivan ensimmäiseksi kylppäriin asennetaan altaallinen suihkukaappi, mistä vesi poistuu suoraan viemäriin. Sen jälkeen seinäpinnoitteilla ei ole mitään väliä, mutta kaakelit ovat järjetöntä tuhlausta ja hankalat käytössä. Betonilattia kannattaa ympäröidä muuratulla kivijalalla ja maalata.

• Anonyymi

Eikös kosteus pääse tapettiin ja sen alle helpommin? Kerrostaloissa voi olla kaakelointi puoleen seinään ja loput maalausta tai harvoin tapettia.
      Kaakeli on erilaista materiaalia. Poltettu ja lasitettu. Kestää paremmin.
      Mutta saumoja kannattaa tarkkailla, nimittäin jos huomaa hiuksenhienon halkeaman, on ongelmia tulossa.
      Sitten kylpyhuoneessa pyykin kuivaaminen luulisi huolettavan. Jatkuva kosteus. Ei ole kaikissa mitään tuuletusikkunaa.
      Vilma

• Anonyymi

Ei varmaan koska niitä tapetteja myydään

• Anonyymi

En ole näin eläkkeellä olevana rakennusalan työnjohtajana koskaan tapettia nähnyt saunassa tai kylpyhuoneessa. Olen ollut ennen kaikkea remontointi puolella, tosin uudisrakentamisenkin puolella puolellakin.
      En myöskään separaattoria kiukaan paikalla.
      Hulluja riittää.

• Anonyymi

no ei kait saunaan tapettia laiteta

• Anonyymi

miksi sinkut palstalla kysyt moista? ei täällä ole kellään miestä tai naista, kaikki käteen ja yksin, lottovoittoa odotellen, sitten pari vuotta sen jälkeen totuttelua, eli n. 3-100 v on edes mahdollisuus pariutua palstalaisilla tästä pv eteenpäin

• Anonyymi

Kokolattiamatot voisi laittaa kyllästynyt parkettiin, parketti jotenkin aikaansa elänyttä.

• Anonyymi

Ei kylppäriin/saunaan tapettia, ei ei ei.

• Anonyymi

12:23
        Entä sinne kokolattiamatot. Olisi niin pehmeää pinta.
        Pyrsk.
        Vilma

• Tapetti saunaan? No ei kai sentään. Olen yhdeltä ammatiltani visualisti, joten väri- ja materiaalivalinnoissa saan yleensä vapaat kädet. Kysyn kuitenkin miehen mielipiteen ja huomioin sen parhaani mukaan.

• Anonyymi

Voihan sinne saunaan laittaa jos haluaa. Itse en laittais mutta jos joku toinen haluaa niin ei se multa ole pois.

• Anonyymi

Eihän sitä tapettia tartte koko saunaan laittaa . voi vaikka laittaa vain kiukaan reunaan jolloin se elävöittää saunan tunnelmaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sitä tapettia tartte koko saunaan laittaa . voi vaikka laittaa vain kiukaan reunaan jolloin se elävöittää saunan tunnelmaa

12:45
        Ja käry käy. Taas paloi sauna....
        Vilma

• Anonyymi

Kannattaa muistaa, että tapetit yleensä liimataan.
      No saunassa + 80 °C liima v o i höyrystyä ja tulee impanneeksi.
      Sitten saunassa heitetään löylyvettä ja tapetit voivat kosteuden takia rullautua alas, ellei niitä ole nauratti seinään.
      Vilma
      Taas mielikuvitusta liikenteessä.

• Anonyymi

Nauratti -> naulattu

• Anonyymi

Voihan sitä tapettia kokeilla juurikin kiukaan reunaan. Ohan noissa sistusohjelmissakin aina viherkasveja kylppärissä. Mitä en ymmärrä .

• Anonyymi

Minulla on sinulle hyviä uutias. Lasikuitutapetti on myrkytön ,ei sisällä klooria, formaldehydiä, liuottimia eikä muita terveydelle vaarallisia aineita.

• Anonyymi

Mutta nehän voi naulata saunan paneeliin .

• Anonyymi

En tietenkään eikä ole ollut miehilläni tuollaista älytöntä tarvettakaan.

- Sheena

• Yhteisessä huushollissa päätökset ovat myös yhteisiä, ellei toinen suoraan sano "päätä sinä".

• Tapettia kylpyhuoneeseen ja saunaan?? ei tosiaankaan laiteta. Saunan seinät puuta ja kylpyhuoneen seinät kaakelia.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      112
      7441
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      38
      4318
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      37
      3802
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      401
      2004
    5. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      72
      1519
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1477
    7. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1468
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      180
      1146
    9. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      12
      1128
    10. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      12
      1043
    Aihe