Värinäkötesti

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000011178507.html
"Tuloksesi 11/12
Vautsi
Meillähän on täällä varsinainen supervärinäöllä varustettu tyyppi. Hienosti meni!"

Vaikein oli kolmas purppuranpunainen, josta en kyllä erottanut yhtään mitään sanaa, vaikka kuinka sinnistin ja säädin näytön kirkkautta, niin ei vaan sanaa näkynyt.
Oranssit oli myös vaativia.

20

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täydet.
      Oranssi oli hankala.

    • Anonyymi

      11/12 saattaa olla, että aloin epäilemään yhtä kirjainta Iin ja L:n välillä, vaikka se näkyi selvästi. Tämä oli vähän vaikeampi kuin aikaisemmat väritestit joita olen tehnyt :)

    • 12/12 viimenen oranssi oli vaikein

      • Anonyymi

        Meikäläiselle oli kolmas vaikein eli se purppuran punainen, en erottanut kirjaintakaan.


    • ”Tuloksesi: 12 / 12
      Vautsi!

      Meillähän on täällä varsinainen supervärinäöllä varustettu tyyppi. Hienosti meni!”

    • 12/12. Minulla on ongelmia värinäön kanssa, mutta sanat oli helppo arvata. Numerotestit ovat sitten jo paljon vaikeampia, enkä saa kaikkia oikein.

      • Niin ja IPS näyttö myös helpotti.


    • Anonyymi

      Sain 12/12.

    • Tuloksesi: 12 / 12

      Tämä oli kyllä helpompi kuin tuo yksi aikaisempi väritesti tällä palstalla, tosin nyt on itselläni myös parempi näyttö käytössä.

    • Anonyymi

      Tuloksesi: 12 / 12, vimppaa joutui hetken tihrustamaan 🙂
      Vautsi!
      Meillähän on täällä varsinainen supervärinäöllä varustettu tyyppi. Hienosti meni!

    • Anonyymi

      Sain oikein 2 :)

    • Anonyymi

      Sain …. 👀

      Tuloksesi: 12 / 12
      Vautsi!

      Meillähän on täällä varsinainen supervärinäöllä varustettu tyyppi. Hienosti meni!

    • Anonyymi

      Tuloksesi: 12 / 12
      Vautsi!
      Meillähän on täällä varsinainen supervärinäöllä varustettu tyyppi. Hienosti meni!

      Nämä ja etsi kuvasta jutut on mulle aina helppoja. Huomaan ne hetimiten. Kun taas matikka tehtävät on vaikeita. 🙂

      Jasu

    • Ne pari viimeistä olivat hieman hankalia nähdä (oranssi ja vaal.pun). Muuten ihan kiva testi!

      Tuloksesi: 12 / 12
      "Vautsi!
      Meillähän on täällä varsinainen supervärinäöllä varustettu tyyppi. Hienosti meni!"

    • Anonyymi

      Minulla kaikki oikein.

    • Anonyymi

      Apua! En saanut yhtään oikein! 😎

      • Anonyymi

        Ei tuo typy ainakaan guben kuva ole??


    • Anonyymi

      Tuloksesi: 11 / 12
      Vautsi!
      Meillähän on täällä varsinainen supervärinäöllä varustettu tyyppi. Hienosti

      Toiseksi viimeinen oli jo vaikea mutta selvisin.
      Viimeinen ei vaan näkynyt kokonaan vaikka kuinka sihtasin. Vastasin näyttää ja kaikkihan tiedämme että se ei ole oikea vastaus.

    • Anonyymi

      Optikotkin tekefät noita laitte4illaan, itse kävin optikolla, oli ilmainen näön tarkastus, ilman lasien ostoa, optikko sanoi: nyt en kyllä pysty auttamaaan on mentävä silmälääkärille joten menin niin hweh. Leikkaus tuli ja meni.

      Noh heti näkee välittömästi toisella silmällä paremminkin kuin ehkä hyvinkin heti vaikutus kuin lääkäri sanoi että pitäisikin heti vaikuttaa laserilla ksihi juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe