kisse51
50 bimies...jotain "kivaa" ja "kovaa" etsimässä....<br /><br /><br />Koulutus: Ammattikorkeakoulu<br />Ammatti: Talous/hallinto<br />Siviilisääty: Varattu<br />Lapset: Olen ylpeä vanhempi<br /><br />Email: [email protected]
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 30 kommenttia
- Tosi hyvä resepti! Kokeiltu on! Vielä parempi jos vahvista koko matkan jeesuteipillä! Kestää silloin kauemmin! Minä lämmitän lämpöpatterilla...
- 11v kaverin kanssa aloitettin, ensin käsipeliä mutta myöhemmin runkkailua ja imemistä. Jatkui 15 vuoden aikana aina silloin tällöin, joskus viikoittainkin tapailtiin.
Ei koskaan pantu mutta sitten reilu 50 vuotisena mua pantiin ja kunnolla.!!! Hieno fiilis oli ja nyt toivon että taas löytyis kovaa kullia jostain! - Ja mitähän ne eestiläiset Tallink/Sila laivat tekevät.....Tukeehan Suomi niitäkin....
- Lähtisipä minunkin vaimoni tuollaiselle retkelle....
- Lemmenliima paras!
- Tässä olisi jotain... mieluiten nuorta ja ohutta kullia! http://www.iskuri.net/index.php?prof=1002717&inr=48&s=1&osp=1&hsp=1&oika=45&kau=1013
- 1. Mies / 65 bi
2. Täyspsliini
3. Kaikki käy, mutta miehet mieluummin poslarina - Mahtavaa!! Odotan miekenkiinnolla.... :)
- 1. M 64
2. Täysposliini
3. Siistitty sais olla, muttei olla nirsoja.. - Veetiä spraypullossa minusta helpoin tapa päästä karvoista eroon! Eikä tule näppylötä...
- Kymmeniä vuosia jo ollut täysposlari...
- Veetillä lähtee helpoimmin! L 0246ytyy jopa spraypullossa!
- Viimeiks tänä aamuna Veetill kaikki pois! Koko ajan paljaana, kerran viikossa poisto...
- Jokos olette ottaneet uusintaa????? Kerro!
- Bi-miehenä nautin sekä naisten että miesten kanssa! Ei minun naiseni jää mitään vailla kun ollaan yhdessä, saa kyllä kaiken huomioni. Enkä minä ainakaan halua enemmän miestä, harvemmin olen sängyssä miehen kanssa kuin naisen. Seksiä naisen kanssa 1-2 kertaa viikossa, miehen kanssa keskim. 5 kertaa vuodessa....
- Upea tarina!
- Miten saisin vaimoni vakuuttuneksi moiseen???? Kulostaa upealta! :)
- mmmmmmmm.....voisin tilata tuollainen 3 miehen hoito omalle vaimolleni lahjaksi!
- ja sitten nopeasti jatkoa!
- Ja lisää kiitos! Siis jatkoa.....