Vapaa kuvaus

Kristuksessa, rehellinen ja koko sydämestä uskossa.

Kotisivu. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

Linkit: http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Varattu

Lapset: ---

Email: [email protected]

Hakusanat: Usko, Jeesus, Kristus, Raamattu, pelastus, Pyhä Henki, Kirkko. Jumala

Aloituksia

96

Kommenttia

455

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Ei tarvitse peljätä tulevia tapautumia, vaan uskoa mitä raamattu sanoo ja se kehoittaa iloitsemaan, kun nämä tapahtumat alkavat tapahtua, koska uskovaiset otetaan pois vihan ajasta, joka tulee koettelemaan kaikia maan päällä.
    ovat.
    Raamatusta käy ilmi, niinkuin aiemmin oli tuolla maininta siitä uutislyhteestä ja sitten sitten siitä suuremmasta määrästä.
    Raamattu sanoo että Jeesus tulee häistä ja pitää olla valmis,
    Häistä ei voi tulla ellei häät ole menossa ja siellä pitää olla koko morsiamen, eli vielä elossa olevat, jottka ovat valmiit.
    Vielä käy ilmi raamatussa, että siellä on hääateria ja se illallinen.
    Morsian pääsee sille hääaterialle ja ne jotka ei ole valmiit joutuu antikristuksen ailkaan ja heillä on sitte mahdollisuus päästä sille illalliselle, mutta he joutuvat taistelemaan sitä pedon lukua vastaan ja paljon luopuu ja kieltää kristuksen ja ei pääse taivaaseen.
    Jeesus sanoi että jos Hän tulee toisella, tai kolmennella hetkellä, että pitää olla valmis ja ne on niitä vartiovvuoroja yön hetkinä ja kuvaa juuuri tätä ylosottoa.
    Raamatussa on paljon muitakiln kohtia, joista käy ilmi, että todella loppuun asti voi vielä pelstua ja lopussa vielä ekelinkin annataan julistaa evankeliumila ilmestykirjan mukaan,, kun se on jo ihmisille mahdoton tehtävä ja Jumala ei tee mitään turhan takia ja siloinkin on vielä mahdollista ottaa pelastus vastaan.
    Näin ei vapaissakaan suunnissa opeteta, mutta jos otetaan raamatun sana niinkuin se on kirjoitettu, eikä selitetä sitä, niinhän siellä suoraan lukee.
  2. Raamattu sanoo totuuden ja seltä voidaan suoraan lukea, mistä maast se Efraim tulee palamaan Israeliin.
    Hoosea 11:6 Miekka on riehuva hänen kaupungeissansa, on hävittävä hänen salpansa, on syövä syötävänsä, heidän neuvonpiteittensä takia. >> Jakeen lisätiedot
    11:7 Minun kansallani on halu kääntyä minusta pois; ja kun sitä kutsutaan korkeutta kohti, ei kenkään heistä ylenny.
    11:8 Kuinka minä jättäisin sinut, Efraim, heittäisin sinut, Israel? Kuinka jättäisin sinut niinkuin Adman, tekisin sinulle niinkuin Seboimille? Minun sydämeni kääntyy, minun säälini herää.
    11:9 En minä pane täytäntöön vihani hehkua, en enää hävitä Efraimia. Sillä minä olen Jumala enkä ihminen, olen Pyhä sinun keskelläsi; en tule minä vihan tuimuudessa.
    11:10 Ja he vaeltavat Herran jäljessä. Hän ärjyy kuin leijona - niin, hän ärjyy, ja vavisten tulevat lapset mereltä päin.
    11:11 Vavisten he tulevat Egyptistä kuin linnut, Assurin maasta kuin kyyhkyset, ja minä saatan heidät asumaan kodeissansa, sanoo Herra.

SIllä tulee ensin taisteluja, niinkuin nyt on tilanne ja siksi sieltä tulee Isrealiin pakolaisia, jotka ovatkin Efraimilaisia. Ne tulee ensin palestiinaan, kun Israel ei niitä tunnista, mutta tulee sen tekemään ja sitten ne palaa kotiinsa,
    Eli Israelin maahan ja raamattu anoo siitäkin että ne ei sinne mahdu, vaan laajenevat ja siksi sinne on tulossa sotia ja Israel valtaa lisää maata, että ne kadonneet heimot voisi sinne tulle takaisin.
  3. Näin sanoo raamattu, minne ne efraimilaiset meni ja mistä se Jumala se takaisin tuo,
    Hoosea 5:13 Mutta kun Efraim näki sairautensa ja Juuda paiseensa, meni Efraim Assuriin, lähetti sanan sotaiselle kuninkaalle; mutta tämä ei voinut teitä parantaa, ei tehdä terveeksi teidän paisettanne.
    5:14 Sillä minä olen Efraimille kuin leijona, Juudan heimolle kuin nuori jalopeura: minä, minä raatelen, menen ja kannan pois, eikä pelastajaa ole.
    6:4 Mitä on minun tehtävä sinulle, Efraim, mitä on minun tehtävä sinulle, Juuda, kun teidän rakkautenne on kuin aamun pilvi, kuin varhain haihtuva kaste?
    6:10 Israelin heimon keskuudessa minä olen nähnyt kauhistuttavia tekoja: siellä on Efraimin haureus, Israel on itsensä saastuttanut.
    7:1 Kun minä Israelia parannan, silloin tulevat julki Efraimin rikokset ja Samarian pahuudet; sillä he harjoittavat petosta, varas tunkeutuu sisään, ja rosvojoukko ryöstää ulkona.
    7:8 Efraim sekaantuu kansojen joukkoon. Efraim on tullut leivän kaltaiseksi, jota ei ole käännetty.
    7:11 Efraim on tullut kyyhkysen kaltaiseksi, joka on tyhmä ja taitamaton: he huutavat avuksi Egyptiä, he menevät Assuriin.
    8:9 Sillä Assuriin ovat he menneet - villiaasi, joka kulkee yksinänsä. Efraim ostelee lahjoilla rakasteluja.
    8:11 Koska Efraim on rakentanut paljon alttareita tehdäkseen syntiä, ovat alttarit tulleetkin hänelle synniksi.
    9:3 Eivät he saa asua Herran maassa, vaan Efraimin on palattava Egyptiin, ja Assurissa he syövät saastaista.
    9:8 Efraim on väijyjä minun Jumalaani vastaan. Profeetta - hänen kaikilla teillään on pyydystäjän paula, vainoamista on hänen Jumalansa temppelissä.
    9:11 Efraim - lintuna lentää pois heidän kunniansa: ei synnyttämistä, ei raskautta, ei sikiämistä enää.
    9:13 Efraim on, kun minä sitä katson Tyyroon päin, istutettu laidunmaalle; mutta Efraimin täytyy viedä lapsensa surmaajalle.
    9:16 Efraim on hakattu maahan, heidän juurensa on kuivettunut: hedelmää he eivät tee. Ja jos synnyttävätkin, kuoletan minä heidän kohtunsa kalleimmat. >> Jakeen lisätiedot
    10:6 Se itsekin viedään Assuriin lahjaksi sotaiselle kuninkaalle. Häpeän saa Efraim, ja häpeään joutuu Israel neuvonpiteistänsä.
    10:11 Efraim on lehmä, joka on totutettu mielellänsä puimaan, mutta minä käyn käsiksi hänen kauniiseen kaulaansa. Minä valjastan Efraimin: Juuda saa kyntää, Jaakob äestää.
    11:3 Minä opetin Efraimin kävelemään. - Hän otti heidät käsivarsillensa. - Mutta he eivät ymmärtäneet, että minä heidät paransin.
    11:8 Kuinka minä jättäisin sinut, Efraim, heittäisin sinut, Israel? Kuinka jättäisin sinut niinkuin Adman, tekisin sinulle niinkuin Seboimille? Minun sydämeni kääntyy, minun säälini herää.
    11:9 En minä pane täytäntöön vihani hehkua, en enää hävitä Efraimia. Sillä minä olen Jumala enkä ihminen, olen Pyhä sinun keskelläsi; en tule minä vihan tuimuudessa.
    12:1 Efraim on ympäröinyt minut valheella ja Israelin huone vilpillä. Juuda juoksee yhä valtoimena, välittämättä Jumalasta, Pyhästä, Totisesta.
    12:2 Efraim tavoittelee tuulta, ajaa takaa itätuulta ja kartuttaa kaiken aikaa valhetta ja hävitystä; tehdään liittoja Assurin kanssa, ja viedään öljyä Egyptiin.
    12:9 Efraim sanoo: "Olenpas rikastunut, olen saanut itselleni omaisuutta; ei mikään minun työansioni tuota minulle syyllisyyttä, joka olisi syntiä."
    12:15 Efraim nosti katkeran mielikarvauden. Hänen Herransa on heittävä hänen verivelkansa hänen päällensä ja kääntävä hänen häpäisevän menonsa häneen itseensä.
    13:1 Milloin Efraim puhui, syntyi kauhu: korkealle kohosi hän Israelissa. Mutta hän joutui syynalaiseksi Baalin takia, ja hän kuoli.
    13:12 Efraimin rikos on sidottu kokoon, talteen on pantu hänen syntinsä.
    14:9 Efraim! Mitä on minulla enää tekemistä epäjumalien kanssa? Minä kuulen häntä, minä katson hänen puoleensa, minä, joka olen kuin viheriöitsevä kypressi: minusta on sinun hedelmäsi.
  4. Raamattu selittää itse näitä salaisuuksia. Ilm 77:9 Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,
    7:10 ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta." >> Jakeen lisätiedot
    7:11 Ja kaikki enkelit seisoivat piirissä valtaistuimen ja vanhinten ja neljän olennon ympärillä ja lankesivat kasvoilleen valtaistuimen eteen ja kumartaen rukoilivat Jumalaa,
    Tässä seitsemnnessä luvussa jo tulee se suuri joukko kaikista heimoisa, jota kukaan ei voinut laskea, mutta 13:ssa luvussa annettiin pedolle valta käydä sotaa pyhiä vastaan, eli vielä näinkin myöhään vielä on näitä pyhiä.
    Neljännessätoista luvussa enkeli julistaa evankeliumia maan päälle ja Jumala ei tee mitää turhan takia, jos ei ole mahdollisuutta pelastua. Tässä luvussa sanotaan vielä että ne jotka tästä eteenpäin kuolevat Herrassa ovat autuaat.
    Neljännessätoista luvussa on vielä se elonleikkuu sirpeillä.

Ilm 11 luvussa on ne kaksi todistajaa je nehän on ne kaksi lampunjalkaa ja kaksi öljypuuta, eli ilm 1:20 luvussa sanotaan suoraan että ne lampunjalka on seurakunta ja Room 11 luvussa selitetään että metsäöljypuu on pakanakristitty ja jalo öljypuu on Israel, johon pakanat on vastoin luontoa istutettu.