Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mu5tasydän
profiilit
Mu5tasydän
Mu5tasydän
Vapaa kuvaus
Baarin ylijäämäblondi,
joka ei lähtenyt kenen tahansa mukaan.
[email protected]
Aloituksia
68
Kommenttia
2349
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen yhdeltä ammatiltani visualisti. Mielestäni on päivänselvää, että sisustan kodin kuin kodin.
21.11.2023 22:34
Ei ole.. Odotetaan vielä hetkinen, jos saatais oikea vastaus.
21.11.2023 22:16
👉🌍🍑🪓🌲🐮🍸🚌
Tähän ei nyt 100 %
oikeita emskuja löytynynnä.
Onpa vähän haastetta. :D
21.11.2023 22:02
Nauroin ääneen! :D
21.11.2023 16:34
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että onko kaksimielisyys sinun mielestäsi jälkeenjääneiden huumoria?
Millä perustella luokittelet oman huumorisi paremmaksi? Kuka ylipäätään luokittelee huumorin, että mikä on ok ja mikä ei ole ok?
Huumorintaju ei katso koulutustaustaa. Se katsoo tasan ja vain ainoastaan sitä mikä kenellekin kolahtaa. Niin kauan kun sillä ei pilkata, niin ei pitäisi olla keneltäkään pois se mistä joku toinen tykkää vain sillä perusteella, että sinä et siitä tykkää.
Tiedän tosi monta korkeasti koulutettua, joilla on kaksimielinen huumorintaju. Se ei ole älykkyysosamäärästä kiinni.
21.11.2023 15:53
Musta prinsessat on kivoja! Olisin mielelläni joku prinsessa, mutta elämän realiteetit on mitä on. En ole tarpeeksi ulkonäkökeskeinen ollakseni prinsessa. :D
21.11.2023 15:43
Minä ymmärrän huolesi. Ymmärrätkö kuitenkin sen, että meillä kaikilla on omat arvomme ja tosi monia ihmisiä ei kiinnosta se onko painoa vai ei.
Myös terveyden kannalta ymmärrän asiat oikein hyvin. Niin kauan kun se läski ei sinulle mitään muuta aiheuta kuin visuaalista haittaa, niin anna sen pyöriä matkoihinsa. :D
21.11.2023 14:04
Mua jaksaa aina
naurattaa tämä taulukko.
Pienestä se on joskus ilo revittävä.
21.11.2023 13:47
Hyvä aloitus, eka kommentti rupesi hymyilyttämään. Vai että oikein herttua..
Olen kyllä samaa mieltä, että työ helpottaa kumppanin löytämistä. Olen myös sitä mieltä, että samanlaisen toivoisi löytävän samanlaisen.
Tosi monesti esim. duunareilla samat perusarvot ja akateemisilla samat. Kuten myös niin, et toinen yrittäjä ymmärtää toista yrittäjää. Ei tarvitse aina selittää, miksi joku asia on aivan berberistä.
21.11.2023 13:11
Itse ajatellut noista, että ovat jotenkin
lihatiskejä, mutta minulla on varmasti ennakkoluuloja ja aukkoja sivistyksessä. Aina ajatellut niin, et kumppani olisi parempi löytää vaikka harrastuksen parista.
21.11.2023 12:59
Tämä oli hyvä kommentti! Vesimies tai -nainen. En kuitenkaan allekirjoita tuota teeskentelemistä. ;)
21.11.2023 12:56
Toimivatko ne oikeasti?
21.11.2023 12:53
Ehkä ne terälehdet pitäisi ottaa narssisilta pois.
21.11.2023 12:29
Luin vain otsikon ja vastaan sen mukaan..
No mitäpä tähän voin muuta todeta kuin että ikävä naapuri on ikävä naapuri. Minulla on elämäni aikana ollut lähes aina mukavia naapureita, että olen siinä mielessä onnekas.
Hiljaisuusaika omakotitaloalueella alkaa klo 23 ja loppuu muistaakseni klo 7. En ehkä itse alkaisi nurmikkoa leikkaamaan tuohon seiskan aikaan. Pitää olla pelisilmää. Eletään ja annetaan muidenkin elää. Yritetään olla ystävällisiä, tervehditään toisia hymyn kera. Ei tarvitse elämäntarinaa alkaa paatostelemaan, jos ei halua. Kunnioittaa toisia, sillä pääsee jo pitkälle. Nämä vain minun näkemyksiä.
21.11.2023 12:00
Aito ystävä tai kaveri ei voi koskaan toimia noin. Hänellä on moraali, joka ei salli tuollaista käytöstä. Toki minun mielestä pitää katsoa lähtökohtia, jos kasvatusmalli on ollut ihan takapuolesta, niin vaikuttaahan se.
Ei se silti poista sitä, että aikuinen ja tervejärkinen ihminen osaa tarvittaessa tarkistaa omaa toimintamalliaan sekä tehdä tarvittavia muutoksia siihen. En tiedä onko tuo joku nykyajan rusinat pullasta -malli sitten. Minkä taakseen jättää, niin sen edestään löytää.
21.11.2023 11:29
Kysyit mielipiteitä? Saako tähän nainen siis vastata?
Minun mielestäni pelailijat pelailkoot keskenään vaikka Monopolia. Ihmiset eivät ole mitään pelinappuloita, että pitäisi laskelmoida jokainen liike.
Aito ihminen on sellainen kuin on, elää hetkessä ja toimii sen mukaan. Räpätessa sitten roiskuu ja tulee tehtyä ehkä enemmän virheitä.
Michael Jordan on muistaakseni joskus sanonut, että harjoitus tekee mestarin. Joskus joutuu yrittämään sen 99 kertaa, että se sadas onnistuu.
Enkä tarkoita hetkessä elämistä, että elää täysin vastuuttomasti. Tarkoitan sitä, että elää niissä rajoissa mitkä ovat itselle sallittuja, olipa elämäntilanne mikä tahansa.
Aina pitää huomioida myös toiset ihmiset ja jos nyt vaikkapa suoria ehdotuksia pudottaa, niin muistaa tehdä ne edes ehdollisina. Näin minä näen ja ovat vain minun mielipiteitä, ei mitään yleispäteviä neuvoja.
21.11.2023 07:17
Joo, sitä on joskus liikkeellä. Mun omalla kohdallani se oli vain aistiharhaa.
Yritän ajatella, että talvi on hyvää aikaa nuolla haavoja. Pimeys ja kaikki saa keskittymään niiden tunteiden käsittelemiseen.
Ehkä sitten uuden auringon ja kevään aikaan on jo huomattavasti ehjempi ja onnellisempi.
Yrittää oppia omista virheistä, että osaa jatkossa olla parempi ihminen toisille.
En tiedä, mutta just tämän hetkinen fiilis on, et kipeää tekee ja itkettää. Jospa se fiilis siitä päivän mittaan paranisi ja jos ei, niin sen kanssa on vain pakko elää.
21.11.2023 07:00
Sivusta nakkaan vain, että hyvä biisi!
21.11.2023 06:47
Tiedän, että sillä ihmisellä,
jonka vuoksi palstalle
tulin - on muita.
20.11.2023 21:42
Iltaa. Tänään oli erilainen maanantai, kun ystävä kutsui lenkille ja paljuilemaan. Paljuilu on aina semmosta luksusta.
20.11.2023 21:33
101 / 118