Antaisitko naiselle vapaat kädet sisustaa kotisi?

Anonyymi-ap

18

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu naisesta. Kyllä mä voisin palkata sisustussuunnittelijan, joka on nainen.

    • Arvaan, pinkki häpykarvoitus.

      • Anonyymi

        Onko tuo koko koti? :)


    • Olen yhdeltä ammatiltani visualisti. Mielestäni on päivänselvää, että sisustan kodin kuin kodin.

    • Ensin olisi hyvä tiedustella asukkaan värimieltymyksiä, ettei tule yllätyksiä. Kaikki eivät tykkää Barbie-pinkistä (ei ihan joka paikassa). 🩰💄🧁🌸

    • Anonyymi

      En todellakaan. Minun kotini on KOTI ja jos sinne tulee joku toinen pitämään sitä kotinaan niin valinnat tehdään yhteistyössä. Minun tarpeitani ja toiveitani sille miten kotia käytetään ja mitä siellä tehdään ei todellakaan pois-sisusteta.

    • Anonyymi

      Kyllä neuvoja sisustukseen ottaisin vastaan. Eri asia on mitä niistä toteutetaan.

      Nykysin asunnossani on paljon beigen värisiä kalusteita ja valkoista värimaailmaa. Myös käsittelemätöntä puupintaa pidän miellyttävänä.

      Valaistusta voisi kehittää. Makuuhueneessa ei ole mitään valaisinta, kun sitä ei siellä tarvitse. Mutta voisihan sinne jonkin punaisen tunnelmavalon laittaa romantiikkaa edistämään. ; )

    • Anonyymi

      En koskisi millään tavalla kenenkään kotiin. Vain omaani.

    • Annoin tyttärelleni jo teininä vapaat kädet sisustaa oma huoneensa. Hänellä on kyllä hyvä värisilmä, joten viimeksi pyysin häntä suunnittelemaan ja ompelemaan uudet verhot olohuoneeseeni, vaikka toki maksan materiaalit. Ja luonnollisesti hän sisustaa oman kotinsa.

      Minä mietin harvoin kotini sisustamista. Ulkonäköä/kokonaisuutta tärkeämäpää minulle on toimivuus, mukavuus ja kodikkuus. Minulla on täällä sulassa sovussa minulle jo lapsena ostettu kirjahylly, isäni rakentamia huonekaluja sekä uudempia, perinteisiä kalusteita. Musta tai kokovalkoinen ei ole minun maailmaani, vaikka kotini enemmän vaaleahko onkin. Myöskään esimerkiksi muovikoristeista tai tekokukista en pidä, vaan luonnonmateriaaleista ja aidoista kukista.

    • Anonyymi

      Kyllä suosittelen, että antakaa naisen sisustaa. Moni nainen tykkäätästä kovasti, ja on todennäköisempää, että viihtyy siten luonasi pidempiäkin aikoja. Poikamieskodit ovat yleensä aika ankeita, pari muovikukkaa siellä täällä, ihan kummallisia koriste-esineitä, merkillisiä verhoviritelmiä.

    • Anonyymi

      Kukaan ei saa sisustella mun kotiani.

      xLiner

    • Anonyymi

      Selkeä ei ja päälle kottikärryllinen tyrmistyttävää kieltämistä. Minulla on oma sisustussilmäni, mihin tiedän luottaa ja luotan siihen aina. Toki vuokrakämpän seiniin ei voi vaikuttaa muuten kuin vaikkapa tauluilla mutta muuten irtaimisto on harkittua ja paikoillaan. Ja mitä tuolla ylempänä joku höpisee "kummallisista" koriste-esineistä? Mitä ne ovat? Hmph! - cu-

      • Anonyymi

        Poikamiehet, toimikaa näin; antakaa naisen laittaa vähän mieleistään maalia tai tapettia seiniin, tuoda huonekasveja peilejä sisustustyynyjä ja -huopia tauluja mattoja yms. Sitten lisäksi otatte vielä kissan koiran tai paukaijan. Näin kotinne on heti lämpimämpi, täynnä elämää, ja toivottaa kallisarvoisen naisvieraanne tervetulleksi. Simple.


    • Onhan tuo kivemman näköinen kui ne iänikuiset harmaavalkoiset/valkoharmaat, vaikka toisaalta hyvin toteutettuna joku minimalistinen tyylikin voi olla nätti ja toimiva🤔

      Mun lempi-inhokkeja sisustuksessa on lähinnä kaikki nämä "keepcalmandcarpediemlivelaughlove" -mietelauseet, ihan täyttä kakkaa,

      • Anonyymi

        Mä en voi sanoa pitäväni ihan noin vaaleanpunaisesta tai pikemmin neonpunaisesta sisustuksesta. Sellainen pastellimpi pinkki voisi aksenttivärinä mennäkin, vaikka ei mun lempparini olekaan. Mutta siis syy miksi vastasin tähän on, että myös mun lempi-inhokki on kaikki nuo tuollaiset "sisustustekstit". Mun mielestäni noita kornimmaksi ei voi mennäkään. Joku sellanen itse taiteiltu teksti, jossa olisi persoonallinen särmä, voisi mennäkin, mutta nuo kuvaamasi ovat mustakin ihan kakkaa.


    • Anonyymi

      Tuon naisen koira varmaan ajattelee että vetää ittensä hirteen heti kun voi koska joutuu asumaan noin rumassa asunnossa.

      • Anonyymi

        Onneksi koira on värisokea.


    • Anonyymi

      Itse pidän boheemista intialaisesta tyylistä aksenttina vaalealle taustalle ja huonekaluille. Okra, purppura, sammaleenvihreä, turkoosi, vioetti, sininen. Näitä löytyy kodistani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      129
      2016
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      373
      1519
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1136
    4. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      929
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      104
      884
    6. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      54
      875
    7. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      85
      864
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      838
    9. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      105
      751
    10. Seksuaalinen halukkuus ja kyvykkyys

      Tulee mieleeni kysyä, onko palstalla enää ihmisiä joilla olisi se voimakas seksuaalinen halukkuus vastakkaiseen sukupuol
      Sinkut
      99
      671
    Aihe