Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Extremist_atheist
profiilit
Extremist_atheist
Extremist_atheist
Vapaa kuvaus
Aloituksia
99
Kommenttia
1329
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vastaatko yksiselitteisesti, mikä tässä tilanteessa on syntiä?
[27] Hän sanoi heille: »Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: sitokaa miekka vyöllenne, kulkekaa edestakaisin leirin halki portilta portille ja tappakaa jokainen, jonka kohtaatte, olkoonpa vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen.»
A. Olla tappamatta.
B. Tappaa.
23.06.2025 17:26
Ja ennen sitä olivat uskomatta satoja tuhansia vuosia.
23.06.2025 17:21
"...vapaata tahtoa ei ole...ei kuitenkaan tarjoa mitään tarkoitusta elämälle."
No tässäkö sitä vapaata tahtoa ja takroitusta sitten on?
Kop kop.
-Kuka siellä?
-Täällä on Jeesus. Avaa minulle ovi.
-Miksi?
-Jotta voin pelastaa sinut.
-Miltä?
-Siltä, mitä teen sinulle, jos et avaa ovea.
23.06.2025 16:46
”Mikä on luotettava havainto siitä, että jokin teistinen manifestaatio ei ole totta?”
Ei todistetta, ei totta.
”Miten niistä päätellään asia, jos ei ole ollut itse paikalla?”
Ei todistetta, ei totta.
”Onko jokainen jumalmyytti samanarvoinen…”
Totta kai on. Jokaisesta on yhtä paljon todisteita.
”…manifestoituu siten, että se ei manifestoidu ateisteille? Mutta teismin harjoittaja voi kokea sen. Onko se todiste?”
On. Se on todiste deluusiosta.
23.06.2025 16:02
” Ateismista ei jää mitään jälkeä maailman historiaan”
Höpsistä. Tämä on teismiä riivaava ongelma. Esimerkiksi Jeesususkon ongelmana on nimenomaan se, ettei Jeesusksesta ole jäänyt mitään jälkeä maailman historiaan.
23.06.2025 15:44
”Niin, esimiesasemasi varusmiehiin ei ole verrannollinen palkattuihin alaisiin työelämässä ja antaa väärän kuvan tärkeydestäsi ja asemastasi yritysmaailmassa.”
Juurikin näin. Varusmiehet ovat palveluksessa 24/7 ja tekevät paljon vaarallisempaa työtä kuin joku 8-17 työaikaa tekevä paperipinon siirtelijä.
23.06.2025 15:38
Ei ole mitään varuskunnan vääpeleitä.
Tietokilpailukysymys: jos henkilön alaisena on kolmen komppanian kaikki henkilöstö niin mikä on kyseisen henkilön rooli?
23.06.2025 15:14
Kolmeen komppaniaan mahtuu paljon alaisia.
23.06.2025 15:08
”Minulle tuli yllätyksenä, että kaikki alaiseni ovat ateisteja.”
Tarkoitin suoranaiset alaiset. Ei toki kaikki sadat alaiseni ole ateisteja.
23.06.2025 15:02
”Tiedätkö, ketkä työpaikallasi ovat uskovia? Niin, taidat tietää.”
Kyllä. Eräs hihhuli sai varoituksen kun tuputti Jeesusta ja työkaverit koki sen häirintänä.
”Mutta tietääkö kukaan työpaikallasi sitä, että sinä olet ateisti?”
Minulle tuli yllätyksenä, että kaikki alaiseni ovat ateisteja. No, kun tarkemmin ajattelee niin eihän sen olisi pitänyt yllättää. Fiksuja ja työteliäitä ihmisiä kuten minäkin ja ymmärrämme toisiamme jo puolesta sanasta eikä asioita tarvitse vääntää rautalangasta.
23.06.2025 14:55
”Eikös tuon karttamisen pitäisi olla toisin päin?”
Miksi? Ateistin ei kannata luovuttaa valtaa ripulivajakeille niin, että he voisivat heittää ihmisiä saatanalle ja alkaa karttamaan vaan ateisti ottaa aloitteen ja alkaa karttamaan uskovaisia.
23.06.2025 13:44
”Succubus harhan poistuminen ei poista sitä harhaa, että Jeesus ja Jumala ovat todellisia uskovan mielestä.”
Nuo tutkitut nuoret miehet pitivät Succubusta todellisempana kuin uskovainen pitää Jeesusta. Vai oletko sinä saanut yöllisiä siemensyöksyjä Jeesusunista? Nuo tutkitut miehet saivat Succubuksesta. Ja silti se lähti psyykelääkkeillä pois. Ihan varmasti Jeesusharhakin poistuu psyykelääkkeillä kunhan vaan uskallat niitä ottaa.
23.06.2025 13:00
Näiden hihhuliporukoiden kaapista ulos tulo on yhtä dramaattista kuin lopetat puutarhakeijuun uskomisen. Et usko etkä enää käy keijujen palvonta- ja höpötystilaisuuksissa.
23.06.2025 12:53
”Teeskentelet kuuluvasi porukkaan ja uskovasi.”
En ole käynyt lestadiolaisten tilaisuuksissa 30 vuoteen.
23.06.2025 12:51
”Sinähän käyt edelleen heidän tilaisuuksissaan tarvittaessa…”
Minä kartan lestadiolaisia.
”Eikös sinusta tullut pari vuotta sitten jonkun kummisetä?”
Tuli, mutta ei lestadiolaisen.
”Noin puhuu mies, joka ei ole uskaltanut erota kirkosta ja näyttelee uskovaa lestadiolaisten keskuudessa.”
Olen eronnut kirkosta.
23.06.2025 12:47
”Miten jumaluuden pitäisi manifestoitua…”
Siten kuin se on jumalmyytissä kerrottu. Pitäisi yksinkertaisesti olla luotettava havainto siitä, että jumalmyytissä väitetty asia on totta. Se on vähän haastavaa uskoa, jos väitetty asia on tapahtunut viimeksi pronssikaudella ja sitten jumala on kadonnut kuin pieru Saharaan ja kaiken lisäksi mikään muu lähde (kuin jumalmyytti) ei mainitse halaistua sanaakaan siitä jumalasta.
23.06.2025 11:42
Toisaalta näyttävä kaapista ulos tulo ja hoitokokoukseen hankkiutuminen olisi jännää. Saisi hoitokokouksessa pilkata ja pyyhkiä ripulivajakeilla lattiat kun osoittaisi, että Jumala ja Jeesus ovat pelkkää mielikuvitusta eikä lestadiolaissaarnamiehillä ole mitään valtaa enää kyseiseen ihmiseen.
23.06.2025 10:24
Seuroissa käyntiin ei ainakaan kannata tuhlata aikaa. Jätät ne pois. Tervehtimisessä ”Jumalan terve”, jätät Jumalan pois alusta. Näillä parilla tempulla ei edes tarvitse tulla näyttävästi kaapista ulos. Kyllä ne lestadiolaisetkin lopulta tajuavat.
23.06.2025 10:15
"Montako annosta olet juonut alkoholia?"
Mitä sillä on väliä? Onko enemmän annoksia todiste siitä, että olen Mossadin agentti?
Vai todiste siitä, että olen mitätön ateisti, levyseppähitsari?
Eikö kysymyksesi kuitenkin viesti sitä, että olen päässyt ihosi alle ja sinua kiinnostaa ihan helvetisti se, että kuka olen?
22.06.2025 16:35
Kuusi.
22.06.2025 15:35
14 / 67