Vapaa kuvaus

Aloituksia

3

Kommenttia

17

1. Tietokoneeni menee säästötilaan, kun sitä ei käytä, ja näyttö menee pimeäksi. Näyttö tulee taas päälle, kun heiluttaa hiirtä. Koneen näyttö tulee päälle hyvin herkästi. Kun kävelen eteisestä olohuoneeseen, niin kone herää säästötilasta pelkästä lattian tärinästä.

Ennen mulla oli tapana, että tietokone on viikonloppuna päällä yötä päivää. No kerran olin tulossa kaupasta kotiin, ja näin ikkunasta, kun tietokoneen näyttö tulee päälle. En siis pysty näkemään itse näyttöä ulkoa ikkunasta. Mutta näin sen, kun pimeään olohuoneeseen syttyy valo.
  2. Astro.fi sivustolla voi laskea sielun kortin ja persoonallisuus kortin. Itse sain tällaiset kortit:

Sielun kortti: Hallitsija
    Hallitsijan kortti kertoo aina näkymättömästä arvovallasta ja suuresta kunnioituksesta, joka perustuu sisäiseen velvollisuudentuntoosi kaikkia ihmisiä kohtaan. Tämä kortti pyytää aina muistamaan, että ketään ei saa päästää muokkaamaan sinun elämääsi miksikään muuksi, kuin mihin itse olet valmis. Sinulla on käsissäsi hallitsijan valtikka, joka velvoittaa luottamaan omiin päätöksiisi ja ymmärtämään, että niistä perääntyminen altistaa vallankaappaukselle ja sorron lisääntymiselle valtakunnassasi. Muista koko ajan oma asemasi ja elä arvosi vaatimalla tavalla. Vain asemasi säilyttämällä pystyt takaamaan hyvän elämän itsellesi ja läheisillesi.

Persoonallisuuskortti: Onnenpyörä
    Tämän kortin myötä tiedät olevasi oman kohtalosi herra/herratar. Onni, kohtalo ja karma ovat Onnenpyörän muodostavia tekijöitä ihmeellisessä tasapainossa keskenään. Kortti vaatii luottamaan onnekkailta vaikuttaviin sattumiin ja oivaltamaan, kuinka paljon pystyt lopulta itse vaikuttamaan tapahtumien kulkuun. Onnenpyörä pyörii tai on pyörimättä sinun antamallasi energialla. Halutessasi hyödyntää tämän loistavan kortin antamat mahdollisuudet parhaalla mahdollisella tavalla, tulee sinun koko ajan hakeutua aktiivisesti tilanteisiin, joiden tunnet sujuvan hyvin ja joiden keskuudessa tunnet todella nauttivasi elämästä.