Vapaa kuvaus

Olen harmiton sinkkumummeli, enkä vielä tiedä mikä minusta isona tulee, koska tänään on loppuelämäni ensimmäinen päivä. Musiikkia mielialan mukaan, yleensä rauhoittavaa Jos voittaisin miljoonan: Matkustaisin Timbuktuun. Maksaisin lasten velat pois. Loput hyväntekeväisyyteen. Vapaa-aikanani löhöilen, lueskelen ja lauleskelen, töllöttelen ja pakkoliikun. Elokuvissa ei tule käytyä, Tv:stä näkee tarpeeksi. [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

39

Kommenttia

365

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Olenko vain pinnallinen hetken lapsi? Yritänkö unohtaa eilisen? En yleensä vatvo menneitä. En halua niistä iloita tai surra. Olen elänyt voimallisesti tätä päivää.
    Se oli hauskaa niin kauan kuin se kesti.
    Tai sitten ikävää, joka ei murehtimisella parane.

Ei jatkuvaa psykoanalyysiä! Uusi päivä, uudet mahikset.

Toki muistot ovat olemassa kirjeissä, kuvissa, sielunsilmien kaitafilmeillä.

Uusi työnantaja antoi aikoinaan neuvon: Ei saa koskaan verrata aikaisempaan.
    ” Mutta entisen aikaan tehtiin näin ja näin. Kyllä me Maijan kaa osattiin tehdä tuokin asia paremmin.”
    STOP. Nyt on aivan toinen aika, uusi päivä, uudet kujeet!

Nyt voisi kyllä pysähtyä kaivelemaan muistojen sopukoita.

Kotiseudullani ei ole jäljellä kuin komea kirkko komealla kirkonmäellä.
    Mutkikkaat lehmipolut on viivoittimella oikaistu, ei siellä enää osaa mihinkään kulkea.

Kotitalon pihamaalla olen kaksi kertaa käynyt seisomassa, nykyiset omistajat ovat onneksi olleet kesälomillaan silloin. Tuleeko kolmatta kertaa ja menenkö sisälle, en tiedä. Pihan polut oli säilytetty samanlaisina matalan ratamon seassa, ei siinä tarvita ruohonleikkuria. Se minulle riittäköön.

Polut syntyvät, tiet tehdään.

Se Olivetin kirjoituskoneen muisto tupsahti mieleeni tuolla Singerin ketjussa. Hankin sen siksi, koska minulla on open mukaan maailman kamalin käsiala. (the most terrible handwriting, I’ve ever seen) eihän se äiti olisi muuten saanut selvää, mitä sille likalle maailmalla kuului.
  2. Joo, hukka meidät perii!

kysyn:

Olenko minä se sama akka, joka tässä äsken kävi?