Vapaa kuvaus

41v turkulainen tietokonepelinörtti.

Viestiä voi laittaa osoitteeseen:
[email protected]

Aloituksia

26

Kommenttia

363

1. Yritän ottaa aina vain tunnin max päikkärit. Joskus se tosin saattaa venähtyä päivän uniksi.

Ei saa ottaa nyrkistä. Toivottavasti ei ainakaan kovin lyö. Riehujat pitäisi laittaa lepositeisiin. 😄
  2. Olen kokeillut.

Tapaus 1: Nainen flirttailee selvästi useamman kuukauden, illanistujaisissa kehuu kivaksi ja suutelee ja halailee paljon. Pari päivää myöhemmin toteaa että ikäeroa on liikaa eikä halua satuttaa.

Tapaus 2: Tapasin naisen netissä, juteltiin ja pelailtiin. Hän oli juuri eronnut silloin eikä halunnut mitään. Törmättiin vuosi myöhemmin uudestaan. Hän oli sanojensa mukaan iloinen että tavattiin taas netissä ja halusi tavata oikeassakin elämässä. Päätettiin ottaa hitaasti ilman paineita. Sitten hän ilmoitti kirkkaalta taivaalta aloittaneensa suhteen jonkun toisen kanssa.

Tapaus 3: Tapailin muutamat kerrat yhtä naista. Suudeltiin kiihkeästi ja seuraavaksi hän sanoi ettei halua enää nähdä.

Tapaus 4: Yksi hehkutti joka tapaamisella kuinka ihana hänen eksänsä oli. Kertoili välillä parikymmentä vuotta nuoremmista panoistaankin. Oli myös ihastunut johonkin nuoreen futariin. Mainitsin että ei ole kiva kuulla koko ajan noista ja tunki uniinkin jo. Niin oli kuulemma vain mun pään sisällä kaikki ja alkoi sanomaan että syytä nyt siitäkin ja tästäkin asiasta. Sen tosin itse katkaisin. Ihmisjätteellä jotain oman arvon tuntoa kuitenkin.

Sekä muita torjumisia. Harvoin sanotaan mitään syytä edes. Ghostataan vain. Ihmisjäte ei ole edes "Ei kiitos" sanojen arvoinen. Pelleillään vain tunteilla ja heitetään pois kuten ihmisjätteen arvolle sopii.

Niin ei enää jaksa uskoa että ketään oikeasti kiinnostaisi. Enkä jaksa yrittää mitään. Satuttanut itseni vahvasti niin monta kertaa jo.

Mukavaa päivää sinne. 👋