Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
MunNimiOnJK
MunNimiOnJK
MunNimiOnJK
Vapaa kuvaus
41v turkulainen tietokonepelinörtti.
Viestiä voi laittaa osoitteeseen:
[email protected]
Liittynyt 2v sitten
26
aloitusta ·
363
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Puhutaanko me oikeista kasveista vai WoWin virtuaalisista? Mutta ei se niin tarkkaa. Pääasia että tykkää niitä katsella. Se on tärkeintä. Nauttia asioista joista tykkää.
27.12.2023 14:02
Yritän ottaa aina vain tunnin max päikkärit. Joskus se tosin saattaa venähtyä päivän uniksi.
Ei saa ottaa nyrkistä. Toivottavasti ei ainakaan kovin lyö. Riehujat pitäisi laittaa lepositeisiin. 😄
27.12.2023 14:00
Kiitos kiitos. Mukavaa päivää sinne sinulle!
27.12.2023 13:58
Iso ja lämminnsymppishali täältä. 🤗 Kyllä se iloksi vielä jossain vaiheessa muuttuu, vaikka onkin kliseinen lausahdus tämä. Nimimerkki kokemuksella kertoo.
27.12.2023 12:57
Hei! Sisarhentovalkoisella ilmeisesti viittaat sairaanhoitajaan. Näin laikkarin näkökulmasta arvostan teidän työtä. Jouluksi tein juuri korviksia heille piristämään kineksiä. Itse en sitä pystyisi (halua) tekemään, koska ihmiset sekä vastuuta. Mulle sopii stressittömyys sekä se kun leimaan ulos, jää työt sinne.
Mukavia WoWitteluja ja olkoon loottirollit suotuisia. Ehkä me törmäämme kirmatessamme kukkien perässä tai haaliessamme lisää pinkkejä pikseleitä gearin muodossa. Argent Dawnilla pyörin ja Haureus on Paladinin harrastus.
27.12.2023 12:55
Tämä oli siis minulta. Olikin kirjannut minut ulos huomaamattani.
27.12.2023 12:40
Ei siinä ole mielestäni mitään outoa, jos hyväksyy kaikki sellaisina kuin he ovat. Maailmassa saisi enemmänkin olla lisää sellaisia ihmisiä. En luokittele ihmisiä sosiaalisten standardien, koulutuksen tai tittelin mukaan, vaan heidän moraalien kautta. Ihminen saa olla ja tehdä mitä ikinä haluaa, kunhan ei satuta ketään tai mitään. Näin tuumii ihmisjätteen aivonystyrät kusisoikon pohjalta.
Mukavaa päivänjatkoa, nyt on päikkäriaika. Jaksaa sitten taas nörtteillä WoWin parissa. 👋
27.12.2023 11:00
Sulla on hyvä huumorintaju, tai ihmisjäte on niin säälittävä tapaus, että pitäisi vaan etsiä ulkohuussi ja mennä istumaan sinne paskasoikkoon. Saa kaikki sitten vuorollaan käydä tekemässä tarpeensa ja kaataa kirjaimellisesti lisää sitä itseään niskaan.
27.12.2023 10:22
Olen kokeillut.
Tapaus 1: Nainen flirttailee selvästi useamman kuukauden, illanistujaisissa kehuu kivaksi ja suutelee ja halailee paljon. Pari päivää myöhemmin toteaa että ikäeroa on liikaa eikä halua satuttaa.
Tapaus 2: Tapasin naisen netissä, juteltiin ja pelailtiin. Hän oli juuri eronnut silloin eikä halunnut mitään. Törmättiin vuosi myöhemmin uudestaan. Hän oli sanojensa mukaan iloinen että tavattiin taas netissä ja halusi tavata oikeassakin elämässä. Päätettiin ottaa hitaasti ilman paineita. Sitten hän ilmoitti kirkkaalta taivaalta aloittaneensa suhteen jonkun toisen kanssa.
Tapaus 3: Tapailin muutamat kerrat yhtä naista. Suudeltiin kiihkeästi ja seuraavaksi hän sanoi ettei halua enää nähdä.
Tapaus 4: Yksi hehkutti joka tapaamisella kuinka ihana hänen eksänsä oli. Kertoili välillä parikymmentä vuotta nuoremmista panoistaankin. Oli myös ihastunut johonkin nuoreen futariin. Mainitsin että ei ole kiva kuulla koko ajan noista ja tunki uniinkin jo. Niin oli kuulemma vain mun pään sisällä kaikki ja alkoi sanomaan että syytä nyt siitäkin ja tästäkin asiasta. Sen tosin itse katkaisin. Ihmisjätteellä jotain oman arvon tuntoa kuitenkin.
Sekä muita torjumisia. Harvoin sanotaan mitään syytä edes. Ghostataan vain. Ihmisjäte ei ole edes "Ei kiitos" sanojen arvoinen. Pelleillään vain tunteilla ja heitetään pois kuten ihmisjätteen arvolle sopii.
Niin ei enää jaksa uskoa että ketään oikeasti kiinnostaisi. Enkä jaksa yrittää mitään. Satuttanut itseni vahvasti niin monta kertaa jo.
Mukavaa päivää sinne. 👋
27.12.2023 06:54
Pahoittelut. Se olen vain minä. Ilmestyessäni näköpiiriin aiheutan oksettavaa oloa.
27.12.2023 00:00
En lähesty ketään. Soittavat vielä valkotakit paikalle jos satun kuvittelemaan että joku haluaisi minun ketään lähestyvän. Veisivät minut sitten kaatopaikalle mihin kaltaiseni ihmisjäte kuuluu.
26.12.2023 23:58
En joudu välipäivinä töihin. Olin Joulun töissä ja sitten olen töissä uudenvuodenaaton ja -päivän. Mutta eipä se ihmisjätettä haittaa, kun ei ole ketään kenen kanssa niitä viettää.
26.12.2023 23:55
Vietän jo osastolla kolmanneksen päivistäni. Maksavat siellä olosta vielä palkkaakin. 💪
26.12.2023 23:51
Omin ne kaikki. Tulostan paperille ja laitan tyynyn alle. Mulle ne kuitenkin on.
26.12.2023 23:36
Symppishalit täältä. Olin myös koulukiusattu aika rankastikin. Näin jälkikäteen ajateltuna, mielelläni olin kiusattu kuin kiusaaja. Mutta olisin voinut hyvin olla ilman sitä kiusattuna olemiatakin.
26.12.2023 22:44
Sinäkin varmasti tykkäisit. 😉😘
26.12.2023 20:57
Tämä ei ole minulle. Mutta olen luovuttanut naisten suhteen jo aikoja sitten. Ei jaksa enää yrittää, kun aina tulee pakit tai paskaa ja tunteilla pelleilyä niskaan.
26.12.2023 19:36
En sanoisi mitään. Laukeaisin hänen rinnoilleen tuhannen Krakataun voimalla.
26.12.2023 16:39
Miten hyödyllisyys / hyödyttömyys liittyy ihmisjätteenä olemiseen? Käyn myös töissä, mutta luokittelen itseni silti ihmisjätteeksi mikä pitäisi vetää alas vessanpöntöstä.
26.12.2023 14:55
Että olen ei-haluttu ja muutenkin pelkkää ihmijsätettä.
26.12.2023 13:37
16 / 19