Saisit kaikkea kivaa sen jälkeen.
Yritä sitten mies lähestyä minua, jooko?
94
2075
Vastaukset
- Anonyymi
Laita sinä nainen viestiä minulle heti.
- Anonyymi
Minä laitan kun aloittaja ei uskalla. Nyt lähti. Saitko jo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä laitan kun aloittaja ei uskalla. Nyt lähti. Saitko jo?
Ei tullut minulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tullut minulle
En vielä laittanutkaan.
- Anonyymi
Lähestyy sosiaalisessa mediassa?
- Anonyymi
Siellä voisit, minua ainakin, onhan jo yhteys muodostettu.
- Anonyymi
Elokuisen jälkeen on vähän vaikeeta
- Anonyymi
Mitä silloin tapahtui?
- Anonyymi
Ei nyt millään pahalla, mutta eikö sinulla ole muuta viestiä noinkin tärkeiden ajatusten lähettämiseen? Täällä noin henkilökohtaiset viestit voi mennä ohi ja se kiva jää saamatta...
- Anonyymi
Ei nyt millään pahalla, mutta eikö sulla ole muun varassa hommat kuin maanitella offensiivisesti tätä miestrollia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt millään pahalla, mutta eikö sulla ole muun varassa hommat kuin maanitella offensiivisesti tätä miestrollia
Ei millään pahalla mutta eikö sinulla ole muuta kuin hokea tuota samaa aamusta iltaan. Sivusta kysyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei millään pahalla mutta eikö sinulla ole muuta kuin hokea tuota samaa aamusta iltaan. Sivusta kysyn.
En mielestäni hoe samaa aamusta iltaan, vaan tarpeen mukaan uusin eheytyshoidon, ei ole mun ongelma jos et kestä kammottavan ihmiskäsityksesi kritisoimista ilman uhriutumista.
- Anonyymi
Ei vaan tulis kaikkea pahaakin?
- Anonyymi
Anna tuntomerkkejä itsestäsi
- Anonyymi
En voi lähestyä kun se olisi outoa. Olen niin tuntematon. En oikein itsekään tiedä kuka olen niin hullulta kuin se kuulostaa. Kivaa olisi vain se jos se nainen rakastaisi minua.
- Anonyymi
No meidän pitäisi siis tutustua? Ei ole outoa lähestyä.
- Anonyymi
Palstaseko on tämän aloituksen takana. Manipuloiva tapa tunnisteena. Huijari.
- Anonyymi
Kiitos mies että jaksat selittää itseäsi auki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos mies että jaksat selittää itseäsi auki
Yhtälailla kuin yksisarvinen jaksaa kalistella sarvessa tai yksi kateellinen mörkö veistellä kateellisia kaskuja
En lähesty ketään. Soittavat vielä valkotakit paikalle jos satun kuvittelemaan että joku haluaisi minun ketään lähestyvän. Veisivät minut sitten kaatopaikalle mihin kaltaiseni ihmisjäte kuuluu.
- Anonyymi
Oletko kokeillut?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kokeillut?
Olen kokeillut.
Tapaus 1: Nainen flirttailee selvästi useamman kuukauden, illanistujaisissa kehuu kivaksi ja suutelee ja halailee paljon. Pari päivää myöhemmin toteaa että ikäeroa on liikaa eikä halua satuttaa.
Tapaus 2: Tapasin naisen netissä, juteltiin ja pelailtiin. Hän oli juuri eronnut silloin eikä halunnut mitään. Törmättiin vuosi myöhemmin uudestaan. Hän oli sanojensa mukaan iloinen että tavattiin taas netissä ja halusi tavata oikeassakin elämässä. Päätettiin ottaa hitaasti ilman paineita. Sitten hän ilmoitti kirkkaalta taivaalta aloittaneensa suhteen jonkun toisen kanssa.
Tapaus 3: Tapailin muutamat kerrat yhtä naista. Suudeltiin kiihkeästi ja seuraavaksi hän sanoi ettei halua enää nähdä.
Tapaus 4: Yksi hehkutti joka tapaamisella kuinka ihana hänen eksänsä oli. Kertoili välillä parikymmentä vuotta nuoremmista panoistaankin. Oli myös ihastunut johonkin nuoreen futariin. Mainitsin että ei ole kiva kuulla koko ajan noista ja tunki uniinkin jo. Niin oli kuulemma vain mun pään sisällä kaikki ja alkoi sanomaan että syytä nyt siitäkin ja tästäkin asiasta. Sen tosin itse katkaisin. Ihmisjätteellä jotain oman arvon tuntoa kuitenkin.
Sekä muita torjumisia. Harvoin sanotaan mitään syytä edes. Ghostataan vain. Ihmisjäte ei ole edes "Ei kiitos" sanojen arvoinen. Pelleillään vain tunteilla ja heitetään pois kuten ihmisjätteen arvolle sopii.
Niin ei enää jaksa uskoa että ketään oikeasti kiinnostaisi. Enkä jaksa yrittää mitään. Satuttanut itseni vahvasti niin monta kertaa jo.
Mukavaa päivää sinne. 👋MunNimiOnJK kirjoitti:
Olen kokeillut.
Tapaus 1: Nainen flirttailee selvästi useamman kuukauden, illanistujaisissa kehuu kivaksi ja suutelee ja halailee paljon. Pari päivää myöhemmin toteaa että ikäeroa on liikaa eikä halua satuttaa.
Tapaus 2: Tapasin naisen netissä, juteltiin ja pelailtiin. Hän oli juuri eronnut silloin eikä halunnut mitään. Törmättiin vuosi myöhemmin uudestaan. Hän oli sanojensa mukaan iloinen että tavattiin taas netissä ja halusi tavata oikeassakin elämässä. Päätettiin ottaa hitaasti ilman paineita. Sitten hän ilmoitti kirkkaalta taivaalta aloittaneensa suhteen jonkun toisen kanssa.
Tapaus 3: Tapailin muutamat kerrat yhtä naista. Suudeltiin kiihkeästi ja seuraavaksi hän sanoi ettei halua enää nähdä.
Tapaus 4: Yksi hehkutti joka tapaamisella kuinka ihana hänen eksänsä oli. Kertoili välillä parikymmentä vuotta nuoremmista panoistaankin. Oli myös ihastunut johonkin nuoreen futariin. Mainitsin että ei ole kiva kuulla koko ajan noista ja tunki uniinkin jo. Niin oli kuulemma vain mun pään sisällä kaikki ja alkoi sanomaan että syytä nyt siitäkin ja tästäkin asiasta. Sen tosin itse katkaisin. Ihmisjätteellä jotain oman arvon tuntoa kuitenkin.
Sekä muita torjumisia. Harvoin sanotaan mitään syytä edes. Ghostataan vain. Ihmisjäte ei ole edes "Ei kiitos" sanojen arvoinen. Pelleillään vain tunteilla ja heitetään pois kuten ihmisjätteen arvolle sopii.
Niin ei enää jaksa uskoa että ketään oikeasti kiinnostaisi. Enkä jaksa yrittää mitään. Satuttanut itseni vahvasti niin monta kertaa jo.
Mukavaa päivää sinne. 👋Toi että ei ole toiselle edes sen verran merkityksellinen että vaivautuisi sanomaan edes ei kiitos, on rikkovinta. Ei pettäminen jättäminen tai muukaan Riko niin paljon kun tuo.
😪
Tässä sulle ihan vilpittömästi ja puhtaasti ilman tarkoitusta leikkiä pelleillä tai muutakaan p*skaa
🤗❤originalpieninainen kirjoitti:
Toi että ei ole toiselle edes sen verran merkityksellinen että vaivautuisi sanomaan edes ei kiitos, on rikkovinta. Ei pettäminen jättäminen tai muukaan Riko niin paljon kun tuo.
😪
Tässä sulle ihan vilpittömästi ja puhtaasti ilman tarkoitusta leikkiä pelleillä tai muutakaan p*skaa
🤗❤Kiitos kiitos. Mukavaa päivää sinne sinulle!
- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Toi että ei ole toiselle edes sen verran merkityksellinen että vaivautuisi sanomaan edes ei kiitos, on rikkovinta. Ei pettäminen jättäminen tai muukaan Riko niin paljon kun tuo.
😪
🤗❤Miesaloittaja- voisit saada vaikka seurakunnan työntekijän velvollisuuskahville jos satsaisit edes hitusen ulkomaailmaan🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miesaloittaja- voisit saada vaikka seurakunnan työntekijän velvollisuuskahville jos satsaisit edes hitusen ulkomaailmaan🥱
Mutta ei naispuolista missään nimessä, vaan joku iso köntti istumaan vastapäätä, että niin olit seuraa vailla, rukoilkaamme
- Anonyymi
Älä lupaa mitään pettyy kumminkin.
- Anonyymi
Kannattaa varmistaa että se lupaaja ja kohteesi on sama henkilö.
Sivusta vaan vinkkinä
- Anonyymi
Oleks nää ihte ujo etkä kehtaa lähestyä miestä vai pelkäätkö että mies suutuisi sinulle lähestymisestäsi vai miksi et itse lähesty miestä
🐼🐻 koitti joskus laittaa, mitä tais mennä roskiin.. 🤔
Kenelle koitti laittaa 🐻 viestii ?
Se oli yks semmonen vissiin kans aika pieni nainen 😊 Jotenkin näytti että hänkin on jotenkin kutistunut sitten viimenäkemän. Olisin vaan kysynyt, että saisko olla aamupalaa, ettei kokonaan pienene näkymättömäksi 🙄
Mutta hän on hiukan vaikeasti lähestyttävä, tulee usein "pakkia" tai ghost, jos koittaa 🐻 lähestyä.UnhappyJoe kirjoitti:
Se oli yks semmonen vissiin kans aika pieni nainen 😊 Jotenkin näytti että hänkin on jotenkin kutistunut sitten viimenäkemän. Olisin vaan kysynyt, että saisko olla aamupalaa, ettei kokonaan pienene näkymättömäksi 🙄
Mutta hän on hiukan vaikeasti lähestyttävä, tulee usein "pakkia" tai ghost, jos koittaa 🐻 lähestyä.Missä 🐻 on koittanut lähestyä ja koska?
Täällä alkaa itseä jo huolestuttaa hitokseen tää kutistuminen. 😪- Anonyymi
Missä 🐻 on koittanut lähestyä ja koska?
Täällä alkaa itseä jo huolestuttaa hitokseen tää kutistuminen. 😪Alkaako mies tuntua siltä, että naispuoliset sivupersoonasi kuihtuu kasaan?
Missä 🐻 on koittanut lähestyä ja koska?
Täällä alkaa itseä jo huolestuttaa hitokseen tää kutistuminen. 😪Se oli semmonen viestintäsovellus.. jotkut sanoo että se on wa 🤔
Tais aika hiljan olla tuo 🎅
🐻UnhappyJoe kirjoitti:
Se oli semmonen viestintäsovellus.. jotkut sanoo että se on wa 🤔
Tais aika hiljan olla tuo 🎅
🐻No voihan...
Oisinpa mäkin saanut wa viestejä :Doriginalpieninainen kirjoitti:
No voihan...
Oisinpa mäkin saanut wa viestejä :DJos sulla ei oo koko wa käytössä, ja siksi ei tule? 😏
🐻🐼UnhappyJoe kirjoitti:
Jos sulla ei oo koko wa käytössä, ja siksi ei tule? 😏
🐻🐼No kyllä mä ainakin kirjottelen wa lasten kans päivittäin :D
No kyllä mä ainakin kirjottelen wa lasten kans päivittäin :D
Sulla on sitten vissiin joku maksimi-ikäraja asetettu sinne wa asetuksiin, jos se ei päästä muita läpi? 😏
🐻UnhappyJoe kirjoitti:
Sulla on sitten vissiin joku maksimi-ikäraja asetettu sinne wa asetuksiin, jos se ei päästä muita läpi? 😏
🐻Tai sit sulla on väärä ihminen tai väärä numero.. päästää se yli 70vuotiaitakin läpi.. 🤭
Tai sit sulla on väärä ihminen tai väärä numero.. päästää se yli 70vuotiaitakin läpi.. 🤭
Juu ei mulla sun numeroo kyllä ole, kun ei löydy nikillä numerohausta.. :D
Tais olla ihan toinen pieni(?)nainen, mille laitoin "joulukortin".
Mutta aattelin vaan, että kun vailttelit, ettei tuu mitään viestejä wa:piin, että joku aetusongelma? :)
Muista nyt syödä se aamupala, ettet kuihdu olemattomiin :)UnhappyJoe kirjoitti:
Mutta aattelin vaan, että kun vailttelit, ettei tuu mitään viestejä wa:piin, että joku aetusongelma? :)
Muista nyt syödä se aamupala, ettet kuihdu olemattomiin :)Olipas harmi että oli joku toinen pieni(?)nainen..
No niin mä kyllä arvasinkin.
ja tietty sai taas tunteet vallan ja simmut vuotaa..
ehkä osansa kyllä biisilläkin mikä soi,
ja se kun tietää että viimeset kuukaudet on ollut täysin turhaa.UnhappyJoe kirjoitti:
Muista nyt syödä se aamupala, ettet kuihdu olemattomiin :)Ja suoraan sanottuna ei haittaa pätkääkään olemattomiin ja pois kuihtuminen.
Olipas harmi että oli joku toinen pieni(?)nainen..
No niin mä kyllä arvasinkin.
ja tietty sai taas tunteet vallan ja simmut vuotaa..
ehkä osansa kyllä biisilläkin mikä soi,
ja se kun tietää että viimeset kuukaudet on ollut täysin turhaa.No juu.. se oli ainoo semmonen kainaloonsopivan oloinen, minkä nyt tiesin ilman suurempaa etsimistä.
Mikäs nyyhkybiisi siellä nyt sitten soi? Ja edelleenkään en ymmärrä miksi kaikki on sulla ihan turhaa ja kuihtuminenkaan ei haittaa? Haittaahan sekin kyllä. Ravinnon puute on moneen asiaan vähintäänkin osasyynä.UnhappyJoe kirjoitti:
No juu.. se oli ainoo semmonen kainaloonsopivan oloinen, minkä nyt tiesin ilman suurempaa etsimistä.
Mikäs nyyhkybiisi siellä nyt sitten soi? Ja edelleenkään en ymmärrä miksi kaikki on sulla ihan turhaa ja kuihtuminenkaan ei haittaa? Haittaahan sekin kyllä. Ravinnon puute on moneen asiaan vähintäänkin osasyynä.No kiva että sulla on sellanen kainaloon sopiva joka löytyy etsimättä. :)
Itekin kainaloon sopiva oisin ollut, mutta....
Niin ei oo vissiinkään mun wa asetuksis vika,
vaan jossain muussa..
Enpä mä muutenkaan saa kaikkia viestei,
puhelui jne mitä pitäis.
Sähköposteista puhumattakaan...
Yön, kun kohdataan... soinut nyt jokusen tunnin...
Sitä ennen... Something To Die For ...
Kyllähän mä taas syönkin, mutta ei siitä apua oo mihkään enää...
tai siis kun ei, no iha samantekevää..
Tää syömättömyys on enemmänkin seuraus kun syy...originalpieninainen kirjoitti:
No kiva että sulla on sellanen kainaloon sopiva joka löytyy etsimättä. :)
Itekin kainaloon sopiva oisin ollut, mutta....
Niin ei oo vissiinkään mun wa asetuksis vika,
vaan jossain muussa..
Enpä mä muutenkaan saa kaikkia viestei,
puhelui jne mitä pitäis.
Sähköposteista puhumattakaan...
Yön, kun kohdataan... soinut nyt jokusen tunnin...
Sitä ennen... Something To Die For ...
Kyllähän mä taas syönkin, mutta ei siitä apua oo mihkään enää...
tai siis kun ei, no iha samantekevää..
Tää syömättömyys on enemmänkin seuraus kun syy...Ei se oikeen löydy, vaan piiloutuu ja muuttuu oudoksi.. 😔
https://youtu.be/i_R_Pi3NSAc?si=-mPxsJ_4nhQhCuMXUnhappyJoe kirjoitti:
Ei se oikeen löydy, vaan piiloutuu ja muuttuu oudoksi.. 😔
https://youtu.be/i_R_Pi3NSAc?si=-mPxsJ_4nhQhCuMXMillä tavalla piiloutuu ja muuttuu oudoksi? 😪
Millä tavalla piiloutuu ja muuttuu oudoksi? 😪
Tuota niin.. ikäänkuin mykistyy, ettei kuulu mitään, tai sitten jos jotain sanookin, niin välillä kuulostaa, että olis muuttunut ihan toiseksi ihmiseksi.. 🤨
Emt.. 🐻UnhappyJoe kirjoitti:
Tuota niin.. ikäänkuin mykistyy, ettei kuulu mitään, tai sitten jos jotain sanookin, niin välillä kuulostaa, että olis muuttunut ihan toiseksi ihmiseksi.. 🤨
Emt.. 🐻Niin, missä tuo on tapahtunut?
tää on joku outo juttu kyl...
🐻 😊
- Anonyymi
Nalle kulta ei saa naista
- Anonyymi
https://youtu.be/T57bgF0sGv4?feature=shared Voi kuule tämä jos toteutuu niin tiedät sitten itsekin mitä se on, kun jää yksin. - Sivusta
- Anonyymi
Ei ole Nalle eikä saa
- Anonyymi
Missä päin kenelle minne onko Janne?
- Anonyymi
Saat ivaa kun lähestyt
- Anonyymi
Saat et saa moro
- Anonyymi
No lähesty sä minua ja juupa juu noi sun puheet on ihan puppua
- Anonyymi
Mikset itse lähesty
- Anonyymi
Siksi koska tämä teennäinen ja kroonisen puutteen riivaama mies vedättää teitä mieluummin ku lähestyy räpyläänsä
- Anonyymi
Vaikea lähestyä, kun toinen ei huomaa ollenkaan tai ei ole huomaavinaan, varsinkaan silloin, kun ei ole yksin.
- Anonyymi
Enkö oo kuitenkin muutaman kerran yrittänyt jutella? Sivusta
- Anonyymi
Niin outoa kuin tämän sanominen onkin (ketä koskee, kenelle menee?), olet ehkä yrittänyt, mutta pidättyväisyys on jäänyt päällimmäiseksi. Sitä muuria on vaikea lähestyä, saati ylittää.
- Anonyymi
Joskus vaatii vähän enemmän tutustumista, että osaa olla jo oma rento itsensä.
- Anonyymi
Mitäs kaikkea kivaa sitten olisi odotettavissa?
- Anonyymi
Saanko nukkua eteisen lattialla? Hau hau!
En omi aloitusta. Mutta en ole koskaan osannut lähestyä ketään. En enää myöskään uskalla.
- Anonyymi
Niimpä , mutta nauttisin mielelläni myös siitä mitä voin tunnetasolla sinulle tuottaa , haluaisin että kehräät tyytyväisyyttä yhteisten hetkiemme jälkeen ja tuntisit kerrankin että sinusta todella pidän !
- Anonyymi
Olisipa mukavaa, itse voisin ottaa luulot pois ja dominoida koko homman. 😊
- Anonyymi
Tekis nii kovasti mieli tehdä lähentymis yritys Marikan persettä kohtaan🤤
- Anonyymi
Oot se sinäkin itelles kirjoitteleva mies aika all bologna
- Anonyymi
Kuten sinä tallentajateppo
- Anonyymi
Ei kaikki sun kivan perässä ole.
- Anonyymi
mutta hänen perässään on jotain kivaa.
- Anonyymi
Kivaa kovaa vastenko, lähestymisesi tuntuu silti kuin olisi pää pölkyllä.
- Anonyymi
Puukosta saat
- Anonyymi
Et ehkä tiedä mikä mielestäni on kivaa.
- Anonyymi
Onko suorempaa p-n tyrkytystä nähty.
- Anonyymi
Et olisi ilkeä
- Anonyymi
Mitä tapahtui ”sivistyneelle” naiselle hän taantui naispuoliseksi lautajonneksi
- Anonyymi
En ole varma oletko hän?
- Anonyymi
Maailman paras huvipuisto?
- Anonyymi
Lähestyn sinua rakas.
- Anonyymi
Pehmeästä ihosta uppoaa läpi
- Anonyymi
Sun pitää näyttää mulle että haluat minun lähestyvän. Viimeiset kerrat kun nähtiin, niin sun olemus oli sellainen "pysy kaukana, en halua huomiota sulta". Jos se on ujoutta, niin sun pitää pystyä taistelemaan sitä vastaan.
- Anonyymi
En voi, koska olet out of my league.
- Anonyymi
Et taida mies enää yrittää (lähestyä)?
Enkö minäkään saa? Etkö halua?
En taida nähdäkään sinua enää?
Sivusta nainen- Anonyymi
Vielä ehtisi tälle vuodelle.
- Anonyymi
Silti hyvää huomenta.
Vaikka haluaisit, että tunteeni kuolee.
Sivusta - Anonyymi
Niin enkä allekirjoita "kaikkea kivaa" kun emme tunne, enkä tiedä pidätkö minusta.
Sivusta. - Anonyymi
Tai tunnen sinut. Mutta en kokonaan.
- Anonyymi
Winhaa wattua
- Anonyymi
Sinulla olisi siellä oikealla Venäjällä paljon parempi olla ja elää, sillä kulttuuriin kuuluu, että vanhemmat naiset opettaa alkeita noviiseille, niin pääsisit jonkun selkään edes joskus. Ja ei, en kirjoita omasta kokemuksesta enkä kulttuurisen omimisen merkeissä
- Anonyymi
Raskaalla mielellä tulevaisuuteen. Joka vuosi huonompaan mennään kunnes .....
- Anonyymi
Kyllä juttu on niin, että nainen saa lähestyä minua. Tämä minun ikävöimäni nainen on 35v, vaalea, 165-170 cm pitkä. Asuu suht lähellä, jos olen oikein ymmärtänyt.
- Anonyymi
Anna itsestäsi vinkkiä myös. Ketä lähestytään?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.1142887- 1802101
Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja3151954- 1261800
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.971613Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta
Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu371379Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto
AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu1901285En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail631252Häirikkömönkijäkuskit satimeen
Eikös se olis erittäin nopea toimenpide viranomaisilla eli poliisilla selvittää, keillä paikallisilla on traktorimönkijä611102Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une491056