My soulmate , kaipaan sinua

Anonyymi-ap

Paljon .
Älä luovuta.

20

596

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä on miehelle.

• Anonyymi

Tiedät hänen olevan täällä?

• Anonyymi

Kuulepa mies, ei tulis mieleenkään luovuttaa susta vaikka välillä epäilen ettet tykkää. Olet tuleva mieheni jos haluat.

• Anonyymi

En ole kiinnostunut naisista siinä mielessä. Vain yksi mies kelpaa.

• Anonyymi

Miksi luovuttaisin ? ❤️

• Anonyymi

Olen jo luovuttanut.

• Anonyymi

Ei ole aikomustakaan.

• Anonyymi

Syvä depressio on tosiasia tämän jutun takia. Ollut jo monia vuosia.

• Anonyymi

Piti katsoa sanakirjasta, mitä tarkoittaa luovuttaminen. Joo, ei missään nimessä.

• Anonyymi

En ole kiinnostunut samasta sukupuolesta.

• Anonyymi

No jokainen on kiinnostunut mistä haluaa, ei ole keneltäkään pois, tykkääminen on aina positiivinen asia.

• Anonyymi

Harvempi jaksaa näitä juttuja.

• Anonyymi

Olen jo usein sanonut, että samalta viivalta lähdetään sielunkumppanini...En todellakaan ole luovuttaja tyyppiä vaan haluaisin katsella tätä kaikkea hulluutta myös Sinun näkökulmastasi miten koet tunnet ja käsittelet tätä elämän sekamelskaa.... Olen itse nyt todella loman tarpeessa, jos seura kelpaa olet tervetullut mukaani hulluuden valtatielle tulenkatkuiselle saarelle uimaan, syömään muutakin kuin sinistä lenkkiä ja
      lepäämään...Viettämään laatuaikaa

• Anonyymi

Enemmän kuin mielelläni tulisin.

• Tämä ei ole minulle. Mutta olen luovuttanut naisten suhteen jo aikoja sitten. Ei jaksa enää yrittää, kun aina tulee pakit tai paskaa ja tunteilla pelleilyä niskaan.

• Anonyymi

Sielunkumppaneita, koska nainen olet alkanut harrastaa kiellettyjä aineita? Muutenhan ette sitä olisi.

• Anonyymi

En koskaan jos me saamme olla yhdessä edessä päin rakas P. Rakkaudella Marika

• Anonyymi

Ei siis ollut minulle tarkoitettu mutta kirjoitin kuitenkin. M

• Anonyymi

50/50

• Anonyymi

Trollit jyllää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!

Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.
      Ähtäri
      114
      2887
    2. Yritätkö päästä

Yli kaivatustasi?
      Ikävä
      180
      2101
    3. Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea

Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja
      NATO
      315
      1954
    4. Vihjelista

Kerro joku vihje, jos vielä kinostaa enemmän kuin kiviä 🪨🪵 ja haluat yhteydenottoa 👇
      Ikävä
      126
      1800
    5. Mitä haluaisit sanoa

Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.
      Ikävä
      97
      1613
    6. Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta

Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu
      Ikävä
      37
      1379
    7. Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto

AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu
      Maailman menoa
      190
      1285
    8. En luovuta

Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail
      Ikävä
      63
      1252
    9. Häirikkömönkijäkuskit satimeen

Eikös se olis erittäin nopea toimenpide viranomaisilla eli poliisilla selvittää, keillä paikallisilla on traktorimönkijä
      Suomussalmi
      61
      1102
    10. Yritin alkaa nukkumaan

Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une
      Ikävä
      49
      1056
    Aihe