Jos näkisit häntä pitkästä aikaa?
Mitä sanoisit kaipaamallesi ihmiselle?
131
3226
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva nähdä pitkästä aikaa, ehkä
- Anonyymi
Sinua oli niin ikävä. Ihanaa, että olet nyt täällä.
- Anonyymi
Katsoisin kauan suoraan silmiin.
En sanoisi mitään.
En osaisi sanoa.- Anonyymi
Samoin itsellä. Jäisin ehkä sanattomaksi ja yrittäisin kuitenkin etsiä hänen silmistään vastauksia kysymättömiin äänettömiin kysymyksiini. Löytäisinkö ne ilman sanoja.. Se onkin jo eri asia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin itsellä. Jäisin ehkä sanattomaksi ja yrittäisin kuitenkin etsiä hänen silmistään vastauksia kysymättömiin äänettömiin kysymyksiini. Löytäisinkö ne ilman sanoja.. Se onkin jo eri asia..
Ja sivusta olin, sorry
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saman tekisin
- Anonyymi
Kertoisin tunteistani suoraan jos tilanne sen sallisi. Haluaisin halata ja pitää lähellä. ❤️
- Anonyymi
Oo onnellinen, sua ei kaipaa muut kuin marionetit!
- Anonyymi
Olisi tosi vaikea olla halaamatta. Haluaisin niin halata...
- Anonyymi
En kaipaa ketään, en ole kaivannut moneen vuoteen. Ei ole mitään sanottavaa kenellekään!
- Anonyymi
Minulla kävi niiniikää, etten löytänyt vasiten ostamiani joulukortei yhtikäs mistään.
Tai ja totta kai ne tänään löytys.
Laitoin ne kolme vanhaa ja susirumaa sisaruksilleni. Ja mitähäntä; narmaale postimerkeillä varustettuina vein ne ajallaan p-lootaan.
Eilis-iltaisessa musavideo kuuntelussa. Kuvan muijalle tehtih pikku ylläri. Ulkomainen videopätkä hän oli. Tumman naisen miesystävä tai ehkä mies, oli ollut sodassa.
Se lyyli sekos täysin kun oven takana olikin hänen kaipaamansa kunnossa ja elävänä.
Sellain lämmin tuulaus sii katsojallekin tuli.- Anonyymi
Tossa on niin itseeni osuvaa tavallaan, siis tossa mitä sanot musavideosta. Okei, ei oo ollu kukaan sodassa, eikä ikävä kyllä ovellakaan. Mutta muuten toi sekoominen kun joku on elossa edelleen jossain missä onkaan.
- Anonyymi
Senkin pöhkö , etkö ymmärrä että rakastan sinua.
Meidän pitäisi keskittyä enemmän toisiimme oikeasti.
My soulmate♡ - Anonyymi
Sanoisin (jos pystyisin), että aikanaan tuntui siltä, että olisi pitänyt kävellä yhdessä, käsi kädessä.
- Anonyymi
Me käveltiin käsi kädessä kerran. Olisipa tullut jatkoa..
- Anonyymi
En varmaan mitään kun sydämeen sattuu.
En sanoisi mitään. Laukeaisin hänen rinnoilleen tuhannen Krakataun voimalla.
- Anonyymi
Hyih 🤮
- Anonyymi
Itkisin onnesta enkä pystyisi mitään järkevää sanomaan
- Anonyymi
Varmaankin tuijottaisin silmiin. Olisin hiljaa.
Haluaisin sanoa, että "Hei, ihana nähdä sinua pitkästä aikaan!" mutta tuskin saan suutani auki oikeassa tilanteessa. Kun nyt edes saisin sanottua hei tms. - Anonyymi
Katoin, että onpa tutun näköinen nainen. Mitäs kuuluu, pitkästä aikaa? m>n
- Anonyymi
Ei olla nähty vielä kertaakaan.
- Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
Sanoisin että moi kuten tähänkin asti. Nähtiin viime viikolla. Liian pitkä aika taas näkemisestä.
- Anonyymi
Sinä et ole nähnyt yhtään mitään, piere.
Minä havaitsin, moro.
https://m.youtube.com/watch?v=60UkmT2bSbM&t=1290s - Anonyymi
Niin on. Miksi mä rakastuin sinuun??
- Anonyymi
Ei kai niitä sanomisia kannata etukäteen opetella
- Anonyymi
Emme puhu mitään ellei ole pakko.
- Anonyymi
Sanoisin että olet tyhmempi miltä näytät.
- Anonyymi
Sanoisin etten ole niin tyhmä miltä näytän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin että olet tyhmempi kuin minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin että olet tyhmempi kuin minä.
Sanoisin että aika tyhmää riidellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin että aika tyhmää riidellä
Sanoisin että olisit ajatellut sitä kun aloitit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kuuluu: "en ole niin tyhmä kuin miltä sinä näytät".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kuuluu: "en ole niin tyhmä kuin miltä sinä näytät".
Naulan kantaan ;)
sivusts
- Anonyymi
Näen häntä säännöllisen epäsäännöllisesti, joten aina se on moi, hei yms. Sitä olennaista ei tietenkään uskalla sanoa kuin mielikuvituksissa. Ehkä tää tästä vielä helpottaa.
- Anonyymi
Niin hassu kokemus hetki sitten, kuuntelin yksin yläkerras sitä musaa ja kuvittelin että sä tuut portaita ja sit tanssitaan Sorsakosken tahtiin, oho, mutta se tuntu ihan luontevalta ajatukselta, helpotti, vaiksen tiedä mikä tilanne🎵
- Anonyymi
Ei siellä ois voinu puhua! Sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä ois voinu puhua! Sama
Eiks se sinne kiivennyt silloinkin ku olit varattu?
- Anonyymi
Anteeksi. Mokasin.
- Anonyymi
Yeah. I know.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yeah. I know.
En mä nyt ajatellut että sillä ois mitään merkitystä tässä tilanteessa.
- Anonyymi
Jos saisin sanottua mitään ja hän olisi oveni takana, niin ehkä kysyisin siinä vaiheessa, että ethän ole ihan heti lähdössä minnekään.
- Anonyymi
En osaa sanoa mitään. Olen huono kohtaamaan ihmisiä. Luulen että emme näe missään missä voisimme puhua naisen kanssa.
- Anonyymi
En mä saa sanoja ulos sen miehen edessä. Yritän seuraavaksi sanoa edes "moi". Aloin kuitenkin epäilemään, että on muuttanut/vaihtanut työpaikkaa. Ei ole näkynyt enää siellä paikassa missä voitaisiin törmätä.
- Anonyymi
Ehkä hän loukkaantui sinun ristiriitaisesta käytöksestäsi.
- Anonyymi
Näkymättömyyteen voi olla monta syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän loukkaantui sinun ristiriitaisesta käytöksestäsi.
Eiköhän hän ole loukkaantunut ihan muista asioista minulle.
- Anonyymi
En sanoisi mitään, en edes näkisi. Ei ole pettureilla sijaa elämässäni. Sielunkumppanillensa sanoisin, varaa ajoissa aika terapiaan, sitä tulet tarvitsemaan.
- Anonyymi
Kiitos. U skot että minussa o jotain hyvää
- Anonyymi
Taidan tietää kuka sä oot. Tai tiedän missä ollaan nähty mutta en muista sua kunnolla kun oltiin niin vähän samassa paikassa ja sä sait mut jännittyyn.
- Anonyymi
Saattaisin kysyä kuulumiset häneltä, jota satunnaisesti näen mikäli on yksin.
- Anonyymi
Etäinen moikkaus on parempi vaihtoehto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etäinen moikkaus on parempi vaihtoehto.
Tämä selvä.
- Anonyymi
Sanoisin hänelle mielessäni että anteeksi A (nainen on hän) että en osaa huomioida sinua arvoisellasi tavalla (huomasin/tulkitsin viimeksi nähdessämme sinun loukkaantuneen minuun, jostakin syystä). Jos oikeasti minussa jokin mättää niin toivoisin sinun sanovan sen suoraan heti, olethan muutoinkin muillekin hyvin suorasanainen. Mikset siis myös minulle, pyydän. Olen pitänyt sinua suuresti arvossa erityisesti siksi, että olet suora etkä vaikuta teennäiseltä. Voisimmepa olla edes ystäviä joskus mutta valitettavasti emme taida sittenkään olla samalla aaltopituudella.
- Anonyymi
Olet väärässä tulkintoinesi. En ole loukkaantunut. Tykkään sinussa/hänessä kaikesta. Mutta jos mielestäsi aallonpituus on väärä silloin se on.
- Anonyymi
Jos sanoisin suoraan mitä ajattelen lähtisit varmaan karkuun. Minua harmittaa nuo ristiriitaiset keskustelut. En tiedä voinko olla sinulle pelkkä ystävä, menee vaikeaksi. Haluaisin olla sulle vihainen mutten pysty, sen viestin (ei palsta) vuoksi johon sylkäsit heti vastauksen ilman sen kummempaa pohtimista. Sitten vastasin takaisin, jotain mitä en tarkoittanut.
- Anonyymi
Tervehtisi ja sen jälkeen tutkailisi mitä potentaalia jälleennäkeminen tulisi paljastaneeksi sillä aika heittää pois tutun ja korvaa sen lämpimällä hämmennyksellä. Sen näkeminen kuinka vuodet olisivat kuluttaneet muistuttaisi siitä ettei itsekään enää sama. Siinä saattaisi käydä niin että kaikki sanat putoaisivat maahan kuin kuolleet lehdet ja henki, jonka pitäisi ne elävöittää olisi kaikonnut taivaan tuuliin.
- Anonyymi
Riippuu siitä mitä hän sanoisi ensin.
- Anonyymi
Tuskin enää edes tunnistettaisiin toisiamme
- Anonyymi
Kyllä siinä hyvänmielen hymy irtoaisi ja vaivihkaan tutkailevia katseita.
- Anonyymi
Rakastin sinua silloin yli 40v. sitten....ja kaipaan vieläkin rakas SARI
- Anonyymi
Kuitenkin lähdit niin nopeasti luotani pois.
- Anonyymi
Jos nähtäisiin, niin varmaan moikkaisin. Jos moikkaa takaisin ja hymyilee, niin voisin halata. Jos halaa takaisin ja selkeästi ilahtuu tästä, niin pyytäisin anteeksi. Loppu on taas hänestä kiinni.
- Anonyymi
No tässähän mä oon. Moi. Saisiko sen halin esim nyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs nyt? Tai nyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Innokkuudesta päätellen vaikea uskoa sua häneksi 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Innokkuudesta päätellen vaikea uskoa sua häneksi 😂
Kuinkahan niin? Mulla on ollut ikävä.
- Anonyymi
Kuulostaisi todella hyvälle suunnitelmalle.
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkahan niin? Mulla on ollut ikävä.
Ei hän ole sellainen mies, joka ikävöi. Varsinkaan tällaista läpituttua ja elämässään hetken piipahtanutta naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän ole sellainen mies, joka ikävöi. Varsinkaan tällaista läpituttua ja elämässään hetken piipahtanutta naista.
Aa minun hän viipyi useamman vuoden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa minun hän viipyi useamman vuoden.
No sitten et ole hän. Valitettavasti. Tuollainen reaktio olisi ollut kiva 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaisi todella hyvälle suunnitelmalle.
sivustaTuskin pääsen ikinä kokeilemaan, mut ehkä tästä on jollekin jotain hyötyä 😊
- Anonyymi
En mitään, menisin lukkoon ja häipyisin äkkiä pois paikalta 😁
N31 - Anonyymi
Hyytyisin siihen asentoon, enkä tokenisi ilman tökkimistä.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣Kuulostaapa tutulle,ihanko katsois peiliin.
- Anonyymi
en kaipaa ketään, yhden kanssa odotan yhteistä elämää. tulevaisuutta ei voi kaivata, mennyttä ei kannata haikailla. silloin pysyy paras fiilis.
- Anonyymi
En jaksanut lähteä tänään kauppaan.
- Anonyymi
Mulla sama en jaksanut. Huomenna jaksan. Autokin kaipaa ajelua kun seissyt koko joulun. Ettei akku kärsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla sama en jaksanut. Huomenna jaksan. Autokin kaipaa ajelua kun seissyt koko joulun. Ettei akku kärsi.
Kävitkö jo.Voitko katsoa onko sattumoita hyllyssä ja onko vielä 0.99 kg hintaa?
- Anonyymi
Kysyisin; vieläkö odotetaan 50 vuotta, vai olisiko aika jo kypsä tehdä tuttavuutta.
- Anonyymi
Tuo ois aika hyvä.
- Anonyymi
👌vastaa sinä, kun kysymyksetkin on priimaa.
- Anonyymi
Sanoisin perhoselleni etten koskaan unohtanut häntä. T: Kanimies jota pyöritytti.
- Anonyymi
En kaipaa ketään, mutta olen kiinnostunut miehestä iältään 50+ ja haluaisin tutustua häneen.
- Anonyymi
Haluaisin sanoa, että älä enää lähde pois, mutta eihän niin voisi sanoa.
- Anonyymi
Oikealle ihmiselle voi hyvinkin sanoa.
- Anonyymi
Halaisin pitkään, loppu päivän eheyttäisin aivorekisteriä . .
- Anonyymi
No samanlaisia mitä nytkin sanonut kun nähnyt pitkästä aikaa.. hei, kiva sää, luntakin on... sellasta smalltalkkia mitä aina.
- Anonyymi
Joskus on käynyt niin, halattu tai tervehditty lämpimästi
Tunnistanut henkilön välittömästi vaikka kuinka monen vuoden päästä.
Tällä hetkellä en koe oikeastaan koe kaipausta joka vaatisi sanoja
Läsnäoloa, ehkä - Anonyymi
Terve🖐
- Anonyymi
Sanoisin, että kaikki muut hiffaa minkälainen pelle sä nainen oot paitsi sä.
- Anonyymi
Lopeta pellleily.
- Anonyymi
Mikä viehättää läskeissä vanhoissa partaukoissa?
- Anonyymi
Kuka sellaisia harrastaa? Sun kaivattu? Onko hänellä fetissi ortodoksi munkkeihin? Nehän on just tollasia. :D
- Anonyymi
Jos puhutaan parta-Suomesta ni kyl joku mamma voi innostua. Toiset sitten suosisivat alankomaista intellektuellia 193 cm ja elämä edessä.
- Anonyymi
Analyysi: Vanha partaukko saattaa muistuttaa naisen omaa isää. Nainen on kokenut menetyksiä ja hän kokee vanhemman miehen luotettavampana kuin toisen miesoletetun, joka on pettänyt hänet.
- Anonyymi
En sanoisi mitään. Mulla ei ole enää mitää sanottavaa. E
- Anonyymi
Vippaisin kyssärin mitä yhteistä on oravanpyörässä ja hoplopissa🤪
- Anonyymi
Miten hitossa ei olla saatu
aikaiseksi sovittua tapaamista
aiemmin. - Anonyymi
Terve!
- Anonyymi
Järkytyin tosi isosti joskus. Mietin, miksi kaikki meni niin.
joulun alla - Anonyymi
Freedom - niille jotka sitä haluaa! Rakkautta, valoa ja toivoa, toivotaan sitä vuodesta 2024 eteen päin ❣️💗❤️ usko, toivo, rakkaus, suurin niistä on rakkaus, sen kaikissa olomuodoissa.
- Anonyymi
En sanoisi mitään koska hän on varattu.
- Anonyymi
Mukava nähdä vihdoinkin. Miten voit tänään?
- Anonyymi
Sanoisin: Hei, käytkö täällä usein?🫦
- Anonyymi
Halaisin, ja rutistaisin syliini!
- Anonyymi
Puhuisin silmilläni, sanaa tuskin suusta tulisi.💔
- Anonyymi
Juna meni jo.
Kannattaa tarttua hetkeen.- Anonyymi
Jätä se läsk. ja vanh. partaukko.
- Anonyymi
Rakastan sua senkin pöhkö!
No, oikeasti sanoisin vaan ujosti moi ja hymyilisin. - Anonyymi
Toivottavasti kipusi ja tuskasi ovat hellittännet ja olet löytänyt rauhan.
- Anonyymi
Mä varmaan kysyisin suoraan: "Moikka! Mitäs sä täällä teet?"
- Anonyymi
Sanoisin naiselle moi ja sit ahdistun ja meen kauppaan ostaa kaljaa 😅
- Anonyymi
En mä puhu sille mitään.. Karkuun vaan.
- Anonyymi
Taitaisin vaan sanoa tyyliin "taisit säikähtää sitä mun kysymystä silloin viimeks, ei ollu tarkotus säikytellä. Halusin vain tietää ootko vapaa tutustumaan ja oliko sulla edes mielenkiintoa alkaa tutustumaan, koska en halua tuhlata aikaani ihmisiin jotka eivät oo kiinnostuneita tutustumaan minuun."
- Anonyymi
Jos säikähti aiemmin, niin tuo ei auta yhtään asiaa. Ehkä vähemmän "minä minä minää" ja syyllistämistä?
- Anonyymi
Anna rahaa.
- Anonyymi
En pystyisi sanomaan mitään, ehkä "Moi". Ei hän kuitenkaan pysähtyisi juttelemaan.
- Anonyymi
Minulla oli sinua niin ikävä. Kiva nähdä sinua nyt.
- Anonyymi
"Hei! 😊 Hyvää uutta vuotta!"
- Anonyymi
Miksi hylkäsit ?
- Anonyymi
Hieman yli vuosi sitten nainen, jonka kanssa olimme ensisijaisesti ystäviä ja johon sittemmin rakastuin voimakkaasti, rikkoi sydämeni pahasti ja valehteli kaikesta välillämme. Kun koitin ystävällisesti lähestyä häntä ymmärtäväisellä viestillä ja korjata välejämme, hän kieltäytyi keskustelemasta ja blokkasi joka paikassa. Hän on liki nelikymppinen ja omaa näin surkeat sosiaaliset taidot.
Mitä sanottavaa minulla voi olla tällaiselle läpeensä epärehelliselle ja tosiasiassa erittäin kylmälle ihmiselle jos hän kävelee joskus vastaan? Ei yhtään mitään. 🤮- Anonyymi
Miksi ihmeessä edes kaipaat tuollaista ihmistä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä edes kaipaat tuollaista ihmistä??
Hyvä kysymys. Jotenkin hän vain tuli mieleeni tänään. En varsinaisesti ikävöi häntä enää, mutta kaunis ystävyytemme olisi ansainnut kauniimman lopun.
- Anonyymi
Eli tunnustit tunteet ja kiukuttelit, kun et saanu vastakaikua? Sitten laitoit viestiä, että haluaisit kuitenkin pysyä ystävinä, mutta hän ei siihen enää suostunut, vaan blockasi joka paikasta? Näinkö se meni?
- Anonyymi
Tärisisin kauttaaltaan, silmäni täyttyisi kyynelistä, tuijottaisin jähmettyneenä ja kun jalkani alkaisivat kantaa jotenkin, juoksisin pois...💔
- Anonyymi
Halaisin lämpimästi ja pyytäisin jäämään ikuisesti elämääni.
Mies naiselle menneisyyteen.- Anonyymi
Tuo olisi kiva kuulla kaivatulta...
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.1142867- 1802091
Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja3121933- 1261800
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.951593Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta
Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu371369Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto
AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu1901285En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail631234Häirikkömönkijäkuskit satimeen
Eikös se olis erittäin nopea toimenpide viranomaisilla eli poliisilla selvittää, keillä paikallisilla on traktorimönkijä591093Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une491046