Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

87

Kommenttia

2148

1. Minulle koko poliitiikka on kuin punainen vaate, en siedä sitä ollenkaan. Perussuomalaiset näyttivät mitä oikeasti ovat heti kun pääsivät hallitukseen ensimmäistä kertaa, en ymmärrä että miten idiootti ihminen niitä enää voi äänestää. Tosin jos ei muitakaan vaihtoehtoja ole niin sitten kait. On jopa todennäköistä että persusuomalaiset leikkaavat köyhiltä ja vähäosaisilta tuet pois, koska tuo joukko ei pysty vastaamaan heille millään tavalla. Itse en ole äänestänyt kymmeniin vuosiin.
    Kiitos vain kirjasuosituksesta, mutta en lue suomenkielistä kirjallisuutta, enkä varsinkaan takuulla mitään poliikkaa käsittelevää, tai edes siihen millään tavoin viittavaa.

Trumpista pidän siksi koska se on arvaamaton, se voi tehdä mitä tahansa. Se on mielenkiintoista. Ja Musk, siitäkään ei yhtään tiedä mitä se vielä keksii tehdä, aikoo lähteä marsiin, se on sen koko elämän tavoite. Ehkä se lentää itse marsiin ja tuhoaa ihmiskunnan tekoälyn avulla sen jälkeen.... mistä sitä tietää.
  2. Opi jotain uutta.
  3. Näitä nuoria urheilijoita, eivät nykyään elä edes 30 vuotiaaksi. Jotkut vanhat urheilijat entiseen aikaan elivät lähes satavuotiaiksi.

Mutta jos olet urheilija ja matkustat ulkomaille pelaamaan, niin on aika pakko noudattaa valtion suosituksia/määräyksiä, joten silloin joutuu ottamaan erillaisia asioita mitä edes sairaanhoitajat eivät itse suostu ottamaan.