Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

87

Kommenttia

2148

1. Voisi tuo Grönlanti alkaa päättää ihan itse omista asioistaan. Olisiko nyt jo korkea aika lopettaa se kolonialismi tähän paikkaan ja pisteeseen.
    Jos usa maksaa jokaiselle kansalaiselle vaikka miljoona dollaria tilille ja usan passit käteen, nimi vaan paperiin, niin kuka hullu tuohon nyt ei suostuisi! Usa miehittää grönlannin niin mitä siihen jollain vantaan kokoisella tanskalla on sanomista.
    Ranskan pölvästi ärähti eu:n rajojen rikkomisesta, unohti vaan sen pienen tosiasian että grönlanti ei edes kuulu euhun, ja on täysin eri mantereellakin kuin eurooppa.

Seuraavaksi pitäisi miettiä koko suomen myymistä trumpille, tarvittaisiin vaan tosi kovat kauppamiehet ja myyntipuheet että menisi läpi...
  2. Tuo tietysti selittääkin nimimerkin vaihtelun, että jos olet mokannut jotain, hermostunut/suuttunut tms. ja ns. pilannut maineesi. Mutta vanhat asiat yleensä unohtuu ajan kanssa.
    Ehkä sinun nyt kuitenkin kannattaisi alkaa sillä uudella nimimerkilläsi taas "tubettajaksi?" ja kerätä kuulijoita. Olisi tietysti hyvä saada ne jo olemassa olevat seuraajat mukaan, mutta samalla voisi tulla niitä negatiivisia henkilöitä myös seuraajiin, tosin niitä tulee aina jokatapauksessa. Jos olisit sinnikäästi jatkanut sillä alkuperäisellä nimimerkilläsi ongelmista huolimatta, niin olisit nyt varmaan eräs kuuluisia tubettajia suomessa. Itse en seuraa suomalaista sosiaalista mediaa ollenkaan, katson vain amerikkalaista sisältöä, joten en tiedä näistä suomen kuvioista mitään. Idea on kyllä mielenkiintoinen, itselläni ei vaan olisi mitenkään aikaa siihen hommaan,eikä jaksamista, se on melkoista työtä niiden videoiden tekeminen, editointi ja lataaminen.

"Se häpeän tunne ja se että ihmiset voi ajatella että oon hullu ja onhan mull toisaalta hullun paperit"

Jos sinulla on jo hullun paperit, siis ihan virallisesti, niin mitä väliä sillä sitten enää on? Olet vaan sellainen kun olet ihan vapaasti, pahin on jo tapahtunut kun olet ne paperit käteen saanut. Eikö tuo ole vähän silleensä että olet jo saanut virallisen luvan olla sellainen kun olet, ja nyt vaan yleisön täytyy se hyväksyä. Itseasiassa ihmiset kaipaavat sellaista erikoista sisältöä, erikoisia ihmisiä joita seurata, tavalliset ihmiset ovat vaan niin *****tin tylsiä tampioita!.... Erikoisuus on myyntivaltti.