Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hahaa.... siihen loppui ne dieettiohjelmat. Ehkä se oikeasti tukehtuikin omaan korkeahiilihydraattiseen ja vähärasvaiseen dieettiinsä, eivät vaan kerro oikeaa syytä.
08.12.2024 13:16
Näiltä youtube henkilöiltä toki voi kysellä, mutta yleensä ne eivät vastaa. Kokeile katsoa pari videota
magnetismista ja mustista aukoista Theoria Apophasis
https://www.youtube.com/watch?v=5MgGSTd5qTU
( olen muuten itse keskustellut tämän tyypin kanssa pariin otteeseen s-postilla)
Joe Rogan haastattelee Jordan B. Petersonia, erillaisia aiheita
https://www.youtube.com/watch?v=r_3yOQl9E4I
07.12.2024 22:33
Pakko nyt sanoa että kyllähän tuo matematiikka pitää paikkansa. Mikäli siis tuotteen todellinen/normaali myyntihinta on se satanen, eikä sitä ole korotettu juuri ennen alennusmyyntiä.
Sitten taas se että onko joku tuote naiselle tarpeellinen, sitä ehkä on miehen vaikeaa arvioida, itse en esim. lähtisi johonkin hajuvesiin tai meikkeihin sijoittamaan yhtään senttiä, mutta jollekin naiselle nuo voivat olla tärkeitä, imagoon liittyviä asioita, jotka suoraan voivat vaikuttaa siihen paljonko nainen tienaa työn kautta, ja varsinkin minkälaisen työpaikan hän voi saada.
07.12.2024 17:35
Niin, tosiaan jäi sanomatta että niitä jalkoja kannattaakin välillä kohotella jotteivat puudu istuessa.
Laitan tähän alle muutamia henkilöitä tai sivustoja joita voit hakea youtubesta ja katsoa heidän puheitaan, laita lista muistiin esim. tekstitiedostoon jotta voit joskus myöhemmin tutkia aiheita. Yhteensä näillä tekijöillä on tuhansia videoita eri aihealueista.
Suosittelisin miltei täydellisesti välttämään suomenkielistä youtube-sisältöä sekä uutis/ajankohtaisohjelmia/lehdistöä, koska näillä kaikki tieto on erittäin monen suodattimen läpi suodatettua sekä muotoiltu tämän hetkiseen "ajan henkeen" sopivaksi.Itse suosin amerikkalaista youtube-sisältöä koska se on ainoa maa missä sananvapaus on vielä jäljellä, sekä lisäksi amerikan-englanti on paljon helpommin ymmärrettävää kuin britti-englanti.
Jordan B Peterson
(psykiatri, tutkii ihmisluontoa sekä kulttuuria laajalta alalta)
Joe Rogan experience
(bodari ja huumeidenkäyttäjä, mutta haastattelee merkittäviä henkilöitä joilla painavaa sanottavaa)
Theoria Apophasis
(neoplatonismi, magnetismi, maailmantilanne)
Elon Musk
(keksijä, miljardööri, huippuälykäs menestyjä)
The Why Files
(salaliittoteorioita, historiaa, alieneita, ym.ajattelua ja tajuntaa laajentavaa, humoristisesti kerrottuna)
07.12.2024 14:47
Koko tämä ruokavaliohuijaus on alusta loppuun asti selitetty jo aikoja sitten tehdyssä komediallisessa dokumentissa, jota yritetään jatkuvasti poistaa ja sensuroida mutta se ladataan youtubeen aina uudestaan eri nimillä. Ja tämä sama huijaus jatkuu yhä tänäkin päivänä, ehkä voimakkaammin nyt kuin koskaan aiemmin, ilmastohöpötyksen saattelemana.
Fat Head (Director's Cut) | A Comedian's Response to "Super Size Me" | FULL DOCUMENTARY
07.12.2024 14:19
Niinno, minä en seuraa poliitiikkaa enkä suomen roskauutisia, enkä äänestä, joten olen jäänyt hieman ulkopuolelle tästä poliittisesta ***kasta... ja yhtäkkiä vaan julistettiin että olemme natossa. Varmaan jos olisin vähän kerrastaan altistunut tuolle ***kapuheelle jota media on suoltanut vuosien ajan niin en olisi ollenkaan niin yllättynyt. Enkä ole puhunut tämän mainitsemasi "kansan" kanssa, joten en tiedä mitä se on puhunut. Ehkä kyseessä on Tapani Kansa, en tiedä?
07.12.2024 13:53
Henkinen kehitysmatka on aina henkilökohtainen, sen tahdin määräät sinä itse. Ja siinä on hyvä pitääkin taukoja, ettei informaatiota tule liian paljoa liian nopeasti, sillä ei ole mitään hyviä seurauksia. Jokainen uusi tieto vaatii sopeutumisaikaa aivoiltasi tai ajattelukuvyltäsi, jotta ne pystyvät sopeutumaan uuteen tietoon ja kehittämään/lisäämään ymmärrystäsi sinua ympäröivästä maailmasta/ universumista.
07.12.2024 13:16
Tämä suositushan on hieman kuin uudelleen lämmitetty ja hieman maustettu "Pritikin diet" 80-luvulta. Nathan Pritikinin keksimä uusi dieetti jossa on paljon hiilihydraatteja sekä kuitua, vähän rasvaa eikä punaista lihaa ollenkaan. Silloisten ruokavalioasiantuntijoiden mukaan tuo dieetti oli epäkelpo eikä siitä saa vaadittavia ravintoaineita. Pritikin itse sairastui syöpään ja teki itsemurhan.
07.12.2024 13:09
kannattaa katsoa dokumentti jossa selitetään humoristisesti koko homma alusta loppuun asti, dokumenttia yritetään sensuroida ja poistaa mutta se ladataan aina uudestaan ihmisten saataville ja nähtäväksi
Fat Head (Director's Cut) | A Comedian's Response to "Super Size Me" | FULL DOCUMENTARY
Fat Head - TOM NAUGHTON
07.12.2024 13:02
Kuka ****u on görän stybb? Kuullostaa joltain vitsiltä koko juttu.
07.12.2024 00:09
Niin, aina se on ollut suomen eliitin juhla. Hallitsijoiden kokoontuminen. Palvelijat katselevat kotoaan televisiosta kun hallitsijat syövät ja tanssivat puvut päällä.
Ei suomen itsenäisyydessä ole paljoa juhlimista enää tässä vaiheessa, kun noin 30 vuotta sitten itsenäisyys luovutettiin ulkomaillle SUOMEN PERUSTUSLAIN VASTAISESTI, ja nyt sitten suomen maa luovutettiin vieraitten sotajoukkojen vapaaseen käyttöön PERUSTUSLAIN VASTAISESTI.
06.12.2024 23:59
Erehdyin vahingossa katsomaan juhlien alkua vähän matkaa, ensin en edes tiennyt mistä oli kyse kun ruudussa näkyi vaan Jokerin virnistelevä pelle-naama puku päällä, ja kaikki puhuivat ulkomaan kieltä. Kun tajusin ettei kyse ollut uudesta Joker-elokuvasta niin pistin telkan kiinni, ja on pysynyt kiinni siitä asti. Kokeilen ehkä huomenna uudestaan, mutta jos se virnistelevä pelle-naama on taas ruudussa niin kiinni menee uudestaan.
06.12.2024 22:41
Jos ei pääse minikokoisen hirmuliskon vaikutelmasta millään eroon, niin sitten kannattaa vaan ostaa kuminen hirmuliskon häntä ja mennä täysillä sillä mitä on...
Henkisillä kyvyillä teet vaikutuksen ennenkaikkea itseesi, sen jälkeen muilla ei ole niin paljoa väliä. Mutta jos kommunikoit muiden ihmisten kanssa jollain tavalla niin ne muut huomaavat henkiset ominaisuutesi kyllä nopeastikin, normaalissakin keskustelussa, tosin normaalia keskustelua ei enää kanssasi ole sen jälkeen kun olet saavuttanut tietyn pisteen henkisellä kehitysmatkallasi.
Henkiset kykyjen kehittäminen on helppoa, sen kuin luet paljon, ja katsot keskusteluohjelmia youtubesta, ja välttelet television avaamista, ellei sieltä tule jotain dokumentaarista ohjelmaa (historiaa tms.).
06.12.2024 22:27
Onhan se tietysti niinkin että jos henkilö on mitoiltaan esim. 1.2metriäx1.2metriä, siis pituus kertaa leveys, ja naama on peritty hirmuliskolta.... niin sitten ehkä voisi sanoa että asiat on huonosti. Tällöin pitää vaan keskittyä niihin henkisiin puoliin, tai kykyihin, ja tehdä vaikutus henkisillä kyvyillään sekä itseensä että muihin.
06.12.2024 20:06
Mistähän ihmeestä tämä tieto näistä "suuruuden ajan" rajojen palauttamisesta on meille tullut? Kun venäläiset itse eivät asiasta mitään tiedä. Kuinka ihmeessä joku länsimainen taho (media tms.) voi tietää paremmin mitä venäläiset ajattelevat kuin venäläinen itse?
En tosiaan osaa sanoa juuta tai jaata kun en ole politiikkaa yhtään seurannut. Olen vaan katsonut näitä haastatteluja ja puheita missä venäläiset itse puhuvat ja sanovat asiansa suoraan ilman että joku muu taho pääsee väliin kääntelemään asioita mielensä mukaisesti. (paitsi tietysti kääntäjä on siinä välissä... epäilen ettei se tosin uskalla mennä sanoja muuttelemaan)
06.12.2024 20:02
Haha! taitaa meitä persuihin pettyneitä kyllä olla useita tuhansia vähintäänkin. Minäkin nuorena poikana aikoinaan menin äänestämään perussuomalaisia, silloin kun aloittivat ja oli vain muutamia eduskunnassa, ja lupaukset oli kovat. Sitten kun lopulta pääsivät todella läpi, niin heti muuttuivat samanlaisiksi kuin muutkin siellä laitoksessa, sensuroitiin puheita ja sanoja, ja nyt ollaan jo eu-myönteinen nato-puolue. MIkä vitsi koko puolue, voisivat vaikka lakkauttaa koko roskan ja siirtyä kokoomukseen koko porukka. Enää en äänestä mitään ikinä, en ole vuosikausiin äänestänyt. En halua olla minkäänlaisessa vastuussa näitten ****tanan kätyreiden tekemisistä ja päätöksistä.
06.12.2024 19:06
Mitä muuta voit odottaa jos petät äänestäjäsi täydellisesti, ja vielä liittoudut kokoomuksen kanssa... ensi vaaleissa saattaa porukkaa putoilla. Mikäli ensi vaaleja enää ylipäätään koskaan tulee.
06.12.2024 18:36
Kieltämättä antoi erittäin älykkään vaikutelman, aivan samoin kun Putin haastattelussaan aiemmin. Ei ole oikein mitään syytä olla uskomatta mitä hän sanoi. Kun en ole poliitikan harrastaja, en edes seuraa politiikkaa niin minulla ei ole ennakkoon "oikeaa" mielipidettä asioista.
Sanoi myös suomesta että yhdessä yössä suhteet muuttuivat täysin, minutkin tuo tilanne yllätti, tuli täysin puskista koko homma.
06.12.2024 18:31
Haha.... seuraava... Tuohan on kätevää kun ei joudu selvityksiin ja tarkastuksiin.
Mielestäni kuitenkin ihmisillä(erityisesti naisilla) on outo tapa keskittyä siihen naamaan aivan liikaa. Se on kuitenkin vain pieni osa siitä ihmisestä. Fyysisesti, ja varsinkin henkisesti.
05.12.2024 22:52
Haha.... sanovatko rajalla vielä ettei tarvi tulla takaisin?
Naisilla usein on sellainen ongelma että keskittyvät lähes 100% naamakuvaan, että miltä se näyttää, mikä on pielessä ja mikä voisi olla toisin. Kuitenkin se naama on ehkä noin 5% siitä kokonaisuudesta minkä kaikki muut näkee kun sinua katsovat. Naama on vaan se minkä itse näet peiliin tuijottaessasi, ei muut sitä näe samalla tavalla kuin sinä itse.
Muuten, jos minä joskus passin haen niin samalla matkalla menen lentokentälle ja pois suomesta enkä tule takaisin. Muuten en passilla mitään tee.
05.12.2024 19:41
30 / 108