Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olisiko sinulla joitain keinoja osoittaa ettet ole heikkolahjainen?
Varmaan niitä keinoja kannattaisi käyttää nyt.
16.05.2024 23:49
Eiköhän tässä jokainen ihminen odota vaan kuolemaa, kaikki eivät vaan tiedä sitä itse, mutta se kyllä lopulta selviää niillekin.
Kyse on enempikin siitä että mitä se ihminen elämässään tekee sitä odottaessaan.
16.05.2024 23:45
Aloin jo ihmettelemään tuota kymmentä-tuhatta elokuvaa, että eihän elokuvia edes ole tehtykään niin montaa! Miten ihmeessä niitä nyt Dvd-llä voisi olla niin paljoa, ei ole mahdollista. Sitten katsoin linkin ja selvisi.... Sanoisin kyllä että nuo ovat aika pienen porukan harraste-elokuvia, varmaan aika vähän varsinaisia alan harrastajia, ainakin luulisin niin.
16.05.2024 19:08
"Saatana saapuu moskovaan"
16.05.2024 18:51
Joo näköjään löytyi hylättyjen listalta. Melko erikoista, kun kuitenkin uskonnollisia nimiä muuten saa antaa, ilmeisesti. Melko rajoittavaa, mielivaltaista.
Miksi sitten suomessa voidaan aivan julkisesti viettää lucia-juhlaa, vaikka nimi edustaa kiellettyä suuntausta.
16.05.2024 17:59
Heti kun mies pääsee selville siitä miten naisen salainen minä toimii (tai salainen maailma,sisäinen maailma), niin alkaa psykologeilla uhkailu.... Haha!
Olen aloittanut elämäni aivan tavallisena surkimuksena joka luotti sinisilmäisesti kaikkiin, mutta opin tämän taktiikan vähän kerrassaan vuosien aikana, aina huomaten tuon saman lopputuloksen. Ihmiset valehtelee kaikesta, koko ajan.
Mikään mitä ne sanoo, tai mitä ne sanoo tuntevansa, ei ole todellista. Ja jokainen ihminen on juuri samanlainen, valehtelija, joku toinen on vaan uskottavampi esiintyjä, jopa niin uskottava että itsekin uskoo siihen mitä sanoo.
16.05.2024 17:36
Teit virheen, ja opit tästä, jatkossa olet tarkempi.
Älä luota. Älä ikinä luota täysin keneenkään.
Esitä roolia missä olet itse pääosassa, aitona ihmisenä, mutta silti se on vain rooli mitä pelaat. Koska et luota toiseen. Uskot että sekin vaan pelaa omaa peliään.
Ja niin se vaan tekee, se on todellisuus, valitettavasti.
15.05.2024 22:45
Ehkä tämä tosiaan oli poliittinen mielenilmaus.
Kyllä jokainen euroopan maa on saanut osansa muslimien terroriteoista, jokainen näistä maista osaa samaistua siihen millaista se on. Jos nyt oli tilaisuus ilmaista tukea maalle joka hyökkää terroristeja vastaan, niin se näytti toimivan melko hyvin. Varmaan eurooppalaisille on tullut pettymyksenä se ettei täällä ole suhtauduttu ollenkaan vakavasti terroristeihin, saavat jotain parin vuoden tuomioita.
Itse en tiennyt mitään koko juhlan poliittisesta luonteesta. En seuraa politiikkaa niin meni ohitse.
15.05.2024 16:53
Sekin olisi ollut parempi kuin olla alasti.
15.05.2024 16:48
Nyt olet oivaltanut jotain tärkeää, jotain todellista.
Tuo on se alku. Kun kurkistat valheiden verhon toiselle puolen, niin näet vielä paljon muitakin totuuksia mitkä pysäyttävät sinut paikoilleen. Ja jäät miettimään.
15.05.2024 16:33
Sanoisin kyllä niin että jokaisen olisi vain parempi keskittyä siihen omaan "vinttiin" ja koettaa karkottaa niitä siellä liihottelevia lepakoita sieltä ihan itse, ennenkuin alkaa arvostelemaan muitten mielenterveyttä. Tosin siinä vaiheessa jo tajuaa ettei paljoa ole arvosteltavaa, tai mitään syytä arvostella.
Siis olettaen että aloitus oli vertauskuvallinen.
15.05.2024 16:28
Olisiko Satan hyvä nimi pojalle, ja toinen nimi voisi olla Lucifer....
Nythän nimittäin saa olla poikkeavia nimiä mitä ei ole aiemmin hyväksytty, kun tuli kansainvälisyyttä suomeen niin jouduttiin nimilakia muuttamaan.
(ps. ei huolta, en aio lisääntyä)
15.05.2024 16:24
Haha!... niinpäs onkin.. En tainnut edes lukea loppuun asti tuota sepustusta. Jäin vain siihen miljoonaan kertaan kiinni, kun se on melko tähtitieteellinen lukema.
Joka tapauksessa, kuullostaa erikoiselta sanoa että joku mies on sinua kauniimpi.... omituinen asetelma. Menee tosi oudoksi koko tämä maailma, tai on mennyt jo, ihan muutamissa vuosissa. Asiat ja käsitteet on käännetty päälaelleen.
15.05.2024 16:17
Ahaa, ok. Siis kannat tunteitasi kuten hiekkaa säkissä selässäsi, ja purat sen säkin psykoterapiassa käydessäsi. Mahtaa siellä olla aika kasa hiekkaa lattialla sen jälkeen.
Ymmärrän nyt toimintamallisi, mutta ei se vaan vieläkään kovin järkevältä kuullosta.. Siis minun mielestäni, ehkä omasta mielestäsi toimintasi onkin täysin järkevää, ja luultavasti taas minun toimintani on täysin järjetöntä mielestäsi.
15.05.2024 01:40
Ok... jos tykkäät tuollaisesta niin mikäs siinä, jokainen eläkööt omalla tavallaan ja tyylillään. En siis tarkoittanut mitenkään kieltää tuota elämäntapaasi,ihmettelin vaan, ja sanon että se ei ole järkevää.
Itselleni tulisi vaan mieleen tuosta että jos "kannat kaikki tunteet mukanasi" niin on varmaan aika raskas taakka, ja mitä enempi ikää tulee niin aina raskaammaksi se vaan käy.
15.05.2024 01:02
Se on sinun oma valintasi, jos et halua tuohon kaikkeen kuvailemaasi kokemukseen reagoida tunteella niin ei ole mikään pakko. Jos tunteiden sijaan otat käyttöösi järjen, niin sen ääni sanoo sinulle heti että miksi ihmeessä olet ollenkaan tuollaisessa tilanteessa ylipäätään, ja sitten vain toimit sen järjen viestin mukaan, kun tunteita ei ole sen tiellä.
En osaa sanoa ra****sesta mitään, se ei ole ollenkaan omaa alaani. Olettaisin että sama pätee siihenkin kuin muihin traumaattisiin kokemuksiin.
Jos hautaat jonkun, sanotaan nyt että puoliso,lapsi, isä, äiti jne. niin miksi siihen tarvitaan tunteita, lapio riittää. Ja sillä voi haudata ne tunteet samalla kertaa. Ei niitä enää siinä vaiheessa tarvita, ei niistä tunteista ole enää mitään hyötyä sinulle. Onko niistä tunteistasi silloin jotain hyötyä muille, enpä usko. Rasite pikemminkin. Ja varsinkaan se kuollut ei niitä tunteitasi enää kaipaa.
15.05.2024 00:44
Selvä... että taas tämmöistä...
Toisinsanoen olet siis lapsen tasolla oleva aikuinen ihminen..
Jos et anna merkitystä tunteillesi ja kontrolloit niitä, niin suihkuveden kylmyydellä ei ole sinulle väliä, siitä ei seuraa tunnereaktiota, vain ainoastaan fyysinen kehon reaktio kylmään veteen joutumisesta, tärinää, lihasten jännittymistä etc.
15.05.2024 00:29
Erittäin hyvin sanottu.
15.05.2024 00:01
Kuullostaa todella epämääräiseltä, vähän kuin joltain horoskoopin ennustukselta halvasta tv-lehdestä.
Kuinka oikein hoidat tunne-elämääsi?
14.05.2024 23:59
Voitsitko kertoa mistä näitä "terveitä aikuisia" tapaa, missä ne kaikki oikein ovat? Eivät varmaan näillä palstoilla ainakaan.
Sanoisitko sitten niin että tunteella reagoivat ihmiset ovat joko nuoria tai sitten ei-terveitä?
14.05.2024 23:47
68 / 108