Tämä kaivatun kanssa tehdyn joko mielikuvitus vauva tai oikea.Ei saa antaa suosittua nimeä.
Olen pohtinut miten vanhanajan nimet katoaa.Laittaisiko kukaan enään esim.Reima nimeä lapselleen?Urpokin on pois muodista ollut,Jorma,Vesa,Arto,Torsti,Teuvo,Kalle.
Itse ehkä Kallen voisin laittaa.Hänestä tulisi 90 % varmasti pikku-kalle😉
Minkä antaisit poikalapsen nimeksi?
32
506
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään viimeksi kaupoilla katselin sivusilmällä pikkupojan vaatteita😻 cute. Mutta juu tuota Urpoa en lapselleni nimeksi antaisi ikipäivänä, mutta esim. Unto menisi jonain nimenä. Kalle on kyllä kiva ja sopisi minun ja kaivattuni mahdolliselle pojalle. K alkuisissa nimissä on paljon muitakin hyviä vaihtoehtoja!
- Anonyymi
Tuo torsti on omalla tavalla kiva.
- Anonyymi
Kaarlo, Gunnar, Seppo, Pentti, Kalevi, Aarre, Aarne. Paavali, Pietro.
- Anonyymi
Aarre on kiva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aarre on kiva.
Aarne on mielestäni jämerä miehen nimi
- Anonyymi
Ei mitää lällyä tutinsyöjän nimee, joku kunnon pertsa, arska tai vastaava!
- Anonyymi
Pena(per*o).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pena(per*o).
Tai jokin tuplanimi jorma-pertti lempinimeltä pii-tsei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai jokin tuplanimi jorma-pertti lempinimeltä pii-tsei.
Mikä tää pii juttu oikein on.?Monessa keskustelussa on tuo kirjainyhdistelmä.
Olisiko Satan hyvä nimi pojalle, ja toinen nimi voisi olla Lucifer....
Nythän nimittäin saa olla poikkeavia nimiä mitä ei ole aiemmin hyväksytty, kun tuli kansainvälisyyttä suomeen niin jouduttiin nimilakia muuttamaan.
(ps. ei huolta, en aio lisääntyä)- Anonyymi
On ainakin vanhanaikanen🤣Niinku Aatamikin.
- Anonyymi
Tuskin menevät läpi. Muistelen, että ainakin tuon Luzifer on moneen kertaan jo kokeiltu ja hylätty ja eiköhän moni ole toistakin kokeillut.
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin menevät läpi. Muistelen, että ainakin tuon Luzifer on moneen kertaan jo kokeiltu ja hylätty ja eiköhän moni ole toistakin kokeillut.
Joo näköjään löytyi hylättyjen listalta. Melko erikoista, kun kuitenkin uskonnollisia nimiä muuten saa antaa, ilmeisesti. Melko rajoittavaa, mielivaltaista.
Miksi sitten suomessa voidaan aivan julkisesti viettää lucia-juhlaa, vaikka nimi edustaa kiellettyä suuntausta.
- Anonyymi
Nyt bimbot tekee keskenään jo mielikuvitusvauvojakin 🙈🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Frederik Aamos
- Anonyymi
Toi on kova
- Anonyymi
Tulevia A miehiä😅
- Anonyymi
En aio tässä elämässä lisääntyä, mutta poikakissan nimeksi voisi tulla vaikka Elvis. Joskus lapsena meidän perheessä olikin Elvis-kissa.
- Anonyymi
Mäkin tunnen yhden elvis kissan omistajan
- Anonyymi
Ätmi jr
- Anonyymi
Jonne del mopedi T. Augusti &kissa
- Anonyymi
Turva
- Anonyymi
En ainakaan mitään Roopea! Toope antaa lapsen nimeksi Roopen. :D
- Anonyymi
Roope on hyvä nimi ihmis lapselle!
- Anonyymi
pikku-Kalle ei mitenkään voi tulla kysymykseen...
- Anonyymi
Igor
- Anonyymi
Olen liian vanha tuollaiseen jo. Tyttö olisi Kaisa ja poika olisi Matti.
- Anonyymi
August Alexander🌻
- Anonyymi
Fredrik Waldemar
- Anonyymi
Olen jo antanut pojalleni sen nimen (nimiyhdistelmän), jota joskus aikanaan mietin, että sen poikalapselle nimeksi antaisin. Toista ei ole tarpeen nimetä. Olen lapseni tehnyt.
- Anonyymi
Urkki tuli mieleen yhtäkkiä.
- Anonyymi
Sieltähän tulla tupsahti nimi. 😉
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852379Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4722337Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771482Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101440Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211411- 671333
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871103Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2651103Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1091102Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.2711068