Eikä kukaan ole tainnut koskaan aidosti minua rakastaa
Ihme kun on vaikea luoda ihmissuhteita
En ole ikinä varmaan ollut oikeesti onellinen
15
329
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole ainoa...
- Anonyymi
Niimpä meitä on monta.
- Anonyymi
Semmosta se on. Kaikki menee persiilleen kun oikeet ihmiset ei löydä toisiaan.
- Anonyymi
Onhan sulla ollut esimerkkejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kettujen vivät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näi
Sille ei paljon voi mitään...
- Anonyymi
Sepä kun on täysin sattumaa että
myös se kohde jakaa sun tuntemukset ja ajatukset. Sä voit päättä vain omasta puolesta .
Vain tekemisistä ja tunteista ...
Ja on aina ihme jos toinenkin jakaa sen ja jaluas jakaa asiat juuri sinun kanssasi.
Niin on todella harvoin ... Ehkä kerran elämäs..
Ihmismieli on ahne, kivoi juttuja haluasi koko ajan ... Eikä sitämukaa mitä niitä elämään tulee.
Muuten sitten vain jataankin niitä omia haaveita , tavoitteita ja odotuksia ..Ja luo uusia haaveita särkyymään....
Elämä vain menee niin.
Hajotaan ja kootaan itsemme jopa satoja kertoja ..
Onko se ny sitä kuuluisaa timantin hiontaa sitte?!
Osa rupeaa tekemään ĵo muutamasta hajoamisesta elämässä jo ihan muuta kun että keskittyisi edelleen ihmisuhteisiin .
Kun epävarmuus kuluttaa sisältäpäin ...
Ihmiset on hyvin erilaisia siinä miten paljon yksilö kestää omien odotusten hajomisia ja muutoksia.
Ja miten paljon on sopeutumisen resursseja.
Ns kestvyyttä .
Rakkaus on rohkeiden laji missä ei
mikää muu kuin epävarmuus oo varmaa.
Sä et voi teitää miten just teidän tarina loppuu ja silti on uskallettava heittäytyä tykkäämään ja rakastamaan kun elämä sitä tarjoaa. - Anonyymi
Itse jotenki yllätyin kun eilen itkin nii eräs mies tuli ja halasi pitkään.
- Anonyymi
Sulla on mies ehkä liikaa odotuksia tällaisesta empatian osoittamisesta
- Anonyymi
Minä rakastin, sinä hylkäsit.
- Anonyymi
Itsehän sinä teet asiat niin vaikeaksi mä rakastan sua mutta sä teet siitä niin vaikeeta haluisin myös olla kaverisi mutta olet niin mustis ettet pysty olemaan kanssani harmillista kaikki on sinusta kiinni mä antaisin haleja ja tapaamisia mutta sinä et halua nähdä mua surullista mä niin odotin että nähdään useemmin
- Anonyymi
Sama juttu.
Ainut keino olla onnellinen on ollut täysin vapaa.
Jos on suhteessa naisen kanssa niin on odotusarvoja, pitää olla aktiivinen, kiinnostunut toisesta, välittää jne. vaikka toista ei vaikuttaisi kiinnostavan sen paska vertaa.
Sitten saa kuulla että parisuhteessa toimii "väärin" tai naista ei "sytytyä" joku juttu kun ei ole koko ajan muna pystyssä auton moottoria rassaamassa ja sen jälkeen naisen pillua.
Omia ajatuksia ja tunteita jos jakaa niin siitä miestä rangaistaan eri tavoin.
Onneksi lopulta joskus totesin että niitä sopivia on todella vähän ja ne ulkoiset olosuhteet yms. voivat pilata myös noiden ihmisten välit tai toisella/molemmilla on hankala elämäntilanne.
Itse en esimerkiksi lähtisi vaikka ikää on tullut jo niin naisen kanssa olemaan yhdessä jolla on lapsi kun ei ole omia. En näe mitään syytä olla kummisetä jollekin lapselle vaikka nainen olisi kuinka kiinnostava jne.
Rakkaus on sitten jotakin harvinaista herkkua toisille. Osaa ei valitettavasti rakasteta koskaan ja uskon kuuluvani siihen kategoriaan. Minussa on aina jotain "vikaa" tai olen miehenä "outo". Liian omien polkujen kulkija joka ei toimi kuten ne muut ah, niin ihanat miehet jotka tosin juovat, hakkaavat ja pettävät, mutta silti parempia kuin minä.
Eikä ole mitään tarvetta alkaa kenenkään psykoterapeutiksi, personal traineriksi tai fuckboiksi.- Anonyymi
Sä olet selvästi vähä-älyinen
Nyt olet oivaltanut jotain tärkeää, jotain todellista.
Tuo on se alku. Kun kurkistat valheiden verhon toiselle puolen, niin näet vielä paljon muitakin totuuksia mitkä pysäyttävät sinut paikoilleen. Ja jäät miettimään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852379Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4722337Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771482Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101440Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211411- 671333
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871103Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2651103Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1091102Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.2711068