Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
Minulla oli tunteita
61
1342
Vastaukset
- Anonyymi
Miten se ilmeni? Siis että hän sinulle nauroi? :-)
- Anonyymi
Et ole monologimies oikein terässä tänäänkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole monologimies oikein terässä tänäänkään
Se on sun visio
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sun visio
Kikakika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kikakika
Syystä että
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syystä että
Koska se nauraa kuka viimeksi nauraa
- Anonyymi
En ole koskaan nauranut julkisesti sinulle.
En näe nauramiselle mitään syytä.
Totta on tuo mitä sanoit, pellen teit itsestäsi monella tapaa.
Vieläkö olet kiinnostunut minusta, naisesta jota et saa?- Anonyymi
Olen. Tiedät sen kyllä.
- Anonyymi
Ketähän säkin sit ikävöit täällä ikävä palstalla. Varmaan mummoas. Ettet olis vaan vähän ärsyyntynyt.
- Anonyymi
En koskaan ollutkaan kiinnostunut.
Joten, mielikuvitus kirous vai huvitus?
- Anonyymi
Minulla oli tunteita, mutta nainen vain nauroi itkujuostessa pois 🥺
- Anonyymi
Miten tämä loppui?
- Anonyymi
Mikä loppui? En tienä onko nauru kadonnut jo, ei hän ainakaan ole tukehtunut vielä ainakaan, sillä elonmerkkejä on näkyvissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä loppui? En tienä onko nauru kadonnut jo, ei hän ainakaan ole tukehtunut vielä ainakaan, sillä elonmerkkejä on näkyvissä.
Lähestyit ja hän nauroi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähestyit ja hän nauroi?
Nyt äkkiä lypsylle ja sitä tarinaa on jano nääs! Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähestyit ja hän nauroi?
Oletko sinä toiminut niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt äkkiä lypsylle ja sitä tarinaa on jano nääs! Sivusta
Tampereelta nääs? Matti Näsä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampereelta nääs? Matti Näsä?
Missä ne tarinapaakarit ny majaileekaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä toiminut niin?
En todellakaan ole koskaan toiminut niin ketään kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähestyit ja hän nauroi?
Hmm.Mikä lie tyhjän nautaja oli.
- Anonyymi
Ihanaa että toteutit haaveesi pellenä olosta luonne rooli nähtävästi sopii sulle. Mut nyt aurinkoon.
- Anonyymi
Et sinä miesaloittaja taida paljon päivänvalossa kuljeksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä miesaloittaja taida paljon päivänvalossa kuljeksia
Kyllä eilenkin olin varmaan 7 h ulkona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä eilenkin olin varmaan 7 h ulkona.
Ihan peltotöissä vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan peltotöissä vai?
Ei mulla peltoja ole.
- Anonyymi
minun kaivattu ei ole polle tai raiskaaja ja töistä olen sanonut itseni irti, joten jättäisittekö minut rauhaan? en halua syödä ketään, e kö uskalla, kehenkään ihastus jos jokaisella on joku hullu exä.
- Anonyymi
Ihan totta mies, joka yrittää ilmeisesti nytkin esiintyä naisena, kaikki parturit ei ole kampaajia kuitenkaan ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan totta mies, joka yrittää ilmeisesti nytkin esiintyä naisena, kaikki parturit ei ole kampaajia kuitenkaan ym
Ja tietyllä miestyypillä tuntuu aina vaan löytyvän skitsoja eksiä ynnä muita tuttavuuksia
- Anonyymi
En ole nauranu surettanut monet kerrat että miksi olet noin mustis minusta itseppä lähdit silloin sanoin että jää mutta ei pakko oli lähteä kai siinä huomasit että välitin sinusta tai no välitän edelleen mutta en jaksa tuota sinun musta sukkaisuuttasi ollenkaan
- Anonyymi
Millainen tilanne, milloin luotasi on lähdetty? Sinut on jätetty?
- Anonyymi
Kenestä sinä muka välität
- Anonyymi
Tuliko sinusta se kuvassa näkyvä pelle? Tai jouduitko kosketukseen semmoisen kanssa? En halua olla töykeä mutta minun psyykkeelle ei tee nämä hyvää. Joten kerro kaikki tai jätä minut rauhaan,
- Anonyymi
En ole noin ajatellut mitä ap.kirjoitti
- Anonyymi
En ole ajatellut että olisit tehnyt itsestäsi pellen. Enkä ole nauranut sille asialle tai sinulle! Tiedät kyllä miksi torjuin sinut lopulta. Vaikka sydän sanoi siinä hetkessä muuta :(
- Anonyymi
Heitä vain suolaa haavoihin.
- Anonyymi
En kyllä tiedä. Ehkä sinä kerrot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä tiedä. Ehkä sinä kerrot?
Varattujahan me ollaan..
- Anonyymi
Pahinta ei ollut se, että torjuit. Pahinta oli se, että se tapahtui "lopulta". Pahinta oli se, että vedätit minua niin pitkään ennen torjuntaa ja annoit minun kasvattaa tunteitani tulevan toivossa.
Olisit päästänyt minut irti jo paljon aiemmin, se olisi ollut armollisempaa. - Anonyymi
Sinä voisit vaikka hiihtää helvettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varattujahan me ollaan..
Totta, toinen meistä on..
- Anonyymi
En mä kyllä oikeasti tiedä. Kerro ihmeessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahinta ei ollut se, että torjuit. Pahinta oli se, että se tapahtui "lopulta". Pahinta oli se, että vedätit minua niin pitkään ennen torjuntaa ja annoit minun kasvattaa tunteitani tulevan toivossa.
Olisit päästänyt minut irti jo paljon aiemmin, se olisi ollut armollisempaa.Koko se meidän "tilanne" silloin ei tainnut kestää tuntiakaan, niin en usko että sinun tunteet siinä ajassa ehti ihan mielettömästi roihahtaa. Tai no olihan siinä kipinää paljon puolin jos toisinkin, mutta kun ollaan molemmat varattuja niin joku raja tapahtumille on pakko vetää. En vedättänyt sinua, vaikka sinusta siltä saattoi lopulta tuntua. Minulla on aivan liian paljon menetettävää, mutta sinusta en tiedä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko se meidän "tilanne" silloin ei tainnut kestää tuntiakaan, niin en usko että sinun tunteet siinä ajassa ehti ihan mielettömästi roihahtaa. Tai no olihan siinä kipinää paljon puolin jos toisinkin, mutta kun ollaan molemmat varattuja niin joku raja tapahtumille on pakko vetää. En vedättänyt sinua, vaikka sinusta siltä saattoi lopulta tuntua. Minulla on aivan liian paljon menetettävää, mutta sinusta en tiedä..
Ohi. Ei ole alle tunnin tuttavuudesta kyse. Eikä varatuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko se meidän "tilanne" silloin ei tainnut kestää tuntiakaan, niin en usko että sinun tunteet siinä ajassa ehti ihan mielettömästi roihahtaa. Tai no olihan siinä kipinää paljon puolin jos toisinkin, mutta kun ollaan molemmat varattuja niin joku raja tapahtumille on pakko vetää. En vedättänyt sinua, vaikka sinusta siltä saattoi lopulta tuntua. Minulla on aivan liian paljon menetettävää, mutta sinusta en tiedä..
Mistä tilanteesta puhut?
- Anonyymi
Saatiin hyvät naurut, ihana kevennys aamuun.
Höpö höpö toi pellejuttu.
Huvittavaa sinänsä että keskustelu herätti ovensuussa katseita 😂 kumma ettei liittynyt mukaan. Onnex ei Hei hei, tunteiden kertominen on oiva tapa päästä kohti päämäärää.. Eikä sille mitään mahda jos tunteet eivät ole molemminpuolisia. Empaattinen ihminen tuskin nauraa.
Teit virheen, ja opit tästä, jatkossa olet tarkempi.
Älä luota. Älä ikinä luota täysin keneenkään.
Esitä roolia missä olet itse pääosassa, aitona ihmisenä, mutta silti se on vain rooli mitä pelaat. Koska et luota toiseen. Uskot että sekin vaan pelaa omaa peliään.
Ja niin se vaan tekee, se on todellisuus, valitettavasti.- Anonyymi
Meinaat ihan, että psykologin pitäisi vatuloida tätä trollaavaa miestä luottavaisemmaksi?
- Anonyymi
Älkää nyt hyvät ihmiset tuhlatko psykologien aikaa. Pershäiriön piirteet, oli ne joillain tai, on yleensä pysyvää laatua, siin ei keskustelu paljon auta sen vatuloinnissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää nyt hyvät ihmiset tuhlatko psykologien aikaa. Pershäiriön piirteet, oli ne joillain tai, on yleensä pysyvää laatua, siin ei keskustelu paljon auta sen vatuloinnissa.
Pysyvää joo, mutta kun siitä on itselle ja muille haittaa, kannattaa etsiä ammattilaisen kanssa keinoja tulla sen kanssa toimeen.
Heti kun mies pääsee selville siitä miten naisen salainen minä toimii (tai salainen maailma,sisäinen maailma), niin alkaa psykologeilla uhkailu.... Haha!
Olen aloittanut elämäni aivan tavallisena surkimuksena joka luotti sinisilmäisesti kaikkiin, mutta opin tämän taktiikan vähän kerrassaan vuosien aikana, aina huomaten tuon saman lopputuloksen. Ihmiset valehtelee kaikesta, koko ajan.
Mikään mitä ne sanoo, tai mitä ne sanoo tuntevansa, ei ole todellista. Ja jokainen ihminen on juuri samanlainen, valehtelija, joku toinen on vaan uskottavampi esiintyjä, jopa niin uskottava että itsekin uskoo siihen mitä sanoo.
- Anonyymi
Älyttömän tuttua. Hän nauroi vaimonsa kanssa
- Anonyymi
Ehkä se tunne oli esiintymishalu? Jos kerta teit itestäs pellen. Ei se kaikilta onnistu edes.
- Anonyymi
Jatkuvat seksijutut naurettavia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuvat seksijutut naurettavia
Sinähän niitä miehen juttuja näytät eniten lukevan kun aina tuot esiin tätä samaa asiaa😂
- Anonyymi
Niin, tunteiden puutteeseen ei kylläkään kaatunut tämä homma, vaan miehen typerään käytökseen.
- Anonyymi
oletko ajate4llut että minkähälaisia maailmanvalloitus suunnitelmia egyptin faaraoillakin on nukkessaan haudoissaan...
ha joo.. Kleopatran maailmanvalloituskin ja Rammses 3 nousee haudastaan. - Anonyymi
Ei multa. Tiedän, että olet mies kultainen, ❤️💖vaikka et tuntisikaan kipinöitä tai tykkäämistä.
- Anonyymi
Nyt dramatisoit liikaa, pieni nöyryytys tekee hyvää itsetietoisemmillekin vaikka kolhii varmasti enemmän kuin heitä joille elämä on vähemmän vakava asia.
- Anonyymi
Se tunne että toinen seurailee vuodesta toiseen ja puhuu asiasta muille seurattavan henkilön selän takana voi viedä loppuviimeksi hermot. Telepaattisen yhteyden tunne on kuitenkin vain oma tunne vailla todistepohjaa, jos sitä ei varmista toisen osapuolen kanssa puhuen.
- Anonyymi
Ikävöin sinua. Haluaisin painautua kiinni sinuun ja nukahtaa siihen. Olisi viimein hyvä ja turvallinen olo… Rakkain nuku hyvin
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852379Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4722337Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771482Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101440Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211411- 671333
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871103Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2651103Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1091102Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.2711068