Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitoksia. Huomaan että sinäkin omaat selkeästi älykkyyttä ja päättelykykyä, jo siitä tosiasiasta että sinä ylipäätään huomaat eron tavallisen kuolevaisen sekä minun itseni välillä. Se erottaa sinut jo useasta lukijasta näillä palstoilla.
14.05.2024 23:41
Täytyy vielä lisätä se että ymmärrän toki miksi lapsi reagoi tunteella ja elää tunteidensa kautta. Sen tietoisuus on siinä tilassaan hyvin rajoittunut eikä sillä ole muuta mahdollisuutta kun reagoida.
Tarkoitan siis aikuisia ihmisiä, miksi yhä mennään tunne edellä kaikkialle, vaikka aikuisen pitäisi olla jo kehittynyt ja päässyt sen vaiheen ylitse.
14.05.2024 23:36
>>>sisältä ruma ihminen on ruma myös ulkoisesti.>>
Onpa melkoinen oletus!
En nyt äkkiseltään keksi mitään esimerkkiä laittaa tuohon, mutta olen melko varma että on myös kauniita ihmisiä jotka ovat hirviöitä sisäisesti.
Tietysti jos katselee jotain rikollisten kuvia, sarjamurhaajia tms. niin eihän ne kauniita taida olla. Aikoinaan paljon tutkittiin rikollisuuden ja mielenterveyshäiriöiden näkymistä ihmisten kasvokuvissa, mutta tämä tutkimussuunta kait kiellettiin.
14.05.2024 23:27
Kauanko siihen mahtaa olla vielä aikaa?
Voisit nyt alkaa kehittämään itseäsi, älyäsi, järkeä, päättelykykyäsi. Tällöin huomaisit että tunteesi valehtelevat sinulle, niihin ei voi luottaa hetkeäkään. Tunteesi luovat mielikuvia, näistä muodostat mielikuvituksellasi tarinoita, joihin alat uskomaan. Mutta ei ole pakko uskoa, voit ottaa mukaan järjen äänen joka sanoo sinulle mikä on todennäköisesti tosi ja mikä ei ole.
14.05.2024 23:13
Selvä.
14.05.2024 23:01
Joo, minä myönnän ihan suosiolla että menee täysin yli minun ymmärrykseni koko homma. En oikeasti edes jaksa alkaa miettimään koko asiaa kovinkaan tarkasti, mielestäni se ei ole niin tärkeää. Mutta tuon huomioin että sukupuoltaan muuttava henkilö ei muuta seksuaalisuuttaan/sen kohdetta. Hämmentävää, enkä tiedä mitä ajatella siitä (enkä jaksa edes ajatella sitä...).
14.05.2024 23:00
Yleensäkään näissä poikkeavuuksissa ei ole inhottavaa itse se ihminen, vaan se asia mitä se tekee, se akti on inhottavaa muiden mielestä (siis vanhojen ihmisten). Itse se henkilö voi olla mukava ja miellyttävä, hauska, jne. mutta kun se henkilö toteuttaa sitä vääristynyttä mielihaluaan (julkisesti) niin tämä saa muut suhtautumaan siihen kielteisesti.
Varmaan olisi näiden molempien vastakkaisten osapuolten ensin hyvä ymmärtää toisiansa, että mikä se ongelma on ja mistä se johtuu, ja kuinka toinen osapuoli kokee minkäkin asian, ennenkuin aloitetaan syyttely ja haukkuminen joka kärjistyessään johtaa yhteenottoon.
14.05.2024 19:05
HAHAHAAA!!
Katsos, nyt löytyi palstalta se yksi "parta-akka" joka loukkaantui...
Vai että vaan miljoona kertaa kauniimpi tuota lounas-ajatusta tai minua, sehän tarkoittaisi sitä lounas-ajatus tai minä muistuttaisimme lähinnä jotain ameebaa tai ektoplasmaa ulkonäöllisesti. Enpä usko tuohon toteamukseen nyt ollenkaan.
En tiedä, ehkä ongelmana ei olekaan tuon "wurstin" kauneus tai komeus ollenkaan, vaan se että se kun mies pukeutuu naisen vaatteisiin niin siitä yhdistelmästä tulee inhottavan ja naurettavan näköinen. Tai ainakin vanhat ihmiset kokevat sen näin, nuorilla voi olla joku ihan uusi näkemys tähänkin. Normaaleissa vaatteissa tuo henkilö varmaan olisikin komean näköinen (ilman meikkejä).
14.05.2024 18:58
En ole nainen, toisin kuin sinä.
14.05.2024 18:43
HAHA!....
No voisit silti kertoa, ehkä joku muu kuin minä vastaisi sinulle. Joku joka osaisi ymmärtää sinua paremmin, ja suhtautuisi sinuun tunteella..
14.05.2024 18:15
Mutta miksi? Varmaan jotain syitä tuohon tilaan on.
14.05.2024 18:07
On keino kyllä, ihmiset ei vaan halua kuulla sitä...
Tunteiden kontrollointi, kontrolloi tunnetta ennenkuin edes tuntee sitä.
Jatkuva tunteiden tarkkailu, sekunnin murto-osassa tunteeseen puuttuminen. Ikävien tunteiden/ajatusten poistaminen mielestä.
14.05.2024 17:01
En ymmärrä kysymystä.
14.05.2024 16:48
Aika turhaa edes miettiä mitään ylimääräisiä juttuja jos ei jaksa niitä kuitenkaan tehdä. Tekee vaan ne mitkä on pakollisia.
Itse teen päivässä muutaman tunnin töitä korkealla intensiteetillä, sen jälkeen vaan lähinnä istun illan, ja joka paikkaa särkee... Jos ylitän sen sietokyvyn tekemällä liian monta tuntia yhdessä päivässä niin sitten meneekin useita päiviä toipumiseen, eikä oikein ole varaa loman pitämiseen, kun töitä täytyy pystyä tekemään joka päivä (ei ole kesälomia tai joululomia tms.).
Yleisesti suhtautumiseni elämään on se että teen vain pakollisen enkä yhtään ylimääräistä, ihan kaiken suhteen. En lähde mihinkään juoksulenkille niinkuin monet idiootit näyttävät tekevän, nytkin auringossa 26C lämmintä ja tiellä hölkkää joku hölmö nuori nainen... pistää tosissaan miettimään että mitä noitten ihmisten päässä oikein liikkuu.
14.05.2024 16:34
Olisiko vastaus tuohon se että olet itse lähi-idästä kotoisin?
14.05.2024 16:19
Naisten sarjassa kilpaileva transvestiitti (tai miksi sitä nyt kuuluisi kutsua, korjaa jos sanon väärin) ehdottomasti saa etua lihasvoimastaan, jonka on siis kehittänyt jo ennen kuin siirtyi naiseksi. Ja tästä ovat monet naisurheilijat todella hermostuneet. Mutta kun nykyiseen woke-ajatteluun kuuluu oleellisesti se ettei naisen ja miehen välillä ole mitään eroavaisuuksia, edes fyysisiä, niin woke-ihmisten mielestä mitään ongelmaa ei ole.
Kun esim. naispuolisilta tennispelaajilta kysyttiin haastattelussa että haluaisivatko he kilpailla miehiä vastaan, he erittäin selkeästi sanoivat etteivät todellakaan halua, ei heillä olisi minkäänlaisia mahdollisuuksia otella miehiä vastaan.
14.05.2024 16:14
En tiedä onko kovinkaan hyödyllistä miettiä aikaa 20 vuotta taaksepäin ja eteenpäin, en oikein näe sillä minkäänlaista hyödyllistä funktiota.
Vai on enemmän tylsiä ihmisiä... en ole elämäni aikana nähnyt mitään muunlaisia. Ja olen asunut joskus useita vuosia yksin, en ainakaan silloin kokenut sitä mitenkään ongelmalliseksi.
Naiset eivät enää katsele... enpä tiedä. Luulisin että se riippuu paljonkin sinusta itsestäsi, millainen ryhti sinulla on ja miten pukeudut, millaista energiaa säteilet, ja onko sinulla itseluottamusta. Mielestäni ikä ei ole siinä ratkaiseva tekijä. Ehkä keski-iän ylittänyt mies omaa paljon tietoa ja taitoja, ehkä niillä voi tehdä vaikutuksen naisiin.
Mutta onko se niin oleellista että mitä naiset sinusta ovat mieltä? Minusta olisi paljon oleellisempaa että mitä itse olet itsestäsi mieltä.
Kun sen oman itsesi kanssa kuitenkin olet aina, jopa kuolemasi jälkeen.
13.05.2024 23:19
Itsekin kallistuisin tuolle kannalle että kyllä keski-ikäiset miehet jaksavat kuunnella juttua teinitytöistä... en usko että siinä mitään ongelmaa olisi.
13.05.2024 23:11
Entäs jos vaan muuttaisit jonnekin muualle, paikkakunnalle missä kukaan ei tunne sinua. Voisit olla melko rauhassa.
13.05.2024 23:09
En tiedä mitä muuta, mutta tuo on kieltämättä minulle täysin uusi tieto. Pystyisitkö selittämään asiaa tarkemmin?
13.05.2024 23:07
69 / 108