Oletko kosketuksissa omiin tunteisiisi

Anonyymi-ap

vai vältteletkö tunteita esim. syömällä juomalla työllä liikunnalla tai muulla?

27

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen. Mietiskelen ja puntaroin usein tunteitani, mikä aiheuttaa mitäkin. Myös tekemisen ohessa teen niin. Välillä yritän katsoa itseäni ulkopuolisen silmin ja saada toisenlaista perspektiiviä.

    • Anonyymi

      En kiinnosta itseäni sen vertaa, että olisin halukas "olemaan kosketuksissa omiin tunteisiini".

    • Anonyymi

      Välttelen ihmisiä ja tunteita sekä nopeita hiilareita

    • Olen, päivittäin. Kaikki on jotenkin niin sekavaa, mutta tunnistan sieltä ne päällimmäiset tunteet. Työnteko peittää tunteita automaattisesti, kun saa ajatuksia muualle ja vetää roolia.

      • Anonyymi

        Millainen on sitten roolisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millainen on sitten roolisi?

        Neutraali, sivuutan omat ajatukset ja tunteet, hymyä pitää välillä vilauttaa.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Neutraali, sivuutan omat ajatukset ja tunteet, hymyä pitää välillä vilauttaa.

        Hymy on joskus myös kutsuva ja alistuva ele. Kannattaa miettiä missä sitä vilauttelee, vaikka se onkin ihailtavaa.


    • Anonyymi

      Vastaan lyhyesti. Työllä, liikunnalla ja harrastuksilla.

      • Anonyymi

        Vaikuttaa vähän häiriintyneeltä


    • Anonyymi

      Välillä sivuutan ne jollain muulla toiminnalla, mutta käyn niitä silti jossain vaiheessa aina läpi. Esim kirjoittamalla.

    • Anonyymi

      Tunnepuolen asioita mietin yksinäni. Kuuntelen musiikkia ja kirjoitan. Varhaisessa vaiheessa en tykkää puhua näistä asioista muille.

      • Anonyymi

        Minulla sama etten tykkää puhua varhaisessa vaiheessa. Voi jopa sanoa että puhun niistä sitten kun se on jo ohi

        Sivusta


    • Anonyymi

      Multa estetään elämä. Eikä ihmiset välitä

      • Anonyymi

        Älä anna periksi. Elä juuri niin, kuin parhaaksi näet. Sinun elämäsi. Aloita välittämään itsestäsi, olet arvokas.


    • Anonyymi

      Siirrän tunteet syrjään liikkumalla, tekemällä töitä, pitämällä itseni kiireisenä.

    • En ymmärrä kysymystä.

      • Anonyymi

        Niin... Ei ne tunteettomat ymmärrä. Eli sinulla on siis joku erittäin hyvä selviytymiskeino. Jaa se kanssamme.

        Sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin... Ei ne tunteettomat ymmärrä. Eli sinulla on siis joku erittäin hyvä selviytymiskeino. Jaa se kanssamme.

        Sivusta

        On keino kyllä, ihmiset ei vaan halua kuulla sitä...

        Tunteiden kontrollointi, kontrolloi tunnetta ennenkuin edes tuntee sitä.
        Jatkuva tunteiden tarkkailu, sekunnin murto-osassa tunteeseen puuttuminen. Ikävien tunteiden/ajatusten poistaminen mielestä.


    • Anonyymi

      En välttele tunteita. Näytän ne myös.
      Ikävöin kovaa ja raastavasti. Rakastan hellästi.

      • Anonyymi

        Luuletko olevasi messias joskus

        Uskotko telepaattiseen juttuun kanssani

        Ne on psykoosin oireita

        Kuuluu sairaalahoitoon


    • Anonyymi

      Tällä hetkellä en suoraan sanottuna tiedä.
      Tykkään hänestä todella paljon, mutta hänen tunteista en ole ollenkaan varma, ja siksi olen pysynyt poissa hänen näkyvistä. Tuntuu he-vetin pahalta, koska hän on se, kenen tiedän olevan se oikea.

    • Anonyymi

      Riippuu tunteista. Suuressa surussa ryven ja alkoholia saattaa kulua. Normisti olen iloinen ja sosiaalinen.

    • Anonyymi

      Se EI OLE tunteiden välttelyä jos niitä purkaa johonkin.

      On loputon määrä esimerkiksi paskaa jota kokenut elämässä tai nähnyt ja sitä voi työstää esimerkiksi suuntaamalla se energia muuhun, esimerkiksi luovuuteen, liikuntaan jne.

      Pahinta on vain pyöriä niissä tunteissa ettei vaan "välttelisi" niitä ja sitten itkeskelee sänmhyssä pyörien.

      Se ei auta ketään, vähiten sinua.

      Monesti tunteita JOUTUU välttämään koska tunteet eivät ole totuus ja saattavat ohjata vääriin asioihin.
      Osa ihmisistä on niin typeriä että kuuntelevat näitä tunteita vaikka ne voivat olla ties mitä hairahduksia.

      • Anonyymi

        Raskasta luettavaa


    • Anonyymi

      Palstailu on hyvä keino vältellä tunteitaan.

    • Anonyymi

      Tietenkin tunnistan tunteeni, mutta ei työskentely ja liikunta ole este tunteiden tuntemiselle ja samalla tunteita tuntee ja käsittelee, kun työskentelee ja liikkuu. Lisäksi liikunta on hyvä keino tunteiden käsittelyyn sillä tunteet elävät myös kehossa eivätkä ainoastaan mielessä.

      Kiinnostavintahan tässä on se, että nyt kun huolehdin kunnostani, noudatan terveellistä ruokavaliota ja olen ollut kolmatta viikkoa tupakoimatta, niin huolestutaan voinnistani ja jaksamisesta. Kiitos huolenpidosta, mutta hieman myöhäistä nyt jälkikäteen huolestua elämäntavoistani.

    • Anonyymi

      Välttelevästi pärjään. Joskus pitää kurkistaa matopurkkiin varovasti, mutta kauheeta kuraa siellä edelleen näyttää olevan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ylen Kela-kone näyttää alueesi maksetut tuet

      Kone näyttää erikseen jopa lääkkeisiin menevät Kela-rahat. Lieskassa syödään valtavasti lääkkeitä. Asumistukeakin menee
      Lieksa
      48
      8975
    2. Parisuhdetta harkitseville

      Miten paljon joustatte mahdollisen kumppanin hyväksi? Saako nukkua silloin kun nukuttaa, saako pukeutua kuten haluaa, sa
      Sinkut
      216
      1351
    3. Bensaa liekkeihin... Mitä sä haluut. Kerro jo.

      Jos haluat mut, niin ota. Jos et, niin kerro. Mun sydän pakahtuu joka ikisestä viestin murusesta Pitäis luovuttaa... Yri
      Ikävä
      50
      1319
    4. Sä oot niin mukava

      Mutta samalla niin rasittava! Ikävä on.. Oli mukava, kun olit osa mun elämää🦫
      Ikävä
      86
      1025
    5. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      71
      1016
    6. Ketä kaivattusi

      muistuttaa?
      Ikävä
      51
      967
    7. Swastikan spiraali ja risti, molemmat auringon symboleina

      Swastikan spiraali ja risti – molemmat auringon symboleina Jälleen kerran vihamielisyys kaikkea hindulaisuuteen liittyv
      Hindulaisuus
      429
      955
    8. Yhteys katkesi

      Tunnen oloni typeräksi, kun yritin pitää yhteyttä ja korjata välejä. Turhaan. Nytpä tiedän, että et tykännyt oikeasti. O
      Ikävä
      33
      952
    9. Seiskaan otti yhteyttä Dani-niminen taksikuski, joka erehtyi ottamaan kohuliikemiehenä tutuksi tulle

      Siis hetkinen, kaverilla on 7 kpl asuntoja Dubaissa, mutta taksiin ja hampurilaiseen ei raha riitä? Buah buah buahahhaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      936
    10. Miksihän et halua

      Että tunnistaisin sinut täältä kunnolla. 😔 eihän se haittaisi, jos minä tunnistaisin. Jos se nyt sinä sitten edes olet.
      Ikävä
      59
      877
    Aihe