Olen täällä varmasti kuvittelemassa vielä mummonakin. 😣
Kenkuttaa oma tyhmyys
29
495
Vastaukset
- Anonyymi
Ja minä papparaisena 🥺
Kauanko siihen mahtaa olla vielä aikaa?
Voisit nyt alkaa kehittämään itseäsi, älyäsi, järkeä, päättelykykyäsi. Tällöin huomaisit että tunteesi valehtelevat sinulle, niihin ei voi luottaa hetkeäkään. Tunteesi luovat mielikuvia, näistä muodostat mielikuvituksellasi tarinoita, joihin alat uskomaan. Mutta ei ole pakko uskoa, voit ottaa mukaan järjen äänen joka sanoo sinulle mikä on todennäköisesti tosi ja mikä ei ole.- Anonyymi
Olet järkevimmistä päästä näitä palstavakkareita. Kykenet kunnon älykkääseen keskusteluun, mitä ei voi suurimmasta osasta täällä sanoa.
Anonyymi kirjoitti:
Olet järkevimmistä päästä näitä palstavakkareita. Kykenet kunnon älykkääseen keskusteluun, mitä ei voi suurimmasta osasta täällä sanoa.
Kiitoksia. Huomaan että sinäkin omaat selkeästi älykkyyttä ja päättelykykyä, jo siitä tosiasiasta että sinä ylipäätään huomaat eron tavallisen kuolevaisen sekä minun itseni välillä. Se erottaa sinut jo useasta lukijasta näillä palstoilla.
- Anonyymi
Vai niin no onneksi olen itse jo päässyt kuvittelemasta mitään koska kun kohtaa sen oikean realismin ja miksi ei voi tulla mitään konkreettisesti niin siinä loppuu kuvitelmatkin. Sun pitää nyt vaan koittaa ajatella realistisesti ja etsiä niitä asioita miksi ei voi tulla mitään. Hankkia todisteita. Tsemppiä!
- Anonyymi
En kerro, niitä ei ollut hirveästi mutta tarpeeksi ettei tarvitse enää haihatella. Koska täällä on myös joutunut aikaisemmin kirjoittelemaan tunteitaan auki niin siinä on jo yksi syy, en olisi täällä kirjoittelemassa nytkään. Ääh...en jaksa enää tätä saman paasaamista ja pyörittelyä, turhaa niin turhaa. Nyt nukkumaan ja huomenna jotain muuta uutta parempaa toimintaa tulevaisuuteen sijoitettavaksi. Öitä!
- Anonyymi
Ei se mitään pääasia että välitetään.
- Anonyymi
Oletpa alentuvan oloinen mitä tulee naisena esiintyvän provon kohtaamiseen
Ottaa asioista selvää livenä, niin on selkeämpää kaikki.
- Anonyymi
Kuvitelemassa mitä? Välillä minusta tuntuu että luen eri palstaa kun muut. Missä täällä on ihanat upeat kaipaus viestit joita kilvoin omitte?
- Anonyymi
Miten kauan olet sitten jo ollut täällä kuvittelemassa?
- Anonyymi
Kuinka kauan sinä olet ollut kuvittelemassa, että tämä palstaukkeli on nainen? Ätmin historia naisena esiintyen on varmasti pidempi, olet ehkä ollut vasta tarhassa taapertamassa
- Anonyymi
Tyhmää on todella leikkiä mummoa koska et ole sellainen!
Kuvitelmasi ovat mitä ovat ja niille en heiluta vihreätä lippua.
En pysty ymmärtämään, eikä minua edes kiinnosta.- Anonyymi
Sivusta kommentoin, että punainen on hieno väri, ihan aliarvostettu lipuissa.
- Anonyymi
Pillu
- Anonyymi
Mistäs sulle sellainen muka löytyis?
- Anonyymi
Mitäpä mummo kuvittelee?
- Anonyymi
Voi peeveli..
- Anonyymi
Vähän teennäistä on jo puolitrolli tämä voihkiminen miehen provoiluissa, onko tärkeä olo?
- Anonyymi
No hyvä että kenkuttaa ja olet oikeassa mummonakin olet tule jutteleen kasvokkain ei susta siihen ole arka jalka
- Anonyymi
seikkailuksi kelpaa, että ostaapi eri merkkistä juustoa mukaan kaupasta ja suolakeksejä.
- Anonyymi
- Anonyymi
No varmasti olet sillä teit kyllä pisteen meidän tapaamiselle onneksi olkoon vain oliko viisas teko ja raivostuminen
- Anonyymi
Mä luen huvikseni mutten enää kirjoita huvikseni🤭lupaan käydä vielä mummonakin naureskelemassa täällä💞
- Anonyymi
Oma tyhmyys kenkuttaa.
- Anonyymi
Voithan sinä mies itsesi sellaiseksikin kokea
- Anonyymi
Ja vielä samalla tavalla kuin mieheksi luulija? Sehän ei osu koskaan oikein mutta silti kuvittelee niin.
- Anonyymi
Kaikki palstaa lukevat tietävät kuinka sinua kenkuttaa sinun oma tyhmyys.
- Anonyymi
Mummot mahtuu hyvin mukaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu842139Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4262020Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101400Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771392- 671293
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071025Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811002Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut256990Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.266987- 131888