Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä noin niinkuin tarkoitat sillä ettet toisi ketään kotiin? Siis mistä esimerkiksi?
28.04.2024 17:04
Tuohan se on se kuuluisa "elämä", mökkireissut, levin reissut, ulkomaanmatkat. Lisäksi pitäisi olla perhe, vaimot, lapset, koirat. Polkupyörät, riippukeinut, grillit.
Entäs jos ei vaan kiinnosta.
Ei huvita.
Menkööt tuo elämä,
menkööt tulevaisuus, menkööt ihmiset menojaan.
Kävelkööt vaan ohitse.
Minä olen minä itse, minulla on itseisarvo.
Omanarvontunto.
En tarvitse kaikkea tuota keinotekoista, teennäistä ***kaa ollakseni arvokas. Ollakseni jotain. Jotain enemmän kuin nuo muut.
28.04.2024 14:19
Voit tehdä ihan niinkuin sinua huvittaa. Ihan minkälaisten ihmisten kanssa huvittaa tehdä. Hommaa vaikka homoseurue jonka kanssa olet suhteessa, mikäli sellainen sinua kiinnostaa. Ihan sama minulle.
Mutta aloittajalla kuvaili ongelmiaan, ja neuvoni on tarkoitettu hänen tilanteeseensa. Ongelma on selkeä eikä siinä puheet auta, ihmiset aina puhuvat mitä sattuvat, mutta todellisuus on erillainen kuin tyhjät puheet ja lupaukset, ja sen aloittaja on saanut huomata omakohtaisesti.
28.04.2024 13:26
Nainen lihottaa itsensä läskiksi koska se ei välitä sinusta ja siitä mitä hänestä ajattelet, sitä ei kiinnosta mitä sinä tunnet. Se hakee henkilökohtaista nautintoa syömällä eikä välitä sen sivuvaikutuksista.
>>> naista kunnioitetaan. Naista ei lyödä. Naista kohdellaan hyvin hempeällä otteella, myös sanallisesti.>>>
>>>Mies taas ottaa iskut vastaan. Oli ne sitten fyysistä tai psyykkistä. Se on miehen tehtävä, vai onko. Sinun on alistuttava koska olet mies>>>
Juuri tuo on nyt ongelmana koko länsimaailmassa, nuo on feminismin oppeja. Ja tuo on johtanut tähän tilanteeseen että koko yhteiskunta on lähellä romahtamistaan. Nyt tässä tilanteessa epätoivoisesti yritetään haalia ulkomailta (ei-länsimaat) porukkaa sisään niin paljon kuin vaan saadaan jotta olisi yhteiskunnalle jatkajia tulevaisuudessa.
Minä en ota iskuja nöyränä vastaan. Minä en alistu.
Minä en siedä vastaansanomista, enkä kohtele naista "hempeällä otteella" sanallisesti.. tai muutenkaan. En rakasta, en ihastu, parhaimmillaan vain siedän.
Jos joku minua lyö, jos minua vastaan hyökkää, niin se kyllä muistaa sen loppuikänsä, oli se sitten mies, nainen, tai eläin.
28.04.2024 13:16
Mitä haluaisit muuttaa nyt elämässäsi?
Unohda se menneisyys ja keskity tähän hetkeen.
Elämässä on toistuvia kaavoja tai asioita, ja niitä voi olla mahdotonta muuttaa, koska ne vaan tapahtuvat ilman varoitusta. On joitain asioita mitkä ovat kiveen kirjoitettu eikä paljoa mahdollisuuksia ole niitä kiertää tai muuttaa.
Mutta on jotain mihin voit vaikuttaa itse.
Omaa toimintaasi pystyt muuttamaan, pystyt muuttamaan oman itsesi ihan kokonaan, jos niin tahdot.
28.04.2024 12:52
Pitäisikö sinun nyt mennä itseesi ja miettiä että miksi sanot olevasi "yksin" ja kirjoitat yksinäisyyspalstalle vaikka olet parisuhteessa?
Olisiko nyt aika pohtia sitä "parisuhdettasi" hieman tarkemmin, eikä yrittää paikata sitä etsimällä ulkopuolisia ystäviä.
28.04.2024 12:38
Voit vaikuttaa omaan käytökseesi.
Pysähdy, ja kohtaa se toinen ihminen, älä ole kiireinen ja menossa jonnekin vaan pysy paikallasi kuin aikaa ei olisi olemassakaan. Puhu ja puhu ja puhu... kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta. Kysele, ole kiinnostunut sen henkilön asioista, ja tapahtumista.
Itse taas välttelen ihmisiä, kun jos jään puhumaan niiden kanssa niin menee puoli tuntia äkkiä ihan puhuessa ties mitä.. ja se aika taas on pois jostain muusta.
28.04.2024 12:32
Tee se testi, ja sen jälkeen POISTA ne ihmiset elämästäsi jotka eivät sinusta välitä pätkääkään! Älä koskaan enää puhu niille mitään, äläkä missään nimessä anna niille rahaa...
28.04.2024 12:21
Sanoisin että suuntaudu ihan alusta asti vaan naisiin. Tuo kuvailemasi sopii varmaan monillekin naisille hyvin.
Miesten kanssa sinulla tulee olemaan vain loputtomasti ongelmia, vain lisää ongelmia edellisten päälle (joita sinulla varmasti jo riittää muutenkin).
28.04.2024 12:19
Tuo on erittäin hyvä keino pitää yllä positiivista mielikuvaa vastakkaisesta sukupuolesta. Kunhan et vaan kohtaa todellisuutta, nuo haaveet voivat romahtaa heti jos menet esim. juttelemaan jollekin haaveilun kohteelle. Mitä vähemmän tiedät niistä, sitä paremmin sinulla menee. Kunhan vaan muistat sen että kyse on vain haaveilusta, etkä sekoita haaveita ja todellisuutta keskenään.
28.04.2024 12:13
Nyt heti ensimmäiseksi TÄNÄÄN lemppaa se "miesystävä", se on pelkkä hyväksikäyttäjä eikä edes mikään ystävä.
Älä pilaa itseäsi ja omaa elämääsi tuollaisen takia.
Sen jälkeen voit alkaa vapaasti miettimään omaa elämääsi että mitä haluat tehdä ja mitä haluat siihen löytää lisää. Jos haluat siihen elämääsi löytää miehen, niin seuraavan kohdalla ole varovaisempi, mieti että minkälaisen ihmisen haluat ottaa mukaan elämääsi.
28.04.2024 12:05
>>tykkän jos mies on fiksumpi ja osaavampi kuin minä>>
Mites se tasa-arvo, unohtuiko se nyt johonkin...
>>> koska on kiva haastaa toista aina välillä vaikka häviäisikin jonkun väittelyn >>
Vaikuttaa siltä että olet melko kettumainen akka..
Just tuollaiset "väittelijät" on ihan ***** rasittavia ihmisiä.
28.04.2024 01:33
Olisiko nyt niin että sinulla on hakusanana ollut urheilullinen... Urheilullinen henkilö kyllä voi suorittaa vaikka kouluja ja tutkintoja, ei siinä mitään, niitten suorittaminen on samanlaista kuin urheilusuoritus. Mutta jos katsot urheilijan haastattelua pelin tai kilpailun jälkeen, niin niistä lauseista tulee niitä lentäviä lauseita hyvin usein... Möläyttelee milloin mitäkin mieleen juolahtaa, ja usein kyllä niilä juolahtaakin kaikenlaista.
Epäilen tuota että koirasi olisi fiksumpi kuin yksikään mies, mutta ajattelet niin koska se tottelee sinua kaikessa. Mies ei tottele, ainakaan niin hyvin.
En usko että pitäisit oikeasti älykkäästä miehestä, sellaisesta jolla on se ajattelukyky mikä useimmilta ihmisiltä puuttuu. Valittaisit kuitenkin miten tunnekylmä se on, empatiakyvytön, välinpitämätön muita ihmisiä kohtaan jne.. Ja sellainen mies tekisi mitä itse haluaa, ei se välittäisi sinusta niin paljoa että uhraisi yhtään omaa elämäänsä ja tavoitteitaan sinun vuoksesi. On kuuluisia miehiä jotka ovat menestyneet älykkyytensä avulla. Näillä miehillä on usein nukkevaimot, mallinaisia tai muita kaunottaria, muuten täysin lahjattomia mutta kauniita.
Ehkä on vaan parempi tyytyä siihen mieheen jonka älykkyystaso nousee juuri ja juuri koirasi yläpuolelle, jos sellaisen löydät niin pidä siitä kiinni..
28.04.2024 01:24
Mitenkä sitten?
28.04.2024 00:42
Aina joka palstalta löytyy yksi narsisti joka ilmoittaa itsestään jos joku niistä mainitsee jotain.... ja sen korvaan särähtää pahasti kun narsistia haukutaan.... haha... "Katkeruudesta paraneminen" ja "onnea valitsemallasi tiellä"... nämä on ihan klassikoita..
28.04.2024 00:40
En tunne empatiaa.
Itse ajattelisin omalta kohdaltani sillä tavoin, että kun kuolen en tarvitse enää tätä kehoa, ja tehkööt muut jälkeen jäävät mitä haluavat sille, syöttäkööt ruumiini vaikka ketuille minun puolestani. Mitä sillä minulle enää on väliä siinä vaiheessa.
Vaikuttaa niinkuin identifioituisit kehoosi, niinkuin se olisi kallisarvoisin asia mitä sinulla on. Vaikuttaa vähän siltä niinkuin olisit vain pala lihaa, ja kasa luita.
En tiedä onko niin, sellaisen vaikutelman vaan saan.
28.04.2024 00:31
Heh... koitan sanoa toisin sanoin..
Siis se merkitys minkä itse tuolle asialle annat on sen asian ainoa merkitys. Jos kukaan muu kuin sinä ei tule hautajaisiisi, niin kenellekään muulle sillä asialla ei ole merkitystä.
Ainoastaan sinä itse teet siitä asiasta merkittävän.
27.04.2024 23:55
Onko tuo oikeasti suurin ongelmasi.
Meinaatko että välität siitä enää sitten kun itse olet kuollut.
27.04.2024 23:28
En tunne, mutta lehdissä on jatkuvasti juttua tuollaisista tapauksista, että on löytynyt hengetön kerrostalohuoneesta kun joku huoltomies on mennyt tekemään jotain säätöä. Viimeksi luin sellaisesta henkilöstä joka oli tyystin kadonnut, ja lopulta löytyi sängyn alta kuolleena....
27.04.2024 22:27
Eivät taida wokeilijat uskaltaa vastata mitään...
Hulluinta tuossa kirjoituksessa on se että tuo kaikki taitaa olla totta. En tiedä yksityiskohtia mutta olen kuullut että juuri tuonkaltaista tapahtuu Kaliforniassa, ja kunnollinen väki pakenee sieltä pois jos vaan pystyy muuttamaan.
27.04.2024 21:52
81 / 108