Rupesin miettimään, että jos mä nyt kuolisin, syystä taikka toisesta, niin menisi vähintään vikkkoja, ehkä jopa kuukausia, kunnes joku alkaisi kyselemään perään! Ehkä joku ulosottomies sähkölaitoksen, teleoperaattorin tai vakuutusyhtiön tms. toimeksiannosta, tai työpaikalta joku, mutta tuskin sieltäkään...
Tunnetko ketään tällaista kaltaistani tyyppiä, oman elämänsä yksinäistä erakkoa?
Mietin, jos kuolisin, niin...
6
257
Vastaukset
Kunhat et kuolisi😔
- Anonyymi
Sama juttu.
- Anonyymi
Tunnen, lasteni isän veli on juuri tuollainen, on asperger, eikä itse ota koskaan yhteyttä edes lähisukulaisiinsa.
- Anonyymi
Kyllä minua kysellään, viimeksi elatusmaksuista. Ja ylipäätään rahan takia ei voi jäädä piiloon. Mutta kukaan ei kysy, mitä minulle kuuluu.
En tunne, mutta lehdissä on jatkuvasti juttua tuollaisista tapauksista, että on löytynyt hengetön kerrostalohuoneesta kun joku huoltomies on mennyt tekemään jotain säätöä. Viimeksi luin sellaisesta henkilöstä joka oli tyystin kadonnut, ja lopulta löytyi sängyn alta kuolleena....
- Anonyymi
Aikoinaan, kun ei vielä ollut lasta, ajattelin minulle käyvän niin eläkkeellä. Syyt: mies paljon vanhempi, ja tilastojen mukaan kuolevat muutenkin aiemmin kuin naiset, eli hän olisi poissa. Ei ystäviä. Vanhemmat oletettavasti kuolleet silloin. Eläkkeellä ei kaivata töihinkään.
Sitten saimme lapsen, ja toivoa löytymisestä ennen muumioitumista siis on. Tosin eihän se minua enää siinä vaiheessa haittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242463
- 951546
- 1201314
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa271030Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa256883- 52882
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo21881MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209860- 34795