Vapaa kuvaus

Asioiden syihin ja seurauksiin syvällisesti perehdyttyäni olen vakaumuksellinen ateisti ja satanisti. Otan mielelläni kantaa ja väittelen uskonnoista ja muista harhakäsityksistä. En usko kristinuskon tai minkään muunkaan uskonnon Jumalaan enkä Saatanaankaan. Satanisti on itse oma jumalansa. Saatana ei ole tiedostava kokonaisuus, jota tulisi palvoa - pikemminkin jokaisessa ihmisessä itsessään oleva voimavaranto. Angstiteinien saatananpalvonta on pelkästään harhaoppista kristinuskoa, joka vieläpä yleensä toimii vain rikollisen toiminnan naamiona. Siinä muodossaan tämä mediajulkisuutta saanut "saatananpalvonta" on itse asiassa vain yksi kristinuskon lahko. Molemmissa alistutaan jumalallisen yliluonnollisen hahmon valtaan nöyrästi ja palvotaan häntä... Minulle - Saatana edustaa nautintoa pidättyväisyyden sijaan! - Saatana edustaa elintärkeää konkreettisuutta hengellisen haihattelun sijaan! - Saatana edustaa tahriintumatonta viisautta tekopyhän itsepetoksen sijaan! Linkit: http://www.pakanaverkko.fi, http://www.satanismi.net, http://www.churchofsatan.com/home.html Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

564

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Kirjoitan uusimmat lisäykseni tänne VERSAALILLA, jotta Sinun on nopeampi ne löytää. Tarkoitukseni ei ole "huutaa."

    Juutalaisuus imi itseensä Egyptiläisten pakanauskontojen aineksia, kun juutalaiskansa oli pakkosiirretty orjuuteen Egyptiin. Ankeissa oloissa heille ei jäänyt muuta, kuin alkaa uskoa "valitun kansan" osaan. Tarut he lainasivat tietysti isänniltään. Ja nämä tarut "kristityt" omivat myöhemmin itselleen.

    "- hän syntyi 25. joulukuuta neitsyestä,"
    AURINGON JUMALA SYNTYI TALVIPÄIVÄN SEISAUKSEN JÄLKEEN AINA UUDELLEEN, 25. JOULUKUUTA. ITSE ASIASSA KAIKISSA PAKANALLISISSA AURINKOJUMALAUSKONNOISSA AINAKIN VIIMEISET 30,000 VUOTTA ON OLLUT NÄIN. JEESUS-HENKILÖ SYNTYI KEVÄÄLLÄ, JOULUKUUSSA EI OLLUT PAIMENIA KEDOLLA.

    "- hänet siitti "pyhä henki""
    Ei vaan Osiris.
    ÄITINSÄ OLI NEITSYT

    " - hän oli kuninkaallista sukua"
    Jumalten sukua.
    EI JUMALTEN SUKUA, VAAN JUMALA

    "- hänet ristiinnaulittiin kahden varkaan väliin, hänet haudattiin luolaan "
    Kaikki väärin. Horuksen tappoi hänen veljensä Seth, joka hakkasi ruumiin palasiksi.
    SETH OLI HORUKSEN SETÄ, EI VELI. SETH EI TAPPANUT HORUSTA, VAAN OSIRIKSEN. HORUS TAPPELI SETHIN KANSSA, MUTTA VOITTI.

    Kristinusko on parodia muinaisista auringonjumalan palvontauskonnoista. Aurinko on vaihdettu "henkilöksi" mutta kaikki muu ehtoollista, ylösnousemusta, syntyperää ja ihmetekoja myöden on pysynyt ennallaan. Jo kymmeniä tuhansia vuosia. Krishna, Horus, Mithra, Jeesus... yksi ja sama tarina kaikkien takana. Vanhin taitaa olla hindulaisten Krishna, ja sieltähän tulee alkuperäinen "pyhä" kolminaisuuskin. Ja josta löytynee keskiajan katolisen kirkon keksimä "henkilöitynyt" Saatana eli tietysti hävittäjä, Shiva.


    Master Eq
  2. Katolisen Ensyklopediankin mukaan ehtoollistraditio on huomattavasti kristillisyyttä vanhempaa perua:

    "Mithraismissa oli ehtoollinen, mutta pyhän aterian idea on yhtä vanha kuin ihmisrotu ja on ollut olemassa kaikkina aikoina kaikkien kansojen keskuudessa."

    Ehtoolliseen liittyy oppi siitä, että vesi tai viini ja leipä pyhässä ateriassa mystisesti ja maagisesti muuttuvat jumalan vereksi ja lihaksi. Tämän uskotaan luovan liiton jumalan kanssa.

    Mithralaisessa seremoniassa sanottiin:

    "Hän, joka ei syö minun ruumistani, eikä juo vertani jotta hän tulisi yhdeksi minun kanssani ja minä hänen kanssaan, ei pelastu."
    (Mithraic Communion, M.J. Vermaseren, Mithras, The Secret God)

    Muita viinin ja leivän (veren ja lihan) rituaalisen syömisen esimerkkejä:

    - paljon ennen kristinuskoa kreikkalaisilla oli Ceres ja Bacchus, viljan ja viinin suojelijat
    - Atsteekeilla oli pyhä rei'itetty kakku
    - muinaisten Persialaisten Haoma-riitti,jossa pyhän Soma-kasvin juovuttavaa nestettä kaadettiin pyhään tuleen ja juotiin kuolemattomuuden ja jumalaisen elämän symboliksi.

    Tämä viimeinen muistuttaa muodoltaan ja sisällöltään niin paljon kristinuskon oppeja, että kirkkoisät keskiajalla löysivät ainoaksi selitykseksi sen, että "saatana on tehnyt meille jekun opettaessaan pyhän ehtoollisen viettotavan persialaisille tuhansia vuosia sitten."

    Leivän ja viinin muodossa pappi-kuningas Molokhiy-Tsedek [Melchizedek] 1800 eKr söi Ilionin (Allah) (Genesis 14:18).

    Leivän ja ohraviinin muodossa Egyptiläisten Kuolleiden Kirjassa (n. 2000 eKr) opastettiin Osiriksen palvojia syömään hänen lihansa ja juomaan hänen verensä.

    Jumalan syömisen rituaali ja sen kautta liiton tekeminen on itse asiassa ainakin 30,000 vuotta vanha, luolamaalauksista löytyy jopa kiistattomia esimerkkejä. Alunperin tämä rituaali lienee kannibalistista alkuperää.


    Master Eq
  3. Jos köyhällä leskivaimollakin on varaa tehdä Jumalan mielen mukaisesti, niin eikö sitten sinulla?

    Mark. 12:41-44
    ==============
    "Jeesus istuutui vastapäätä uhriarkkua ja katseli, kuinka ihmiset panivat siihen rahaa. Monet rikkaat antoivat paljon. Sitten tuli köyhä leskivaimo ja pani arkkuun kaksi pientä lanttia, yhteensä kuparikolikon verran. Jeesus kutsui opetuslapset luokseen ja sanoi heille: Totisesti: tämä köyhä leski pani uhriarkkuun enemmän kuin yksikään toinen. Kaikki muut antoivat liiastaan, mutta hän antoi vähästään, kaiken mitä hänellä oli, kaiken mitä hän elääkseen tarvitsi."

    Jeesus käskee siis sinun noudattamaan tahtoaan, niin hän pitää sinusta huolen. Luotatko Jeesukseen? Luotatko siihen, että jos annat rahasi minulle, Jumala kyllä korvaa sen sinulle ja pitää sinusta huolen, koska hän itse käski antamaan?

    Saatat ajatella, ettei sinulla ole varaa tuollaiseen. Muista kuitenkin, mitä Jeesus opettaa Jumalan huolenpidosta:

    Matt. 6:25-33
    =============
    "Sen tähden minä sanon teille: älkää huolehtiko hengestänne, siitä mitä söisitte tai joisitte, älkää ruumiistanne, siitä millä sen vaatettaisitte. Eikö henki ole enemmän kuin ruoka ja ruumis enemmän kuin vaatteet? Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä, eivät ne leikkaa eivätkä kokoa varastoon, ja silti teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ja olettehan te paljon enemmän arvoisia kuin linnut! Kuka teistä voi murehtimalla lisätä elämänsä pituutta kyynäränkään vertaa?

    Mitä te vaatetuksesta huolehditte! Katsokaa kedon kukkia, kuinka ne nousevat maasta: eivät ne näe vaivaa eivätkä kehrää. Minä sanon teille: edes Salomo kaikessa loistossaan ei ollut niin vaatetettu kuin mikä tahansa niistä. Kun Jumala näin pukee kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna joutuu uuniin, niin tottahan hän teistä huolehtii, te vähäuskoiset!

    Älkää siis murehtiko: 'Mitä me nyt syömme?' tai 'Mitä me juomme?' tai 'Mistä me saamme vaatteet?' Tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne tietää kyllä, että te tarvitsette kaikkea tätä. Etsikää ennen kaikkea Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskasta tahtoaan, niin teille annetaan kaikki tämäkin."

    Joten, minä pyydän Sinulta 1000 euroa. Minä pyydän. Jeesuksesi käski Sinun iloisin mielin antamaan, vieläpä enemmän, kuin pyydän. Hän nimenomaan kumosi jo etukäteen ahneen mielesi selityksen "ei ole varaa."

    Tilinumeron saa täältä: [email protected]

    Master Eq