Vapaa kuvaus

Asioiden syihin ja seurauksiin syvällisesti perehdyttyäni olen vakaumuksellinen ateisti ja satanisti. Otan mielelläni kantaa ja väittelen uskonnoista ja muista harhakäsityksistä. En usko kristinuskon tai minkään muunkaan uskonnon Jumalaan enkä Saatanaankaan. Satanisti on itse oma jumalansa. Saatana ei ole tiedostava kokonaisuus, jota tulisi palvoa - pikemminkin jokaisessa ihmisessä itsessään oleva voimavaranto. Angstiteinien saatananpalvonta on pelkästään harhaoppista kristinuskoa, joka vieläpä yleensä toimii vain rikollisen toiminnan naamiona. Siinä muodossaan tämä mediajulkisuutta saanut "saatananpalvonta" on itse asiassa vain yksi kristinuskon lahko. Molemmissa alistutaan jumalallisen yliluonnollisen hahmon valtaan nöyrästi ja palvotaan häntä... Minulle - Saatana edustaa nautintoa pidättyväisyyden sijaan! - Saatana edustaa elintärkeää konkreettisuutta hengellisen haihattelun sijaan! - Saatana edustaa tahriintumatonta viisautta tekopyhän itsepetoksen sijaan! Linkit: http://www.pakanaverkko.fi, http://www.satanismi.net, http://www.churchofsatan.com/home.html Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

564

  1. "Jeesus" ei ollut edes historiallinen henkilö, saatikka sitten juutalaisten kauan odottama "Messias". Henkilöity Jeesus on useista vastaavista, mutta jopa tuhansia vuosia vanhemmista, samaa kertovista kulteista rakennettu. Esimerkiksi Krishna ja Horus olivat teoiltaan ja puheiltaan identtisiä "henkilöitä". Tästä syystä kristinusko ei ole koskaan juurtunut Intiaan, koska Intialaiset pitävät koko oppia vain huonona plagiaattina.

    Nykytietämyksen mukaan "Jeesus"-henkilökultti on syntynyt noin vuoden 200 AD paikkeilla Roomassa. 12 apostolia eivät olleet historiallisia henkilöitä, eikä Mooses, Nooa, Abraham, Maria, Joosef ja niin edelleen. Jopa kristityt auktoriteetit myöntävät evankeliumit väärennöksiksi (Katolinen Ensyklopedia ja Paavi itse).

    Se on kumma, että kristityt eivät tiedä omasta uskonnostaan hölkäsen pölähtävää, edes historialisia faktoja. Eivät edes tiedä niitä asioita, jotka oma kirkko on todistanut olevan valhetta, väärennöksiä ja kusetusta.

    Toki jokainen saa uskoa vaikka kelohonkaan, mutta tuo alakoulussa syvään juurrutettu tietämätön lapsenusko tuntuu olevan voimakkaasti levinnyt. Mikä ihmeen pakko on yrittää "henkilöidä" jopa 6000 vuotta vanhaa ihmiskunnan ikiaikaista "pelastajakulttia", jonka juuret löytyvät pronssiajalta asti muinaisista auringonpalvonta-uskonnoista?

    Ilmeisesti mitä tyhmempi ihminen, sitä kiihekämpi usko.

    Jeesuksen hautaa ei koskaan löydy, koska Jeesus ei koskaan syntynyt, kuollut, häntä ei haudattu eikä hän todellakaan noussut ylös. Häntä ei ole ollut henkilönä olemassa.


    Master Eq
  2. Ei sitä maksimitehoa noin paljon tarvitsekaan. Mutta.

    Olisikin kiva, jos valmistajat pystyisivät tekemään moottorin, jossa on 150 hevosvoimaa koko ajan tyhjäkäynniltä punaisen rajalle. Se riittäisi. Mutta se ei ole mahdollista.

    Oikeissa moottoreissa on esimerkiksi:
    - 1000 kierroksella: 23 hv
    - 2000 kierroksella: 37 hv
    - 3000 kierroksella: 61 hv
    - 4000 kierroksella: 90 hv

    Kuten huomaat, tuollainen auto ei liiku mihinkään muutekuin kaasu pohjassa. Sen sijaan kun moottorista irtoaa:
    - 1000 kierroksella: 80 hv
    - 2000 kierroksella: 120 hv
    - 3000 kierroksella: 224 hv
    - 4000 kierroksella: 180 hv

    Tätä autoa on kiva ohjastaa pintakaasulla sujuvasti muun liikenteen mukana.

    Maksimitehoa tarvitsee äärimmäisen harvoin. On vain luononlaki, että alakierroksillakin tehokas kone on tietysti yläkierroksilla vieläkin tehokkaampi.

    Minä en arkiliikenteessä käytä varmaankaan kuin 50 hv tehoa.


    Master Eq
  3. En ole varsinaisesti "dieselmies", koska ajan vasta ensimmäistä dieseliäni. Sitä edeltävät kaksi autoa olivat bensaturboja.

    Edellinen autoni oli V70 2.5T, 210hv ja 320 Nm Geartronic-automaatilla. Nykyinen on MB E320CDI, 224hv ja 560Nm 7G-Tronic -automaatilla.

    Vaikka tehoeroa on vain 14 heppaa dieselin eduksi, on siinä painoakin melkein kaksisataa kiloa enemmän. Bensavehkeen teho-painosuhde on parempi.

    Mutta. Käytännön suorituskyvyssä bensaturbo-Volvo on suorastaan avuton. Tehoa löytyy reippaammin vasta yli 5000 kierroksella. Alle tämän auto on täysin puhditon ja hengetön. Laiska.

    Vääntökäyrästä näkee, että Mesessä on tyhjäkäynnillä jo 300 Nm (eli sama kuin Volvon maksimivääntö) ja vielä punaisen rajallakin yli 300 Nm. Eli koko kierrosalueellaan 700-4800 Mesessä on enemmän vääntöä ja enemmän tehoa, kuin Volvossa. Oikein reilusti. Alakierroksilla eroa on tehossa yli 80 hevosvoimaa Mesen eduksi. Tässä se vääntö puhuu.

    Sen huomaa rekkaa ohittaessa. Mersu menee rekasta ohi heittämällä; ja samaa kertoo autolehtien mittaukset. Ohituskiihtyvyys 60-120 km/h on Mersulla yli 4 sekuntia parempi. Sitäpaitsi jopa 0-100 km/h kiihtyvyys on Mesellä 0,6 sekuntia parempi. Ja kaikki tämä siis 14 hevosvoimallako? Vaikka auto painaa melkein 200 kiloa enemmän.

    Päästäkseen samaan pitäisi tuosta bensavehkeestä kinuttaa ulos ainakin 300 hummaa, tai sitten laittaa pari litraa isompi kone josta saisi sen 400-500 Nm vääntöä, jotta kone jaksaa kiihdyttää autoa myös kierroslukumittarin punaisen rajan alapuolisilla kierroksilla. Sillä seurauksella, että keskikulutus onkin 15 litraa eikä 10. Kun dieselin kulutus pysyy 5,5 litrassa.

    Bensaa tarvitsee oman kokemuksen mukaan polttaa kolminkertainen määrä saman suorituskyvyn saamiseksi. Siinä vastaus aloittajalle. Eli, 1,9TDI:n kanssa vertailukelpoinen bensakone on varmaan 3 litran vapaastihengittävä (riittävän vääntävä ja muhkea) tai sitten joku parilitrainen turbo.


    Master Eq