Vapaa kuvaus

Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

1779

Kommenttia

11572

  1. miksi homo kaapsita ulos??

    ...näin naisiinmenevänä puolialkkis heteromiehenä mietin miksi homo tulee kaapista ulos??..pitääkö heteron mennä kaappii
    Huuhaa
    5
    115
  2. eieieiieiei

    ..ei näinn.. hohhoijaa huuhaalla tuulee ja sudet ulvoo aj mää meen nukkuuu.. krrrrrrrrrrrooooooooooooooooooooooooooooooo
    Huuhaa
    1
    115
  3. prut prutt pruttt

    ..sähköhoppani pysähtyy huuhaan eteen matkallani saunaan.. tänään käteni tuhriintuivat hiivaan ja vehnäjauhoihin..tuloks
    Huuhaa
    0
    115
  4. JOO JOOO

    ..täällä sitä taas potimassa että ihmiset oikeesti KATSOO big brotheria i dont bother.. elikä se ei olekaan subin keksim
    Huuhaa
    2
    115
  5. rukalle riuku?

    https://www.stara.fi/2021/03/16/rukatunturille-rakennetaan-suomen-pisin-vaijeriliuku-kayttoon-ensi-kesana/?utm_source=su
    Huuhaa
    2
    114
  6. voi hyvä humala

    ..mikä epäkelpo olotila..squirrelikin tanssii ikkunalaudalla..pikku jalat tömisevät..kkivasti kupoliin..elon autuutta tä
    Huuhaa
    2
    114
  7. osoitan sormellani

    ..suomenlahdella valkoisen guonaisen kummitussaaren.. ..nn..nooiinn.. http://www.birdlife.fi/suojelu/lajit/kuvat/pic-m
    Huuhaa
    9
    114
  8. minipossua

    ..otin paketista possupötkön..ja se kutistui pannulla ku slerssi pakkasvees.. onko tämä sitä minipossua vai feikkilihaa?
    Huuhaa
    8
    114
  9. voi jehhna ja kumma

    ..kuinka pienikin lasi sandelsii jäillä voi tuottaa tällaisen ilon näin vaatimattomaan mieleen.. suosittelen..hermopaine
    Huuhaa
    0
    114
  10. tänä vuonna..

    ..meen metsään sienii keräilemään ..tarttis vaan jonkun huuhaattaren oppaaksi koska oluena nautittava eversti sandels vi
    Huuhaa
    6
    114
  11. inuliinikaasusta

    Mietin maa-artisokkapohjaisen inuliinikaasun muodostamista,kehittämistä,säilömistä ja ulospäästöä. Vatsavaivaan vielä ru
    Huuhaa
    4
    114
  12. kaksi kansalaisaloitetta..

    Ehdotusta.. mitä jos alkon nimi olisikin spurgutavaraliike? Turha hienostelu alko altia helkkariin. Puhutaan asioiden oi
    Huuhaa
    2
    114
  13. pervoapäivääÄLÄLUE..

    ..nouseeeko teltta pystyyn kun hikoilevat hinkit himoittavat hiivatisti?
    Huuhaa
    5
    113
  14. varokaa merimetsoja 2

    ..ja professoripervokin mukaan liian suuret merimetsolaumat jäämerellä ovat aiheuttaneet aikoinaan koko pohjoisen pallon
    Huuhaa
    5
    113
  15. INHOAN KOIRANKUSETTAJIA

    ..eläinrääkkäystä.. hei pikkurottis täss luu..eipäs ookaan RÄYH rÄYHHH.. mustii tästtä pikku luu sulle ja canaa.. eipäs
    Huuhaa
    0
    113
  16. kumiinpukeutuminen

    ..niiku katy perry tai masuimi max oliskohan olo silloin vähä niiku BOINnGg BOINNGG BOINNGGG.. tai jotain.. running rub
    Huuhaa
    3
    113
  17. kerran soitin viulua

    ..niin.. kerran soitin viulua.. kaveri vieressä itki..kunnes tajusin sohivani vaan kaverin silmään jousella.. vituttiko?
    Huuhaa
    7
    113
  18. hassu muoti

    ..tiesin kyllä että kasarilla on värikästä ja muoti..mutta huh..onko näin näinkö on?? http://www.youtube.com/watch?v=l
    Huuhaa
    1
    113
  19. propellikädet/korona

    Käytättekö hervottomasti pyöriviä propellinyrkkejä nyt ulkona /kaupoissa liikkuessanne? Meinaan ettei kukaan tuu liian l
    Huuhaa
    4
    113
  20. harvinainen homotiainenko siellä?

    Lähipuistikon metsikössä tuolla muutaman kilsan päässä näin lämpösenä aurinkoisena kevättalvipäivänä olin lenkillä. Aur
    Huuhaa
    9
    113