jeejees

![]()
Sanotaan että ei vapaata vangita voi. Kyllä pervokin voi, mutta vain rakkauden kahleisiin..niihin pehmustettuihin. Hän jopa toivoo sitä. Mutta kenellä ne kahleet on? Mut on nyt testattu. Testituloksia Olet 74% hyvä ihminen. Olet 52% tylsä. Henkinen ikäsi on 21 vuotta. Olet 43% friikki. Olet 48% Elitisti. Olet 13% psykopaatti. Olet 30% kova jätkä.. huhh???? Ei kai hirveen paha?? [email protected] Suosikkibändit/artistit: Melkein kaikki hyvä muza menee Suosikkileffat: Bronkat, kauhut ja fantasia Lempikirjat: Hyvä kirjallisuus, tietokirjat Vapaa-aikanani: Luon ja kokkaan..joskus pidän hauskaakin Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: The whole wide world Katson tv:stä mieluiten: Hubaa Kotieläimet: Koirat ja kissat..rotat..jos ois niin ois noita En pidä: Tiukkapiposuus, suvaitsemattomus, nössöys Ruoka & juoma: Hyvä ruoka..faffa äkänen Linkit: http://galleria.suomi24.fi/HYPERVOKKI, http://www.youtube.com/watch?v=s1jbXNLvJ2g, http://www.youtube.com/watch?v=gY1YmnKS_kQ, http://www.smurf.com/home-en, http://fi.wikipedia.org/wiki/Peruna, http://fi.wikipedia.org/wiki/Makkara, http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/makkara.html, http://www.mastiffit.com/, http://p4.foorumi.info/lesliewestinnurkka/, http://joutonotko.vuodatus.net/ Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: maalari,entisöijä,keittiötyöläinen,taiteilija Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---
Aloituksia
1779
Kommenttia
11572
miksi homo kaapsita ulos??
...näin naisiinmenevänä puolialkkis heteromiehenä mietin miksi homo tulee kaapista ulos??..pitääkö heteron mennä kaappii5115eieieiieiei
..ei näinn.. hohhoijaa huuhaalla tuulee ja sudet ulvoo aj mää meen nukkuuu.. krrrrrrrrrrrooooooooooooooooooooooooooooooo1115prut prutt pruttt
..sähköhoppani pysähtyy huuhaan eteen matkallani saunaan.. tänään käteni tuhriintuivat hiivaan ja vehnäjauhoihin..tuloks0115JOO JOOO
..täällä sitä taas potimassa että ihmiset oikeesti KATSOO big brotheria i dont bother.. elikä se ei olekaan subin keksim2115rukalle riuku?
https://www.stara.fi/2021/03/16/rukatunturille-rakennetaan-suomen-pisin-vaijeriliuku-kayttoon-ensi-kesana/?utm_source=su2114voi hyvä humala
..mikä epäkelpo olotila..squirrelikin tanssii ikkunalaudalla..pikku jalat tömisevät..kkivasti kupoliin..elon autuutta tä2114osoitan sormellani
..suomenlahdella valkoisen guonaisen kummitussaaren.. ..nn..nooiinn.. http://www.birdlife.fi/suojelu/lajit/kuvat/pic-m9114minipossua
..otin paketista possupötkön..ja se kutistui pannulla ku slerssi pakkasvees.. onko tämä sitä minipossua vai feikkilihaa?8114voi jehhna ja kumma
..kuinka pienikin lasi sandelsii jäillä voi tuottaa tällaisen ilon näin vaatimattomaan mieleen.. suosittelen..hermopaine0114tänä vuonna..
..meen metsään sienii keräilemään ..tarttis vaan jonkun huuhaattaren oppaaksi koska oluena nautittava eversti sandels vi6114inuliinikaasusta
Mietin maa-artisokkapohjaisen inuliinikaasun muodostamista,kehittämistä,säilömistä ja ulospäästöä. Vatsavaivaan vielä ru4114kaksi kansalaisaloitetta..
Ehdotusta.. mitä jos alkon nimi olisikin spurgutavaraliike? Turha hienostelu alko altia helkkariin. Puhutaan asioiden oi2114- 5113
varokaa merimetsoja 2
..ja professoripervokin mukaan liian suuret merimetsolaumat jäämerellä ovat aiheuttaneet aikoinaan koko pohjoisen pallon5113INHOAN KOIRANKUSETTAJIA
..eläinrääkkäystä.. hei pikkurottis täss luu..eipäs ookaan RÄYH rÄYHHH.. mustii tästtä pikku luu sulle ja canaa.. eipäs0113kumiinpukeutuminen
..niiku katy perry tai masuimi max oliskohan olo silloin vähä niiku BOINnGg BOINNGG BOINNGGG.. tai jotain.. running rub3113kerran soitin viulua
..niin.. kerran soitin viulua.. kaveri vieressä itki..kunnes tajusin sohivani vaan kaverin silmään jousella.. vituttiko?7113hassu muoti
..tiesin kyllä että kasarilla on värikästä ja muoti..mutta huh..onko näin näinkö on?? http://www.youtube.com/watch?v=l1113propellikädet/korona
Käytättekö hervottomasti pyöriviä propellinyrkkejä nyt ulkona /kaupoissa liikkuessanne? Meinaan ettei kukaan tuu liian l4113harvinainen homotiainenko siellä?
Lähipuistikon metsikössä tuolla muutaman kilsan päässä näin lämpösenä aurinkoisena kevättalvipäivänä olin lenkillä. Aur9113