Mietin maa-artisokkapohjaisen inuliinikaasun muodostamista,kehittämistä,säilömistä ja ulospäästöä. Vatsavaivaan vielä ruokasoodaa vesikuppiin ja vatsaan. Mikä lie lopputulos? Sihautellut jo pikkasen. Ja aamulla asioille.
Ylihuomenna ajattelin tehdä taas hernerokkaa. Pelkään vaan että sängynpohja tärisis ja narahtelis taas niin pirusti sitten yöllä.Tosin alkais varmaan naurattaakin. Ainakin itseäni. Eipä täällä muita ole. Vain minä ja yölliset äänet.
inuliinikaasusta
4
114
Vastaukset
Onko täältä joku poistettu sääntöjen vaistaisena? Mitä kummaa?
Mielen älyttömimmät ajatukset poistetaan. Se juurikin on Huuhaata, että niitä ensin pyydetään esittämään.
Koskapa en muista lukeneeni tuota poistettua viestiä, en pysty kumoamaan oletusta, että viesti olisikin ollut liian asiallinen. Sehän riittäisi poistamisen syyksi Huuhaa-palstalla, eikös vaan?
Joo..en ehtinyt lukea minäkään poistettua kommenttia. Harmnittaa häiritsevästi.
Hyvä juttu kuitenkin oli että Inuliinikaasupaukut eivät jääneet suutareiksi. Äsken söin tekemääni hernerokkaa. naurattaakohan tänä yönä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482