..aarrggghh kyllästyttäää..Pohjois-koreassakin joku värvättiin agentiksi jo koulussa..sinut on valittu.. thäts it.. ei oo vastaan sanomista..miks kukaan ei tuu mun luo ja sano et mut on valittu?..ja sit alkaa elää salaisena agenttina? esimerkiksi..
hauska mut keskinkertainen elämä
8
101
Vastaukset
- Eediot. . .
Siks ku tääl o valinnanvapaus pöljä... ja ihmisoikeudet...
- korrupraattori
Enpä menisi vannomaan. Korruptiota korruptiota. Ihmiset epätyytyväisiä silti samat naamat hallituksessa. Haiskahtaa.
..ompa negatiivista??
salaisen agentin elämä ei nähtävästi ole kovin suosittua?..no ei sitten.. no onnkes huomenna voi fiilistellä hyvän bondin kera..ja perinnekaljan kera..ja ehkä lakujen ja oman rauhan kera..plus sohvan kera..- annikoo.
Ai luulin että blondin.. Blondi vastasi kännykkään : Kultaseni.. osasit soittaa tänne baariin...vaikka sanoin että menen kirjastoon....
annikoo. kirjoitti:
Ai luulin että blondin.. Blondi vastasi kännykkään : Kultaseni.. osasit soittaa tänne baariin...vaikka sanoin että menen kirjastoon....
niihh..valitettavasti ei aina ole blondeja tarjolla kun tarttis.. ei baarissakaan.. tosin huomenna yksi ruskeaverikkö saattaa tulla käymään luonani..
- TimoTT
annikoo. kirjoitti:
Juu tai:
"Blondi tuijotti opastus/information karttaa, jossa oli piste missä luki: OLET TÄSSÄ... Ja ihmetteli että MISTÄ NE TIES?!?"
..se että informaatiokartta tietää että olet tässä mutta et itse tiedä miksi olet siinä.. kumpi huoletuttavampaa?ei sillä..mulla on tumma tukka..
- ei kuin
Pohjois-koreaan siitos sonniksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503317- 151710
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171641- 351634
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251392Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401312- 611259
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221013- 127962