..aarrggghh kyllästyttäää..Pohjois-koreassakin joku värvättiin agentiksi jo koulussa..sinut on valittu.. thäts it.. ei oo vastaan sanomista..miks kukaan ei tuu mun luo ja sano et mut on valittu?..ja sit alkaa elää salaisena agenttina? esimerkiksi..
hauska mut keskinkertainen elämä
8
104
Vastaukset
- Eediot. . .
Siks ku tääl o valinnanvapaus pöljä... ja ihmisoikeudet...
- korrupraattori
Enpä menisi vannomaan. Korruptiota korruptiota. Ihmiset epätyytyväisiä silti samat naamat hallituksessa. Haiskahtaa.
..ompa negatiivista??
salaisen agentin elämä ei nähtävästi ole kovin suosittua?..no ei sitten.. no onnkes huomenna voi fiilistellä hyvän bondin kera..ja perinnekaljan kera..ja ehkä lakujen ja oman rauhan kera..plus sohvan kera..- annikoo.
Ai luulin että blondin.. Blondi vastasi kännykkään : Kultaseni.. osasit soittaa tänne baariin...vaikka sanoin että menen kirjastoon....
annikoo. kirjoitti:
Ai luulin että blondin.. Blondi vastasi kännykkään : Kultaseni.. osasit soittaa tänne baariin...vaikka sanoin että menen kirjastoon....
niihh..valitettavasti ei aina ole blondeja tarjolla kun tarttis.. ei baarissakaan.. tosin huomenna yksi ruskeaverikkö saattaa tulla käymään luonani..
- TimoTT
annikoo. kirjoitti:
Juu tai:
"Blondi tuijotti opastus/information karttaa, jossa oli piste missä luki: OLET TÄSSÄ... Ja ihmetteli että MISTÄ NE TIES?!?"
..se että informaatiokartta tietää että olet tässä mutta et itse tiedä miksi olet siinä.. kumpi huoletuttavampaa?ei sillä..mulla on tumma tukka..
- ei kuin
Pohjois-koreaan siitos sonniksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1172659Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481189
- 781107
- 59973
- 45966
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58941