..meen metsään sienii keräilemään ..tarttis vaan jonkun huuhaattaren oppaaksi koska oluena nautittava eversti sandels vie vaan ojaan..
tänä vuonna..
6
114
Vastaukset
- kikkalikka
Jos häätäisit ne hirveät kärpäiset huitsin nevadaan....niin tulisin mielelläni...jos kelpuuttaisit..
Sienet olis jees......pukeutuisin riikin kukoksi ja sää vaikka cyndi lauperiksi niin hirveät kärpäset eivät hyökkäisi.. meinaan nyt niitä riikinkukon ja lauperin värejä..mua kiinostas tatit kun en oo koskaan niitä kerännyt..aina niitä iänikuisia suppiksia ja kanttarelleja.. onhan suomessa sienilajeja..
- kikkalikka
pervokki kirjoitti:
..pukeutuisin riikin kukoksi ja sää vaikka cyndi lauperiksi niin hirveät kärpäset eivät hyökkäisi.. meinaan nyt niitä riikinkukon ja lauperin värejä..mua kiinostas tatit kun en oo koskaan niitä kerännyt..aina niitä iänikuisia suppiksia ja kanttarelleja.. onhan suomessa sienilajeja..
Nii ..pelkäisköhän ne värikkäitä... sanovat että tatteja on tänävuonna paljon....ei oo lenkkipolulla kyllä tullut vastaan....
Suppilovahveroihin olen kanssa kyllästynyt...ei maistu enää kikkalikka kirjoitti:
Nii ..pelkäisköhän ne värikkäitä... sanovat että tatteja on tänävuonna paljon....ei oo lenkkipolulla kyllä tullut vastaan....
Suppilovahveroihin olen kanssa kyllästynyt...ei maistu enää..oon myös kuullu..sen vuoksi olis pakko päästä metsään ei lenkkipolulle mutta ulkoilee ja keräilee ettei tartte jäädä tänne kyräilee..
- kikkalikka
pervokki kirjoitti:
..oon myös kuullu..sen vuoksi olis pakko päästä metsään ei lenkkipolulle mutta ulkoilee ja keräilee ettei tartte jäädä tänne kyräilee..
Lähdenkin tästä ostaan kumisaappaita....vanhat hajosivat...metsässä tavataan...
kikkalikka kirjoitti:
Lähdenkin tästä ostaan kumisaappaita....vanhat hajosivat...metsässä tavataan...
..munkin pitää käydä..saappaat löytyy mistä metsästä sä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
