..meen metsään sienii keräilemään ..tarttis vaan jonkun huuhaattaren oppaaksi koska oluena nautittava eversti sandels vie vaan ojaan..
tänä vuonna..
6
106
Vastaukset
- kikkalikka
Jos häätäisit ne hirveät kärpäiset huitsin nevadaan....niin tulisin mielelläni...jos kelpuuttaisit..
Sienet olis jees......pukeutuisin riikin kukoksi ja sää vaikka cyndi lauperiksi niin hirveät kärpäset eivät hyökkäisi.. meinaan nyt niitä riikinkukon ja lauperin värejä..mua kiinostas tatit kun en oo koskaan niitä kerännyt..aina niitä iänikuisia suppiksia ja kanttarelleja.. onhan suomessa sienilajeja..
- kikkalikka
pervokki kirjoitti:
..pukeutuisin riikin kukoksi ja sää vaikka cyndi lauperiksi niin hirveät kärpäset eivät hyökkäisi.. meinaan nyt niitä riikinkukon ja lauperin värejä..mua kiinostas tatit kun en oo koskaan niitä kerännyt..aina niitä iänikuisia suppiksia ja kanttarelleja.. onhan suomessa sienilajeja..
Nii ..pelkäisköhän ne värikkäitä... sanovat että tatteja on tänävuonna paljon....ei oo lenkkipolulla kyllä tullut vastaan....
Suppilovahveroihin olen kanssa kyllästynyt...ei maistu enää kikkalikka kirjoitti:
Nii ..pelkäisköhän ne värikkäitä... sanovat että tatteja on tänävuonna paljon....ei oo lenkkipolulla kyllä tullut vastaan....
Suppilovahveroihin olen kanssa kyllästynyt...ei maistu enää..oon myös kuullu..sen vuoksi olis pakko päästä metsään ei lenkkipolulle mutta ulkoilee ja keräilee ettei tartte jäädä tänne kyräilee..
- kikkalikka
pervokki kirjoitti:
..oon myös kuullu..sen vuoksi olis pakko päästä metsään ei lenkkipolulle mutta ulkoilee ja keräilee ettei tartte jäädä tänne kyräilee..
Lähdenkin tästä ostaan kumisaappaita....vanhat hajosivat...metsässä tavataan...
kikkalikka kirjoitti:
Lähdenkin tästä ostaan kumisaappaita....vanhat hajosivat...metsässä tavataan...
..munkin pitää käydä..saappaat löytyy mistä metsästä sä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947016- 1723722
- 533249
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2322376- 482115
- 411968
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?231792- 601768
- 191743