6detta päivää 8kaljaa

kuudetta päivää kaljassa mutta lievässä. Tänään tuli nukuttua yöllä kello kahteen päivällä ja parissa erässä kesken päivääkin. Sämpylät tein taikinasta paistoin on pellillä mutta syön huomen aamulla teen kera. Minähän en yleensä osta leipää.

Sen sijaan kun ostaisin leipää ostan kaljaa. nestemäistä leipää. Ajaa asian. jos haluan muhevaa purutuntumaa leivon jauhoista ja hiivasta leivän. Jos teen itse olutta (panen) niin maltaista saa makua sämpylöisiin. Voita pitää olla aina. Hiivaa sain kirkon ruokajakelusta 6päivää sitten. Siitäkö lähtien oon juonu?

4

70

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minun tekee joka päivä olutta mieli. Tuulikaapissa on aina muutama keppana pullo. En avaa niitä. Ihan jokaisena päivänä otan pitkän lärvellisen sakemannen 35% likööriä. Litran pottu kestää kolmisen viikkoa.

Kehun sikana itseäni kovaksi äijäksi kun hallitsen häppäämiist näinikkään. Lasken päiväni kun linnan kundi. Kun oli eletty 37 vrk tätä vuotta, tiesin että sehän on 10 prossaa koko vuodesta. Edes valoisuus lisääntyy taas juhannukseen astikka.

• Minun kaapissa ni käy vain tuuli. tein kotikaljaa mutta kyllä pahasti siltä tuntuu että prosenttejha löytyy. Osittain lämmössä osittain jääkaapissa sitten taas lämmössä. Lopuksi poretta piisaa makeuttakin joten ei paljoa prossia ole mutta kyllä niitä on. Itse en noista likööreistä enää niin välitä mutta auta armias jos tuulikaappiin ilmestyisinki bullo brändyä. Se ei kauaa tyhjä olisi. Se pullo meinaan.

• Anonyymi

Erään suomalaisen bussipysäkin seinällä luki ettei hän juo olutta janoonsa koska se tuhoaa pian kämpän tapetit ja kaikki.

• Olut itsekö vai oheisvaikuttajna?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4165
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2303
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      999
    4. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      861
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      860
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      854
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      831
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      785
    9. Voi vttu. Tiedän jo nyt että laitan sulle tänään jotain tunnustusviestiä

Koita kestää ❤️
      Ikävä
      36
      776
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    Aihe