Ehdotusta.. mitä jos alkon nimi olisikin spurgutavaraliike? Turha hienostelu alko altia helkkariin. Puhutaan asioiden oikeilla nimillä.
Toinen juttu olisi taas Kuolintarvikeliike.. elikä Hautaustoimisto. Eikös sieltä saa melkein kaikki kuolemaan tarvittavat palvelut?
..tulikin mieleen pieni Japanilaistyyppinen runo.... Denan tie.. spurgutavaraliikkeen kautta kuolintarvikeliikkeeseen vie..
kaksi kansalaisaloitetta..
2
115
Vastaukset 2
- a-no
Pentti "japanilaistyylinen ortodoksi- käännynnäinen" Saarikoski kirjoitti runon, josta Muksut tekivät laulun ja kaikki sen tuntevat: "Liisankadulla, samassa talossa Matti Makkosen ruumisarkkulikken kanssa, on mun kotini; vessa vesiposti, keittokomero ja huone..." On ko tuo Matti Makkonen muunnos, Mikko Monosesta, jonka ruumisliike paikalla nykyäänkin sijaitsee? Voisiko joku Helsingistä tai Helsingin Maalaiskunnasta vastata?
https://www.youtube.com/watch?v=_95MHUqPZMk
Villissä lännessä olivat alkoholikauppiaat ja ruumisarkkujen tekijät kylän varakkaimpia miehiä. Esimerkiksi kolmisormi- Smythen ja reikärauta- Brownin haudalla kohoaa suuri puinen coltinkuva. Tämä siis Jacksonvilly Townissa HÄnkö sen biisin kirjoitti? oppia ikä kaikki. UUsi valamo on viihdebisneskeskus keskellä ei mitää,. Muutamia vuosia sitten kävin kauppaa tontista ja mökinraadosta sielläpäin valamon melkein naapurissa.. jonka joku kouvolalainen vei..prkl..no olihan se kaukana täältä pk-seudulta mutta halpa hinta houkutti ei niinkään valamon läheisyys..
länkkäreistä tiedän keskisormi-urpon.. ja Billy.. "the nuorena kuollu" kid..lapsi.. 21vee just pääsi jenkeissä baareihin..eix ni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459