vaeltaja79

Rauhallinen, luotettava, aito maalaismies etsii mukavaa juttuseuraa! :)Olen huomannut kun kerrot itsestään enemmän, eivät ihmiset tule moikkaamaan, ihmeen itsekeskeistä porukkaa nykyään. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä
Aloituksia
6
Kommenttia
24
- Elämäänsä pettynyt herrasmiesOlen jo 31-vuotias poikamies, ilmeisesti näytän jäävän tässä elämässä yksin. Suomalaiset naiset ovat jotenkin niin sisää311001
- Miten voi kohdata todellisen sydänystävän?Ikää kertyy vuosi vuodelta lisää, silti elämä pysyy lähes muuttumattomana, ehkä luoja näkee et olen sen verran vahva, ku9483
- Sinkkuutta ei tarvitse anoaNäyttää elämä siltä, ettei 31 v fiksu,aito, kunnollinen poikamies nyky itsekeskeisessä kulttuurissa pärjää, kun olemalla9292
- Kiltti mieskö aina ystävätön?Näe ihmisten hymyissä suin kulkevan ohitseni, mietin et miksi itse saan vain haaveilla koko asiasta. Ystävyys on tärkeä3290
- Murskattu enkelimiehen sydän..Miten joku voi olla noin törkeä. Pilaa ihanasti menneen kylpyläloman, lopettamalla suhteen työn ja etäisyyden takia. Kui0263
- Rillipääkö säikäyttää naisia kauemmaksi..Vuodet vierii vain, eikä sinkkuudesta loppua ole näkyvissä. Omasta mielestä olenkin persoonallisen, komean näköinen rill0134