Vuodet vierii vain, eikä sinkkuudesta loppua ole näkyvissä. Omasta mielestä olenkin persoonallisen, komean näköinen rillipäinen mies ja tyytyväinen ulkonäköönsä, mutta jotenkin vaikuttaa et ainakin ilman silmälaseja olevat naiset torjuvat ja menevät heti melkein tiehensä, joten olen kiinnostunut enempi silmälaseja pitävistä naisista, he tietävät millaista on käyttää laseja ja hyväksyvät paremmin lasit miehelläkin. Muutamiin sellaisiin on tutustunut ja saanut heti positiivisen palautteen ja olen näyttänyt fiksun komealta niitten muutaman mielestä. :) Lasit tekevät naisesta heti paremman näköisen, monet käyttävät ja näkee usein pareja, joissa naisella on lasit, mut ei miehellä. Kyllä mieskin voi olla hyvännäköinen ja seksikäs laseissa.
Erilaisuusko ajaa ihmisen sinkuuteen. Itse ei juo eikä polta. On fiksu, romanttinen, rehellinen, luotettava, huumorintajuinen, rento...
Otan vastuun omasta elämästä jo yrittäjätyöstä. Ihailen luonnon rauhaa ja kauneutta ympärilläni. En juokse baareissa, en harrasta yhdenillan juttuja, eikä seksiseuraa hae, vaan kunnon vakavaa suhdetta, siitä huolimatta ei vaan tunnu kolahtavan, et jotakin on nykyään pahasti pielessä, onkohan juuri siinä, että naiset saa vastauksia niin paljon netistä ja osa on tyhjänpäiväisiä vonkausviestejä, ei kunnollisilla, fiksuilla miehillä tunnu olevan elintilaa saada tutustua. Ihmeelliseksi on tämä maailma mennyt.
Rillipääkö säikäyttää naisia kauemmaksi..
0
125
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205263Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271605- 1011470
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701429Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3361349- 501341
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk761292Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541085Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50958- 86955