vaeltaja79

Rauhallinen, luotettava, aito maalaismies etsii mukavaa juttuseuraa! :)Olen huomannut kun kerrot itsestään enemmän, eivät ihmiset tule moikkaamaan, ihmeen itsekeskeistä porukkaa nykyään. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: En oikein tiedä
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia6 aloitusta · 24 kommenttia
- Moi!
Olet vielä nuori ja eikä mitään häpeämistä neitsyydestä. Naisena siitä pääsee varmasti eroon, mutta eri asia on miehellä. Ikää kohta 35 vuotta eikä näytä oikeasti koskaan tapahtuvan. koska kaikki pitää outona ja epäilevässä valtakunnassa epäillään heti ihmistä jotenkin vammaseksi. Jollainen en kyllä ole, täysin terve, jopa hoitaa omaa yritystä, ihan kivannäköinen, reilu, ei käytä päihteitä, harrasta irtosuhteita jne.
Hyvät, kunnolliset miehet jäävät yksin tässä valtakunnassa.
Vaikeaa on löytää sopivaa kumppania tästä maailmasta, tietää mitä tämä nykyään on, pinnallista ja pahuudessa olemista ja itsekkyyttä sitä riittää ja noita päihderiippuvaisia.
Laittele nimimerkin taakse viestiä, jos tällainen reilu, aito, rehellinen, suorasanainen jalat maassa seisova neitsytmies kiinnostaa. :) - Tämä jo vähän harvinaisempaa et saman ikäinen nainen on myös neitsyt. Itse olen kans 33-vuotias ja neitsyt, tätä menoa loppuelämän, kun viime vuosina, kun saavutin 30-kympin rajapyykin, on tutustuminen ihmisiinkin vaikeutunut, ei itsensä kautta, vaan ettei kukaan oikein halua tutustua, kai sitä ollaan jonkinlainen vanhuus saavutettu. Treffeille sentään on muutamia kertoja päässyt käymään, nekin siihen päättyneet, kun ei kemiaa ole ollut. Ilmeisesti ollaan niin erilainen, ettei sytytä ketään siinäkään mielessä. Toivon et saisin pitkän terveyden, kun neitsyydeksi tullaan todennäköisesti jäämään, käy kuitenkin huonommin, kun seksi elämässä luo terveyttä. Mitäköhän sitä saisi elämältä lahjaksi, kun on jäätävä neitsyydeksi. Sä naisena sen menetät, jos vain tahdot ja rohkenet. Miehellä tilanne on päinvastainen, se kierretään kaukaa.
- Tuokin on jo paljon, jos on saanut olla jonkun kanssa. Kuka pistää tässä enää paremmaksi ei ainakaan kovin moni nainen.Kunnollisia miehiä on, jotka on pakotettu yksin jäämään. Itse olen uskollinen, aito, rehellinen, luotettava yhden naisen mies. En juo enkä polta. Irtosuhteita ei tulisi ikinä mieli harrastaa, en voisi koskaan pettää ihmistä, jolle merkitsisin jotakin. Kapakoissa en käy, siihen kyllästyy ajan kanssa.
Noin hyvä nainen, kuten kirjoittaja ireneek olet, ansaitset vain aidon rakkauden. Itse olisin onnellinen, jos sinunlaiseen naiseen voisi tutustua, joka on ehdottoman uskollinen, hyväsydäminen, aito oma itsensä. En ymmärrä itsekkään nykyaikaa todellakaan. Miehen pitäisi olla miljonääri, kovis, tatuoitu, parimetrinen jne. Mikä noissa kiehtoo? Raha, valta, iso koko joka luo turvallisuutta. Sen näkee jo treffi-ilmoituksista. Tässä pinnallisessa maailmassa ei haluaisi välillä edes olla, Onneksi oon vahva ja nautin yksin olemisesta. Sama tunne on itselläkin, et hyvä mies tässä menee hukkaan odottelee koko elämänsä ja sydän kuivuu tunteettomaksi, kun usko loppuu ettei täältä kohtaa naisia, jotka todellakin odottavat hyvää ja arvostaisivat aitoa uskollista rakkautta. - Naiset ovat lasit seksikkään näköisiä, iskiessä lasien takaa mukavasti silmää, eipä siinä voisi tunteita vastustaa ja halaisi hellästi ja mukavasti. :) haaveillahan voi aina, eri asia on et toteutuvatko unelmat koskaan, aina toivoa on, mut ei elämä kovinkaan ole tarjonnut hetkiä, tasapaksua yksin kulkemista sitäkin enemmän. Hymyileminen ja tervehtiminenkään ei näytä synnyttävän juttutuokioita. Tiedä mitä naiset itse ajattelee laseja pitävistä miehistä, ovatko fiksun ja seksikkään näköisiä, eipä tiedä, kun ei ole nais näkökulmaa asiasta.
- Kauniilla naisilla usein näkeekin silmälasit. Haluavat nähdä ja näyttää vielä paremmilta. Itsekin toivoo näyttävän naisillekin paremmalta, ei vain ole tullut kuultua suoraan mielipidettä. Laseja pitävät naiset todennäköisesti ajattelevatkin positiivisesti,et miehelläkin silmälasit on oikein hyvät. :) Siksipä olisi erittäin hienoa ja unohtumaton hetki, jos sitä jonakin päivänä kohtaisi silmälaseja käyttävän naisen ja löytää lopulta tien hänen sydämeensä. :) Kun tämä näin menisikin, voisi olla hyvin toiveikas et hänet kohtaa, joka haluaa paheettoman, söpön silmälasipäisen miehen vierelleensä. Voin luvata et tulisit myös viihtymään, mikäli aitous, romanttisuus, rehellisyys, luotettavuus, huuomorintajuisuus on mieleen. :)
- Silmälasit naisen silmillä merkitsevät hyvin paljon itselleni. Nainen on kauneimmillaan silmälaseissa ja tekevät ryhdikkään, itsevarman olemuksen. Itse ajattelen samoin mitä kirjoittajakin, et silmälasit parantavat ulkoista olemusta. Itse saanut itsevarmuutta silmälasien myötä ja tykkää ihastella peilistä omaa kuvaakin, näyttäen paljon paremmalta. :)
Haaveena olisikin löytää vain silmälaseja pitävä nainen, häneltä saa sen positiivisen palautteen ja tykkää et miehelläkin on silmälasit. Nähdä yhdessä tätä elämää varmemmalta kannalta. :)
Hienolta tuntuisi tutustua silmälasipäiseen naiseen ja saada hänestä hieno ystävä. :) nautitaan me rillipäät itsevarmasta, tyylikkäästä elämästämme. :) - Moi!
Voisiko sinuun todella ottaa yhteyttä ei nimimerkkiä oleva Uudenmaan nainen, kun etsit ihanaa omaa kotinörttiä.Täällä olisi ihana, rauhallinen,reipas, rehti kotona viihtyvä hellä, romanttinen nörttimies. Olen todella tyytyväinen itseeni juuri tällaisena persoonallisena rillipäänä, Tykkään nähdä hyvin ja näyttää komeammalta näin rillipäänä. :)
Iltaisin työpäivän jälkeen vietän surffailen ja tehden työjuttuja koneella, ei huvita lähteä mihkään viihteelle enää oikein tässä 32v iässä, toivoisin et jokin mukava rillipäinen nainen voisi netin maailmassa tulla vastaan. Miehenä jos minut nörtiksi leimataan kun käytän silmälaseja, tuo sitä hiljaisuutta ettei profiilistakaan saa vastausta oikein keltään, pitäisikin kohdata mua arvostava nainen ja toinen nörtti ymmärtäisi heti paremmin. Itsellekin kelpaa Vaan nörtit, silmälaseja pitävät naiset. ;)
Minut löydät nimimerkillä valonlapsi, joten laita viestiä niin jutellaan lisää. :) - eipä ole tietoa milloin menee, tuskinpa koskaan. Niin hölmöjä naisia nykyään et miten kunnollinen mies voi koskaan kokeakkaan, kun tuomitaan joka kerta!
- Onnea sinulle Neitsyt neito, et löysit. Naisena kyllä paljon helpompi löytää, pitää myöntää. Itse 32 vuotias edelleen neitsyt, saatan olla koko loppuelämän, aika vaikeaa on löytää toinen neitsyt, jos olisin nainen niinkuin sinä, olisi mahdollisuudet helpommat. Itse kunnollinen, paheeton, itsenäinen yrittäjä. Onneksi muu elämä tuo iloa, vaikka ihmiset eivät oikein tuo. Löydä sellaista joka oikeasti välittäisi, arvostaisi luontoa, maaseutua jne.
- Olen aivan rauhoittunut elämääni, tiedän mitä todellakin haluaisin, mutta ongelma on naisissa, jotka yksinkertaisesti eivät osaa tarttua kiinni aitoon mahdollisuuteen, koska itsekeskeisyys ja pinnallisuus on jopa sairaanoloista tänä päivänä. Joku missi joka esittelee vain ulkokuortaan, nitisee jo siitä jos yks hius on liian pitkä, ei tuollaista jaksaisi katella päivää pitempään. Niillä usein ei päässä ole mitään, eivätkä osaa asioista keskustella, tämä on tullut huomattua.
Mun ei maalle tarvi mennä, koska asun siellä jo muutenkin. olen painellut paljon metsäteitä ja polkuja, ihastellut luonnon rauhaa, pohtinut siellä ajatuksia, onneksi luonto tarjoaa aina lähellä olollaan hiljaisen paikan, jossa ei tarvitse ikäviä ihmisiä katella, kuunnella niitten möykkäämistä.
Kaupunkiin ei aina viitsi edes lähteä, kun sieltä sit näkee noita saasteisia ihmisiä, joilla asiat ovat huonommin mitä itselläni, sortuvat äkkiä johonkin kevytsuhteeseen, koska yksin eivät kykenisi kovin kauan olemaan, mitä itse kykenee, eikä sorru päihteisiin, johon kaupungissa asuva todennäköisesti sortuisi.
Joten ihmetellä vaan saa et mitä nykyihmiset nykyään ovat, onko turvallista periaattessa enää tutustua läheisemmin, kun mitään aitoutta, maalaisjärjellä varustettua herrasmiestä ei oikein kaupungissa asuvat naiset ainakaan ymmärrä. Kaupunkilaisiin sitä muutenkin saa pettyä. Maalaistytöt ovat usein kans kotona, niin miten on heitä mahdollisuus enää tavata, kun ei niitä nettimaailmassakaan oikein ole, ovat kai tyytyneet yksin asumaan luonnonrauhassa, tai ovat kaikki löytäneet jo maajussinsa.
Jotenkin näin ne asiat näyttää nykyään olevan. - Pariutumisiässä olevia naisia on vähempi, jos et ole tutkimuksia lukenut. Voit sinäkin katsoa vain peiliin, näet itsekin pinnallisessa maailmankuvassa elävän syyllisen. Itse olen tyytyväinen peilikuvaani, hymyilenkin usein karismaattiselle katseelleni, kyse ei mistään saamattomuudesta ole, vaan nyky naisten pinnallisesta elämäntavasta, suurissa unelmissa elämistä, et kaikki olisi täydellistä. Treffeillekin lähtiessäkin pitäisi olla jo ihastunut, juuri noita unelmissa eläviä, jotka rakastavat anonyymista seurustelua.
Voisitte katsoa peiliin ja miettiä missä oikeasti on vika. Unelmissa eläminen on eri asia kun todellisuus.
Naiset pelkää todellisuutta, eivätkä uskalla treffeille lähteä ellei ole jo pakahtuneet tunteet vallassa, naurettavaa!
Usein treffeille mennään et halutaan tutustua paremmin toisiinsa ja eläväänkin olemukseen, eikä tulla ihastuneena, kun ei mene niinkuin suunniteltiin häivytään ja loukataan ja pillitetään myöhemmin kun ei löydy kunnon miestä. naiset ikävä kyllä oppii vasta pahan kokemuksen jälkeen, ovat suurin osa yh-äitejä, kun tajuavat et olisi pitänyt se kunnollinen heti silloin ottaa..
Tällaisia tarinoita saa aika usein lukea täältä netistä. - On noitten naisten mielikuvitus aika sairaanoloista etenkin tuo pinnallisuus, siksipä voi ajatella et, kun minihameessa, korkokengissä oleva muija painelee baariin, päässä ei ole yhtään järkeä, sen tietää jo kysymättäkin, et tuo on niin pinnalla leijuja ettei se ymmärrä syvällisimmille asioille yhtään mitään, vain ulkoinen on kaikki kaikessa.
Naurettavaa jos joku suuri kyrpä on vaatimuksena, onkohan akat itse pervoja nykyään enempi, en tiedä vaikka olisivatkin. Kyrvän pituus ei mittaa älykkyyden määrää. Paksun lompakon ymmärtää, koska raha kiehtoo naisia, et voisi kieroudellaan saada miehen ostamaan kalliimpia koruja,muita lahjoja, siksipä naiset kuolaa kansanedustaja miesten perään, toivoen et pääsisi naimisiin, sitä kautta eroamaan saadessa rahaa avioerosta, onneksi nykyään moni tajuaa ottaa avioehdon, ei rahan perässä naimisiin menevät lutkat saa omaisuutta puoliksi. Itse otan avioehdon aivan pakosti, tuskin tarvii kuitenkaan, kun tässä jäädään poikamieheksi, ei tarvitse tuota asiaa liiemmin miettiä.
Matti Vanhanen on miellyttänyt monia naisia, kun sillä iso kyrpä, pitkä varsi, rahaa jaettavaksi, kyllä nyky pinnalliset naiset kuolaa tuollaisten perään, kuka väittää ettei tämä pidä paikkaansa? - Meistä kukaan ei ole täydellinen, jota ikävä kyllä monet naiset hakee. Juttuja lukiessa, yllätyin et näin moni vastannut. On totta et naisia on vähempi pariutumisiässä, siksi miehistä osa jää aivan yksin, jopa korkeasti koulutettu mieskin voi jäädä. Itse halusin itsenäiseksi yrittäjäksi, joten en ois voinut kuvitella istuvani ikääni koulunpenkillä.
Yrittäjällä ei ole aikaa lähteä tuosta vaan minne katselee pinnalla kulkevia naisia, joita baarissa kyllä riittää, sieltä itseäni ei tapaakaan, koska ei ole juoppojen kokoontumispaikka mun paikkani, kaikki ei haluaa olla mitään bilehileitä, saa juostua juoksunsa nuorena jo ohitse, jopa 22 vuotiaana oli jo näin.
Päähän sopiva tukka pitäisi olla yhden mielestä. Mielestäni tukka sopii aivan hyvin itselleni.
Sitä on luotu profiilikin huolelle nettiin, eipä siihen vastaa kukaan, koska en ole riittävän pitkä, joka on pinnallista nykynaisilta. Juuri et vain pituus, paksu lompakko, suuri kyrpä kelpaa kuten yks vastaaja oli maininnut. Näyttää pitävän paikkansa.
Naisten asenne täydellisyyden hakemisessa, on kyllä aika naurettavaa! - Kävin jo nuorempana seurakunnan piireistä, ikävä kyllä ei sieltä ystäviä löytänyt. Enää en ole 5 v käynyt, enkä ole enää kovinkaan uskonnollinen. En ole niin heikko, et tyytyisin hengelliseen humppaan, ei vaikka ois kuinka uskossa, ei se takaa mitään elämänkumppania, parempaa elämää.
Ei ole nykyään aikaa edes tuollaiselle, sen minkä on nähnyt, ei enää niinkään inspiraatiota löydy uskonnollisiin piireihin, mennä sieltä naista etsimään. Elämästä tulee liian rajallinen silloin, eikä suhdekaan ois parhainta. Esim. seksiä saisi odottaa avioliittoon asti, menet naimisiiin sit vasta harrastat, ei se takaa lopun elämää kestävää suhdetta.
Erehdyksiä sattuu meille monille, en ole kovin uskonnollinen enää, koska tajusin ettei tuo parempaa elämää millään tavalla tuo, ehkä ajattelet tämän jälkeen toisin.
Mukava, rento, asiallinen mies todellakin olen, kuvittelisin et moni nainen mielellään kanssani olisi, ainakin ne jotka pitää rauhasta, romantiikasta, aidosta suhteesta, olisivat varmasti ihan mielissään, kävisivät kilpaa mä tahdon tuon miehen, se ansaitsee naisen, joka ei enää satuta häntä, vaan rakastaisi oikeastikin häntä.
Olisin itse ihmeissään, jos naiset kävisivät keskenään kilpaa musta.
Heitä ois jonoksi asti. Kumma on vain ettei ole edes sitä yhtäkään jonossa, toivon mukaan lähitulevaisuudessa alkaisi valo pilkahtamaan tähänkin asiaan. :)
Odotan niitä päiviä! :) - Tuli tanssilavalla käytyä, tyhiin sylin sait odotella ja katsella, et ois törmännyt johonkin mukavaan ihmiseen. Kyllä se on yhtä vaikeaa, kun haluaisi lotossa voittaa, saada tutustua, aitoon, rehelliseen, luotettavaan naisihmiseen, joka todellakin arvostaisi kauniita ajatuksiani, olisi erittäin kiinnostunut tuntemaan paremmin ja keskustelemaan asioista.
Sinä uskot et minulla olisi mahdollisuuksia, niin toivon mukaan joskus olisi, aika mahdottomalta nykymaailmassa näyttää, kaikki on niin omissa maailmoissa kulkevia. En kohtaa sellaista ihmistä livenä, joka oikeasti katsoisi, ei tanssilavalla kukaan juuri katsellut. Nykyään keskitytään vain itseensä, on vaikea saada seuraa vaikka avoimin, ystävällisin mielin katselee itse muita ihmisiä, ei heillä näe hymyn pilkettäkään.
Vaikeaa on monesti särjetyn, yksin aina olleen kiltin miehen saada rakennettua ihmissuhteita. En ole päällekäyvää sorttia lähelläkkään, haluaisin nähdä onko nainen oikeasti kiinnostunut jopa hymyilee, sitä kautta voisi mennä juttelemaankin, näin ei tänä päivänä oikein tapahdu.
Haluaisin todellakin ystäviä löytää kaikkeni tekien, kohdalle sattuu aina valehtelijoita, ei niitä ihania oikeita ihmisiä, joille voisi avoimesti kertoa asioista, joka tuntuisi turvalliselta. Sille en oikein voi mitään, jos en kun tiedänkin vikoja itsessäni, minkä vuoksi en tunnu turvalliselta harvan naisen silmissä vain, niitä on hyvin vähän, sen myötä ystäviä, en saa vaikka rukoilisin, enää en oikein usko rukouksen voimaan, sitä aikanaan tein, se ei tuonut yhtään uusia ystäviä.
Luin UC kirjoituksen, en voi muuta kuin ihmetellä, et miten voi jätkä muuttua noin kylmäksi, kun on mitä ihanin tyttöystävä, joka noin välittää, on huolehtivainen, avoin, tunteellinen, panosti todellakin suhteeseen, lopulta kaikki, jonka piti olla todellista rakkautta valui,kun huuhtoutuva vesi puron mukana jokeen. Itselleni jos elämä antaisi mahdollisuuden rakastua joskus, pitäisin rakkaudestani kaikin voimin kiinni, jos vaikea hetki suhteessa tulisi, mentäisi parisuhdekurssille, hoidettaisi suhteen erimielisyydet kuntoon. Näin yksin ollessa, joka on tässä mielessä ollut hyvä, et osaa todellakin arvostaa suhdetta, kun sellainen kohdalle joskus tulisi, jota joka päivä haaveissa, unelmissa toivoo, näkisi vierellään ihanan naisen, jolla hymyn myötä jo rakkaus näkyisi. En kykenisi enää pitämään tunteitani piilossa, vaan avautuisin ja päästä elämään jossa voi puhua ja pussata säännöllisesti. :)
Alkuun haluaisi löytää uusia ystäviä mm. kirjoitteluun taikka meseen.
Olisi mielenkiintoista kuulla sinustakin vielä uudemman kerran. :) - Kohtalo ilmeisesti on sinetöinyt lopulliseen yksinäisyyteen. Muutaman vuoden aikana sen huomannut, ei anneta mahdollisuuksia enää tutustua uusiin ihmisiin. Moni sortuisi alkoholiin ja jopa rikoksiin, pakotettuna yksin olemiseen, itse en sorru, sen verran paljon arvostan ja pidän itsestäni tällaisena kun olen, en muutu muuksi, jos en kelpaa tällaisena kellekkään, vika ei ole silloin minussa ainoastaan. Nyky pinnallisissa ihmisissä itsessään aika paljon on vikaa.Siihen ei itse kykene vaikuttamaan, jossain on ne järkevät, eivät baareissa, eikä ilmeisesti netissäkään. Vaihtoehdoksi jää tule vastaan kunnon nainen tanssilavalla, sinne suunta käy ehkäpä huomenna. :)
- Luin kirjoituksesi, se todella kosketti minua. Itse olen 31 v aina yksin ollut ihan mukavan näköinen kiltti mies. Lopetin 22-vuotiaana mestoista katsomisen, kun tajusin ei sieltä voi tavata arvoisaa kilttiä tyttöä, jolle todella olen tarkoitettu, tiedän et sieltä löytyy se oikea aito, kiltti tyttö, joka osaa ymmärtää, ajatella toisen parasta, sitä et on vuosia jo odottanut, et löytäisi sen aidon kiltin sieluntoverin vierelleensä.
Minäkään en huolisi ja haluaisi naista, joka olisi lentänyt kukasta kukkaan, käynyt suhteita eri renttumiesten välillä, kun on tullut petetyksi moneen kertaan ja järkiinsä elämään, sit haluaisi kiltin, uskollisen miehen itselleen. Mitäpä sekin sitten tekisi. Pitää minusta olla samanlaiset arvot molemmilla.
Itselläni ei ole koskaan vielä ollut suhdetta. Välillä kun pohtii syvällisempi, tuntuu jo niin pahalta, eikö koskaan tässä elämässä saa löytää sitä hyvää aitoa ystävää, jonka kanssa jakaa ilot ja surut, olla toistemme tukena. Osaisin arvostaa tätä asiaa enemmän kun monet muut osaa, etenkin nuo jotka vain leikkii ihmissuhteilla, harrastelee yhden illan juttuja. En kykenisi itse koskaan harrastamaan noita, sen verran arvostan, rakastan itseäni ihmisenä, kun elän edelleen neitsyydenä. Haluan löytää hyvän ja oikean ihmisen, joka omaa elämässään samanlaiset arvot.
Itse en juo ja polta lainkaan, joten baari ei siinäkään mielessä olisi paikka mulle etsiä samanhenkistä seuraa. Avoimena, tunteellisena ihmisenä välillä tuntuu ahdistavalta vuosia jatkuva yksinäisyys. Meistä jokainen ihminen tarvitsee läheisyyttä, hellyyttä, tulla rakastetuksi jne.
Kiltti mies ois niin onnellinen, jos joskus löytäisi sieluntoverinsa, voisi nukkua elämässään ensimmäisen yön ystävänsä vieressä, herätä aamulla hänen kauniiseen hymyynsä.
Tuntunut jo vuosia ettei kiltillä miehellä ole enää arvoa, pitäisi vain saada kohdata se kiltti tyttö. Hän osaisi heti todellakin arvostaa. :)
Sinun kirjoituksesi huomattua, olisi todella mukavaa vaihtaa ajatuksia kanssasi, juteltavaa aiheesta riittäisi.
Ilmoittele itsestäsi! - Olenkin liian fiksu nykynaisille alle 30 vuotialle. Vanhemmat naiset osaisivat todellakin arvostaa, koska heille hyvät perinteet merkkaavat enempi mitä nuorille, jotka elävät alkoholin, irtosuhteiden kanssa.
- Olen jopa itse palauttanut muutamien naisten luottamuksen miehiin, et hyviäkin on olemassa, miehiä joille seksi ei ole tärkeintä, vaan yhteinen elämä, yhteisten ajatusten jakaminen, tasa-arvoinen kunnioitus toisia kohtaan. Tätä tasa-arvoista kunnioitusta en ole tutustumilta naisilta nähnyt. Naiset ilmeiesesti kuvittelee et mies on aina valmis uuteen suhteeseen täysin uudesti syntyneenä, voi luottaa aina jokaiseen. Kyllä miehiltäkin menee luottamus naisiin, jos joka kertaa käytetään vain hyväksi. naisilla ei ole vain ymmärrystä, sitä heiltä ei vaan riitä, Heitä on nykyään ihan turha miellyttää, olla kiltti. Käyttävät vain hyväkseen sen oon huomannut. Ajattelen nykyään aika paljon vain itseäni, enkä luota naisiin, yksikään nainen ei kykene solmua avaamaan, koska heillä ei ole taitoa, tahtoa siihen.
- Todellakin itsekin on hyvin pettynyt tähän elämään, millaisia itsekeskeisiä, jopa rasistisia ihmisiä kohdalle vain sattuu. Itse on rasismin uhriksi luule joutuvansa, kun olen perus vaalea suomalainen, mutta asuinpaikan suhteen, kun maaseudulla asustaa, joutuu rasistiseen kohteluun, kun osaa arvostaa vielä nykypäivän asioita, mitä urbaani kaupunkilaiset eivät osaa. Haukkuvat asennevammaiseksi, kun eivät muuta keksi. Itsetuntoni olisi muka heikko, ei ole kun en koske alkopulloon, heittäisin viemäristä ne myrkyt alas, koska ne eivät tilannetta yhtään paranna. Kuten totesit ehkä sit saisi arvostusta,kun ryyppäisi putkaan itsensä, sit tulisi nainen hoivaamaan, kun et ryyppää, eikä koskaan kiinnosta koko asia, niin ihminen nähdään niin erilaisena, ettei hänelle ole samanarvon omaavia ystäviäkään.
Kaikki tähän mennessä vastaan tulleet naiset ovat vain hyväksi käyttäneet, ottavat neuvoja, sitten häivytään.. Missä on todellinen ystävyys, jossa todella kunnioitetaan toista ihmistä, halutaan jakaa asioita yhdessä, ei valehdella.
Tykkäsin puuhastella kaikkea mukavaa. Ihmisen on tehtävä, nautittava yksin tänä päivänä kaikesta, kun todellisia ystäviä ei ole. Sanotaan et mene harrastuksiin, niin löydät. Aina voidaan lohduttaa, todellisuus on aivan muuta. Sinäkään et yliopistostakaan ystäviä ole löytänyt, vaikka luulisi sieltä löytävän.
Mitä vanhemmaksi tulee sen vaikeampi on enää ystäviä ns. niitä oikeita ystäviä.
Teeskentelijöitä usein vastaan tulee, mutta kuka ystävä tulee tunteiden kautta ystäväksi.
En haluaisi olla niin toivoton et tyytyisin ulkolaiseen, koska sen kanssa on sit kieliongelmia.
Ehkä sitä on vain tuomittu ikuiseen yksinäisyyteen, miehenä siihen on todella helppo mahdollisuus.
Ihme saisi tapahtua, jos tästä maailmasta kohtaisi oikean ystävän, eikä anonyymi ystävä esittelijöitä.