Murskattu enkelimiehen sydän..

Miten joku voi olla noin törkeä. Pilaa ihanasti menneen kylpyläloman, lopettamalla suhteen työn ja etäisyyden takia. Kuitenkin ekaksi sanottiin, odottaa todella innolla yhteisiä hetkiä, olet se oikea mies, jota on etsinyt ja haluaisi mennä naimisin. Tulee kyllä joskus vielä katumaan tällaisen kiltin, hellän, romantikko enkelin särkemistä. Jos minä olisin hän, en eroaisi työn, matkaeron, eläinten takia ja toisen eli mun yrittäjä työni myötä, vaan pitäisi suhdetta yllä, vaikkei kovin usein pysty näkemään, siitä huolimatta, koska asiat saattaisivat ajan kuluessa järjestyä.
Havaitsin hotelliöissä yhden seikan, saattaa sairastaa uniapneaa, koska kuorsaili välillä ja oli hengityksen puudahduksia, sitten välillä taas pystyi hengittämään normaalisti.
Tuo voi olla kohtakasta jättää ystävä, joka voi pelastaa jopa hänen työnsä, muilta sairauksilta. Jos mä olisin HÄN mä en voisi lopettaa suhdetta 450 km etäisyyden takia, kun kaikki meni niin mukavasti.
Sanoi rakastavansa mua, kun ihan suoraan eilen aamuna kysyin, vastasi et joo. Lähdimme kotimatkalle 24 h sit eri suuntiin. Illalla saan vastaus viestin et haluaa olla sinkku.
Missä on toisen arvostus ja kunnioitus, onko naiset noin törkeitä nykyään?
Olen itse ajatellut ihan muuta, et he osaavat arvostavat suhdetta enemmän mitä miehet. Tämä ei tämän enkelin kohdalla pidä paikkansa. Tämä enkeli sydämensä rakkaudellaan silitti hänen hiuksiaan, haluten sillä hänelle onnellsuutta ja turvallisuutta, se miten aidosti, suoraselkäisesti sanoin itse rakastavani. Teeskentelyt olivat kaukana, vihaan sellaista, muutenkin toisten satuttamista, pettämistä, valehtelua, väkivaltaa kaikkea noita negatiivisia piirteitä tuovia asioita, päihteitä..
Kuka tässä elämässä vielä arvostaa ja kunnioittaa hyvissä arvoissa elävää paheetonta herrasmiestä, jolla ei ole kun pari ystävää, yks mieskaveri lähellä, ainoa ymmärtävä naispuolinen suhteessa elävä kaveri toisessa maassa.
Kenellä on samanlaisia kokemuksia, onko sieluntovereita vielä olemassa, vai joudunko yksin surun käsittelemään kokonaan, jota ei voi pitää kovinkaan terveenä tekona, pilata hyvä onni ihanan lemmenloman jälkeen! :(
Järjetöntä! :(

0

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 107
        2032
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        54
        1917
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        15
        1885
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        19
        1667
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        20
        1588
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        12
        1388
      7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        26
        1330
      8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        11
        1316
      9. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        14
        1301
      10. Kristityt "pyhät"

        Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
        Kristinusko
        6
        1252
      Aihe