Miten joku voi olla noin törkeä. Pilaa ihanasti menneen kylpyläloman, lopettamalla suhteen työn ja etäisyyden takia. Kuitenkin ekaksi sanottiin, odottaa todella innolla yhteisiä hetkiä, olet se oikea mies, jota on etsinyt ja haluaisi mennä naimisin. Tulee kyllä joskus vielä katumaan tällaisen kiltin, hellän, romantikko enkelin särkemistä. Jos minä olisin hän, en eroaisi työn, matkaeron, eläinten takia ja toisen eli mun yrittäjä työni myötä, vaan pitäisi suhdetta yllä, vaikkei kovin usein pysty näkemään, siitä huolimatta, koska asiat saattaisivat ajan kuluessa järjestyä.
Havaitsin hotelliöissä yhden seikan, saattaa sairastaa uniapneaa, koska kuorsaili välillä ja oli hengityksen puudahduksia, sitten välillä taas pystyi hengittämään normaalisti.
Tuo voi olla kohtakasta jättää ystävä, joka voi pelastaa jopa hänen työnsä, muilta sairauksilta. Jos mä olisin HÄN mä en voisi lopettaa suhdetta 450 km etäisyyden takia, kun kaikki meni niin mukavasti.
Sanoi rakastavansa mua, kun ihan suoraan eilen aamuna kysyin, vastasi et joo. Lähdimme kotimatkalle 24 h sit eri suuntiin. Illalla saan vastaus viestin et haluaa olla sinkku.
Missä on toisen arvostus ja kunnioitus, onko naiset noin törkeitä nykyään?
Olen itse ajatellut ihan muuta, et he osaavat arvostavat suhdetta enemmän mitä miehet. Tämä ei tämän enkelin kohdalla pidä paikkansa. Tämä enkeli sydämensä rakkaudellaan silitti hänen hiuksiaan, haluten sillä hänelle onnellsuutta ja turvallisuutta, se miten aidosti, suoraselkäisesti sanoin itse rakastavani. Teeskentelyt olivat kaukana, vihaan sellaista, muutenkin toisten satuttamista, pettämistä, valehtelua, väkivaltaa kaikkea noita negatiivisia piirteitä tuovia asioita, päihteitä..
Kuka tässä elämässä vielä arvostaa ja kunnioittaa hyvissä arvoissa elävää paheetonta herrasmiestä, jolla ei ole kun pari ystävää, yks mieskaveri lähellä, ainoa ymmärtävä naispuolinen suhteessa elävä kaveri toisessa maassa.
Kenellä on samanlaisia kokemuksia, onko sieluntovereita vielä olemassa, vai joudunko yksin surun käsittelemään kokonaan, jota ei voi pitää kovinkaan terveenä tekona, pilata hyvä onni ihanan lemmenloman jälkeen! :(
Järjetöntä! :(
Murskattu enkelimiehen sydän..
0
281
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093857Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1893694Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692108Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1531127- 511034
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914