Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. Ikävä vaan, että PERTSAN tyyli julistaa on niin luotaantyöntävää ja hyökkäävää, sekä äärimmäisyyteen vietyä omahyväsyyttä, ettei työ ole kantanut hedelmää. PERTSA on tavallaan pois heitettävä kuivunut oksa.

En tiedä olisiko joku muu uskonto sopivampi pertsan tyylille.
  2. Jumalan Henki ja Pyhä Henki ovat olleet minun tietämyksessä eri asioita, vaikka olen käynyt Raamattukoulua ja kuullut vaikka kuinka monta saarnaa ja julistusta. Tai en ainakaan "muista".

Jeesus ei puuttunut homouteen millään lailla ainakaan mitä Raamatussa lukee. Himoiten tosiaan voi katsoa vaikka mitä. Se on varmaan aika suuri synti. Mutta miten määritellään se "himo"? Itse en ainakaan ole moniin vuosiin kokenut mitään sen kummempaa himoa; mutta nuoruudessa aika paljonkin.

En tajua kuitenkaan mikä nyt meni väärin. Jos en katso järjellä, vaan katson mitä Raamatussa lukee, niin se menee kai aika oikein? Homous on sillä lailla "synnin ulkopuolella", että Jumala ei kiellä olemasta homo eikä lesbo. Jeesus ei siihen mitään lisännyt, mutta että naista ei saa himoiten katsoa. Ja me lisäämme siihen vielä miehet ja homotkin.