Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. Jeesus ei kyllä maininnut muuta kuin "älä katso naista himoiten", ei suinkaan kaikenlaisesta himoitsemisesta, kuten tässä joku valehteli.

Ja joku kyseli asiaa, jota en nyt ymmärrä. Miten Jumalan miesten omaisuus olisi vaikuttanut siihen, että olen hylännyt uskon?

Jätin uskon ainoataan siitä syystä, että Jeesus ei vaikuttanut olevan olemassa eikä hänen sanansa siten ole voineetkaan toteutua: Ja Jumala oli yhtä olematon. Tyhjästä oli lopulta helppo luopua. Ja kuitenkin ajattelin, että nyt Jumala sitten minua rankaisee, mutta elämästäni tuli vain parempaa.
  2. Ei homot halua olla "kuin heterot", mutta sillä lailla kyllä, että kaikilla olisi samat oikeudet olla ja elää riippumatta sukupuolisesta suuntautumisesta.

Eikä homot nyt sentään "ylpeitä" ole, vaan hyväksyvät itsensä; toivon mukaan.

Eikä tarvitse silkkkihansikkain käsitellä; riittää että sättiminen loppuisi.

Ja homolle naisen kanssa oleminen on luonnotonta, ja joillekin saa homojen touhut olla "häpeällistä", minulle sellaista on raiskaaminen ja lasten hyväksikäyttö.