Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

  1. No johan oli tehokasta eheytymistä! Ja täysin luonnollisella tavalla? Jos sitten heterona kuitenkin käy joskus oma sukupuoli mielessä, niin lisää shokkihoitoa vaan! Eiköhän pysy synnittömänä.
  2. Nyt sinun on vakavasti pohdittava, että haluatko olla Paavali-uskovainen vai Jeesus-uskovainen. Nimittäin nämä kaksi herraa ovat opeiltaan hyvin erilaisia. Ja minä huomaan, että olet tällä hetkellä Paavali-uskovainen. Jeesushan ei yhtään kertaa tuominnut homoa helvettiin. Sen sijaan esimerkiksi ihminen, joka ei auta lähimmaisiään, ei Jeesuksen mukaan pääse taivasten valtakuntaan.

    Eli sinun pitää tutkia nyt minkälainen mies Paavali oikein on, kuten minäkin olen tutkinut. Kun sitten olet tarkasti lukenut Paavalin kirjoituksia, niin oletko yhä sitä mieltä, että juuri Paavali on se oikea Jumala? Minun mielestäni sellaiselta mieheltä ei pidä ottaa mitään uskonnnollisia neuvoja, joka valehtelee olevansa roomalainen, sanoo Raamatun vastaisesti, että vain mies on Jumalan kuva, pitää vanhaa testamenttia muinaisuskontoon kuuluvana, kertoo saatanan estäneen vierailunsa, ei kyennyt yhtään aasialaista käännyttämään kristinuskoon, sanoo vaimon pelastuvan vain, jos synnyttää lapsia, sanoo kirjoittavansa oman mielen mukaan, kerskasi itsestään ja kiivaili sekä haukkui muita, mutta tekopyhästi kehoitti muita olemaan sävyisiä eikä kerskailijoita.

    Tässä ei ollut kuin muutama yksittäinen jae, mutta asiayhteydet kertovat selvää kieltään Paavalin pyhyydestä tai minusta näyttää olevan ihan tavallinen pulliainen vaan. Tai nykymaailmassa tuollaista pidettäisiin aika naurettavana pellenä.

    Jeesus ei ollut tällainen. Häneen verratuuna Paavali vaikuttaa hyvin tekopyhältää omassa voimassaan ja varsinkiin mielessään toteuttavan itseään, ei Jeesuksen oppeja.
    Mutta jos yhä haluat seurata Paavalia niin ole hyvä vaan. Luulen vaan, että Paavalia seuraamalla menee pahasti väärään suuntaan. Jeesus menee ihan muualla päin!
  3. Paavalia en arvosta uskonnollisten neuvojen antajana, mutta mainitsemasi kohta on puhkikoluttu. Sinä olet edelleen valheellinen, ikävä todeta.

    1 Room kuuluu olla: "Nuo heterot, jotka ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa..." Jos kiimaisuus on yksi tekijä, niin en itse kuulu sitten muutenkaan tuohon kategoriaan. Mulle on luonnollista olla miehen kanssa, ei luonnonvastaista.

    Miten voit ajatella, että homot vaihtavat naisen mieheen. Niin voivat vain heterot tehdä. Ja miten ne puolijumala Paavalin toilailut? Nainen pelastuu vain lapsia tekemällä, saatana esti vierailun, kirjoitan omassa voimassani, kiivaili ja haukkui ihmisiä, mutta silti tekopyhästi kehoitti muita olemaan sävyisiä, sanoi miehen olevan Jumalan kuva, mutta vaimo on miehen kunnia (Raamatun vastaista), sanoi vanhan testametin käskyjen kuuluvan muinaisuskontoon, eikä niitä käskyjä jaksa kukaan noudattaa, valehteli olevansa roomalainen ym. Miten ihmeessä tuollainen ääliö on saanut puolijumalan aseman ???? Ei hän minulle ole kuin tavallinen pulliainen.