Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. Muistaisin JEESUKSEN sanoneen, että hän esittää asiansa vertauksilla, joita sitten aika lailla onkin. Mutta uskovilla on se tapa, että selittävät sitten lähes kaiken olevan vertauskuvaa. Ja siten heillä ei ole mitään todellista, mitä voisi tehdä.
  2. TAAS MENTIIN; yritit varmaan parhaasi, mutta et selvästikään TIEDÄ mitä homous on.

Raamatussakin kaksi miestä rakastivat toisiaan. joidenkin mukaan "hyvinä ystävinä", mutta he silti suutelivat, tekivät, liiton, toisen isä pii poikaansa häpeänä, ja toinen piti miehen rakkautta ihanamana kuin naisen rakkaus on. Kuinka moni pystyy tai kokee samalla lailla, jos on hetero, vaikka ei seksikään ole mukana?

Homous ei ole sitäkään. että työntää moloa takamukseen; kaikki homot eivät pidä koko ajatuksesta, ja kertakokeilun jälkeen moni ei enää halua sitä. Ja se on se "Raamatun kanta" tähän homouteen liittynen, ja paremminkin niin, että ne MIEHET ovat syntisiä, jotka makaavat miesten kanssa; tiedän sellaisia ukkomiehiä, mutta tunnen myös homoja, jotka eivät niin makaa.

Homous on "seksiin perustuva asia" siinä kuin biseksuaalisuus ja heterous; mutta seksi ei ole koko elämä; ei moni jaksa kuin pari kertaa viikossa; mutta muukin aika ollaan heteroja, biseksuaalisia, ja homoja ja lesboja.

Voi silti olla, että olen NIIN NAIIVI, kun olen rakkaussuhteessa mieheni kanssa, ja voi olla, että olen sokeakin. Mutta se ei vie pois sitä, että elämme toisimme rakastaen. En voisi rakastaa ja olla samoin kenenkään muun kanssa; ne ovat erilaisia. Ja Daavidin sanoin: miehen rakkaus on ihanampaa kuin naisen rakkaus; siitä on minulla ja Daavidilla kokemus.

FAKTA on se, että homous liittyy siihen, ettei homot ja lesbot tykkää vastakkaisesta sukupuolesta kuin kavereina; sama sukupuoli kiinnostaa.
  3. Mihin 70 % maailman kansojen laeista perustuu? Ei ainakaan Raamattuun. Myös suhtautuminen eroihin vaihtelee sen mukaan mitä lakia missäkin noudatetaan. Ei siis välttämättä mitä uskonnolliset kirjat sanovat.