Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. Mutta Jeesuksen sana on ja pysyy riippumatta siitä kuka sitä lukee. Jos uskova sivuuttaa ne, niin silloin ne ovat "kuollut kirjain" heille.
  2. TAAS MENTIIN; yritit varmaan parhaasi, mutta et selvästikään TIEDÄ mitä homous on.

Raamatussakin kaksi miestä rakastivat toisiaan. joidenkin mukaan "hyvinä ystävinä", mutta he silti suutelivat, tekivät, liiton, toisen isä pii poikaansa häpeänä, ja toinen piti miehen rakkautta ihanamana kuin naisen rakkaus on. Kuinka moni pystyy tai kokee samalla lailla, jos on hetero, vaikka ei seksikään ole mukana?

Homous ei ole sitäkään. että työntää moloa takamukseen; kaikki homot eivät pidä koko ajatuksesta, ja kertakokeilun jälkeen moni ei enää halua sitä. Ja se on se "Raamatun kanta" tähän homouteen liittynen, ja paremminkin niin, että ne MIEHET ovat syntisiä, jotka makaavat miesten kanssa; tiedän sellaisia ukkomiehiä, mutta tunnen myös homoja, jotka eivät niin makaa.

Homous on "seksiin perustuva asia" siinä kuin biseksuaalisuus ja heterous; mutta seksi ei ole koko elämä; ei moni jaksa kuin pari kertaa viikossa; mutta muukin aika ollaan heteroja, biseksuaalisia, ja homoja ja lesboja.

Voi silti olla, että olen NIIN NAIIVI, kun olen rakkaussuhteessa mieheni kanssa, ja voi olla, että olen sokeakin. Mutta se ei vie pois sitä, että elämme toisimme rakastaen. En voisi rakastaa ja olla samoin kenenkään muun kanssa; ne ovat erilaisia. Ja Daavidin sanoin: miehen rakkaus on ihanampaa kuin naisen rakkaus; siitä on minulla ja Daavidilla kokemus.

FAKTA on se, että homous liittyy siihen, ettei homot ja lesbot tykkää vastakkaisesta sukupuolesta kuin kavereina; sama sukupuoli kiinnostaa.
  3. No siis Mäkisen eroa vaatii 4500 ihmistä, joka on aika pieni määrä kirkon jäseneniin verrattuna (4 miljoonaa). Ei ollutkaan sitä listaa, jossa Mäkisen virassa pysymistä kannatetaan; olisiko poistettu?

Mutta vertailun vuoksi: Päivi Räsäsen eroa ministerin virasta vaatii 91 000 henkilöä.