Jeesus laiseksi, luterilaisuuden sijasta? Eli okeasti Kritillisetsi, sen käytänössä osoittavasti / todistavasti josta kaikki voi tunnistaa Kritsuksen Jeesuksen seuraajaksi, käskunsä kiakilta osin pitäväksi ja täyttäväsi, Lain / laillisuuden täyttymyksen, = Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi mukiasesti ja perustalta, kaikkia kohtaan Oikeuden mukaisesti, ja kaikkiin nähden puoluettomasti, vain kaikille hyväksi tavalla ja tarkotuksella, sekä tavoiteella eläväksi ja toimivaksi / vaikuttavaksi.
"Löytäneekö uskoa" Raamatun UT mukaista, etsivä?
Onko tällä ketään kun olisi tullut Kristus
8
50
Vastaukset
- Usko todeksi
Ei oikeastaankaan, ei yhdenyhtäkään. Kaikki ovat poikenneet.
- Jeesuksen nimessä...
Siltä viesteistä / kesksuteluista paätelleen näytää, siksi osoittaa / todistaa. Etteivä ole tulleet Oikeasti Kristyksi, vaan vähän jotenkin pettävästi / eksyttävästi vain nimeksi, krist. uskonnollisiski. Jossa "piru" vie, johtaa ja hallitseen siin pattävässä valhekristillisessa (antiristillisessä) hengessä. Ja soloinhan PAHA tulee perimään.
Jeesuksen nimessä... kirjoitti:
Siltä viesteistä / kesksuteluista paätelleen näytää, siksi osoittaa / todistaa. Etteivä ole tulleet Oikeasti Kristyksi, vaan vähän jotenkin pettävästi / eksyttävästi vain nimeksi, krist. uskonnollisiski. Jossa "piru" vie, johtaa ja hallitseen siin pattävässä valhekristillisessa (antiristillisessä) hengessä. Ja soloinhan PAHA tulee perimään.
Itse en monen kymmenen vuoden aikana seurakunnissa olleena, enkä uskovissa ystävissä, nähnyt mitään sellaista, että he olisivat täydellisiä Jeesuksen seuraajia.
Tämän palstan uskovat ainakin itse ajattelevat olevansa täydellisiä siinä suhteessa; harva myöntää vajavaisuutensa.- Jeesuksen nimessä...
helsinkijokkeri kirjoitti:
Itse en monen kymmenen vuoden aikana seurakunnissa olleena, enkä uskovissa ystävissä, nähnyt mitään sellaista, että he olisivat täydellisiä Jeesuksen seuraajia.
Tämän palstan uskovat ainakin itse ajattelevat olevansa täydellisiä siinä suhteessa; harva myöntää vajavaisuutensa.Niin, Herra Jeesus sanoi että hedelmistään puun tunnistaa. Ihan selvä ja hyvä tunnistin. Joita hedelimiä kunkin sanatkin on, on joko kaikille hyväksi tai pahaksi puolesta puhuvia, ja siihen yhteyteen ja samattomaan yhteistyöhön, niillä kaikille hyväksi ehdoilla kutsuvia ja ohjaavia, sekä siinä yhteydessä jokaista jäsentään myöden YHTÄ olevaan ja kaikessa YHTÄ pitävään, Totuudessa YKSI mielisesti, keksinäisessä rakkaudessa ja huolenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti, Kristuksen Jeesuksen apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaan rakentaviksi.
Kaikki muu ja muulla tavalla elämä ja touhut on sen vastaisia. ketä ja mitä silloin palvelevia!!
Herätyys!!
- klpo
Rauhanyhdistykseltä niitä löytyy! Googleta: Rauhanyhdistys, niin löytyy yhteytiedot!
- huono!
helsinkijokkeri kirjoitti:
Onko se joku poliisin pitämä rekisteri?
Olitko sinä jo täyttänyt 60 vai 6 ?
- Jeesuksen nimessä...
No voisitko viestittää helle että tulisivat tänne, asiallisesti, sitä kaikille hyväksi Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunnikasi, maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi, Hänen apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaan / sitä Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä YHTÄ olemisen ja kaikessa yhtäpitämisen mahdollistavaa, vasta Oikeasti Krist. sen käytännössä osoittavasti / todistavasti toimivaksi saattamiseen, rakentavasti.
vähäinen, Totuudessa pysyvä / kaikkia kohtaan Oikeuden mukaisesti, ja kaikkiin nähden puolueettomasti, vain kaikille hyväksi tavalla, tarkoituksella ja tavoitteella elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa.
Muita, tähän vasta Oikeasti Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja / armoitettuja etsivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989