ma77
Vapaa kuvaus
Hei! Olen 38 vuotias Turusta. Olen mukava, rehellinen. Minulla on ihana Avopuoliso ja 1 tytär 5V. EN HALUA TREFFI PYYNTÖJÄ Hello! I am 36 years old from Turku. I am a nice, honest. I have a wonderful partner and one daughter 3V. I DO NOT WANT TO CALL Personals Suosikkibändit/artistit: Anna Eriksson, Heidi Kyrö, Celine Dion Vapaa-aikanani: vietän aikaa perheeni kanssa Katson tv:stä mieluiten: salatut elämät Kotieläimet: 2 kissaa Ruoka & juoma: makaronilaatikko Linkit: http://www.voice.com Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected] IRC: on Hakusanat: Minä, marko, Muru
Aloituksia
18
Kommenttia
26
Kotiverkko XP / Vista
Onko kellään kokemuksia Vistan ja XP:een kotiverkon luomisesta ja millai se onnistuu?63237Buffalo WBR2-G54
Mulla on langaton Buffalo WBR2-G54 tukiasema. Miten saan NAT pois käytöstä? Miten saan kotiverkon toimimaan siten et 2 p52012Kotiverkko Vista - xp - vista
Minulla on kannettavassa xp ja pöytäkoneessa vista. Olen saanut kotiverkon toimimaan ilman f-securen palomuuria, sinne p31259Maxtor sata kovo 250gb
Mistä johtuu että kone löytää sata kovon, windowsin asennus ajaa ajurit mut sit ku se menee windowsin asennukseen missä41239Norton palomuuri
Kertoisko joku. Norton palomuuri estää MSN messenger 7.0 tiedostojem jako, miten saan sen toimimaan et palomuuri antaa s61084- 3746
Käyttäjätunnus ja salasana kotisivuilleni
Miten pystyn tekemään suojauksen kotisivuilleni et sivuille pääsee vaan tunnuksilla, eli htm kielellä? Ohjeita kiitos. K4656Usb-tv Digisovitin antenni ja kaapeli
Onko kellään tietoa mistä sais Usb-tv Digisovitin antenni ja kaapeli laitteen, olen löytänyt vain antenni mut en kaapeli0611Mp3 -> mid muotoon
Millä ohjelmalla pystyy muuttamaan mp3 mid muotoon? Sais uusia soittoääni kännyyn2591Windows xp ei sammu
Mitä tehdä kun windows xp ei sammu vaikka laittaa käynnistä - sammuta niin ei sammu vaan palaa edelleseen tilaan eli tek1562Thomson 28WS100 Tekstitv
Onko kellään telkkua Thomson 28WS100 Tekstitv alasivun numerot miten mahtaa mennä? Kun painaa oikealle niin tulee _ _ _0545Nauhoitus ohjelma
Mikä olis hyvä nauhoitusohjelma esim radiolähetystä koneelle esim microfin kautta, nyt mulla on Polderbits_Sound_Recorde3498Norton internet security
Norttoni estää lippuvaraukset leffateattereista, kun valitaan paikat salista ja sit laittaa jatka niin se ei mee eteenpä1469Welik virus
Miten saan pois welix C:\windows virustorjunta laittaa sen eristykseen mutta se tulee takas. Mikä avuksi?2407Hp r707
Mitkä asetukset ovat hyvät digikameralle hp r707 että kuvasta tulee tarkka, lähikuvista tulee sumeita ja epätarkkoja vai1402- 1339
ts muotoon rec
Minulla oli ennen maximum 8000 kaapeli digiboxi se teki tiedostot muotoon ts ja nyt minulla on topfield tf600pvrc kaapel3244microsoft outlook 2007 vistan kanssa
Moikka! Mulla on outlook 2007 ja järjeltelmä on vista, ongelma on se et viestit ei tule ihan suoraan sähköposti ohjelmaa0213