Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

136

Kommenttia

3979

1. Tässä on sellainen ulottuvuus, että nuo heittelijät eivät ymmärrä minkälaisten asioiden kanssa ollaan tekemisissä. Kun joku sanoo jonkin avainsanan jostain tapahtumasta, niin sielunvihollinen on heti siinä onkivehkeitten kanssa saisiko aikaan kaunan heräämistä tai muuta häiriötä.

Minä olen ajatellut, että kuolema on sellainen majesteetti, että sen pitäisi sulkea suumme kaikista epäkohdista mitä on ollut. Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin kannattaa olla vaiti. Kun joskus mittailen mennyttä elämää, niin sieltä tahtoo väkisin nousta ne tappion ja häpeän hetket pintaan. Niillä on kyllä sellainen vaikutus, että ne murtavat omahyväisyyttä eikä rohkaise hyökkäämään sinne ja tänne.

Vanhanruksan aikana elettiin vanhanajan yksinkertaista uskonelämää. Tehtiin asioita, jotka eivät olleet kristillisiä, mutta aina koitettiin tehdä myös parannustakin. Kun nuori mies menettää isällisen ohjauksen murrosikäisenä ja kohta muuttaa kaupunkiin pikkukylältä, niin mahdollisuudet ovat rajattomat eikä ole vielä syntynyt sitä ymmärrystä miten siinä ympäristössä eletään. Onneksi sitten Jumala johdatti avioliittoon henkilön kanssa, joka on kestänyt minua jo 47 vuoden ajan. Siinäkin on ollut paljon asioita, mutta Jumala on hyvä ja johdattaa, jos aliostumme siihen.
  2. Onko kokonaan mahdotonta uskoa, että hän on löytänyt jotain uutta elämäänsä ja aikoo toteuttaa sitä pappeudessa.
    Rosvoille ei suoda unohdusta eikä anteeksiantoa. Aina täytyy lööppeillä milloin minkinlainen murhaaja on koevapaalla tai miten on murhamies ajanut ylinopeutta jossain.