Vapaa kuvaus

Heipä hei kaikki lopunajan voidellut ! Vuosi 2011 on ollut hyvin haastava lähes viikosta viikkoon. Tuntee mitä on elää ns. jatkoajalla. Mut silti Olisin tehnyt seuraa 'pilvenreuna väelle' ilman lähes täyskäännöstä. Tällä tarkoitan terveellisemmillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla jne. Tulevana tammikuun aikana tulee 74v. kuluneeksi syntymästäni. Hui hai! Komeat 77v. on takana. Kyllä se tuntuu; meno hidastuu. Ei kannata rehkiä enää itseään ihan piippuun, se tietää seuraavana päivänä' huilailupäivää. Kotieläimet: Eläinrakas Koulutus: Peruskoulu Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Hyötyliikunta, REI-KI-meditaatio Ase tai siviilipalvelus: stm. Pohj. Savon prikaati 1958 Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Syntynyt Isalmen mlk talven keskelle lievästi autistisena(asperger oireyhtymä) aamulla n klo 6 tienoilla. Lisäys tehty 13.2 2015.

Aloituksia

1181

Kommenttia

5535

  1. Häpeän syvästi näitä "uussuomalaisia

    Uusi uljas tietoyhteiskunta alkaa näyttää sen ikävämmän puolensa esiin. Selkäänpuukottajaprikaati ahkeroi päivät pitkät
    Presidentti
    12
    377
  2. Suomalaisten lapsien köyhyys, pahoinvointi puhututtaa Nyt!!

    Lapsien huostaanotosta on tullut kasvava trendi. Heidän mielenterveydelliset ongelmansa lisääntyvät samassa tahdissa. O
    Köyhien Asialla
    8
    377
  3. j. julistajasaastan banni nostaisi...

    Pressasaitin tasoa huomattavasti. Tällä senaattori Halmetta epäjumalanaan pitävällä idiootilla on työnään pelkästään ja
    Presidentti
    13
    376
  4. Ikuna ei oo Finskipressaa enemmän framille nostettu!!!

    Kuin nyt Tarja K Halosta. Näyttää kuin tarina työläiskodin tytöstä presidentiksi olisi sekoittanut monia, miespuolista "
    Presidentti
    4
    375
  5. Muutama vähemmistösuomalainen näkee...

    suureksi vääryydeksi, että Suomessa on nainen presidentin virkaa hoitamassa. Näillä sitä vaan mennään v.2012. c.c
    Presidentti
    15
    373
  6. Hysteerista

    Maailman tapahtumien ylikorostunutta esilletuomista tällä palstalla. Voisi olettaa, että jo maanantain lehdissä on koti
    Maailman menoa
    4
    372
  7. 4 kk:n päästä Tapaninpäivän ilta

    Pimeyden ydin on taas sit takanapäin. Ei muuten uskois. Lämmintä loppukesän hetkeä elellään. Tosiuimarit odottaa vesien
    Kahvikeskustelut
    6
    371
  8. Härmäläinen lifestyle.

    Ei kai se ratkaisevasti muinaisesta viikinkiperinteestä niin paljoo eroo! Siinä wittuillaan niin lahjakkaasti, ettei sit
    Ajanviete
    7
    370
  9. Kiitos rälläkän majuri

    arvoisa colleega. Sait sitten sen yömajaörvelikön viime yönä hiljaseks. Kuka silti kesällä asuisi!
    Kiitos
    0
    367
  10. Ei liity palstan aiheeseen, mutta...

    Tämän päivän varhaisimpiin, puolenyön jälkeiseen"teloituskomppaniakokemuksiini" olen vastannut nim."kapteeni satuilee".
    Presidentti
    5
    366
  11. Jättääkö flunssa immuniteettia?

    Meinaan vaan kun vasta viikon flunssakuurin jälkeen nokka taas alkaa vuotamaan. Pistin googlehakuun pelkän nuhakuumeen.
    70 plus
    12
    365
  12. Kriisiapu nykyään.

    Äskettäin varusmiespalvelustaan suorittanut mies päätyi ns. henk. koht. ratkaisuun kesken palvelusaikansa. Surullinen ta
    Ikäryhmät
    25
    363
  13. Katrina toi 100mrd$ laskut!

    Ilmaston lämpenemistä pidetään ensisijaisena syynä Oseaanian alueiden vuosi vuodelta rajuimmiksi yltyviin myrskyihin. U
    Kahvikeskustelut
    5
    363
  14. Ahtisaari jo hyvä - Halonen parempi.

    Näillä molemmilla presidenteillä on hallussaan maanjohtajalle välttämätön kyky; he pystyvät hahmottamaan maailman kokona
    Presidentti
    20
    363
  15. Turkin EU-jäsenyys?

    Tätäkin kupposen ääressä kysytään. Oli jo asiaa vähän tuntevana mieltää Puolan jäsenyyden mielekkyys. Olihan se IVY-mait
    Kahvikeskustelut
    10
    362
  16. Mitä? Sää lauhtuu. Talvi pilalla!

    Työpöydällä on pieni Ventus merkkinen sääasema. Se on tiekkariin yhdistetty 4 vrk laite - myös satelliittiyhteyksillä to
    70 plus
    17
    362
  17. Erkki Tuomioja pressaksi!

    Mikko Lund kirjoittaa tämänpäiväisessä Kouvolan Sanomissa Tuomiojasta mahdollisena presidenttikanditaattina v.2012 vaale
    Yleistä politiikasta
    2
    361
  18. Edelleen mielipuolta, että

    Maailma on parempi paikka elää ilman köykäisin syin aloitettuja, turhia sotia. On toistuvia luonnonmullistuksia, nälänh
    Maailman menoa
    13
    360
  19. Tv-2:sen neuvo

    Ohje: Jos lähdet Isoon Metsään patikoimaan, ota korttipakka mukaasi. Sinähän eksyt kuitenkin satavarmasti. Ota korttipak
    Yksinäisyys
    0
    359
  20. Irlanti seuraava EU kriisivaltio!

    TV:n tekstiteevee: Irlannin väitetään hakevan jo EU apua. No. Eihän väite vielä mitään meriteeraa. Uskon "irkkujen" selv
    70 plus
    25
    359